Jautājums o Šarm eš Šeiha

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
10633 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Vai tā ir taisnība, ka Join Up vairākas reizes pārplāno lidojumus?
Labdien) Esam jau izlēmuši par viesnīcu), bet tad uzzinājām, ka tūroperators Join Up. Kurš nesen kaut kur lidoja ar viņiem, vai tiešām lidojumi tiek pārcelti vairākas reizes?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
19 abonenti  • prasīja 2018-07-107 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  34
аватар moy_contakt
Nesen bija tēma par šo tēmu..... Ja aviopārvadātājs ir bravo, tad ..... tad vispār nevar nekur lidot, var pasēdēt pāris stundas vai dienas (tā paveicas ) lidostā. Viss ir iespējams... Es tagad no viņiem neko nepirktu.
аватар katia.fyntik
Mums teica "Sky up"
аватар BlackAlex
Ja vēlaties problēmas, lidojiet ar tām. Lidojumi tiek atlikti bezgalīgi, dienu noteikti nozags, ja nepavadīsi dienu lidostā, tad divas
аватар BlackAlex
sky-up, viņu kabatas biroja vietā mūs salika trīs lidojumus vienā, pārcēla no vakara uz rītu, tad trīs stundas marinēja uzgaidāmajā telpā un mums iedeva seno ēģiptiešu aviokompāniju airbusu. Es ar viņiem vairs nekad nekur neiešu.
аватар moy_contakt
ņem šo viesnīcu no citas MOT.Es to izdarīju aprīlī un nezaudēju, lidoju perfekti ar teztour.Nekādas kavēšanās.
аватар mindguru
Tikko bija tēma par JoinUp. Izmantojiet meklēšanu.
аватар OlySi
Ar šo operatoru nevajag braukt, mums jālido atpūsties 10.07 no Zaporožjes 13.40 rezultātā, lidojums jau 5 reizes pārcelts!!!labāk anex fly
аватар lazy_person
Join UP ir ceļojumu kompānija TO. Lidojumus veic aviokompānijas (gaisa pārvadātāji), ar kurām TO slēdz līgumus par savu tūristu pārvadāšanu, kuri no tās iegādājušies ceļojumu. TO "Join UP" problēmas var būt ļoti dažādas .. dažādu iemeslu dēļ. Redzams viens - "Join UP" šosezon ir krīze..
аватар Vika284
Turpināšu Anex un Teztour, kā arī Join up, tās nav aviokompānijas, tās ir tūrisma operatori
Anex ir Azur air, un viņiem ir arī nopietna lidojumu laika kavēšanās
Teztour šogad ir gaiss no vējrozes
Join up piedāvā izvēlēties lidojumus jūsu debesīs vai regulārus lidojumus, ko izvēlēties no Pegasus aviokompānijām un Turkish aviokompānijām, vienīgais jautājums ir cena
аватар travelsita
Lētā zivs ir slikta zivs. Veicot rezervāciju, pievērsiet uzmanību gaisa pārvadātājam. Pagaidām es dodu priekšroku čarteriem (dilstošā secībā) UIA, WindRose, Azur.
аватар Slav1
Vai JoinUp pasaule ir sanākusi kā ķīlis? Vai meklējat piedzīvojumu, ekstrēmu vai atpūtu?
Tagad daudzi ceļojumu apkopotāji pat nerāda JoinUp piedāvājumus. Viņiem kopumā ir vienalga, kam pārdot tūres
аватар Vika284
Piemēram, viesnīca uz datumiem 28.08-3.09.2018 uz 7 naktīm par 2
BODRUM BAY RESORT 5 * Tez (gaisa vējroze) -1414$ Join up (air SkyUp) - 1391$ - starpība 23$
PAPILLON ZEUGMA RELAXURY HOTEL 5 * Tezes -2296$ Pievienojies - 2260$ starpība 36$
Pat ja starpība šajā sezonā ir 100 USD, labāk pārmaksāt Tez, Coral, TUI un Anex, nekā sēdēt lidostā un gaidīt lidojumu no 8 stundām līdz 48 stundām
аватар travelsita
Tagad jautājums jau stāv šādi: "Ja es vispār izlidotu ..."
аватар Vika284
NatashaS šodien papildinās jūsu ziņas no Borispiļas lidostas oficiālās lapas Facebook
"No rīta " Borispil "veicot piespiedu nosēšanās lidojumu " Lidosta "Kyiv " (IEV) - Antālija (AYT) "aviokompānija " Anda Air ".
Apkalpe pieņēma atbilstošu lēmumu debesīs virs Odesas.
Anda Air sadarbojas arī ar Join up on the air, un Join up mājaslapā ir arī informācija par šo reisu un reisu Antālija-Kijeva, kas aizkavējās no 11.jūlija no plkst.2:00 līdz 11.jūlija aptuveni plkst.17:30.
Ja pat gaiss debesīs dodas uz augšu, pievienojieties, ja viņu mājas aviokompānijā nav pietiekami daudz dēļu, viņi var nodrošināt dēli no Bravo, Anda vai YanAir
аватар Vika284
Uz ziņām par 170 tūristiem Antālijas lidostā - "iekāpšanas dokumenti SkyUp lidojumam, bet pēc tam pārgāja uz Anda Air"
аватар kasiko01
Jautājums par to, vai viņi pārceļas, patiesi vai nē, dodieties uz lidostas vietni un apskatiet tiešsaistes rezultātu tablo, tur vienmēr ir jaunākā informācija par izlidošanu un ielidošanu.
Attiecībā uz Joint viņu lidojuma programma tika notriekta, pēc tam dēlis tika sabojāts Zhuliany, tad putns bija dzinējā.. rezultātā viens dēlis 2 vai 3 dienas dīkstāvē Žulianos. Un tā nav tikai Joins problēma, tā ir tikai ažiotāža par viņiem.
Ja vēlaties samazināt lidojumu kavēšanos, rezervējiet TO, kas pērk vietas no UIA un Rosa Vetrov. Lai gan tur ir kavēšanās, neviens nav pasargāts no tā. Viņi var mainīt gaisa kondicionētāju no jebkura uz jebkuru, ticiet man.
аватар bondarkrivoruchk
Ļaujiet man pievienot jūsu jautājumu diskusijai.
Un kā Join Up vai kāds cits operators var ietekmēt izmaiņas aviopārvadātāja lidojumos un grafikos?
Join Up nevar piespiest lidmašīnu lidot vai nelidot. Es vienmēr domāju, ka biļete tiek rezervēta caur TO, bet, kad lidmašīna lido, tad lemj aviokompānija. Un par lidojuma pārcelšanu/atcelšanu - tā nav pretenzija uz MOT.
аватар kasiko01
bondarkrivoruchk,
Tūrista pretenzijas vienkārši jāiet uz TO. Tā kā TO ir atbildīgs par komplekso ceļojumu, t.sk. lidojums. Nav tūristu un aviokompāniju attiecību, ir tūrista un TO attiecības. Bet tad TO – aviokompānija. Kopumā saskaņā ar parasto sistēmu TO ir atbildīgs tūrista priekšā, un tad viņš nodarbojas ar saviem partneriem, tas ir, a / c.
Tas ir tā, ka pērkat preci, veikals sola darbu kompleksu, ieskaitot piegādi 2 dienu laikā. Un trešajā dienā tu piezvani, teiksim, uz Jauno pastu un sāc viņiem kliegt, kāpēc vēl nav atbraucis Ļvovas-Hersonas auto? Mani neinteresē jūsu bojājumi, bet interneta veikals ir lielisks, nevar likt auto aizbraukt vai nebraukt, pret viņiem pretenziju nav. Nu ko?
Vai, piemēram, jūs maksājāt par ekskursiju, TO maksā viesnīcai, bet pieņemsim, ka uzņēmēja banka nav veikusi maksājumu, viņiem ir tāda ķibele... Jūs sitīsiet pa krūtīm un kliegsiet, ka viesnīcā viss ir samaksāts. , vai arī sāksi nodarboties ar TO ? Pēc tavas loģikas vainīga viesnīca vai banka, vai kāds cits, bet ne TAD, jo Join Up nevar piespiest banku veikt maksājumu vai neveikt...
аватар kasiko01
Atbildīgs ir tas, kuram tas tika samaksāts, tas, ar kuru jums ir līgums. Nevis darbuzņēmēji. Ir Pasūtītājs, ir Izpildītājs, trešās personas un darbuzņēmēji neatbild tieši Pasūtītājam Izpildītāja vārdā.
Ceru, ka sapratāt mani pareizi. Jums vienkārši jāsaprot, kura atbildība ir, bet tajā pašā laikā jāsaprot, ka tas ne vienmēr ir atkarīgs no tā, kuru vēlaties
аватар moy_contakt
bondarkrivoruchk, ​​nu, kā es jums varu pateikt. Gaisa pārvadātājam ir reitings, ir zināma vecuma lidmašīnu flote utt. TO izvēlas aviokompāniju, ar kuru slēgt līgumu un dabiski izpēta visu informāciju un pieņem lēmumu. Kas attiecas uz Join Up, Skype ir viņu gaisa pārvadātājs, viņi ir viens birojs. Papildus tiek slēgti līgumi ar citiem aviopārvadātājiem, ja nepieciešams... Tāpat TO interesē sniegto pakalpojumu kvalitāte..... Bet acīmredzot naudas jautājums ir svarīgāks par ģimenēm, kas sēž lidostās un gaida izlidošanu.
аватар Vika284
Izvilkums no standarta TO līguma Sazinieties ar jebkuru ceļojumu aģentu
"Saistībā ar Ekskursiju organizēšanu un norisi Pārdevējs (pievienošanās) nav atbildīgs pret Klientu (ceļojumu aģentu) un trešajām personām (mēs esam tūristi):
• par gaisa kuģa atiešanas vai vilciena atiešanas aizkavēšanos, izmaiņām gaisa satiksmes, vilcienu satiksmes, autobusu un citas satiksmes sarakstā un ar to saistītās izmaiņas tūrisma pakalpojumu apjomā un laikā. Šajā gadījumā pārvadātāji ir atbildīgi pret Klientu un trešajām personām saskaņā ar Ukrainas un starptautiskajiem noteikumiem."
аватар bondarkrivoruchk
Paldies visiem, kas atbildēja par skaidrojumu. Tagad tas ir salauzts)))
аватар bondarkrivoruchk
Starp citu, šeit ir vēl viens arguments TO atbalstam: pavasarī nopirkām tūri un rezervējām biļeti uz UIA. Pirms izlidošanas UIA atceļ lidojumu un maina to uz Bravo. Atpakaļ lidojumā nāk arī biļetes uz Bravo. Pirms izbraukšanas Bravo pāriet uz Yang air. Un ko tu saki nabaga Joint Up darīt šajā gadījumā, kad katrs gaisa pārvadātājs maisa, ko vien vēlas? Meklē ceturto, piekto? Kur var atrast apzinīgu, ja aviācijas pakalpojumu tirgus ir ierobežots? Un kāpēc pie velna gandrīz visas lielākās aviokompānijas pēdējā laikā atliek/atceļ lidojumus, kāpēc tu sēdi un domā: lidosi vai nelidosi?
аватар lazy_person
bondarkrivoruchk
Nu, kā mēs zinām, kurš mainās? Šeit jūs rakstāt: - "Pirms izlidošanas UIA atceļ lidojumu un pāriet uz Bravo. ... atpakaļ Bravo pāriet uz Jan air." Ja TO, rupji sakot, "nopirka lidojumu" UIA, tad UIA lidos. Bet, ja nauda nav ieradusies laikā, tad reiss tiek atcelts. TO meklē jaunu pārvadātāju, lētāk...
Domāju, ka šī neskaidrība (ar pārvadātājiem) ir tikai uz TO sirdsapziņas. Tie, kas strādā šajā jomā, to zina...
аватар alesia81
Nelieciet mierā ar pievienošanos. Ne tikai lidojumi kavējas. Arī briesmīgi ceļveži. Šogad bijām Ēģiptē. Viņi neko nezina. Hama. Viņi neatrisina nekādas problēmas.
аватар alesia81
Nelieciet mierā ar pievienošanos. Ne tikai lidojumi kavējas. Arī briesmīgi ceļveži. Šogad bijām Ēģiptē. Viņi neko nezina. Hama. Viņi neatrisina nekādas problēmas.
аватар Vika284
UIA nevar mainīt jūsu lidojumu uz Bravo, tikai tūrisma operators, kurš slēdz līgumus ar aviokompāniju, var mainīt MOT
Aviokompānija bravo airways, anda air, YanAir ir saistīti uzņēmumi, iespējams līgumā ar TO pievienošanos, Pegasus, TPG un Oasis ir norādīts, ka šīs 3 kompānijas var izmantot bortus un aizstāt lidojumus.
UIA un windrose arī apdrošina viens otru, piemēram, TO Coral Travel noslēdza līgumus par čarterlidojumiem ar šīm divām kompānijām
Šī gada jūnijā vējroze vairākas reizes palīdzēja aviokompānijai azur (Anex tūres īpašniecei) ar savu dēli, jo azura lidmašīna salūza.
аватар Vika284
bondarkrivoruchk
"Ko tu saki nabaga Jointam darīt šajā gadījumā, kad katrs gaisa pārvadātājs maisa, ko vēlas"
Un pati pievienoties, lai nemaisītos? Kāpēc pievienoties nekontrolē, kā aviokompānija, ar kuru pievienojās līgumu, apkalpo savus tūristus, bravo un saistītajām kompānijām bija problēmas pirms 2 gadiem.
Join up īpašnieki izveidoja sky up aviokompāniju, viņi nav tik nabagi
аватар lazy_person
Šeit es esmu apmēram tāpat. Mutit, visticamāk, TO pats, lecot no viena nesēja uz otru. Viņš to dara dažādu iemeslu dēļ, organizējot, komplektējot personālu, hartu "karstajā režīmā" ...
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Šarm eš Šeiha
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl