Jautājums o Spānija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
1077 abonenti tiks
informēti par problēmu
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Vietas un izklaide»
Kur sūdzēties par negodīgu viesnīcas gidu, kurš krāpis naudu?
Viesnīcas gide (no firmas Odeon) Fiļimonova Aelita mūs pievīla, neveicot atlaidi, izkrāpjot šo naudu. Visas biļetes, kuras viņa mums diez vai varēja pārdot, bija vai nu viņa izsniegusi uz citu cilvēku vārdiem vai uz citām viesnīcām. Un man un maniem bērniem bija jādodas uz citām viesnīcām, lai mūs no turienes paņemtu. Reiz viņa norādīja autobusa gidam citu viesnīcu, un nejauši (mūs tikko pamanīja uz ceļa) mēs iekāpām savā autobusā. Nopirkām 3 ekskursijas uz 4 personām un 1 dārgu ekskursiju uz 1. Kopējā summa bija virs 550 eiro. Mums bija tiesības uz 7% atlaidi. Tomēr Aelita sacīja, ka šobrīd ir "karstā sezona" un nekādu atlaižu nav. Odeon Tours uzticības tālrunis mums norādīja pretējo. Kur var sūdzēties par tik negodīgu darbinieku?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
9 abonenti  • prasīja 2018-07-187 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  19
аватар elmontaz1
Pirmo reizi to dzirdu Spānijā. Nevajadzēja veidot attiecības ar tādu gidu un firmu. Spānijā ir daudz firmu un pārstāvniecību, kas pārdod ekskursijas, 7% atlaide ir tikai sīkums, mums otrajai un trešajai ekskursijai bija 10% atlaide.
Mēģiniet sazināties ar Odeon un izskaidrot situāciju. Naudu un garastāvokli neatdos, bet zinātnē būs savādāk. Loretā tādu mantraušu ceļvežu nav.
аватар kns2001
Paldies. Mēs arī daudz ceļojam. Un pirmo reizi saskaras ar tādu rupjību un neprofesionalitāti. Īpaši Spānijā. Naudu noteikti neatgriezīs. Tā kā dziļi necienošā AELITA FILIMONOVA mums "varēja" pārdot ekskursijas tikai uz 2 dienām. Un par atlaidi vajadzēja kādu dienu izdot biļetes (kā plānojām). Bet tad "viņai planšete nestrādāja", tad "bija problēmas ar internetu" utt. 37 eiro nav liela summa. Ir nepatīkami tikt maldinātam, un es gribu brīdināt citus cilvēkus. Paldies Dievam, ka viņa nevarēja mums pārdot biļetes uz PortAventura!!! Mēs tur nokļuvām saviem spēkiem un paši nopirkām biļetes uz vietas. Tie tūristi, kas no viņas pirka biļetes, nemaz nevarēja iziet cauri, jo svītrkodu nevarēja nolasīt!!!
аватар anatoliy_tar
Kārtējo reizi pārliecinos -TUI stūrē un skopais maksā divreiz, un mantkārīgs vienmēr.
аватар ollennka
Es vienkārši iesitu viņai pa seju, piedod man franču valodu.
аватар alex45
Tas ir tepat Spānijā. Un viņa - tev, kautiņa rezultātā, noslēdzot to iecirknī. protokols utt.
Vai arī atrodiet kaut kur Krievijā. Labākais variants ir, ja tas ir autobuss, tieši tajā!
аватар ollennka
Un es būtu klusi iepļaukāt))) Bez protokola.
аватар anatoliy_tar
Kādas muļķības tu raksti, sēžot pie datoriem. Sitiens pa seju beigtos ar policiju un izraidīšanu no valsts vai aizliegumu iebraukt Eiropas Savienībā + vismaz naudas sodu --- NEVIENS NEGRIB ATPŪTĪTIES KRIMĀ un ANAPĀ,
Atrast Krievijā --- vispirms paskaties uz valsts karti, tad skaiti resursus, lai uzzinātu, kad ierodas cilvēks, atrodi viņu, ... - Un atkal kriminālnoziegums. jūs domājat, ka tikai jums ir draugi un radinieki tiesībaizsardzības un noziedznieku aprindās.
Galvenais secinājums, kā jau rakstīju iepriekš, ir laba tūroperatora (nevis tirdzniecības aģentūras, bet tūroperatora) izvēle.
Skopais maksā divreiz --- alkatīgais vienmēr.
аватар kns2001
Otro reizi redzu komentāru "Skopi maksā divreiz" ... Dīvains komentārs.
Cienījamie lasītāji! ES atkārtoju. Mēs ceļojam ar bērniem un esam ĻOTI atbildīgi tūroperatora izvēlē. Mēs netaupām uz saviem braucieniem.
Ja Coral Travel ir "skopo izvēle", tad kuru operatoru man izvēlēties????
Ja jūtat vajadzību kādu aizvainot vai pazemot, lūdzu, atturieties komentēt manu ierakstu, jo es šeit nācu pēc padoma, nevis pēc apvainojumiem.
Un arī ar savu ierakstu vēlos brīdināt tūristus, kuri tikai dodas ceļā.
аватар elmontaz1
Es nedaudz aizstāšos par iepriekšējiem runātājiem. Varbūt tā nav skopums, bet gan steiga un neuzmanība. Coral Travel operators, bija nepieciešams doties ekskursijās uz turieni. Ja ekskursiju pārdevējs sāk uzspēlēt - nekavējoties nosūtiet viņu. Tie, kas nav bijuši Eiropā, raksta par kašķiem. Tā nav Krima un Anapa – lidojiet mājās ar pirmo reisu. Bet policija nenodarbosies ar izrēķināšanos starp krieviem. Lai jūsu "pieredzes" zinātne atšķiras.
аватар kns2001
Acīmredzot es kaut ko pārpratu. LABI. Atkal.
1. Mēs nopirkām biļeti martā uz jūliju. (pie komentāra par steigu). Oficiālajā Coral travel pārstāvniecībā mūsu pilsētā.
2. Viesnīca atrodas 30 minūšu brauciena attālumā no Barselonas, jūras 1. līnijā. Viss iekļauts. Viss iekļauts. (pie komentāra par skopumu). Viesnīca ir eleganta. Par viesnīcu sūdzību nav.
3. Transfēru uz viesnīcu un atpakaļ nodrošināja Coral travel. Un tikšanās laiks ar gidu (kas tika nodrošināts uz mūsu vaučera pamata) mums tika norādīts transfēra laikā uz viesnīcu.
4. Ekskursijas NEpirkām: uz ielas / no rokām / no citām tūrisma aģentūrām.
5. Mēs NEZINĀM, ar kādām bailēm norādītajā laikā pie mums ieradās gids, kas nepieder kompānijai Coral, bet gan Odeon tūrfirmai. Varbūt viņiem ir savas partnerattiecības.
6. Viņas detaļas karājas mūsu viesnīcā kā uzņēmuma oficiālais pārstāvis. Viņa bija mūsu viesnīcas gide.
7. Mēs redzējām 1. sanāksmē, ka viņa "sāka spēlēt uz augšu". No viesnīcas reģistratūras zvanījām uz Coral Travel karsto tālruni. Mums teica, ka viņas rīcība ir pretrunā ar to, kas viņai bija jādara. BET viņi neko nevar izdarīt, jo viņa JAU mūs visus sajauca. Un tagad, mājās, mēs plānojam par viņu rakstiski sūdzēties.
аватар ollennka
anatoliy_tar, "bret" - kādā valodā ir šis vārds un kā tas tiek tulkots?
Eiropā droši var sist pa seju, galvenais pozicionēties kā kaut kāda mazākuma.
аватар anatoliy_tar
Koraļļu ceļojumi Spānijā ir sevi pierādījuši slikti.
Pēdējais piemērs ir ar mani lidmašīnā uz Barselonu 2018. gada jūlijā. izlidoja ģimene, kurai Coral Travel stundu pirms lidmašīnas izlidošanas informēja, ka viņu transfērs no lidostas uz viesnīcu ir atcelts --- lidmašīna Barselonā ieradās plkst.22.40 un attiecīgi, kamēr kontrole ir līdz plkst.23.30, vilcienu nekursē. ----- viņiem taksometrs eiro maksāja ļoti pieklājīgu summu --- līdz viesnīcai 60km.
Esmu 6 gadus atvaļinājumā ar TUI, kur neesmu bijis, bet esmu bijis gandrīz visur, viesnīcās viesnīcu gidi visi firmas formā un pērkot ceļojumu pakalpojumus uzreiz izsniedz uz portatīvajiem kases aparātiem izdrukātus čekus. kurā ir visa informācija par servisu, arī vieta, no kuras tiks uzņemts autobuss.
Man nav uzņēmuma reklāmas, ir tikai mana personīgā pieredze, viņiem ir arī amortizatori, bet tādi, kā jūs aprakstāt, tas liecina par sliktu tūrisma operatoru.
аватар elmontaz1
Mazs ieteikums visiem: brauciet paši. Transports Eiropā darbojas ļoti labi, taču dažas tūristu vietas, piemēram, Montserratu, var apmeklēt ar ekskursiju gida pavadībā. Aprīlī apceļojām visu Portugāli un Madrides apkārtni. Daudz lētāk nekā ar gidu un vispārīgu ekskursiju. Turklāt tu pats ej tur, kur vajag un negaidi kavētājus un vaimanātājus. Atcerējos informāciju par Coral travel.
аватар alex45
Mēs ar bērniem vieni paši ceļojam pa Eiropu, tad visas problēmas uzkarini sev (neesi izdomājis, nesagatavojies utt.), rēķināties ar mājas uzturēšanu, iespējams, tev pašam ir dārgāk!
Konkrēti Barselonā. Ir tik daudz ceļojumu aģentūru, kas palīdz tūristiem, un jūs varat sagatavot visas ekskursijas no mājām.
Uz savu jautājumu vērsieties tiesā pret tiem, kuri nevarēja jums sniegt šos pakalpojumus.Vispirms izdomājiet paši, kāpēc iegādājāties ekskursijas no Odeon pārstāvja, nevis no Coral. 1. variants - Odeons - oficiālais koraļļu pārstāvis (tik bieži tas notiek), un viņam bija tiesības organizēt šīs ekskursijas. 2. variants - Odeonā šīs ekskursijas bija lētākas, un tas tevi glaimo.Šeit ir redzama tava vaina.
Jūs bieži to redzat savā stāstā - "viņa teica, citu cilvēku vārdiem, tika paļauta uz 7% atlaidi utt." Diez vai jums ir dokumenti par to visu. No tevis nekas nesanāks, ej prom!
аватар veritasana
Vai esi pārliecināts, ka tā bija Aelita Fiļimonova???? no kurienes tāds naivums ... pases nerāda ... sen izdomāju ... tāpēc nepērku ekskursijas ... jo dārgākas .. jā un es arī uzgāju tādi aelīti...
аватар Lud_mila
kns2001
nofotografējiet visu čeku kopijas, sīki aprakstiet situāciju vēstulē un nosūtiet to tūrisma operatoram. ja tūroperators ir normāls, viņš rīkosies. taču, visticamāk, nauda jums netiks atgriezta. ja tev ir normālas attiecības ar ceļojumu aģentu, kurš tev pārdeva tūri, dari to caur viņu - ļauj sazināties ar tūroperatora pārstāvjiem un nosūtīt savu sūdzību. kad es nokļuvu nepatīkamā situācijā neprofesionāla viesnīcas gida rīcības dēļ - viņi to arī darīja. gids tika atlaists.
ps pirkt ekskursijas no tūrisma operatora, it īpaši, ja jūsu brīvdienu reģionā ir daudz tūrisma aģentūru, ir lielākais stulbums (IMHO)
аватар alex45
Tad labi. Vienkāršākais - kvītis tiek izsniegtas uz citu cilvēku vārdiem, ja tādi ir. Kam tu pierādīsi, ka maksāji tu? Tu neko nevari pierādīt!
аватар mishatour
Kur var sūdzēties par tik negodīgu darbinieku? Slikti, ka sūdzību un ieteikumu grāmatas iegāja vēsturē))(lai gan Spānijā tādas nebija).Tikai cilvēku psiholoģija nav iegājusi vēsturē un daudzi domā, ka ja sūdzēsies, tad kāds tiks sodīts un esam norēķinājušies. 21. gadsimtā mēs caur sociālajiem tīkliem sūdzamies trešajai pusei, tas ir, visai interneta auditorijai, un šī ir visjutīgākā sūdzība mūsu likumpārkāpējam. Vai jūs domājat, ka, ja rakstīsiet sūdzību tūrisma operatoram, tad kāds to izlasīs? Labākajā gadījumā tūristu darbinieks uzrakstīs tev atbildi.Un mēs šeit visu izlasām un jūtam līdzi). Tāpēc atpūtieties un atcerieties labās lietas, kas notikušas ceļojuma laikā, un izdariet secinājumus no notikušā.
аватар mishatour
Gidi nekad neko nepārdod, tāpat kā mākslinieks nepārdod biļetes uz izrādēm (neesmu redzējis). Viņi pārdod tūrisma aģentus, kuri sēž (arī viesnīcās) un bieži vien pat nezina, ko viņi pārdod, jo paši nekad nav bijuši šajā ekskursijā. Viņu ienākumi ir procenti no pārdošanas. Tūrisma aģents un ceļojumu rīkotājs vēlas pārdot savu produktu un izmantot visas metodes. Un jāsaņem rakstisks līgums, kurā norādīta savākšanas vieta, laiks, apmeklējuma vietas, piemaksa (ja tāda ir) un ekskursijas izmaksas. Pēc apmaksas noteikti saņemiet kvīti. Kāpēc nolēmāt, ka jums pienākas 7% atlaide? Kur tas tika ierakstīts?
Lai veicas un vairāk pozitīvu emociju.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Spānija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl