Jautājums o Barselona

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
104 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Pastāstiet vai rezervēju ekskursiju.Samaksāju pusi no izmaksām,bet līgumu vēl neesmu parakstījis.Nosūtīju pases datus un viss.Pēc pusotra mēneša dodos prom.
Pastāstiet vai rezervēju ekskursiju.Samaksāju pusi no izmaksām,bet līgumu vēl neesmu parakstījis.Nosūtīju pases datus un viss.Pēc pusotra mēneša dodos prom.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
11 abonenti  • prasīja 2018-03-097 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  28
аватар ollennka
Jūs esat riskanta sieviete... Vai jums vispār ir kādi dokumenti, kas apliecina, ka jūs iedevāt naudu ceļojumu aģentūrai?
аватар travelsita
Kādi dokumenti apstiprina līdzekļu iemaksu? Pusotru mēnesi pirms izbraukšanas var kaut ko atdot, ja ir nepieciešamie dokumenti.
аватар Andrey111
Ja līgums nav parakstīts un ir maksājumu apliecinošs dokuments, ir pamats pieprasīt pilnu naudas atmaksu.
аватар agent_borabora
Ja līgums netiek parakstīts, tad nav pamata iemaksāt naudu.
аватар kolyan_cat
Nu visi, ar kuriem esmu sastapies, pērkot ekskursijas, prasa pēc iespējas ātrāk pārskaitīt avansa maksājumu, lai noteiktu cenu, un pirms līguma noslēgšanas.
Es nezinu, kam ir iespēja doties uz ceļojumu aģentūrām un personīgi sazināties ar pārdevējiem, bet, ja izvēlaties ekskursiju internetā un pēc tam sazināties ar aģentūru pa tālruni un e-pastu, tad tieši tā notiek. Un nauda tiek pārskaitīta uz privātpersonas kartes kontu, uz to pašu Privatbanku.
Šis ir izplatīts stāsts. Un naudu te diez vai var atdot, jo. šie 50% tiek pārskaitīti tūroperatoram un uz tiem tiek rezervēta viesnīca.
Tie. no likuma viedokļa tas viss ir nelikumīgi un var prasīt naudas atmaksu, bet no aģentūras viedokļa viņi apmierina klientu vajadzības, lai viņi varētu rezervēt viesnīcu par normālu cenu. Ja vēlaties pārcelt tikai pēc līguma noslēgšanas - labi, tērējiet laiku, līdz nokļūsit kādā aģentūrā no Zaporožjes, ekskursija sadārdzināsies.
аватар Andrey111
Viss ir daudz vienkāršāk. Parakstītā līguma skenējums pa e-pastu tiek nosūtīts klientam, kurš to paraksta un atgriež pa e-pastu. Kopā ar līgumu tiek nosūtīts arī rēķins par apmaksu. Tas viss ir likumīga un ierasta prakse. Un tev nekur nav jāiet. Lai nodrošinātu uzticamību, puses pēc tam var apmainīties ar oriģināliem pa pastu.
Šajā gadījumā, ja klients neparakstīja līgumu, garantijas vēstuli utt., tad ceļojumu aģentam nebija pamata veikt rezervāciju, t.i. nauda saņemta bez pietiekama juridiska pamata un to ir pilnīgi iespējams atdot.
аватар Vika284
Ukrainas Civilkodekss paredz gan rakstiskas, gan mutiskas līgumu formas, jūsu aģentūra var saskaitīt jūsu mutiskās vienošanās par ekskursijas rezervēšanu un jūsu 50% maksājums var būt apstiprinājums tam.
Ja pamatotu iemeslu dēļ to nesaņemat, ceļojumu aģentūra var nosūtīt pieprasījumu TO un vienoties par ceļojuma pārrezervāciju uz citiem jums izdevīgiem datumiem, atmaksa notiek ļoti reti.
аватар alex45
kolyan_cat, nu, tu dod!
"pazaudējiet laiku, kamēr nokļūsit kaut kādā aģentūrā no Zaporožjes", es acīmredzot esmu no kaut kādas Zaporožjes, bet ceļojumu aģentūras Zaporožje, kā arī dažās Kyyuvās ir kā negriezti suņi! Sastrēgumos paliksi ilgāk, līdz nokļūsi tajos!
Un tāpēc, protams, mēs esam province, mēs strādājam tikai uz papīra, nevis ar elektroniku, mēs nezinām par pastu! Arī par internetu!
аватар alex45
Un patiesībā Viktorija no Kijevas uzdeva jautājumu!
аватар lazy_person
Piekrītu agent_borabora. Priekšapmaksa tiek veikta pēc līguma parakstīšanas. Vispirms līgums un tad priekšapmaksa, kā garantija, ka tūrisma aģentūra var sākt darbu pie istabiņas un biļetes rezervēšanas. Ja tiek atteikta rezervētā istaba un vieta čarterā, priekšapmaksa tiek izmantota kā komisijas maksa par ceļojumu aģentūras un tās partneru paveikto darbu. Minimālais priekšapmaksas procents ir noteikts līgumā. Ekskursijas atcelšana pēc tās pilnas apmaksas ir cita tēma, tās shēma norādīta līguma noteikumos...
аватар kolyan_cat
Alekss, katrā ziņā neredzu jēgu doties uz aģentūru un tērēt laiku. Komunikācija "aci pret aci" ar vadītāju ceļojumu aģentūrā ir kolhoznieku liela daļa. Izdaru visu maksimāli bez apciemojuma, nu, tikai finālā, lai dzītu vaučerus, lai fiziski paņemtu.
Un mani vienmēr sanikno tas, ka vārdos tās ir foršas aģentūras, visur uzraksti TEZ-Tour, Coral-travel utt., bet kā pārskaitīt naudu un noslēgt līgumu - kaut kāds avārijas Ivanovs par vienu nodokli.
аватар Andrey111
Un kāds jums ir noslēpums, ka lielākā daļa aģentūru sadarbojas ar PE saskaņā ar franšīzes līgumiem?
аватар alex45
Tieši tā!!
Un ārkārtējo stāvokli Ivanova arī grib ēst, saņems nieciņu un ir apmierināta! Tāpēc viņai ir atbilstošas ​​zināšanas, tas ir. neviens!
Un klients skrien un meklē, kur dabūt maksimālās atlaides, nevis kvalitatīvu servisu. Līdz ar to jautājumi par podiem viesnīcās, kur tiek noķerts Wi-Fi, un kāda veida veldzē ir bārā.
аватар alex45
Un tas ir visur! Ir gan Kijevā, gan perifērijā!
аватар lazy_person
Tūrisma operators ("Coral Travel", "Tez Tour" u.c.) nestrādā tieši ar privātpersonām. Viņi izplata ekskursijas ar starpnieku (ceļojumu aģentūru) starpniecību. Vienkāršākais un uzticamākais veids joprojām ir noslēgt Līgumu ar tūrisma aģentūru.
Pretējā gadījumā jūs varat nonākt situācijā, kurā viku.ua nokļuva, uzdodot jautājumu.
аватар millamilla
viku.ua jūs, visticamāk, neatgriezīsit naudu, jums tiks piedāvāts veikt rezervāciju citā datumā vai doties ekskursijā uz citu valsti
minēts iepriekš Vika284 par mutiskām vienošanām Ukrainas Civilkodeksā. Pat ja vērsīsities tiesā par naudas atmaksu, jūsu 50% priekšapmaksa un jūsu nosūtītie pases dati tiks uzskatīti par mutisku vienošanos ar aģentūru.
Ukrainas Civilkodeksa 206. pants
аватар kolyan_cat
Jā, tas nav atkarīgs - Kijeva vai Zaporožje, viss ir pa vecam.
Un jautājumi par podiem vai Wi-Fi, ko precizēt ar PE Ivanovu, ir vismaz stulbi. Viss ir internetā. Bet lielākajai daļai ir sajūta, ka, atnākot uz ofisu un tur "uz vietas visu izjautāt", tad informācija būs labāka. Ahmm...
Cik reizes es devos, es nezinu, kur atrodas šie biroji. Žeņai tika dots norādījums noteiktā dienā braukt uz pareizo adresi un paņemt talonus, tas arī viss. Tagad, atrodoties Polijā, rezervējām un daļēji apmaksājām ekskursiju no Kijevas.
Bet es gribu teikt, ka ceļojumu pakalpojumu tirgus (vismaz internetā) Ukrainā ir attīstītāks nekā Polijā. Vienkāršāk ir atrast informāciju Ukrainas vietnēs, lietot filtrus utt., i.е. tie ir funkcionālāki. Poļiem viss ir sliktāk - netiek aprēķināts, ka klients pats izvēlas nepieciešamo komplektu agregatorā, bet gan tiek sniegta orientējoša informācija un tad klientam jāzvana un jāprecizē telefoniski. Mežonība. Neskatoties uz to, ka cenas tai pašai viesnīcai ir 1,5 reizes augstākas.
аватар millamilla
tāpēc dažās jomās jūs kļūdāties, un sarežģītu rezervāciju gadījumā operatori, tostarp Coral Travel un Tez Tour, var veikt rezervāciju tieši
tās ir parastas juridiskas personas ar norēķinu kontiem un tiešo tūrisma veidu, maksāt viņiem tieši par ekskursiju nav juridiski aizliegts. Sīkāka informācija par šīm organizācijām ir publiski pieejama.
аватар ollennka
Nu velti jūs, tūroperatori, nepārdod ceļojumus tieši. Vietnes atbalsts ir acīmredzami lētāks nekā 10% aģentūras komisijas maksa. Mūsu operatori pat pārdod ekskursijas bezsaistē privātpersonām, es nezinu, vai tā ir attēla sastāvdaļa vai arī peļņas jautājums.
аватар lazy_person
milla milla
"Privātpersona" (Ivanovs, Sidorovs...), kā likums, nav "Juridiska persona". Šeit es neesmu. Man nav sava bankas konta. Bet ir “fiziska persona”, kas ir “juridiskas personas” dibinātājs (savs personīgais bizness), tas ir, viņam ir savs bankas konts ...
Mums ir jānošķir. Tūrisma operators sadarbojas ar "Juridiskām personām"...
аватар ollennka
inextenso, atvainojiet, es nespēju noticēt, ka jums nav bankas konta. Vai jūs saņemat naudu kasē?
аватар ollennka
Tomēr šeit suns rakņājās kaut ko citu. Nekas neliedz tūrisma operatoriem strādāt ar atsevišķiem tūristiem tieši bez starpniekiem.
аватар lazy_person
ollennka
Nu ko jūs visi naidā un kaujā... es nesaņēmu algu 20 gadus. Sen pensijā. Mana "alga" atnes pastniekam! Ne visiem ir bankas konts...
аватар ollennka
Huh, kur īsti ir durkļi?)) Es nedomāju par pensionēšanos. Krievijā pensijas nāk arī pastā ļoti attālos ciemos.
аватар Andrey111
"Vika284 iepriekš minēja mutvārdu līgumus Ukrainas Civilkodeksā. Pat ja jūs vērsīsities tiesā par naudas atmaksu, jūsu 50% priekšapmaksa un jūsu nosūtītie pases dati tiks uzskatīti par mutiskas vienošanās noslēgšanu ar aģentūru.
Ukrainas Civilkodeksa 206. pants
Saskaņā ar Art. 20 likuma "Par tūrismu " līgums par tūrisma pakalpojumiem tiek slēgts rakstiski vai elektroniski. Šajā gadījumā priekšroka ir likumam, jo ​​tas regulē šauru attiecību sfēru, un kodeksā ir ietverti vispārīgi noteikumi. Ja ceļojumu nav iespējams pārrezervēt, iesaku ar transportlīdzekli vērsties tūrisma aģentūrā ar rakstisku pieprasījumu atmaksāt naudu. Atteikuma rakstīt sūdzību gadījumā Valsts pārtikas un patērētāju aizsardzības dienesta vietējam departamentam (bijusī patērētāju aizsardzība) un/vai Ekonomikas attīstības ministrijai (tūroperatoru licencēšanai). Atteikuma gadījumā tiesvedība paliek spēkā. Bet es domāju, ka pēc vēršanās šajās struktūrās jautājums būtu jāatrisina.
аватар Vika284
Andrejs111 par Ukrainas tiesību aktu hierarhiju un sistematizēšanu:
1. Ukrainas konstitūcija, konstitucionālie likumi.
2. Likumi, kuriem Ukrainas Augstākā Rada ir devusi piekrišanu saskaņā ar konstitūciju pieņemto starptautisko līgumu darbībai Ukrainas teritorijā.
3. Kodificētie likumi vai kodeksi
4. Parastie likumi.
5. Ukrainas Augstākās Radas dekrēti.
6. Ukrainas prezidenta dekrēti.
7. Ministru kabineta lēmumi
8. Ministriju un citu centrālo izpildinstitūciju rīkojumi, instrukcijas, lēmumi.
Tātad tiesa strīdā skatīsies pēc Ukrainas kodeksa normām
аватар Andrey111
Jautājums ir strīdīgs. Nelaidīsimies juridiskajās diskusijās. Es runāju no vairāk nekā 20 gadus ilgas juridiskās prakses. Es domāju, ka APARATŪRA jau ir saņēmusi pietiekami daudz informācijas, lai izdarītu secinājumus.
аватар yulacha2011
maz ticams, ka nauda jums tiks atgriezta, viņi piedāvās rezervēt citu datumu vai doties ceļojumā uz citu valsti, tāpat kā jebkurā citā biznesā
vispār dīvaini, visi jautājumi ir jānoskaidro no tiem, kur rezervējāt tūri, nevis forumā
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Barselona
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl