Vecās Korfu automašīnas

Dā rgā s dā mas! Piedod man. Š is ir ļ oti nesieviš ķ ī gs pā rskats. Es pat neiesaku jums sā kt š o lasī t. Tas ir vī riš ķ ī gi.
Daudziem sveš as valsts apmeklē jums ir ne tikai atvaļ inā jums, bet arī visu veidu interesanta apskate. Daba. Arhitektū ra. Sievietes. (Vī rieš i). Vitrī na. Bet man, pirmkā rt, tā ir veco maš ī nu meklē š ana. Nu es viņ us mī lu. Ilgu laiku š aubī jos, vai š ā du stā stu var ievietot vietnē . Droš i vien tas nav ļ oti iespē jams. Bet ļ oti vē lams. Tā pē c es publicē ju. Par karali.
Bija laiks, kad automaš ī nas tika izgatavotas tikai no dzelzs, un 100 000 jū dž u nobraukums nozī mē ja braukš anas beigas, nevis dā rgu problē mu sā kumu. Tajos laikos salonā bija 3 pelnu trauki (un nevis stulba krū ze ar vā ku) un cilvē ks pats izlē ma pī pē t vai nē . Un tomē r š is cilvē ks, spiež ot bremž u pedā li, pats regulē ja bremzē š anas ceļ a garumu, nevis visā dus Ķ ī nā raž otus elektroniskos zvaniņ us un svilpes. Ā truma pā rsniegš anu uzraudzī ja resni, smieklī gi ceļ u policisti, nevis bezdvē seliskas kameras. "Turbo" ž etons uz bagā ž nieka vē stī ja, ka varenajam dzinē jam piestiprinā ta turbī na, kas padara š o dzinē ju vē l jaudī gā ku, nevis kā tagad, kad "Turbo" ir nekaunī gs atzī š anā s, ka motoram no zā les pļ ā vē ja vajag palī dzē t pā rvietoties. pusotru tonnu smaga sile.
Man patī k š is laiks, un tā pē c, redzot to gadu automaš ī nas, noskaņ ojums paceļ as.
Š eit ir apkopotas automaš ī nas, kuras satiku uz Fr. Korfu pagā juš ajā vasarā .
Citroen 2CV. (De shvo). Viens no leģ endā rā kajiem automobiļ iem autobū ves vē sturē . Segvā rds - "Pī le". Projektē š anas sā kums 1936. gadā . Vā cu okupā cijas laikā prototipi tika apglabā ti rū pnī cas teritorijā . Izdoš anas gadi 1948 - 1990. Tika saraž oti aptuveni č etri miljoni eksemplā ru. Ja rē ķ ina ar modifikā cijā m un uz tā s bā zes veidotiem modeļ iem, tad nedaudz mazā k par deviņ iem miljoniem. Š ī automaš ī na atradā s Bridž itas Bordo, Alana Delona, Elvisa Preslija un Sofijas Lorē nas garā ž ā .
Fotoattē lā redzama viena no jaunā kajā m modifikā cijā m. Č ā rlstona. Astoņ desmito gadu vidus. Pilnī bā strā dā još s auto. Vī rietis uz tā piegā dā ja ū deni tuvē jiem restorā niem.
Mazda 929. ( Luce) 1977 - 1981. Liels, ē rts auto ar greznu salonu. Papildus benzī na dzinē jam zinā tā ji varē ja pasū tī t Wankel rotē još o dzinē ju. Bet tas, manuprā t, nav galvenais. Skatiet, cik tī ras un kodolī gas ir lī nijas. Maš ī na ir skaista nevis dekorā , bet formā . Tā das paš as bija lielā , bet vieglā un elegantā Sotka - Siļ ķ e, (Audi) stingrā un burž uā ziskā Granada, (Ford), nopietna divsimt č etrdesmit ceturtā , (Volvo) un, protams, mū ž ī gie Sedriks un Glorija. (Nissan) ). Visas š ī s automaš ī nas ir kā ī stas sievietes. Bez tetovē juma grima, Botox un silikona. Tie ir skaisti ar tī ru, dabisku skaistumu. Gan š ī s sievietes, gan š ī s maš ī nas arī skaisti noveco. Un mē s par viņ iem rū pē jamies. Gan maš ī nas, gan sievietes. Tieš i viņ i mū s sajū smina, nevis š ī s vienreizē jā s Hyundai un iPhone meitenes.
Citroen Dyane. Viena no De Shvo modifikā cijā m. Gludā ks, ē rtā ks (logi durvī s jau ir bī dā mi, nevis salokā mi), bet, manuprā t, mazā k harizmā tiski. Astoņ desmito gadu sā kums.
Namco ponijs. Grieķ ijas maš ī nbū ves produkti. To raž oja Salonikos no 1975. lī dz 1983. gadam. Par bā zi tika ņ emts tas pats De Shvo. Grieķ iem kopā ar franč iem izdevā s izveidot ļ oti interesantu auto. Teiksim tā - nabaga auto visiem gadī jumiem. Eksportē ts uz 14 valstī m, tostarp ASV. Tikai Eiropā tika pā rdoti 1.000 vienī bu. 1980. gadā Vā cijā tas maksā ja aptuveni 1.000 marku.
Mercedes Benz L 4500. Raž oš anas gadi 1939 - 1945. Tad zinā ma neveiksme lī dz 1954. gadam, kad sē rijā tika palaists pē ctecis L 312. Bet š is nav 312, lai gan ir lī dzī gs. Visticamā k, ir piecdesmitā gada pā rejas modelis. Vispā rē jais dizains ir lī dzī gs trī ssimt divpadsmitajam, bet daž i elementi (teiksim, tī rī tā ju augš ē jā pozī cija) ir tā di paš i kā L 4500. Tagad š is faš ists nav kustī bā , bet tas nav izaudzis par zeme. Tā tad pirms neilga laika viņ š vē l strā dā ja.
Fiat 126. Raž oš anas gadi 1972 - 2000. Raž ots Itā lijā , Polijā (pā rsvarā ), Austrijā un Dienvidslā vijā . Saraž oti aptuveni 7 miljoni vienī bu. Viena no mazā kajā m sē rijveida automaš ī nā m. Neiznī cinā ms, seš simt kubikmetru (23 ZS) dzinē js atradā s aizmugurē .
Fotogrā fijā redzamā kopija nā k no astoņ desmitajiem gadiem, bet darba stā voklī . Uz tā lielveikalā ieradā s jauns pā ris, mazais salons ir diezgan mā jī gs un salī dzinoš i ē rts. To gadu poļ u joks. Divi poļ i ierodas Maļ uhā . (poļ u segvā rds Fiat 126 R). Dialogs - Kazimir, mē s braucam jau ilgu laiku, bet tas betona ž ogs nebeidzas nekā dā veidā . - Bzdyshek, tas nav ž ogs. Š ī ir apmale.
Skoda 120. Pē dē jā aizmugures piedziņ a, aizmugures dzinē js Skoda. Un vispā r, pē dē jā ī stā Skoda. Pē c viņ as raž oš anā nonā ca jau kopā ar itā ļ iem radī tais Favorit, tad Fabia un laulī ba ar Volkswagen grupu. Bet tas nonā ca Skoda, drī zā k uz labu. Raž oš anas gadi 1976 - 1990. Pieder nelielas degvielas uzpildes stacijas ī paš niekam kalnos.
SIMCA - Aronde (90 A tips) Raž oš anas gadi 1955 - 1958. Pirmais Simca markas auto, raž ots pē c tā laika modernā kajā m (amerikā ņ u) tehnoloģ ijā m. Vienkā rš i uzņ ē muma ī paš nieks viesojā s ASV un bija nedaudz aizvainots par to, cik amatnieciska auto raž oš ana Eiropā tajā laikā bija salī dzinā jumā ar Amerikas rū pnī cā m. Un es nopirku darbgaldus un tehnoloģ ijas no amers. Izrā dī jā s elegantā kā automaš ī na. Tač u fotoattē lā redzamā kopija, visticamā k, nav kustī bā .
Paskaties, kā da viņ a bija. Jauns, ekscentrisks, bet ne bezkaunī gs, slaids, bet ar formā m. Nevainojami.
Un jā . Kā pasaule ir mainī jusies. Ko jū s domā jat, ko meklē tā jprogramma man deva Simka?
Sē deklis Marbella. Raž oš anas vieta - Spā nija. Pamplona. Raž oš anas gadi 1986-1998. Fiat Panda klons, ko radī jis izcilais Ital Design Dž ordž eto Dž urdž aro. Tā pamatā bija Citroen De Chvaux un Volkswagen Beetle idejas. Vienkā rš ī ba, lē tums un neglī tums. Auto izrā dī jā s 100. Savulaik tas ieguva titulu Gada auto.
Interesanti, ka Steyr Daimler Puh (kuru raž o Geliki) š im auto izstrā dā ja pilnpiedziņ as transmisiju. Un Panda kļ uva par lē tā ko visu riteņ u piedziņ u pasaulē . Un Marbella bija viena no vislē tā kajā m Rietumeiropas automaš ī nā m.
Visi zina Mini. Pat tie, kas nezina ī sto 1958. gada Mini, ko izstrā dā jis izcilais Alec Issigonis, joprojā m zina Mini. Jauns Mini vai Mini no Mr. Bean skicē m. Un tad bija Maksi. Pilns nosaukums - British Leyland Limited Austin Morris Maxi. Vienī gais, kas trū kst, ir Hyor Magisti. Tas bija viens no pirmajiem piecdurvju heč bekiem. Tā bija pirmā lū ka ar piecu pakā pju pā rnesumkā rbu. Tā bija pē dē jā Issigonis automaš ī na. Izlaiduma gadi - 1969 - 1981. Izcils auto. Spilgti panā kumi. Un Lielbritā nijas autobū ves lejupslī de. Kvalitā te bija zemā ka par nominā lvē rtī bu.
Britu Leilenda nomira, apglabā jot tā das leģ endas kā Ostins, Triumfs, Moriss, M Gī , Deimlers, Princeses. Rovers dzī voja nedaudz ilgā k, bet arī nomira. Mini, Jaguar un Range Rover izglā buš i ā rvalstu pircē ji. Tač u tā vairs nav Lielbritā nijas auto industrija.
Volkswagen Beetle. Ko vē l teikt? Tikai vabole. (Kē fers). Raž oš anas gadi - 1938 - 2003. Tika saraž oti 2.500 000 eksemplā ru. Dizainers Ferdinands Porš e. Idejas autors ir nepatī kams cilvē ks. ar nepatī kamu otro vā rdu Aloizych.
Toyota Corolla Deluxe. Acī mredzot š ī s ir septiņ desmito gadu beigas. Automaš ī na ir kustī bā .
Fiat 600 T. Septiņ desmito gadu vidus. Š ī s automaš ī nas vē sture ir š ā da. 1955. gadā gudrā kais Dante Giacosa radī ja Fiat 600. (Mū su kuprī tais Zaporož ecs izskatā s pē c viņ a. ) Auto kļ uva tik populā rs, ka tiek uzskatī ts par vienu no Itā lijas simboliem. Bet viņ š bija mazs, un itā ļ u ģ imenes ir lielas un biež i vien nav bagā tas. Š ī iemesla dē ļ , pamatojoties uz Fiat 600, Fiat 600 Multipla tika izveidots 1956. gadā . Tas bija ļ oti mikroautobuss ar aizmugurē jo dzinē ju. Tas tiek uzskatī ts par paš reizē jā s MPV klases priekš teci. Nu nedaudz vē lā k uz Fiat 600 Multipla bā zes tapa Fiat 600 T. Viegls komercfurgons ar tā du paš u 600 kubu dzinē ju.
Fotoattē lā redzamais eksemplā rs ir dzī vs un dzī vespriecī gs.
Ja vismaz vienam ceļ otā jam ir interese par manu stā stu, es turpinā š u.
Un dā mas. . . Neesiet dusmī gi.
Turpinā jums š eit >>>
Iren48, vecas mašīnas ir kustībā, tuvākajā laikā (labi, 10 gadi) tās pārveidot par modernu elektromobili, izmantojot “elektrisko paketi” nebūs grūti un nedārgi. Galvenais, ka piekare bija neskarta! Tāpēc ļaujiet tam stāvēt pagaidām.
Iren48, старые машины на ходу, в ближайшее время (ну лет 10) можно будет не сложно и не дорого переоборудовать на современнейший электромобиль с помощью «электропакета». Главное чтоб подвеска была цела! Так что пусть пока стоит.
Nikolajs ir pārsteidzošs! Man likās, ka esmu vienīgais idiots, kurš braucienos bildēja vecas mašīnas, un glabāja tās braucienu arhīvā atsevišķā mapē! Pēdējos braucienos no šīs idejas jau esmu atmetis, jo. Man ir apnicis pierunāt sievu: "nu, pagaidi vēl mazliet, es pamanīju kaut ko pagalmā." Jūs man atgriezāt cerību kādreiz to publicēt!
Николай, потрясающе! Думал, что только я идиот фоткаю старые тачки в поездках, и храню их в архивах поездок в отдельной папочке! В последних поездках уже отказался от этой затеи, т.к. надоело уговаривать жену «ну подождать еще чуть-чуть, я тут в дворике кое-что заметил». А вы вернули мне надежду когда-то это опубликовать!
Iren48, vecas mašīnas ir kustībā, tuvākajā laikā (labi, 10 gadi) tās pārveidot par modernu elektromobili, izmantojot “elektrisko paketi” nebūs grūti un nedārgi. Galvenais, ka piekare bija neskarta! Tāpēc ļaujiet tam stāvēt pagaidām.
Iren48, старые машины на ходу, в ближайшее время (ну лет 10) можно будет не сложно и не дорого переоборудовать на современнейший электромобиль с помощью «электропакета». Главное чтоб подвеска была цела! Так что пусть пока стоит.
xeops, paldies par vērtīgo padomu. Ļaujiet tai stāvēt. Ēst neprasa :))) Un, ja iespējams, links uz tavu informāciju.
xeops, спасибо за ценный совет. Пусть стоит. Жрать не просит :))) И, если можно, ссылочку на Вашу информацию.
xeops, paldies par vērtīgo padomu. Ļaujiet tai stāvēt. Ēst neprasa :))) Un, ja iespējams, links uz tavu informāciju.
xeops, спасибо за ценный совет. Пусть стоит. Жрать не просит :))) И, если можно, ссылочку на Вашу информацию.