Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Prāga

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
507 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Cits»
Šodien uzrakstīju atsauksmi par viesnīcu Prāgā, bet mana atsauksme nekur nenonāca. Tiesa, viesnīca nebija sarakstā. Novum Hotel Vitkov. Kā būt?!
Šodien uzrakstīju atsauksmi par viesnīcu Prāgā, bet mana atsauksme nekur nenonāca. Tiesa, viesnīca nebija sarakstā. Novum Hotel Vitkov. Kā būt?!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
8 abonenti  • prasīja 2019-07-236 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  12
аватар ollennka
Cerēt un ticēt. Tas nav ātri.
аватар liudamelnyk
AAAA pat tā (((Skumji gan!
аватар ollennka
Kāpēc skumt? Kur steigties? Man parasti ir vajadzīgas pāris dienas, lai pievienotu viesnīcu.
аватар vezha2
Labāk rakstiet vietnes administratoriem, tad tiks pievienota viesnīcas lapa Turpravda, un pēc tam - uzrakstiet savu atsauksmi tur.
аватар liudamelnyk
Ka es tikko pirmo reizi nolēmu uzrakstīt atsauksmi un nedomāju, ka tas ir tik grūti un nav jāgaida utt.
аватар ollennka
Nekur citur nevajag rakstīt. Dodiet viņiem laiku, viss parādīsies.
аватар admin
Tieši tā: ja nav viesnīcas, bet ir atsauksme, mēs vispirms pievienojam viesnīcu, pēc tam apstiprinām atsauksmi. Jūsu gadījumā, liudamelnyk, apskats netiks apstiprināts. Mēs cenšamies sniegt lietotājiem visinformatīvākos iespaidus par konkrētajā viesnīcā pavadīto laiku. Jūsu pārskatā ir 3 teikumi, kas sastāv no izplatītām frāzēm. Specifika tikai internetā. Piekritīsim jums: kamēr mēs pievienosim viesnīcu, jūs nosūtīsit mums plašāku pārskatu par viesnīcu Novum Hotel Vítkov. Darījums?)))
аватар liudamelnyk
Neredzēju prasību par pārskatīšanu. Atrodi, kam tur jābūt un es uzrakstīšu INFORMĀCIJU atsauksmi par viesnīcu
аватар admin
liudamelnyk, šeit ir kompakta un tajā pašā laikā informatīva apskata piemērs no ollennka, kuras komentārus lasījāt iepriekš - https://www.turpravda.com/lb/beyrut/Gems_Hotel-h84888-r436512.html Šī apskata pievienotā vērtība ir fotogrāfijās.
Dažos gadījumos mēs apstiprinām ļoti īsu apskatu (piemēram, 2 teikumos), bet tikai tad, ja to atbalsta fotoreportāža.
аватар Bovik
Kāpēc uztraukties?
Tūristu patiesība nav Google, kur, pēc manas pieredzes, ir līdz 80% viltus atsauksmju.
Tātad jūs recenzijas vietā mēģinājāt iegūt liepu.
Labi, ka moderatori pamanīja.
Respekts viņiem.
аватар liudamelnyk
@Bovik Piedod, protams, bet kā tu zini, ko es rakstīju un par kuru viesnīcu tu to sauc par "liepu"?
@admin paldies, sadzirdēju, šodien uzrakstīšu atsauksmi pēc noteikumiem.
аватар pauluholja
Starp citu, noderīgs dialogs.
Un joprojām ļoti interesanti man (un iespējams arī citiem) ir iespēja pievienot sfēriskas panorāmas aprakstos apskatei pieejamā formātā. Vai vismaz saite uz tiem, teiksim QR kodu.
Un vai ir iespējams pievienot saiti uz viņa detalizēto aprakstu, viņa lapu vai pārdošanas vietni (izņemot rezervāciju), ko Tour Truth pašlaik neatbalsta.
Kaut kā negribas iekrist administratores nelabvēlībā, kamēr objekts tiešām ir tūristu uzmanības vērts.
Paldies
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Prāga
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl