Jautājums o Spānija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1077 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Kā tur nokļūt»
Pastāstiet man, lūdzu, kurš izmantoja ShuttleDirect pakalpojumu
Rezervēju pārskaitījumu, samaksāju, saņēmu vaučerus pa pastu. Taču kuponos nav informācijas par laiku. Ja lidosta-viesnīca vaučerā joprojām ir vairāk vai mazāk skaidrs - tur ir rakstīts "FLIGHT LANDING TIME 23:55", tad vaučerī viesnīca-lidosta vienkārši ir norādīts datums un "Call transport service". Tas ir, man tagad ir jāzvana transporta uzņēmumam, kas sniegs pakalpojumus un jānoskaidro laiks, kad mūs sagaidīs no viesnīcas? Vai arī pa pastu saņemšu papildus vēstuli, kurā būs norādīts precīzs laiks un vieta, no kurienes mūs sagaidīs?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2019-05-246 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  1
аватар camomille
Un vēl jautājums - kā paziņot ShuttleDirect, ka mums nav bagāžas. Pakalpojuma noteikumos viņi raksta par paziņojumu. Kā paziņot - viņi neraksta (vai es to neatrodu).
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Spānija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl