Jautājums o Šarm eš Šeiha

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
10648 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Es rezervēju ekskursiju no Anex, bet nevaru pārbaudīt pieteikuma statusu, izmantojot tūrista personīgo kontu Anex vietnē. Kurš saskārās ar līdzīgu problēmu?
Es rezervēju ekskursiju no Anex, bet nevaru pārbaudīt pieteikuma statusu, izmantojot tūrista personīgo kontu Anex vietnē. Kurš saskārās ar līdzīgu problēmu?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
8 abonenti  • prasīja 2019-02-286 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  13
аватар vovatours11
Jums vajadzētu saņemt e-pasta ziņojumu ar pieteikuma statusu.
аватар vovatours11
Ja tas nenāk, zvaniet Anex un jautājiet, vai viņi pieņēma pieteikumu vai nē.
аватар Tigrusya
Tas notika ar Tez - rezervācija vietnē necīnījās.Izrādījās, ka aģentūra rezervēja caur citu aģentūru un tas numurs bija starpposms vai kā.Viss izrādījās normāli. Lūdziet aģentūrai atiestatīt apstiprinājumu.
Un es arī pieprasīju apstiprinājumu aviokompānijai un viesnīcai
аватар mindguru
Nu aviokompānijai ar to nav nekāda sakara! Jums ir jāpārbauda pie operatora. Ceļojumu aģenti ir dažādi...
аватар emhik
Es jau ilgu laiku ceļoju no ceļojumu aģenta, kurš man rezervēja ceļojumu, un viss vienmēr bija kārtībā. Bet es nolēmu pārbaudīt atiešanas laiku caur anex vietni (izbraucu 15. martā) un, ievadot talona numuru un pases numuru, saņēmu atbildi "nepareiza pases un pieteikuma kombinācija". Kaut kā tas kļuva nedaudz aizraujoši))) Tāpēc es jautāju, kas varētu būt iemesls, vai ir vērts uztraukties?
аватар moy_contakt
Neuztraucieties... ar pielikumu tādu problēmu nav. Ja tas būtu kaut kāds kreisais MOT (tagad viņus te nesaukšu), tad es noteikti satrauktos, bet pats tādās nerezervēšu un ieteikšu citiem.
аватар moy_contakt
Un izlidošanai un transfēriem pielikuma vietnē ir atsevišķa sadaļa, dodieties uz turieni, izvēlieties virzienu, datumu un laiku, lai redzētu savu lidojumu. Šādi sekoju līdzi Taizemes izbraukšanas laika izmaiņām novembrī.
аватар Tigrusya
mindguru, man ir vieglāk un mierīgāk personīgi pārliecināties, ka esam jau lidojumā, mūsu istabiņa ir apmaksāta, nekā noskaidrot pie tūroperatora.Turklāt, kā rāda prakse, numuru var nesamaksāt arī tad, kad ekskursija ir apstiprināta
аватар moy_contakt
Tigrusja, es tev pastāstīšu vairāk. Varbūt numurs tika iemaksāts korpusā, bet viņi aizmirsa samaksāt par degvielu un lidmašīnas apkopi ... tas ir par pielikuma tūri, 2018. gada novembris. Un jūs noteikti nepārbaudīsit šo brīdi. Un te tā ir lidmašīna, te tās lietas ratos zem tās, zem Taizemes dedzinošās saules, un lidostā nācās pavadīt 12 stundas... Nopirku un guli mierīgi. Pāris reizes Turcijā (lidojot caur Pegasus Baltkrievijā) tieši caur viesnīcu pārbaudīju rezervācijas pieejamību. Pamēģini. Ja viesnīca ir apmaksāta, tad lidmašīna noteikti ... anex tad lido pa savu azuru
аватар 0676307776
2018. gada maijā rezervējām viesnīcu priekšlaicīgai rezervācijai ar Coral.Vairākkārt pārbaudījām viesnīcā,rezervācijas nebija.Parādījās divas nedēļas pirms izlidošanas,pēc tam,kad viesnīcas menedžeris nosūtīja mūsu kuponu kopijas tieši uz Coral.Viss bija kārtībā ar Coral ceļojumu aģents, vietnē bija apstiprinājums, bet pieteikšanās viesnīcā nebija datora kļūmes dēļ.Tā ir visa atbilde.Tagad noteikti pārbaudām rezervāciju viesnīcā.
аватар Tigrusya
Par to es runāju.Labāk pašam pārbaudīt,nekā gaidīt dabas žēlastību.Tas ir es par viesnīcu.Vienlaikus izsakiet savas vēlmes pa numuru. Tas prasīs minimālu laiku, bet tas papildinās mieru. Un, ja tas notika ar lidmašīnu, tad to nekādā veidā nevar paredzēt un apdrošināt.
аватар emhik
Paldies visiem par padomu. Tā kā nebija iespējams ievadīt personīgo kontu, sazinājos tieši ar viesnīcu. Bruņas tika apstiprinātas))) Miegs kļuva mierīgāks)))
аватар Kjokka
un pielikuma personīgais konts nestrādā.... sūds, protams. Zvanīja rakstīja-atbilde viena-iedod pieteikuma numuru-pārbaudīja viss kārtībā. samaksāts ... - uz jautājumu, kāpēc personīgais konts nedarbojas, tas drīz darbosies. un ja uztraucies, zvani, kur dabūji biļeti
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Šarm eš Šeiha
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl