Jautājums par viesnīca Reef Oasis Blue Bay Resort & Spa 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
422 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Kāpēc viņi to nesadala 10 dienās? Ņemot vērā, ka JointUp aplaupīja divas dienas - no iknedēļas atvaļinājuma bija palicis zils (atskaitot Kairu)
Kāpēc viņi to nesadala 10 dienās? Ņemot vērā, ka JointUp aplaupīja divas dienas - no iknedēļas atvaļinājuma bija palicis zils (atskaitot Kairu)
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2019-09-166 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  29
аватар Vika284
Pievienojieties un Anex piedāvā ekskursijas uz šo viesnīcu. Ir ekskursijas 7 naktis un 8,9,10 naktis.
Pieņemu, ka "aplaupīju divas dienas" šis ir neērts laiks čarterreisu izlidošanai vai lidojumu aizkavēšanai, bet visām aviokompānijām, kas strādā ar apkopi čārterreisu programmas ietvaros, ir neērts laiks.
Pievienojieties ceļojumiem ar Turcijas aviokompānijām, izvēlieties vajadzīgo dienu skaitu un ērtu izlidošanas laiku ar vienu no labākajām aviokompānijām pasaulē un ceļojiet ar prieku.
Ja devāties ekskursijā uz Kairu, jūs droši vien sapratāt, cik tālu no Šarmas līdz Kairai, vai arī domājāt, ka ekskursija prasīs vairākas stundas un pēc ekskursijas jums būs laiks sauļoties pludmalē)))
аватар ollennka
Paņem 14 naktis, ar 10 reizēm nepietika. Es pat nevēlos komentēt atpūtas dienu “zagšanu” čarterreisu pārsūtīšanas dēļ: man nepatīk čarteri par trim kapeikām - lidojiet ar dārgākiem regulāriem reisiem. Nu, vai nu ir gaisa ekskursijas uz Kairu, paturiet dienas laikā.
Nav neatrisināmu problēmu. Ir lēti risinājumi.
аватар lazy_person
Es to jau uztveru kā darījumu. Kaut kas ļoti bieži sāka ļaunprātīgi izmantot hartu nodošanu. Jūnijā lidoju uz Antāliju ... diena arī tika nozagta.
аватар ollennka
Līgumam būtu jēga, ja tūrisma aģentūras no tā iegūtu kādu labumu.
аватар lazy_person
ollennka, varbūt tā. Un kā jūs skatāties uz to, ka no viesnīcām Kemerā (Golden Lotus centrs) viņi sāka uzņemt lidostā jau 5 stundas pirms izlidošanas (agrāk viņi paņēma par 4 vai pat mazāk), un tad viņi marinē plkst. lidostu, pārceļot lidojumu. Jūs ierodaties lidostā, un tur izrādās, ka reiss vēl nav izlidojis uz Antāliju. Bet viss cikls laikā (lidojums, lidmašīnas lidlauka apkope, pasažieru nolaišanās) ir zināms. Kāpēc uzņemt tūristus no viesnīcas uz 5 stundām, ja arī lidmašīnas ierašanās laiks nav zināms? Es redzu apzinātu rīcību - pēc iespējas vēlāk nogādāt tūristu uz viesnīcu (jānāk no rīta, brokastīs, bet atved naktī, pēc vakariņām) un pēc iespējas agrāk izstumt no viesnīcas ( 5 stundas pirms izlidošanas, lai gan jau ir zināms .. jau iepriekš, ka reiss kavēsies ļoti ilgi.).
аватар ollennka
"5 stundas pirms izlidošanas, lai gan jau ir zināms.. jau iepriekš, ka reiss kavēsies"
Transfēri uz/no lidostas ir ieplānoti iepriekšējā vakarā, un visi kavējumi ir zināmi līdz dienai. Autobuss, kas ved tūristus ar aizkavētu reisu uz Harkovu, sagaidīs tūristus no Jekaterinburgas, kuri ieradās laikā 40 minūtēs. Grafiks ir gandrīz viens pret otru, ir iesaistīti ne tikai mūsu pašu autobusi, bet arī citu uzņēmumu nomātie. Sezonā viens autobuss nodrošina līdz četriem gājējiem Kemera-Antālija-Kemera dienā. Tūroperators nepārkāps grafiku, tas ir pārāk dārgi.
Diemžēl nekā personīga, tikai bizness.
аватар Vika284
Ir ieguvums, tas ir ietaupījums uzturēšanai uz pārsēšanās gadījumiem, piemēram, Bodrumas apkārtnē, pirms 5-7 gadiem bija transfēri no katra rajona uz lidostu, un pat no attālākajiem rajoniem tos paņēma 3 stundas pirms izlidošanas un tika aizvesti no Kusadasi 4 stundas pirms izlidošanas, tagad no tuvējiem rajoniem kur ar taksi 20 minūtes līdz lidostai, 3 stundas ir veiksmi. Pēdējos gados 3-4 mikroautobusu vietā pārsēšanās laikā tiek optimizēts 1 autobuss un vairāki rajoni un pienākumi 12-15 viesnīcās.
Antālijas piekrastē ierasts arī apmeklēt veikalus pa ceļam no lidostas uz viesnīcu (un atpakaļ), arī nozagts laiks.
аватар ollennka
12-15 viesnīcas - tas jau ir ārpus labā un ļaunā, es jūtu līdzi tūristiem (((. Strādāju tālajā 2004. gadā, Odeon bija limits - ne vairāk kā 10 viesnīcas.
аватар lazy_person
Jā, es saprotu par pārsēšanās grafiku. Bet man bija tāda pati situācija Kijevā, lidojot uz Antāliju. Es braucu ar taksometru uz lidostu (tas nav plānotais transfērs). Es lidoju ar AZUR AIR UKRAINE. Kas attiecas uz izlidošanu, tad vairākas reizes telefoniski sazinājos ar firmu (bija skaidrs, ka reiss tiek pārcelts). Viņi uzstājīgi ieteica ierasties lidostā trīs stundas pirms reģistrēšanās (pēc grafika), lai gan jau zināja, ka lidmašīna Kijevā no Antālijas neieradīsies pēc grafika. Rezultātā ar taksometru ierados lidostā trīs stundās, un tur joprojām gaidīju lidmašīnu, kas ieradīsies Kijevā, kamēr tā tika pārbaudīta, apkalpota, uzpildīta degviela... septiņu stundu kavēšanās. Man blakus atradās sievietes ar bērniem, kas agri no rīta ieradās no citām pilsētām. Un viņi izlidoja 19 minūtēs ...
Viena lidmašīna, tāpat kā shuttle, lido turp un atpakaļ, un pasažieri tiek marinēti.
аватар ollennka
Runājot par čarteriem, es vispār nezinu, kādas tiesības un pienākumi ir pasažieriem attiecībā uz reģistrēšanās laiku vēlam lidojumam. Bet "neatlaidīgi konsultēt" un pieprasīt ir divas dažādas lietas, kā es to saprotu.
аватар lazy_person
Vika284 Šeit .. šeit, un es runāju par to pašu Turcijā katru gadu kopš 1996. gada es braucu uz diviem reģioniem (Marmarisu un Antāliju). Pamanīju, ka viņi no viesnīcas paņem ļoti agri (5 stundas pirms - Kemera?). Labums, protams. Pirmkārt... sasēdiniet visus vienā autobusā un agri izstumiet no viesnīcas.
Viņiem ir pastāvīga saikne ar lidostu ... caur TO. Kad jūnijā mani izmeta no Golden Lotus, reģistratūra zvanīja TO un jau bija zināms, ka Antālijā lidmašīnas nav. Bet viņam ir vajadzīgs laiks (noteikts sagatavošanās cikls izbraukšanai), un šo laiku nosaka standartu ietvars.
Ietaupījums uz visu...uz tūrista rēķina.
аватар ollennka
Peles raudāja, durstīja sevi, bet turpināja ēst kaktusu. Es domāju, ka jums ir arī izdevīgi lidot pakās, nevis pašam, citādi kāpēc jūs tik daudz ciešat kopš 1996. gada?
Jūs varat atteikties no organizēta transfēra, patstāvīgi ierodoties lidostā sev ērtā laikā.
аватар lazy_person
Viņš patstāvīgi lidoja uz Gagru PSRS. Tagad es dodos kompleksajā ceļojumā uz Turciju vai Ēģipti. Es eju uz trim nedēļām. Jā, diena ir pagājusi. Bet es vienmēr uzskatīju, ka ierašanās un izbraukšanas diena ir viena diena. Es to uztveru kā pašsaprotamu. Es iesaistījos diskusijā, jo uzskatu šo situāciju, ar pārskaitījumiem, jau tā nekontrolējamu, saprātīgu robežu pārsniegšanu un līdzīgu līgumam.
"Jūs varat atteikties no organizētas pārsūtīšanas ..." - lieta ir tāda, ka tas nedarbojas. Es uzrakstīju situāciju ar izbraukšanu no Kijevas. Speciāli zvanīju uz AZUR AIR UKRAINE, lai ieplānotu stundu taksometra izsaukšanai. Viņi nesaka, ka lidmašīna nav un nav gaidīta. Vadība viņiem sastādīja grafiku (tas jau ir ņemot vērā lidojuma pārcelšanu) un saka pēc noteikuma "trīs stundas" pirms šīs atzīmes, bet tas, ka pēc stundas, un tad vēl pēc stundas būs būt jauns izlidošanas laiks, tas jau notiek lidostā .. nedarbojas .
Ej, kāpēc samalt javā. Tūrists nav aizsargāts, iedeva naudu par ekskursiju un priecājies, ja aizvedīs turp un atpakaļ. Neuzkrītošs serviss.
аватар marinasimonova70
Kas ir viena diena, ja ekskursija ir no desmitās, un 11. datumā nokļūstat viesnīcā 3.30 no rīta, bet 17. datumā 7.30 dodieties uz lidostu?
аватар lazy_person
Bet tevi nosūtīja 10. (lidmašīna pacēlās 10. datumā), kas nozīmē, ka saistības tika izpildītas. Tagad, ja lidojums būtu 11., tad varētu par kaut ko runāt.
аватар ollennka
Jūs neko nevarat darīt, viņiem ir taisnība. Nu, vai sazvērestība, kā kādam ir patīkamāk apsvērt).
Personīgi es labprātāk lidoju viens, nevis nodarbojos ar čarteriem. Regulāros lidojumos vismaz sms sūta, ja kavējas, var pāris stundas papildus pagulēt mājās)).
аватар Vika284
marinasimonova70 kā par viesnīcu, nakts no 10 uz 11 vienkārši iekrīt tavā laikā, ja esi samaksājis par 7 naktīm, tad uzreiz norēķināsies, bet kas attiecas uz operatoru, ja tūre sākas 10, tad ceļojumu un jums ir jābūt Charmey 10. līdz 23:59
atpakaļ 7:30 lidojums - C'est La Vie, tas ir čarterreiss
аватар lazy_person
"... 17. 7.30 tu ej uz" - 7:30 stumj uz lidostu. Tas arī ir saprotams. Piemēram, viņiem būtu jāizlido 17. datumā plkst. 20:15 (ieraksts kompleksās ekskursijas biļetē), bet viņi izlido plkst. 7:30, 17. datumā. Tas ir, tajā pašā 17. dienā. Bet nevis 20:15, bet 7:30. Arī šeit pārkāpumu nav, jo ir saite uz čarterreisu nodošanu, ko pieļauj čarterreisu nosacījumi.
Šis ir līgums starp TO un aviokompānijām.
аватар lazy_person
marinasimonova70
Ir tikai viens secinājums. Nu ja brauc "pakešu tūrē", tad brauc uz 2..3 nedēļām, vai pat vairāk. Tad šie zaudējumi (atpūtas dienas) nebūs tik kaitinoši. Šīs dienas tev tiks atņemtas, un varbūt paveiksies, bet attiecībā pret kopējo ilgumu tas nebūs tik pamanāms.
Daudzi lido uz 6..7 dienām uz Kubu, Taizemi, Dominikānas Republiku... vienmēr ir zaudētas dienas laika joslu dēļ, arī tad, kad viss notiek pēc grafika.
аватар Vika284
marinasimonova70 jūs, iespējams, ceļojat pirmo reizi
piemēram, pieņemsim, ka 2 tūristi rezervēja tikai viesnīcu (bez lidojuma) uz 7 naktīm (viesnīcu skaits naktīs) no 10. līdz 17. oktobrim.
Pirmā viesnīcas diena/nakts, kurā tiks reģistrēti šie 2 tūristi, sāksies no 10. oktobra 14:00 un, ja šie tūristi iegādājās lidmašīnas biļetes un nez kāpēc ieradās viesnīcā jau 11. oktobrī, 11:30 ( pirms 12:00:00) gandrīz pusdienlaikā, tā tik un tā būs pirmā diena/nakts viesnīcai.
аватар Vika284
Nepiekrītu, ka nav jālido uz 7-8 dienām uz Turciju un Ēģipti, bet ja ir 7-8 dienas, tad jāizvēlas adekvāts tūroperators, Turcijā satiku citus tūristus, pārsvarā jaunieši, tāpēc viņi pērk nedēļas nogales ceļojumus uz 3–4 naktīm un ir apmierināti.
bet piekrītu 100% "6..7 dienas uz Kubu, Taizemi, Dominikānas Republiku" - izkāpa no lidmašīnas peldēja okeānā un atstāja okeānu un atpakaļ uz lidmašīnu
аватар Morkovkin
2 "Nedariet neko, viņiem ir tiesības. Nu, vai sazvērestība, kā kādu patīkamāk skaitīt).
Personīgi labāk ir lidot vienam, nevis muļļāties ar čarteriem. Regulāros reisos tiek sūtītas vismaz īsziņas, ja ir kavēšanās, var pagulēt papildus pāris stundas mājās)).
Fakts ir tāds, ka dažiem tūrisma operatoriem ir piemaksas pakalpojums par ērtu izbraukšanu ar čarteru. Tūrists maksā par šo pakalpojumu, bet reiss pēc tam tiek pārcelts uz nedēļu dažas dienas pirms pulksten X. Tajā pašā laikā šim lidojumam tiek pievienots vēl viens lidojums, un tūrists uz to netiek pārcelts. Tā nav force majeure lidmašīnas avārija utt. Tūrisma operators atsaucas uz konkrētiem aviokompānijas čarterreisu nosacījumiem (lidojumu pārsūtīšana 24 stundu laikā). Kā gan citādi to nosaukt, ja ne par tūroperatora un kabatas aviokompānijas sazvērestību. Kopā: samaksāja par pakalpojumu, bet nesaņēma. IMHO ir krāpniecība un tīra ūdens šķirtne.
аватар ollennka
Morkovkin, situācijā ar piemaksu, es neapgalvoju, ceļojumu aģentūra acīmredzot nevar garantēt šo pakalpojumu, tāpēc tā ir tīra krāpšana.
Bet jautājuma autors nepiemaksāja, būtībā sūdzas par čarteriem un to nefiksēto grafiku.
аватар Vika284
Morkovkins uz normālām aviokompānijām, kas strādā čarterreisos ar TO arī sūta sms, parastās aviokompānijas brīdina iepriekš, bet regulārajos lidojumos ir nepārvarama vara un labas aviokompānijas - šogad mans Lufthansa reiss kavējās pusstundu pirms izlidošanas, kas sms palīdzēs ja jau esat tuvu vārtiem
Vairākas reizes maksāju TO Anex par ērtu lidojumu, viens reiss tika pārcelts pēc 3 stundām un nauda man tika atgriezta - te viss ir godīgi, kur ir "šahraystvo un blēdis", jā, mani brīdināja pirms maksāšanas par šo pakalpojumu ka ja lidojums tiktu pārskaitīts, tad man naudu atgrieztu - kur maldināšana.
аватар lazy_person
Vika284
Visi šie ziņojumi un maksas pakalpojumi tiek nosūtīti uz spuldzi, kad runa ir par čārterreisu. Mani brīdināja (tūrisma aģents), ka reiss tiek pārcelts, viņi pat teica laiku. Sāka skatīties Borispiļas rezultātu tablo tiešsaistē. Jā, ir jauns plānotais izlidošanas laiks (ko teica tūrisma aģents). Ieradās šajā laikā (2 stundas) ar taksometru uz Borispili. Kamēr ierados lidostā, izrādījās, ka reiss jau atkal tiek pārcelts (tā jau ir jaunā grafika pārcelšana) ... lidmašīnas nav, vēl nav ieradusies Borispilī no Antālijas. Hartas situācija ir satriecoša.
аватар Morkovkin
2 ollennka, nokopēju, ko uzrakstīju atbildi). Teorētiski, piemaksājot par pakalpojumu, tūristam arī nevajadzētu "apgrūtināt" ar lidojumu pārsūtīšanas niansēm, kas automātiski būtu pielīdzināmas parastajam lidojumam. Tēmas autors Q A šeit ir bezjēdzīgs).
2 Vika284, tavā gadījumā krāpšana nenotika, un tas ir forši. Man bija cits stāsts: pievienojiet naudu bez atgriešanās, pārceļot savu samaksu par ērtu stundu lidojumu no nakts uz vakaru tajā pašā datumā un nakts lidojuma vietā ievietojot citu, atsaucoties uz čarterreisa specifiku. Tad par citu papildu samaksu piedāvāja mani pārvest uz "jaunu" nakts lidojumu. Ar tām pašām "garantijām ". Ilgi sarakstījos un pārējam neko nepievienoju. Droši vien šeit būtība ir kabatā, tāpat kā Join 's gadījumā, aviokompānija vai nē.
P.S. 2 = divi = līdz
аватар ollennka
Morkovkin, tev tomēr ir īpašs gadījums, jūtu līdzi. Vai rakstījāt pretenziju tūrisma aģentūrai?
аватар Morkovkin
2 ollennka
Protams, standarta kavēšanās un pieprasījumu novirzīšana uz izbraukšanas datumu)
аватар Vika284
Morkovkins ir Pievienojies, vispār nav nekādu komentāru vai rupjību, visi zina, kas tas par uzņēmumu, viņi daudz un bieži raksta par skandāliem saistībā ar šo MOT, veido televīzijas reportāžas, veido veselas grupas sociālajos tīklos, lai to iesūdzētu tiesā. MOT un joprojām pirkt viņiem ir ekskursijas. Un šis stāsts ar Join nesākās ne šajā, ne pat pagājušajā gadā.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Reef Oasis Blue Bay Resort & Spa 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl