Jautājums o Ēģipte

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
20016 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Medicīniska apdrošināšana. Gadījumi no ceļojumu pieredzes
Kādi bija īstie apdrošināšanas gadījumi? Man nevajag ne reklāmu, ne antireklāmu, svarīga ir pati tūrista rīcības kārtība.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
15 abonenti  • prasīja 2020-02-175 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  45
аватар Fancase
Kārtība apdrošināšanas gadījuma gadījumā ir ierakstīta Jūsu apdrošināšanas polisē.
Ir arī franšīze.
аватар ollennka
Nu, man bija avārija Ekvadorā. Procedūra ir ierakstīta polisē. Zvanīju uz uzticības tālruni un paskaidroju situāciju. Es droši vien gaidīju divas stundas, līdz viņi man teica, uz kuru slimnīcu nakts vidū doties. Aizbrauca un apskatīja. Nopirku zāles. Viss.
аватар kolyan_cat
Ir tikai viena procedūra – zvaniet uz polisē norādīto numuru un dariet to, ko viņi saka.
Turcijā, nirstot, ausī iekļuva ūdens, attīstījās vidusauss iekaisums, drudzis, sāpes, zvanīju apdrošināšanas kompānijai, teica, ka jāgaida. Pēc stundas atbrauca ātrā palīdzība, aizveda uz neatliekamo palīdzību, nosēdināja uz dīvāna, daktere man pilināja ausis, pēc tam nomazgāja, iedeva zāles, un pilienus ausīm, stāstīja, kā pilināt. Viņš teica, lai gaidu, kad atbrauks mašīna un aizvedīs viņu atpakaļ uz viesnīcu, bet tā kā viesnīca nebija tālu, es atteicos un gāju kājām.
Manam dēlam bija saaukstēšanās, tas pats - piezvanīja, aizsūtīja mašīnu, aizveda, noklausījās, iedeva zāles, stāstīja, kā ārstēties.
Kolēģim iekaisuši nierakmeņi, zvanīja, ar akūtām sāpēm iekļuva slimnīcā, nācās nokavēt lidmašīnu, un 4 dienas ārstēja, uzlika kājās un lidoja mājās.
Reizēm apdrošināšanas kompānijas saka, ka tu pērc zāles, ko viņi izraksta par tavu naudu, un viņi naudu atdos mājās – jā, dara.
аватар kypbox2016
Paldies visiem par atbildēm!
Fancase, man ir dokumenti, es protu lasīt, es nejautāju teoriju, bet kā tas notiek praksē. No draugiem dzirdēju stāstus, ka grūti tikt cauri vai neviens neatbild uz telefonu, un apdrošināšanas gadījumi ir dažādi (banāli piemēri, uzkāpšana uz stikla gabala, pleca izmežģījums, strauja temperatūras paaugstināšanās, eža vai zivs trauma ) un ko darīt, ja nav laika gaidīt atbildi no konsultanta?
аватар Vika284
Reāls gadījums Turcijā, kāds puisis no kompānijas pludmalē uzkāpis uz akmens un guvis traumu, ātri tikuši līdz apdrošināšanas kompānijai, atbraucis ārsts un nogādājis slimnīcā. Rentgens, citu ārstu izmeklējumi un izmeklējumi, zāles - viss ir bez maksas. Trauma bija neliela, pēc dažām stundām ļāva man doties uz viesnīcu. Ārsts ieradās vēl 4 dienas, lai pārbaudītu stāvokli.
Viss bez maksas, apdrošināšana bija bez pašriska
аватар Natasha59
kypbox2016
"Un ja nu nav laika gaidīt atbildi no konsultanta?"
1. Sazinieties ar viesnīcas reģistratūru, lai sniegtu pirmo palīdzību. 2. Aizved uz slimnīcu, paprasi dokumentus par pakalpojumu apmaksu. 3. Sazinieties ar savu apdrošināšanas kompāniju, lai saņemtu atlīdzību.
Praksē: nav apdrošināšanas gadījums, kvadracikliem sasista kāja ar aizdomām par lūzumu. Par laimi, TO pārstāvis, kurš mums pārdeva ekskursiju uz personālu, bija viesnīcā. Es piezvanīju ārstam, un viņi viņu aizveda uz rentgenu. Lūzuma nav. Maksāja 50 dolārus. par taksometru un rentgenu. Tā bija parasta ekskursija. apdrošināšana, kas nesedz ekstrēmas izklaides.
аватар AllOverTheWorld
ja šī nav tipiska tūristu valsts vai iegādājaties apdrošināšanu pats (nevis ceļojumu komplektu), pārliecinieties, vai jūsu apdrošināšanas partnerim ir partneris valstī, uz kuru dodaties (t.i., viņam ir tiešais tālruņa numurs).
Man bija gadījums, kad ar ļoti sarežģītu traumu apdrošināšana nemaz nepalīdzēja, lai gan tika iegādāta sporta apdrošināšana. Un vairāk nekā 300 USD tika iztērēti viesabonēšanai, lai gan draugiem no citas valsts apdrošināšana atbildēja lieliski. Tātad daudz kas ir atkarīgs no SC izvēles.
ja apdrošināšana jau ir komplektā, tad vispār nav par ko uztraukties. Ja nāk apdrošināšana! Šajā gadījumā darbību algoritms jums jau ir aprakstīts iepriekš.
аватар ollennka
Jā, jums noteikti vajadzētu izlasīt par partneri konkrētā valstī, uz kuru jūs dodaties. Jūs nevarat sniegt saiti, taču šeit visi jau ir informēti par forumu, kura vārdā varat redzēt detalizētu informāciju par palīdzību.
аватар vezha2
Bija pieredze, bet mēs vērsāmies pie viesnīcas gida, un viņš jau palīdzēja ar turpmākiem aicinājumiem pie ārstiem (tas ir kā opcija iepriekš aprakstītajam, gidi vienmēr par to brīdina).
аватар Gelenka_1
Man bija gadījums ... ak ... tas ir šausmīgi atcerēties ...
Ēģiptē, agri no rīta pludmalē, viņa zaudēja samaņu, no strauja spiediena krituma, kā izrādījās. Viesnīcas ārsts sniedza steidzamu palīdzību! Zem pilinātāja, kad es pamodos, viņi paši zvanīja gidam, viņš zvanīja apdrošināšanas kompānijai. Viss tika kompensēts.
Un pats galvenais, ka apdrošināšanas gadījums netiek uzskatīts par tādu, ja esat lietojis alkoholu.
аватар ollennka
Nu tur tas formulējums skan nedaudz savādāk - ja apdrošināšanas gadījums noticis stāvoklī / alkohola reibuma dēļ (kaut kas tamlīdzīgs). Un plus, dažādām apdrošināšanām (vai apdrošināšanas likmēm) ir dažādi nosacījumi, kaut kur tā sedz traumas reibuma dēļ.
Vārdu sakot, es atvaļinājumā alkoholu lietoju pastāvīgi, bet konkrēti, izmeklējot faringītu, otītu un konjunktivītu, ārstam bija pilnīgi vienalga, cik daudz alkohola lietoju.
аватар kolyan_cat
Jā, apdrošināšana parasti nesedz ekstrēmus atpūtas veidus - niršanu, sērfošanu, kvadraciklus, kāpšanu kalnos, kautiņus dzērumā ar vietējiem :)
аватар AllOverTheWorld
kolyan_cat, šim ir sporta apdrošināšana (izņemot cīņas un literbolu;)
manā gadījumā tiesas ar apdrošināšanu ievilkās nedaudz vairāk par 3 gadiem
аватар Pachok
Neesmu dzirdējis, ka palīgs neatbildētu uz telefona zvaniem. Varbūt viņi zvanīja no nepareizās vietas.
Lietots divas reizes, abas reizes Turcijā - trauma un Coxsackie.
Ar Coxsackie pēc palīdzības izsaukšanas ārsts bija istabā pēc 15 minūtēm.
Traumas gadījumā pēc izsaukuma pacientam pusstundas laikā ieradās mašīna no slimnīcas, paņēma līdzi, izdarīja visu nepieciešamo un atveda atpakaļ uz viesnīcu.
Pirmajā gadījumā viņi maksāja franšīzi USD 15 apmērā, apdrošināšana bija vāja, no ceļojumu rīkotāja.
аватар agent_borabora
Apdrošināšana "Flint",
1 reizi tika cauri reģistratūrā bez maksas,
apdrošināšanas kompānija izsauca taksometru un aizveda viņu uz tuvāko klīniku,
samaksājis pašrisku, pieņemts uzreiz, izrakstījis medikamentus,
medikamentu iegādi un ceļu uz viesnīcu apdrošināšana nesedz.
аватар moy_contakt
Kas un kur notika tikai ar mums un vienmēr darbības princips ir viens no reģistratūras bezmaksas zvans uz apdrošināšanu pa polisē norādīto numuru. Viņi vienmēr ieradās operatīvi un šajā procesā ātri nolika uz kājām (parasti bija problēmas ar dažāda rakstura bērniem, bet reiz Grieķijā vīrs uzkāpa uz ezīti). Pagājušajā gadā tētim tieši pludmalē kļuva smagi slikti (viņš tur atpūtās kopā ar draugu), tā kā tuvumā nebija drauga un tētis bija bezsamaņā, kaimiņi pludmalē atvilka viesnīcas ārstu, kurš tā vietā, lai sniegtu neatliekamo palīdzību, sāka pārbaudīt alkoholu (tētis nedzer). Kad draugs atskrēja, viņi sazinājās ar apdrošināšanas kompāniju un nekavējoties nogādāja tēti uz slimnīcu. 3 dienas apskatīja un uzlika kājās. Viss skaidrs. Pagājušajā gadā draudzene ar vīru ierodoties Šarmā .. viņas vīrs saķēra apendicītu, viņš tika izoperēts, atpūtās 14 naktis, un pēc operācijas bija laiks atpūsties. Visos iepriekš aprakstītajos gadījumos apdrošināšana pilnībā sedza visas ārstēšanas izmaksas. Apdrošināšana bija komplektā
аватар MalenaRT
zvani tikai uz apdrošināšanas numuriem - un visi pastāsta kā un kas. neko nedari pats
аватар V.Zolot
Es saprotu, ka jūs interesē, kā Ēģiptē darbojas apdrošināšana. Varu pastāstīt savu "svaigo" piemēru no 26.11.2019, viss kā pa jokam. Ēdu mango, no rīta acis nevērās vaļā, bija liels pietūkums. Es paķēru līgumu un reģistratūrā. Zvanīja uz uzticības tālruņa numuru un man krieviski paskaidroja, ka pašrisks līgumā ir 30$ un man tas ir jāsamaksā slimnīcā pirms ārsta apskates, man neviens neko neteiks, nesamaksājot pašrisku. Transports uz un no slimnīcas ir bezmaksas. Šis variants man nederēja, un es vērsos pie Guest Relation. Man piedāvāja pagaidīt viesnīcas ārstu, kurš bez maksas izmeklēs un sniegs atzinumu, vai ir vērts doties uz slimnīcu un maksāt tur 30$ vai nē. Ārsts ieradās pēc 30 minūtēm un bija ļoti pārsteigts par manu ārstēšanu. Izrādījās, ka līdz ar viņa ierašanos tūska bija pilnībā pazudusi. Es vairs neēdu mango "sirsnīgi" un nemaksāju par ekskursiju, neprecizējot apdrošināšanas līguma nosacījumus.
аватар V.Zolot
Jums ir jāizlasa viss, jo Tunisijā man bija apdrošināšanas līgums, kas neattiecās uz vairākām valstīm, tostarp Tunisiju. Un tādi brīnumi notiek. Un vairākus gadus pēc kārtas man izdevās pārdot tūri uz Maldivu salām bez apdrošināšanas. Ideāls līgums ir līgums bez franšīzes un ar segumu no USD 50 000 līdz USD 100 000.
аватар moy_contakt
Jā, ir franšīze, to vienmēr maksāja pirmajā kontaktā. Ļoti dīvaini, ka tev teica, ka viesnīcas daktere konsultē par velti - par velti viņi manuprāt neko nedara. Piemēram, viesnīcas ārsts (iepriekš aprakstītais stāsts par tēti atvaļinājumā Ēģiptē 2019. gada aprīlī) neko nedarīja, lai glābtu tūrista dzīvību (viņš vēlējās noskaidrot alkohola līmeni samaņu zaudējuša cilvēka asinīs). - tā viņam bija prioritāte) prasīja samaksu par saviem pakalpojumiem pēc.. man liekas, 200 eiro... tad atskanēja cipars, nu, vismaz 50... uz kuru viņš tika nosūtīts. Tāpēc labāk ir samaksāt franšīzi 30 jūs un saņemt visu nepieciešamo pakalpojumu klāstu.
аватар V.Zolot
Moy_contact, mani arī pārsteidza, ka viņš izmeklēšanu un aptauju veica bez maksas, turklāt vakariņu laikā divas reizes nāca klāt un interesējās vai nav atkārtotas tūskas. Varbūt tāpēc, ka viņu uzaicināja Guest Relation un paskaidroja, ka esmu regulārs viesnīcas viesis. Ārsts mani tiešām pārsteidza, izrādījās inteliģents, gudrs un taktisks, teicami runā krieviski.
аватар Pachok
Tas, vai ir vai nav franšīze, ir atkarīgs tikai no tā, ko tūrists izvēlas, kādu apdrošināšanu viņš iegādājas. Parastām apdrošināšanas kompānijām pat visvienkāršākā apdrošināšana nāk bez pašriska. "Pakešu" apdrošināšanu no operatora gandrīz vienmēr var droši izmest miskastē.
аватар moy_contakt
Pačok paskaidro kāpēc ir miskastē, ja viss darbojas labi (uz sevis pārbaudīts) uz visiem apdrošināšanas gadījumiem, saņēmām vispilnīgāko palīdzību, nu ja tikai franšīze būtu samaksāta, bet es neuzskatu 30 jūs par tik lielu summu šādos gadījumos. Kaut kā interesējos par apdrošināšanu (gribēju pati pirkt virs komplektācijas, un pēc visu vadošo apdrošināšanas kompāniju uzraudzīšanas Ukrainā saskāros ar to, ka apdrošināšana nebija īpaši lēta, čakli strādāja visādi vecuma koeficienti tur tika ņemta vērā valsts un kopumā apdrošināšana vienam pieaugušajam iznāca vairāk nekā 1000 UAH, un katram bērnam tā pārsniedza 2000 grivnas, jo tie ir bērni ... tētim, jo ​​viņam arī bija vairāk nekā 2000 grivnas vecumā .... kāpēc man vajadzīgi šie papildu izdevumi, ja mana pakete sedz visu nepieciešamo.
аватар moy_contakt
Piebildīšu, ka papildus apdrošināšana noteikti ir jāveic gadījumos, kad gaidāmi kādi gadījumi, kurus nesedz pakas apdrošināšana (ekstrēma utt.). Tā kā mēs nenodarbojamies ar ekstrēmajiem sporta veidiem, mums ir vairāk nekā pakete. Tiesa, kā izrādījās, arī akvaparkus var klasificēt kā ekstrēmus izklaides veidus ...... paziņas atpūtās Turcijā viesnīcā ar akvaparku un drauga vīrs guva kājas traumu.... sazinoties apdrošināšana viņiem palīdzēja un beigās draugs saka vīram "akvaparkā vairāk nesaka," pēc šiem vārdiem daktere teica, ka ja trauma gūta akvaparkā, tad šis gadījums nav apdrošināšana un rullēja izrakstīt pilnu rēķinu apmaksai. Draugs teica, ka akvaparks atradās teritorijā, trauma akvaparkā nav gūta un tā tālāk... zvanīja apdrošināšanas kompānijai, apdrošināšanas darbinieks ilgi runāja ar ārstu par kaut ko un viss bija. izlēma rezultātā. BET, mēs aprīlī dodamies atvaļinājumā uz viesnīcu ar akvaparku (90% mūsu ceļojumu ar bērniem ir viesnīcas ar akvaparku) un es tagad uzzināšu šo interesanto punktu.
аватар Pachok
Kāpēc maksāt par franšīzi, ja nevar maksāt?
Palīdzības apjoms ir atšķirīgs. Iepriekš aģents rakstīja, ka viņa apdrošināšana nesedz ceļu uz slimnīcu un medikamentiem, viņš samaksāja arī pašrisku.
Jūsu gadījumi varētu būt vienkārši, bet, ja notiek kaut kas nopietnāks (pah-pah, protams), tiek parādīti lētas apdrošināšanas ierobežojumi.
Apdrošināšanas izmaksas nav tik dārgas. Bērnam tieši tikpat, cik pieaugušam, no 2 gadu vecuma sastādu sev un bērnam. Ir koeficienti veciem cilvēkiem, tā ir taisnība. Un vecāki par 70 gadiem viņi vispār neapdrošina, šeit palīdz pakete.
аватар moy_contakt
Mani gadījumi nebija no tiem vieglākajiem. Iepriekš rakstīju par savu tēti (3 dienas slimnīcā - pilns izmeklējumu komplekss, ar ārstēšanu), draudzenes vīram tika veikta aklās zarnas operācija (tas nemaz nav vieglākais gadījums), mans dēls Turcijā saķēra infekciju g. 2016. gads - viņam bija ļoti slikti - tie pilēja slimnīcā, apskate un td, uzlika kājās. Es neturpināšu, šis ir visvairāk neaizmirstams. Ausis un citas čūlas ir no vienkāršas.
аватар V.Zolot
Pačok, vairāk nekā 70 gadus vecs apdrošināts, tas ir skaidrs. Es noorganizēju mammai ceļojumu uz štatiem. Manai mātei ir 72 gadi. Tiek piemērots pieaugošs koeficients.
moy_contakt, par cenu 1000-2000 UAH - tas ir acīmredzams pārspīlējums. To var pārbaudīt jebkurā no vadošo uzņēmumu vietnēm.
Pievienojieties darbam ar Ukrfinstrakh, kas automātiski piešķir "Aktīvas brīvdienas" un 30 $ franšīzi Ēģiptei.
аватар moy_contakt
Es nelidoju ar pievienošanos, es nezinu. Bet pēc VUSO, kur gribēju apdrošināties, tieši tur man skaitīja līdzīgus skaitļus. Aizpildīju valsti, vecumu, dienu skaitu, un tagad skaitļi bija tieši tādi. Citās vietās piedāvāja apdrošināšanu par 200 UAH, bet vienkārši nebija jēgas to ņemt, jo tas noteikti nebija labāks par komplektu, bet praksē es īsti negribēju pārbaudīt tās darbību. ar paciņu mums pietika un par laimi tā mums tajā braucienā nebija noderīga. Es pērku šādu apdrošināšanu, kad dodamies pašceļojumā uz Eiropu. Un pērkot komplekso ceļojumu, kompleksā apdrošināšana ar galvu standarta atvaļinājumam bez ekstrēma sporta veida.
аватар Pachok
V.Zolots tieši tā. Providnajā es reiz pieteicos savam tētim, viņam bija pāri 70.
аватар Vika284
Man ir atsevišķa ceļojumu apdrošināšana bez pašriska, tikai negribas lasīt un iedziļināties apdrošināšanas ar pašrisku darbības sarežģītībā, īpaši no tām apdrošināšanas kompānijām, kuras izvēlas MOT, kuras jau ietaupa uz visu
moy_contakt tagad tērē budžetu darbinieku pārbaudei un analīzei, ja veselība jums ir tik svarīga - kāpēc jūs nevarat iegādāties normālu ceļojumu apdrošināšanu sev un savai ģimenei
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ēģipte
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl