Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Parīze

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
205 abonenti tiks
informēti par problēmu
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Dokumenti un apmales»
Vēl viens jautājums par gaisa satiksmi.
Izvēlos biļeti starp AirBaltic un Austrian Airlines. Vai kāds var pateikt, bija pieredze, ... vai ir vērts dot priekšroku AirBaltic? Vai viņiem ir kavēšanās vai kāda negatīva reputācija. Vai arī ir vērts ņemt biļeti uz Austrian Airlines.??? Un otrs: es nekad neesmu lidojis ar pārsēšanos, bet šeit tas būs, periodi norādīti no 30 minūtēm. līdz plkst.6.Kāds pārsēšanās periods jāņem,lai nenokavētos uz nākamo reisu.Zinu,ka dažās kompānijās, piemēram, Wizzai, sievietei nelaida iekāpt 50 minūtes pirms lidmašīnas izlidošanas... viņi teica, ka iekāpšana ir beigusies. Varbūt tas ir ierobežojums, tikai šajā uzņēmumā...? Paldies visiem, kas komentē.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2013-01-1412 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  20
аватар alex45
Kāpēc komentēt,jebkurš meklētājs iedos šo firmu lidojumu izmaksas,paskaties kā šīs kompānijas lido,kur ir transfēri.Es vienmēr skatos lai pārsēšanās būtu vismaz 3h,bet tas ir atkarīgs arī no lidostas.Skatīt arī kopējās izmaksas lidojumam uz Ķelni , pēc tam uz Parīzi ar vilcienu.Manuprāt, vajadzētu būt ērti.
аватар rayak
Jautāju par uzņēmuma reputāciju, meklētājs šādu informāciju nesniedz.
аватар rayak
Laikam... bet ar divām stundām nepietiek ??? Negribu tērēt laiku Skatos uz 2h pārsēšanās laikam.
аватар rayak
Un paldies par padomu, bet es izslēdzu vilcienu, es domāju, ka tas ir papildu galvassāpes un esmu pārliecināts, ka es neuzvarēšu naudas izteiksmē.
аватар Yasemin
paturiet prātā - AirBaltic neiekļauj biļetes cenā bagāžas pārvadāšanu ... ja veicat priekšapmaksu caur mājaslapu - līdz biļetes cenai +29 1 koferis līdz 20 kg vienā virzienā, lidostā - jau 40 eiro, plkst. vārti 60 eiro..
аватар Yasemin
+29 eiro protams..
аватар alex45
Varu teikt, ka austriešu reputācija ir ļoti augsta, viennozīmīgi augstāka nekā Baltijas valstīm.Mēģināju tev paskaidrot, ka laika rezerve pārsēšanās laikam ir atkarīga arī no lidostas (tās lieluma), kur un uz kuru termināli tu esi. jāiet.Bija gadījums,kad mans draugs lidoja no Maiami,lidmašīna nedaudz aizkavējās un man vajadzēja to palaist Ņujorkā,lai paspētu uz Eiropu.Šeit es vienmēr ņemu rezervi trīs stundas, un tev tas patīk.
Vilcieniem tas ne vienmēr ir papildu galvassāpes, ņemot vērā, ka šis ir Eurorail, par naudu, es redzēju šo iespēju šeit forumā, paskatieties.
аватар Yasemin
uz dokstacijas rēķina pārsēšanās laikā - viņi lidoja uz NG no Tallinas uz Kijevu ar pārsēšanos 30 minūtēs - galopā, bet visi tika galā. Pat nopērc Rīgas balzāmus ;-)
pacēlās un nolaidās laikā..
Starp citu, AirBaltic joprojām nebaro visu .. precīzāk, viņi baro, bet par papildu naudu ...
аватар rayak
Tagad uzzināju, ka ja pirmais reiss kavējas, tad ne vienmēr uzņēmums ir atbildīgs? Es domāju, ka tas ir tikai ar Wizzair. Pastāsti man, kādam bija tā, ka pirmais reiss aizkavējās un nebija laika otrajam. Ko darīt šajā gadījumā???? Jautāju tikai aculieciniekiem. Paldies
аватар rayak
Paldies Tev.
аватар rayak
Jā, ar vilcienu arī es pārskatīšu savu nostāju. Tikai nesapratu, kur vilcienā meklēt vietu. Varbūt sīkāk, ja iespējams.Paldies
аватар Yasemin
ar Lufganzu bija tā, viņi lidoja no Edinburgas uz Kijevu, caur Frankfurti ... nu ko darīt.. tūlīt pēc ierašanās tranzīta lidostā iet uz gaisa transporta galdu un pārslēgties ...
nācās "staigāt" 12 stundas... Lufganza, protams, izsniedza prasītos pārtikas talonus, tikai nebija kur nopirkt - viss bija ciet... brīnumainā kārtā izglābās eiro monētas, kas gulēja apkārt (lidoja no plkst. Skotija !!) un ložmetēju klātbūtne ar pārtiku un dzērieniem..
аватар Pachok
Aviokompānija ir atbildīga, ja biļete ir iegādāta līdz galapunktam, pat ar pārsēšanos. Wizzies par kavēšanos neatbild, jo "transfera" biļetes nepārdod, pasažieri segmentus pērk atsevišķi. Austrieši un Air Baltic pārdod.
Abiem uzņēmumiem ir laba reputācija.
Par bagāžu un ēdināšanu jau rakstījām.
Pārsēšanās punktā jūs nesaņemat un nereģistrējat bagāžu, jūs reģistrējaties izlidošanas lidostā un šeit uzreiz saņemat visas iekāpšanas kartes, tāpēc pārsēšanās aizņem ļoti maz laika. Var pietikt pat ar pusstundu.
Mēs Abū Dabī vienu reizi mainījāmies 40 minūtēs, un starp vārtiem ir tikai koridori - kilometri :)
аватар Pachok
"Es zinu, ka dažos uzņēmumos, piemēram, Wizzai, sieviete nedrīkstēja nolaisties 50 minūtes pirms lidmašīnas izlidošanas... viņi teica, ka nosēšanās ir beigusies."
Šeit ir kāda neprecizitāte, neviens neaizver vārtus nolaišanās 50 minūtēs. Iespējams, ka viņa kavējās reģistrācijā, šķiet, ka reģistrēšanās var beigties stundu pirms izlidošanas. BET! Pārsēšanās gadījumā reģistrācija starppunktā nav nepieciešama, skrienam uzreiz uz nosēšanos.
аватар alex45
Pačok! Nepatīk man tie Douglases,nu,mūsu Karkasi vēl ir paciešami uz īsu attālumu.Un laika ziņā labi ja viss ir laikā,bet ja kavējas?Un ilgi gaidiet nākamo lidojumu Mans viedoklis ir atlikušas 2-3 stundas.
аватар KaterynaSH
Air Baltika nācās lidot vairākas reizes (pēdējo reizi 2012. gada novembrī) un visu laiku tās bija propellera lidmašīnas, ļoti trokšņainas un kaitinošas. Uz Air Baltica klāja var pārvadāt noteikta izmēra un svara rokas bagāžu, komplektā ietilpst neliels čemodāns šiem parametriem. Rokas bagāža ir bez maksas. Par ēdienreizēm uz kuģa jau rakstījām. Par pārsēšanās laiku der teikt, ka vajadzētu pietikt ar 2 stundām, un ja savienojošā lidosta ir kaut kur Baltijā, tad pietiek ar vienu stundu. Mēs pastāvīgi savienojamies Parīzē (Šarls de Golls), kad lidojam atpūsties Karību jūras baseina virzienā, un mēs iekļaujamies 45-50 minūtēs, lai nokļūtu no viena termināļa uz otru ar atkārtotu lidojumu drošības dienesta pāreju, pārējais laiks beznodokļu un kafejnīcām.
аватар Pachok
Duglasas, protams, nav ledus. Bet atkarībā no tā, ko salīdzināt. Pēc Etihads man nemaz nepatīk lidot ar citām aviokompānijām :) Parastais 737 Boeing arī nav daudz labāks par karkasu, IMHO.
Laika ziņā - ja paņemat savienojumu, piemēram, 1 stundu, un nav laika, tad liks nākamajā lidojumā, kas būs pēc tām pašām 2-3 stundām :) Un ja būs laiks , varēsi tikt tur ātrāk.
Kopumā uzskatu, ka jautājuma autoram lēmums būtu jāpieņem pēc biļetes cenas un viņa vēlmēm. No šīm divām kompānijām maršrutā no Kijevas uz Parīzi caur Rīgu es izvēlētos variantu, kas ir vienkārši lētāks.
аватар astashov
Šeit ir neliela slazdiņa - Air Baltic var ņemt minimālo laika pieslēgumu - ja uzņēmums pārdod šādu biļeti, tad uzskata šo variantu par iespējamu, bet - ja šīs ir brīvdienas un kavēšanās dēļ kavējat pārsēšanos pirmajā segmentā, tad nākamajā lidmašīnā var vienkārši būt sašutums, vietu nebūs. Lai gan parastās dienās tas nenotiek.
аватар agent_borabora
Es lidoju ar austriešiem. Nebija kavēšanās ne minūti.
аватар rayak
Paldies visiem par tēmas apspriešanu. Gribēju austriešu, bet ir jau maza izvēle, var nākties ņemt Lufthansa. Vai tas arī ir normāli???
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Parīze
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl