Jautājums o Čehu Republika

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
842 abonenti tiks
informēti par problēmu
Interesanti jautājumi

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Kāds ir labākais (uzticamāks) veids, kā rezervēt biļetes – izmantojot Ozon.travel vai Czech Airlines vietni?
Cenas gandrīz vienādas
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2016-11-028 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  13
аватар solnce1
Izmantojot Czech Airlines vietni, ja jums nav eiro bankas kartes, no jums tiks iekasēta dubulta konvertācija (sazinieties ar savu banku!). Tātad galīgā biļetes cena var atšķirties no mājaslapā redzamās!
аватар gakam
Domāju čehu aviokompānijām būs dārgāk.Pasūtot caur ozonu problēmu nebija, samaksāju, biļetes atnāca uz e-pasta adresi. Visas biļešu cenas var salīdzināt skyskanner mājaslapā.
аватар lanochk
Paldies) Kamēr es domāju un minēju, ko man vajadzēja - "aizlidoja" .... Es gāju cauri vietnes izvēlei)), bet es biju pārliecināts par reakcijas ātruma nepieciešamību. eh.
аватар cgistalker
Ja čehu aviokompānijas samaksai cenu nosaka kronās, tad mierīgi pērciet savā mājaslapā ar grivnas karti. Ja vēlaties maksāt skaidrā naudā, izmantojiet pirkumu caur Ukrainas agregatoriem pilto.ua vai new.svit.aero
Vēl viena iespēja ir iegādāties Wizzair uz Katovici, un no turienes ar Leo Express autobusu doties uz Prāgu.
аватар ollennka
Ja cena ir vienāda, pirktu tieši no aviokompānijas, ar viņiem būs ērtāk sazināties nestandarta situāciju gadījumā (maiņa, naudas atgriešana, lidojumu kavēšanās) nekā ar starpnieku. Diemžēl bija nepatīkama saskarsmes pieredze ar starpnieku, kad laikapstākļu dēļ nācās mainīt biļetes, viņi izsmēla visus nervus, līdz beidzot pārcēla uz citu reisu.
аватар cgistalker
ollennka kas bija starpnieks?
аватар ollennka
Viens divi ceļojums
Viņi man kaut kā neveikli izsniedza rezervāciju, ka Turkish Airlines vairākas stundas nevarēja veikt izmaiņas, lai gan bija vietas citā lidojumā.
аватар cgistalker
Paldies zināšu.
аватар kolyan_cat
Lufthansa piloti streiko. Esmu iestrēdzis Eiropā, lidojums atcelts. Nav iespējams nokļūt Lufthansa, iztērēti daudz naudas viesabonēšanai un bez rezultāta. Vakarā tas parasti pārslēdzas uz automātisko atbildētāju.
Biļetes tika ņemtas no starpnieka. Vērsos pie starpnieka - īsā laikā tika sniegtas lidojumu iespējas, ātri izlēma un es droši aizlidoju.
Tātad "nestandarta situāciju gadījumā ir ērtāk sazināties ar aviokompāniju" ir strīdīgs jautājums. Tas viss ir atkarīgs no konkrētā mediatora un situācijas.
аватар ollennka
Kāpēc zvanīt? Lidostā varat sarunāties ar uzņēmuma pārstāvi. Bet jums vienkārši jāzvana starpniekam.
аватар kolyan_cat
Problēmas apstākļi: esmu viesnīcā 100 km attālumā. no lidostas. Rīt izlidošana, šovakar atnāca SMS par lidojuma atcelšanu.
Risinājuma iespējas:
- Dodieties uz lidostu tagad, stāviet milzīgās rindās pie kasēm, "izlemiet", tad dodieties atpakaļ uz viesnīcu, īsi sakot, nogaliniet dienu uz nekurieni.
- rīt dodieties uz lidostu, ar mantām un, ja ir pieejami lidojumi nākamajā dienā vai vēlāk, palieciet lidostā.
Šīs iespējas ir piemērotas cilvēkiem no bijušās PSRS (scoops), vai tiem, kuri nav saņēmuši SMS par lidojuma atcelšanu.
99% cilvēku civilizētajā pasaulē pārrezervēs lidojumus pa tālruni. Es nevaru iedomāties, ka kāda amerikāniete saņem īsziņu par atceltu lidojumu un steidzas uz lidostu, lai atrisinātu problēmu. Starpniekam ir "karstā līnija", kas strādā 24 stundas diennaktī, un tur ir mans e-pasts. Es viņiem aprakstīju situāciju un naudu vairs netērēju - viņi izmet iespējas e-pastā, es sēžu pie datora viesnīcā, pie alus, izvēlos sev piemērotāko. Ar aviokompāniju šī opcija nedarbosies. Tāpēc es esmu par starpnieku.
аватар ollennka
Izskatās, ka man ir sūdīgs starpnieks, jo viņš nekādu sms par lidojuma kavēšanos neatsūtīja, visi jautājumi bija jāatrisina lidostā.
аватар kolyan_cat
SMS man atsūtīja nevis starpnieks, bet gan Lufthansa. Tur, reģistrējoties tiešsaistē, ir bezmaksas iespēja - ievadiet mobilā tālruņa numuru un paziņojumi par lidojuma statusu tiks nosūtīti automātiski. Es neatceros, vai citām aviokompānijām tas ir. Deutsche Bahn arī tāds ir.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Čehu Republika
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl