Jautājums o Itālija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
784 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Cits»
Viesnīcas rezervēšana Milānā uz 9 naktīm. Reģistrēšanās 03.02.19. Nauda tika norakstīta 100% apmērā 01/09/19. Lidojuma atcelšanas dēļ aizkavējos uz viesnīcu par dienu. Rezervācija atcelta. Vai ir iespējams atgūt kādu naudu?
Viesnīcas rezervēšana Milānā uz 9 naktīm. Reģistrēšanās 03.02.19. Nauda tika norakstīta 100% apmērā 01/09/19. Lidojuma atcelšanas dēļ aizkavējos uz viesnīcu par dienu. Rezervācija atcelta. Vai ir iespējams atgūt kādu naudu?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
9 abonenti  • prasīja 2019-02-226 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  10
аватар Igor_m
Kurš atcēla rezervāciju?
аватар Marsyanchik
Šodien jau 22.02. Kāds vēl ir jautājums?
аватар Igor_m
Vai iepirkšanās bija veiksmīga, vai arī tā tika atcelta?
аватар nechukhayeva2014
Nav skaidrs, vai viņi norakstīja uz nakti vai, tāpat kā man, bija neatmaksājams variants un norakstīja uz visām naktīm? Un pareizais jautajums, vai tas pec menesa joprojam ir aktuali??
аватар LaDolceVita
Labdien! Ak, jūs saskaraties ar tādu jēdzienu kā NO-SHOW viesnīcā! Tas ir ļoti nepatīkami, taču no viņu puses viss ir likumīgi. Saskaņā ar noteikumiem jums jāpaliek viesnīcā dienas laikā vai jāpaziņo rezervācijas nodaļai par savu vēlāku ierašanos. Ja viesnīca netiek savlaicīgi informēta, jūsu rezervācija tiks automātiski atcelta bez jebkādas kompensācijas par izmitināšanas izmaksām.
Protams, katram noteikumam ir izņēmumi. Varat (un vajadzētu!!!) rakstīt e-pastus Booking un noteikti rakstīt tieši uz viesnīcu, argumentēt par nereģistrēšanos viesnīcā, atceļot lidojumu un prasīt vismaz daļu naudas atpakaļ.
Tas ir galvenais trūkums viesnīcu pašrezervēšanai internetā, nevar un nevajag zināt visas nianses un detaļas... Rezervējot viesnīcu ceļojumu aģentūrā par cenu NAV AUGSTĀKU par rezervāciju, visas šīs "manipulācijas" ir to automātiski veic jūsu ceļojumu aģents.
аватар camomille
tāda neuzbāzīga ceļojumu aģentu reklāma ar cenām NAV AUGSTĀKĀK par Booking))))))))))))))))))))))))
аватар LaDolceVita
Nu kāpēc "ceļojumu aģenti"? Konkrēti, es - "tūrisma eksperts" ar 20 gadu pieredzi !!!
Veicot rezervāciju, vienmēr garantēju saviem klientiem cenas, kas nav augstākas par Booking (un dārgām viesnīcām - zemākas par Booking) + kā papildu bonusi - konsjerža pakalpojumi: ieteikumi un galdiņu rezervēšana labākajos restorānos, licencētu privāto gidu tiešie kontakti, koncertu biļetes, un tā tālāk utt...
Protams, to visu var rezervēt saviem spēkiem, un kāds ir saindēts to darīt pats ... mākslas mīlestības dēļ :) ...
аватар helena_fortuna
cip-sara, lūdzu, paskaidrojiet man kā īpaši apdāvinātam cilvēkam: kāpēc jūs nepateicāt viesnīcai, ka ieradīsieties dienu vēlāk?
// Visur ir wi fi Nauda Tu samaksāji. ES neko nesaprotu. Vai jūsu lidmašīna ir nolaupīta? Un jūs nevarējāt nevienu informēt? /
Kā viesnīcas īpašnieks es jums neko neatdotu.
аватар Irina0709
Jā, bija jāinformē. Tagad, ja tikai piezvanītu Booking, lai gan tas, visticamāk, nepalīdzēs ....
аватар kolyan_cat
Atvainojiet, bet tas ir stulbi.
Tas, ko autors raksta par rezervāciju caur nezināmiem "ceļojumu aģentiem", ir pilnīgas muļķības.
Viesnīcai ir vienalga, kurš starpnieks rezervēja - "ceļojumu aģents" vai Booking. Ja ir NO SHOW noteikums, tad naudu neizņem starpnieks, bet gan viesnīca.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Itālija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl