Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Ēģipte

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
20014 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Valūta un nauda»
Atmaksa. Ceļojums atcelts, pozitīvs PCR
Mans draugs ir nonācis situācijā. Nedēļu pirms ceļojuma viņa saslima ar koronu. Apstiprinātais tests tika iesniegts tūrisma aģentūrā. Brauciens nenotika. Viņi teica, ka jāpagaida līdz ekskursijas beigām. Pēc tam operators informēs lēmumu par atmaksas apmēru.
Termiņi jau sen pagājuši. Ceļojumu aģents klusē. Pastāstiet, kādas ir naudas atgriešanas iespējas caur tiesu un kādi likumi jāievēro? Cik var atdot? Vai pastāv risks nesaņemt ne santīma vispār?
Ceļojumu apdrošināšanas nebija.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
10 abonenti  • prasīja 2021-11-133 gadā atpakaļ
Atbildes  •  16
аватар moy_contakt
Izlasi līgumu. Tūrisma aģentūrām darbinieki parasti nav jāuzklausa. Bija jārīkojas nekavējoties, jo kļuva skaidrs, ka viņi saslimuši un brauciens nenotiks. Un gaidīt tūres beigas vispār ir dīvains ieteikums un (līgumu neesmu redzējis, bet tas ir tipisks un, kā likums, visiem līdzīgs), diez vai izdosies dabūt naudu savā situāciju. Ja tev ir apdrošināšana un ja apstiprini apdrošināšanas gadījumu, nauda tiek daļēji (ne pilnībā) atmaksāta, bet šādi, un arī pēc ekskursijas ...... Nu neesi lidojis, tavas grūtības.
аватар Andrey111
"Teica, ka jāgaida tūres beigas" - to ir interesanti dzirdēt no tūroperatora. Ja TO gribētu tev palīdzēt, tad viņš tūri liktu kā degošu, un, ja būtu pircējs, tad lielāko daļu naudas varētu atdot. Un tā - tas arī viss. Šie jautājumi bija jāatrisina pirms tūres sākuma.
аватар Andrey111
Lai gan, iespējams, līgumā kaut kas šajā sakarā ir norādīts. Bet es domāju, ka tas ir maz ticams.
аватар Andrey111
Patiesībā varbūt TA tieši tā arī izdarīja, bet ja klusē, tad tūrei nebija pircēju. Norādiet.
аватар Shev37
Izlasi līgumu. Nesen daži TO ir piedāvājuši ceļojuma atcelšanas apdrošināšanu.
аватар Andrey111
Tātad lieta ir tāda, ka TC raksta, ka nebija apdrošināšanas pret neizbraukšanu.
аватар inn1406
Mans draugs izbraukšanas dienā, kā paredzēts, saņēma PCR. Pozitīvi. Aģents sākumā vilcinājās. Rezultāts. Par lidojumu neatmaksāja, viss pārējais tika atmaksāts. Pēc diviem mēnešiem, tiešām
аватар mindguru
Ir bezjēdzīgi sūdzēties tiesā. Turklāt nebija ceļojumu apdrošināšanas. Jūs lidojāt kopā ar savu naudu. Nākamreiz būsi gudrāks un neklausīsi ceļojumu aģentam, atverot muti un akli uzticoties visam, ko viņš saka. Jums ir jātur galva uz pleciem. Tūrisma aģenta galvenās rūpes ir pelnīt naudu, un viņam nerūp tavas intereses labā nozīmē. Vēl jo vairāk tūroperatoram. Domā pats, izlem pats...
аватар Iren48
Un mums nekas netika atgriezts ar apdrošināšanu pret nelidojumu. Nacionālā banka, kas tagad pārrauga Apvienoto Karalisti, ieteica vērsties tiesā. Advokāts teica, ka vajag samaksāt 10 tūkstošus, lai atgrieztu 11. Tad mums izdevās no TO izskrāpēt 3 tūkstošus. Un tas nākamajam braucienam.
аватар dr.knyz
inn1406, liels paldies, cerēsim.
Iren48 šeit ir apdrošināšana (((
mindguru, ka tu esi tik gudrs un ļauns. uz vispārējās veselības fona + vakcinācija + kontaktu minimums, un tad jūs varat uzņemt šo infekciju, kā izrādījās.
Katram galva uz pleciem .. tā ir nepārvarama vara, lai ko teiktu .. ko neviens nemaz negaidīja .. jo risks atrasties cilvēku pūļos bija ļoti mazs.
Mans draugs īsti neslimo. 3 dienas drudža. Es vienkārši baidījos iegūt pozitīvu testu un pērkonu arābu valodā. cietums.
аватар Andrey111
"Advokāts teica, ka viņam ir jāsamaksā 10 tūkstoši, lai atgrieztu 11" - ja prasība tiek apmierināta, no atbildētāja tiek piedzītas visas saprātīgās tiesāšanās izmaksas, Daļējas apmierināšanas gadījumā - proporcionāli.
аватар notariys-shiroke
Personīgi saskārusies ar šādu gadījumu. Man bija apdrošināšana pret koronu, dienu pirms izlidošanas izgāju PCR testu un uzrādīju vainagu. Uzreiz piezvanīju uz apdrošināšanas kompāniju, ziņoju par apdrošināšanas gadījumu, viņi atsūtīja sarakstu ar dokumentiem, kas nepieciešami apdrošināšanas apmaksai. Nosūtīju viņiem visu, tagad gaidu atmaksu, pagājuši 2 mēneši, bet ceļojumu aģente pateica, ka uz samaksu varu gaidīt līdz 3 mēnešiem. Aprīlī tāda pati situācija bija arī draugam, naudu atdeva 3 mēnešu laikā. Kā man paskaidroja, vajadzētu būt papildu apdrošināšanai pret korona. Sakarā ar šo kuponu 800-1000 UAH. dārgāks. Bet tas mūs izglāba, un 70-80% no izmaksām būtu jāatdod.
аватар Andrey111
Ņemot vērā pašreizējo situāciju, ir obligāti jāveic pagarināta apdrošināšana. Labāk ir pārmaksāt 800-1000 UAH, bet nepārvaramas varas gadījumā jūs saņemsiet lielāko daļu naudas pat pēc trim mēnešiem. Jebkurā gadījumā tas ir labāk nekā nekas.
аватар dr.knyz
Šodien tūroperators atmaksāja 52% no ceļojuma summas.
Ceļojumu apdrošināšanas nebija. Man bija pozitīvs Covid tests 6 dienas pirms izlidošanas.
Rezultātā 1,5 mēneši paņēma atmaksu.
paldies anex par 52%.
аватар Andrey111
Tātad tas joprojām ir normāls variants. Tomēr 50% ir labāk nekā nekas.
аватар Shev37
Dr. jums ir ļoti paveicies
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Ēģipte
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl