Jautājums o Ēģipte

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
20022 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kurš personīgi saskārās ar pārmērīgas rezervācijas problēmu?
Kur? cikos? ietekmi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
1 abonents  • prasīja 2007-11-2117 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  13
аватар gmovv
Mans kā tūrisma darbinieka ieteikums: neklausieties šāda veida "pasaciņas". Ja tas ir Ēģiptē vai Turcijā, stāviet pie sava, pieprasiet, viesnīcas administrācija, policija utt. Vienkārši dariet visu civilizēti! bez paklājiņiem un attēla. Strīdies ar savu vaučeru, kur rakstīts viesnīcas nosaukums utt. Personīgi es šādi mācu saviem tūristiem - un, ziniet, pēc pieredzes - tas patiešām palīdz. Ja patiesībā tālākpārdošana - atcerieties: operatoram OBLIGĀTI jāpiešķir viesnīcai tāds pats vai virs līmeņa!
аватар safa
Godīgi sakot, es kaut kā šaubījos par presē uzpūstās overbooking ažiotāžas patiesumu. Paldies par atbildi.
аватар Nichka
Tāpat! ņemot vērā, ka viņa tikko bija atgriezusies... un visa lidmašīna lidoja atpakaļ - nevienam nebija tāda problēma!
аватар Ryjulya
Kas ir virsrezervācija? Pastāsti man nezinātājs... 27. novembrī lidojam uz Šarm, nevar zināt...
аватар safa
Tas ir tad, kad ierodaties atvaļinājumā, un jūsu viesnīcā nav nevienas istabas. Bet sīkāk ziņās par Ēģipti oktobrim internetā.
аватар LyolyaS
Turcijā un Ēģiptē tā ir masveida parādība (pasaciņām jātic) - pēc manas un draugu pieredzes, viesnīcas administrācija reti satiek tūristus Maksu. ko viņi tev var piedāvāt - mazāk komfortablu istabu un pudeli alkohola un augļu Policija - papildu problēmas
Tāpēc: 1 Izvēlieties uzticamu un lielu tūrisma operatoru Nekavējoties saņemiet visus viņa pārstāvniecības kontaktus atvaļinājuma vietā Sazinieties ar vadību (gids nav ieinteresēts jums palīdzēt) 2 Iegūstiet Krievijas Federācijas pārstāvja kontaktus.
аватар LyolyaS
Ja tomēr problēmu nebija iespējams atrisināt uz vietas, tad pēc atgriešanās noteikti pieprasiet kompensāciju no tūrisma aģentūras! Mana pirmā vizīte Turcijā beidzās ar to, ka pēc skandāliem un izrēķināšanās 5 cilvēki no mūsu grupas saņēma reālu kompensāciju. BET tiklīdz rodas problēma, paziņo par to ceļojumu aģentūrai un pastāvīgi informē to. Un VIENMĒR krāj pierādījumus – fotogrāfijas, video, liecinieku liecības.
аватар Zlata28
Sazinieties ar tikai uzticamām ceļojumu aģentūrām. Tā ir 90% garantija, ka tas nenotiks...
аватар safa
Liels paldies visiem par piedalīšanos!
аватар foxxa
Es tiešām saskāros ar šo fenomenu.Jā, izsaucām ekskursiju policiju, skandālijām, neatceros kur, bet manu stāstu var atrast vietnē, nedod Dievs, lai neiekļūst šajā bardakā!!!
аватар Ryjulya
Nu, mēs braucam ar Tez-tour. Esam personīgi pārbaudījuši tūroperatoru, ceram, ka viss būs ķekars!
аватар safa
mēs arī braucam ar Tez-tūri Uz vienu no bāzes viesnīcām-Jasmine 23.12.07
аватар tanuhaleshkova
Pirms 2 gadiem mēs ar draugiem nonācām šādā situācijā Turcijā, devāmies uz 4+, bet autobusā mūsu gids sāka mūs pārliecināt, ka viesnīca, uz kuru mūs veda, ir labāka.Mūsu viesnīca pat netika piegādāta. No attāluma mums rādīja, bet mēs neapvainojāmies.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ēģipte
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl