Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Rodas

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
460 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Vai kāds ir ceļojis ar tūroperatoru Olympus (Kijeva)?
Ko jūs par to domājāt?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
5 abonenti  • prasīja 2011-06-2914 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  23
аватар HotLine
Neviens pat nedzirdēja.
аватар Pachok
Protams, ka gāju! Mans tuvs draugs jau vairākus gadus ir viņu pastāvīgs klients un tagad atrodas Grieķijā.
Viņiem ir laba viesnīcu un lētu dzīvokļu izvēle, uzmanīga un individuāla pieeja klientam. Patiesi labas atlaides bija šopavasar priekš agrām rezervācijām.
аватар HotLine
Divas dienas gaidu, kad kāds atbildēs. Es pats domāju, kas ir Olimps.
Tagad skaidrs, ka tāds operators ir. Atbildība par Pachoku. Viņai var uzticēties.
Es neko nezinu par šo operatoru. Tāpēc es nevaru teikt neko labu vai sliktu.
Tiesa, varu teikt sekojošo – Olympus nav iekļauts piecu lielāko Ukrainas operatoru sarakstā Grieķijā.
Atliek cerēt, ka tas ir mazs, bet uzticams.
Vai arī - uzticams, neskatoties uz to, ka tas ir mazs.
аватар Pachok
Jā, viņš ir mazs, "mājās". Saimniekiem ar grieķiem ir labas attiecības un personīgi sakari :)
Mana draudzene ierodas 7-8, es nezinu, vai būs kādi jautājumi par Olimpu, es varu viņai uzdot.
HotLine, vai varat man pateikt, kuras piecas ir lielākās Grieķijā? MIBS un TPG zin kam vēl var mācīties par septembra cenām?
аватар HotLine
+ Jaunumi Travel, Albiz, Mmuzenidis, TezTour, Pegasus. Tie ir tie, kas ir vairāk.
Visticamāk, vairāk Proland, Tui Ukraine.
Un kāpēc mācīties? Izmantojiet spo.com.ua. Tur viss ir. Un Olimps, kā izrādījās, arī.
Kāpēc jums vajadzīgi operatori? Jūs esat principiāls neatkarīgs tūrists.
аватар Pchiolka
Man ir atsauksme - labi, ka atradu šo jautājumu. Šovasar grasījāmies ar viņiem lidot (arī mums likās: "mazs, bet uzticams"), taču telefona sarunu stadijā mums bija ķibele ar jaunas pases iegūšanu, tāpēc atzvanījām un visu atcēlām (lieta notika neiet tālāk par telefona sarunām). Kamēr risinājās pases jautājums - draugi ieteica sazināties ar Mouzenīdiem, sak, viņiem lidmašīnas ir jaunākas un labākas, un ātri apstiprinās vietu pieejamību (Olimps teica, ka "ilgi jāgaida, tagad viss ir tik sapakots") - tā tas viss notika, un par 300 eiro lētāk :) Bet pēc dažām dienām man atzvanīja Līna no Olimpa un ārprātīga histēriska monologa veidā izmeta pret mums lāstus un draudus, solot mums visādi debesu sodi par to, ka mēs viņus "piekrāpām, izmantojām", nu vienkārši afrikāņu kaislības . Interesanti, vai viņi visiem atzvana? Iespējams, tā ir "PERSONĪGĀ PIEEJA KATRAM KLIENTAM" :)))
Ja mums bija kādas šaubas par Olimpu, tad pēc šī zvana tās pilnībā izkliedējās, mēs nekad vairs tur nebrauksim un nevienam no draugiem neieteiksim.
аватар HotLine
uz Pačoku. Šeit ir piemērs tūristiem, ar kuriem jums ir jāstrādā. Viņi ved "sarunas", kad viņiem joprojām nav pases. Šo sarunu rezultātā, visticamāk, tūre tika rezervēta. Tāpēc vadītājs bija tik nervozs.
Viņi uzticas draugiem, kuri apgalvo, ka Mouzenidim ir jaunākas lidmašīnas. Nevienam operatoram Ukrainā nav sava lidmašīna. Lidojumi uz Grieķiju parasti ir apvienoti.
Un ekskursijas pērk tieši no Mouzenīdiem. Es nekad neesmu redzējis tūristus Mouzenīda birojā.
Bet viņi uzlika etiķeti.
Un dažreiz mums zvana tādi tūristi un saka - "rezervējiet ekskursiju, mēs tūlīt piebrauksim." Un viņi ir aizvainoti, kad atsakāmies rezervēt pirms līguma parakstīšanas un avansa maksājuma veikšanas.
аватар Pchiolka
Vēlreiz uzsveru, ka NEKO nerezervējām un neparakstījām, tikai plānojām - turklāt atzvanījām tajā pašā dienā! Un vispār esam ļoti disciplinēti tūristi, tādas situācijas vēl nav bijušas.
Es saprotu, ka esat profesionālis, bet tad viņi prasīja viedokli, kurš ir ticis galā ar Olympus - un es pastāstīju, kā tas bija. Ko tur bija rakstīt - "Jā, izdarīja, viss kārtībā!"? Jebkurā gadījumā histērisks aicinājums ar lāstiem nav izskaidrojams vai attaisnojams.
аватар HotLine
Vai varat man paskaidrot, kāpēc vadītājam ir vajadzīgas šīs problēmas un uz ko viņš cer, veicot šādus zvanus? Ticiet man, lielākā daļa tūrisma vadītāju ir normālas, adekvātas meitenes, kas tiecas pēc klusa, ērta darba. Šādi cilvēki dodas uz tūrisma biznesu. Un konflikti maksā dārgi. Par tādu darbu un atbilstošu atalgojumu viņi iet uz prokuratūru, aizstāvību, merčendaizingu, tīkla mārketingu utt.
Un es šaubījos par jūsu atbildes daļas adekvātumu, kas ir veltīta incidentam ar vadītāju, jo pārējā atbilde bija, maigi izsakoties, maldi.
Es rakstīju par lidmašīnām.
Attiecībā uz "Mouzenidis ir lētāks" arī ir arguments.
Grieķija šosezon ir uzliesmojusi. Agrā rezervēšana, par kuru jūs rakstījāt, izrādījās nerentabla. Tāpēc nav jābrīnās, ka Mouzenidim, pie kura vērsāties vēlāk, cena bija zemāka.
Es jums pastāstīšu vairāk. Mouzenidim NEKAD nav bijušas zemas cenas.
Tēlaini izsakoties, no 100% mūsu pārdotajām tūrēm šosezon uz Grieķiju, Mouzenidis veidoja aptuveni 5%. Neskatoties uz to, ka tas ir labs, uzticams operators.
аватар HotLine
Tikai nepārprotiet mani. Es ļoti cienu pieredzējušus tūristus un cilvēkus, kuri vēlas saprast, kā darbojas mūsu bizness.
Atvainojiet, ja tas ir nedaudz skarbs formulējumā.
аватар Pchiolka
Jūs tikai cīnāties par tūristu rases tīrību :)
аватар HotLine
Cik dažāda var būt patiesība.
Jums tas ir joks.
Tagad iedomājieties sekojošo. Esmu vīrietis, ceļojumu aģentūras direktors. Visi darbinieki, kas strādā pie manis, ir jauni un ne pārāk meitenes. Lot. Kā mēs varam interpretēt jūsu frāzi?
Bet mēs darīsim to, kas jādara jebkuram inteliģentam cilvēkam - mēs centīsimies saprast jūsu viedokli.
Un jūs saprotat mūsējos.
аватар HotLine
Gan jau meitenes droši vien savā starpā pajokos par to, kā es cīnos par tūristu skrējiena tīrību.
аватар Pachok
uz uzticības tālruni.
"+ News Travel, Albiz, Mmuzenidis, TezTour, Pegasus.
Visticamāk, vairāk Proland, Tui Ukraine."
Paldies, es mācīšos.
"Un kāpēc mācīties? Izmantojiet spo.com.ua. Tur viss ir."
Diemžēl ne visi - ne Tez Tour, ne Albiza Grieķijā nav. Pat agrāk es pamanīju, ka Sems, Pans, Gamalia, Yana pamatā nav pārstāvēti. Un ir ļoti interesanti piedāvājumi.
"Kāpēc jums vajadzīgi operatori? Jūs esat principiāls neatkarīgs tūrists."
Izmet vārdu "principiāli" un tev būs taisnība :)) Esmu neatkarīgs tūrists, kad tam ir praktiska jēga. Šogad nav jēgas pašiem organizēt tūri Grieķijā. Uz Itāliju - jā, uz Spāniju, uz Taizemes salu (kā vienmēr), bet uz Grieķiju - nē. Galvenais iemesls ir nespēja iegādāties aviobiļetes par saprātīgu cenu. Man par šo bija interesanta saruna ar TUI :) Starpība starp viņu cenu aģentūrām un pašu tīkla cenu tūristiem ir 200 dolāri par biļeti. Normāla komisija?
аватар HotLine
Pēdējo 6 gadu laikā viņi nav izdevuši nevienu turneju no "Sam, Pana, Gamalia, Yana". Un ne tikai tāpēc, ka maniem vadītājiem nepatīk, kā viņi strādā. Tam nebija precedenta; nebija tāda gadījuma, ka ar "savējo" neatradām labāku vai līdzvērtīgu alternatīvu. Kādreiz tie bija Ukrainas tūristu zīmoli. Šodien viņi ir operatoru tirgus autsaideri. Viņu tirgus daļa tikai samazinās. Izdariet savus secinājumus.
Vārdu "principiāli" vēl neizmetīšu, atceroties mūsu iepriekšējos strīdus. Es pat nevēlos citēt.
Par valstu sarakstu. Jūs nenorādījāt cēloni, bet gan sekas. "nespēja iegādāties aviobiļetes par saprātīgu cenu" ir esošās lidojumu programmas sekas. Uz Grieķijas salu nav regulāru un zemo izmaksu lidojumu.
Par TUI. es nesapratu. Vai 200 USD ir biļešu cenu atšķirība, ja tiek pirktas tikai biļetes?
Taču nevienam no operatoriem nepatīk pārdot biļetes. Ne jau tāpēc viņi pērk vietas čārterreisos. Lai gan ir varianti.
TUI kompleksajām ekskursijām ir viena cena, nevis pašiem. 1-2% papildu komisija par savējo.
аватар Pachok
"Attiecībā uz valstu sarakstu. Jūs norādījāt nevis cēloni, bet sekas. "Nespēja iegādāties aviobiļetes par saprātīgu cenu" ir esošās lidojumu programmas sekas. Nav regulāru lidojumu un zemo izmaksu lidojumu uz Grieķijas sala."
Es zinu, es tikai paziņoju.
"Taču nevienam no operatoriem nepatīk pārdot biļetes. Ne jau tāpēc viņi pērk vietas čarterreisos."
Un tas ir saprotams, tikai atbildot uz tavu jautājumu, kāpēc man jāpēta operatoru cenas Grieķijai :))
Pagaidām sliecos uz TPG, bet visu vēl neesmu saskaitījis.
аватар Pachok
Jā, mans draugs ir atgriezies. "Aerosvit" lauza celi - iekāpjot lidmašīnā Grieķijā, izrādījās, ka salonā jau sēdēja 20 cilvēki, kuri pa ceļam no Kijevas uz Bulgāriju nolaidās Grieķijā, tūristi tika piekrauti (bija dubultās biļetes uz šīs 20 sēdvietas) un lidoja uz Kijevu ar starpposma nosēšanos Bulgārijā. Kas nachudil - aviokompānija vai operators, nav skaidrs.
Pčiolka, un kurš Mouzenidis lido?
аватар HotLine
TPG ir labs operators.
аватар Pchiolka
Atgriezās - es atbildu.
Mēs lidojām ar Grieķijas čarterreisu Astra Airlines ( http://en.wikipedia.org/wiki/Astra_Airlines) ar šo lidmašīnu http://www.astra-airlines.gr/files4users/images/fleet_pics/blue.jpg
Pirms tam vienmēr lidojām uz Grieķiju ar Aerosvit un NEKAD neizlidojām vai neieradāmies laikā - kavēšanās vienmēr svārstījās no pusstundas līdz pusnaktij, kas pavadīta lidostā.
Un šoreiz - pirmo reizi turp un atpakaļ izbraukšana un ierašanās MINUTE TO MINUTE. Nu un patīkamāki sīkumiņi - mazliet ērtāki sēdekļi, mazliet garšīgāks ēdiens.
аватар HotLine
Nesapratu. Kuru tu tagad slavini? Galu galā jūs neizvēlējāties hartu. Hartu izvēlējās operators. Tāpēc viņš ir harta.
аватар Shandor_i
Nejauši uzdūros šim pavedienam. Varu personīgi informēt, ka pagājušajā gadā izmantoju viņu pakalpojumus un nenožēloju, jo no visām Kijevas tūrisma aģentūrām Olympus izrādījās vispiemērotākā (ekonomiskās cenas/kvalitātes ziņā). Uzņēmums ir mazs, mobils, ar personisku patīkamu pieeju (attiecībā pret mani). Meklēju apskates tūri un tās izrādījās diezgan "unikālas", ne standarta citām kompānijām un man ļoti piemērotas piesātināšanā - "Classic Greece" (8 dienas). Es piekrītu HotLine - neviena no ceļojumu aģentūrām neuztur savu lidmašīnu parku un tāpēc sadarbojas ar aviokompānijām, no kurām ir atkarīga jūsu lidojuma kvalitāte (tas ir, izlidošanas aizkavēšanās un ēdiena kvalitāte uz kuģa nav atkarīga no ceļojumu aģentūra - ceļojumu aģentūra var par to brīdināt). Man paveicās - Aerosvitovsky Boeing 737 bez kavēšanās pacēlās Borispilē un nolaidās Salonikos. Un arī atlidojām bez problēmām ar ēdināšanu (nevis franču restorāns, bet vienkārša ātrā uzkoda bez alkohola - našķis trīs stundu sēdēšanā krēslā). Viesnīcas Grieķijā par jūsu naudu var būt ļoti dažādas, bet tā kā mans mērķis bija "ekonomika", tad ekskursijai nebija jābūt super šikai
аватар HotLine
Patīkami, kad tūristi pozitīvi izsakās par aģentu un operatoru darbu. Un viņiem nav slinkums to darīt.
аватар Shandor_i
Manai tūrei "Classic Greece" saimniekoja grieķu kompānija "Olga tour" (ziniet, kas ir dibinātājs un kādai auditorijai Grieķijā strādā kompānija ar šādu nosaukumu;) ). Parasti, ierodoties Salonikos, klienti tiek izmitināti Halkidiki. ciematos ar dažādu klašu viesnīcu komplektu. Bet jūra tur ir laba, maiga un pārsvarā smilšaina, ar oļiem pa laikam. Viena no pamata viesnīcām ir Dionisios (Hanioti ciems Kasandras pussalā). Blakus ir regulāra autobusa pietura, divi lielveikali (mūsējiem pat tirgo griķus :)). Ciematā ir daudz tavernu un veikalu ar pludmales un tūristu apģērbu par lētām cenām. Gan atpūtnieku, gan kalpotāju vidū ir daudz krievvalodīgo. Ja ir kādi jautājumi par ekskursiju, varat uzdot man - atbildēšu.
Kas attiecas uz Olympus tūrisma aģentūru Kijevā, tā ir maza, adekvāta, ar to ir patīkami runāt, taču viņi var nezināt par dažām viņu pārdoto ekskursiju iezīmēm, tāpēc labāk vismaz šeit pajautāt tiem, kas īpaši devās konkrētā ekskursijā; ) .
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Rodas
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl