Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums o Aija Napa

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
396 abonenti tiks
informēti par problēmu
Tēmu jautājumsа

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Kurš ar UIA lidoja uz Kipru?
Sveiki, pastāstiet man, kurš nesen lidoja uz Kipru ar a/c UIA no Kijevas - kā viņiem ar punktualitāti, lidojumi nekavē? Lasīju negatīvas atsauksmes par UIA, ļoti bieži lidojumu kavējumi. Es negribētu pavadīt 12 stundas lidostā.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
9 abonenti  • prasīja 2013-08-0112 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  20
аватар sandra-art
dodieties uz Borispiļas lidostas vietni. tajā tiek parādītas visu gaisa pārvadātāju gaisa kuģu izlidošanas un ielidošanas tabulas. un pat procentuālo kavējumu attiecību tabulā
аватар marina2882
Paldies, paskatīšos.
аватар alex45
Un man bieži ir brehunets-autoradio strādā mašīnā.Tur ir pārraide-situācija Ukrainas lidostās.Bieži UIA piemin ar lidojumu kavēšanos.
аватар sigur62
Man patika epitets - a brehunets.
аватар marina2882
)))), te es par to pašu!"Ukrainas pirmajā neatkarīgajā apskates vietnē" ir daudz rakstīts par UIA lidojumu kavēšanos.
аватар sandra-art
Un bez kavēšanās arī serviss ir šausmīgs. Es parasti klusēju par ēdienu uz kuģa
аватар alex45
Un cenas nav no zemākajām :))))
аватар NatashaS
Runājiet, ka UIA ēdiens ir slikts un apkalpošana. Interesanti, ar ko tu salīdzini? Esmu lidojis ar daudzām aviokompānijām. Tātad UIA ir vidējs apkalpošanas līmenis un absolūti normāls ēdiens.
аватар marina2882
Mēs arī jau lidojām ar UIA pirms trim gadiem no Harkovas. Lidojums aizkavējās, taču ne uz ilgu laiku, un, visticamāk, laikapstākļu dēļ. Un ēdiens ir ēdams, ne jau restorāns, protams, bet kāds kumoss divu stundu lidojumā der. Un tagad es domāju, kāda ir situācija tagad)) Paldies par atbildēm.
аватар Anetka-gan
lidoja ar UIA, nebija aizkavēšanās, ēdiens bija garšīgs, nebija liets alkohols (((
аватар alex45
Apstiprinu, šodien brekhuntos dzirdēju "Ukrainas lidostās reisu kavēšanās nebija!"
аватар folia
Lai novērtētu UIA pārtikas kvalitāti, iesaku lidot ar Kipras aviokompānijām no Zhulyan, UIA ēdiens noteikti liksies kā restorāns.
аватар mashka106
lidoju vairākas reizes ar Mau, kā paveicās, dažreiz viss ir precīzi, dažreiz 2 stundas lidostā garantētas, bet 12 ir par daudz. Nekā tāda nebija.
аватар sandra-art
Nataša ir stulba ar Etihadu, Turkiem un Emirātiem.
bet es pat mūsu "kluso" aero suite noliku pāris pakāpienus augstāk (un uzlēju uz klāja, starp citu) pēdējo reizi lidojot no viņiem uz Azerbaidžānu un pirms tam uz Pekinu pēc Maskavas laika utt.
bet par UIA. Šogad nebija lielas izvēles. nogalināja regulāru reisu no Vācijas, kur uz klāja bija mežonīgi auksts, un stjuartes atmeta pasažieru sūdzības, pēc 3 stundām izskatīsies jaunāks. ēdiens - auksts gumijas rullis ar siera gabaliņu. glāzi sulas, otro nedod, jo pārējiem pasažieriem nepietiks, straumes ūdens
tad viņiem maijā bija jālido uz Tbilisi, ēdiens tas pats. BET tā kā lidoja maijā - šie nelieši pielika rindas sēdvietas, piespieda avārijas izejas, apjukums lidmašīnā sākot no 5. rindas - neviens nevarēja atrast vietu, jo rindas bija vairāk nekā skaitļu. virs manis nebija pogas, lai izsauktu stjuarti, ne gaisa regulators, pat rindas numura trūka. pasēdēju starp.kājām vietas vispār nebija, lai gan lidoju no Vācijas ar to pašu Boeing un vietas bija daudz. Tas ir vismaz pretrunā ar gaisa transporta noteikumiem.
аватар sandra-art
un arī par cenām: UIA ir lidojums Kijeva-Libāna. un tātad maksā tikpat cik turkiem Kijeva-Stambula-Libāna. vienīgā atšķirība ir tā, ka Stambulā var izvēlēties savienojumu no 1,5 stundas līdz 3 dienām un pastaigāties pa pilsētu, un šajā gadījumā Turkish Airlines nodrošina viesnīcu ar pilnu pansiju un lidostas-viesnīcas-lidosta transfēru bez maksas. un kontrolēt to visu. vai ja savienojums ir no 6 stundām - bezmaksas ekskursija pa Stambulu un pusdienas. un uz klāja svaigi spiesta apelsīnu sula, alkohols, sarkanās zivis, šokolādes pudiņi, salāti utt.
tāpēc, ja ir iespēja, jāmeklē alternatīva mūsu brīnumaviolīnijām...
аватар Bartlovska
Mēģiniet lidot ar Egean no Zhulyan, šķiet, ka viņi jau lido tajā virzienā. Gan cenas, gan ēdiens jūs patīkami pārsteigs. Lai gan piekrītu iepriekšējam autoram, ka Mau ir ļoti labas vakariņas un viņi pat piedāvā alkoholu, ja nav turbulences. Vai tu lidotu ar bijušo Aerosvit vai Trans Avia, par tādām pašām cenām kā UIA, bet ar vienu mazu sviestmaizi un minerālūdeni bez gāzes.. tad UIA tev liktos kā pasaka! Es jau klusēju par zemajām izmaksām...
аватар marina2882
Interesentiem uz Kipru ar UIA lidojām augusta vidū, reisi nekavējās, viss bija pēc grafika. Pacelšanās un nolaišanās ir lieliskas, lidmašīna jauna, stjuartes draudzīgas, kopumā viss ir kārtībā, bet pusdienas man negaršoja, tiešām sliktas. Pirms trim gadiem ēdiens bija labāks.
аватар alex45
Esmu diezgan apmierināts ar zemo izmaksu aviokompānijām. Es varu paēst pirms lidojuma, un man nebūs laika izsalkt pēc 2-3 stundām, tāpēc es klusēju par mūsu UIA cenām.
Galu galā es gribu lidot, nevis baudīt gardēžu maltītes uz kuģa. Šeit bija pareizi rakstīts - "ja iespējams, jums ir jāmeklē alternatīva mūsu brīnumaviolīnijām.."
аватар sandra-art
Bartlovska - rakstīju par Turkish Airlines, nevis UIA. sliktāk par Mau, es vēl neesmu lidojis. it īpaši, ja ņem vērā cenas un kvalitātes attiecību. un uz kuģa nav alkohola, un vairākas reizes lidojuma laikā par to atgādina stjuartes "mīļā" balss dinamikā. mums pat bija konflikts ar viņiem šajā maršrutā maršrutā Kijeva-Abū Dabī.
bet es biju daudz vairāk apmierināts ar Aerosvit nekā UIA.
аватар marina1806
Vienkārši briesmīga klientu apkalpošana! Ja man būtu izvēle, es savā dzīvē nebūtu lidojis cauri šai kompānijai. 13.09.2014 plkst.06:20 bija jābūt reisam Telaviva - Kijeva (Borispole), trīs stundas pirms lidojuma, t.i. trijos no rīta, ieradāmies lidostā, bez paskaidrojumiem mums pateica, ka šis reiss ir atcelts, un nākamais būs 14:15. UIA kompānija pat nepieklājās BRĪDINĀT par lidojuma atcelšanu!!!! Nosaluši līdz rītam (Telavivas lidostā, būdams uz ilgu laiku, jo ilgāk par 3 stundām necerējām būt), devāmies uz informācijas centru, prasot vismaz kādu informāciju, dzirdējām visu mūsu jautājumi tikai viena atbilde, zvaniet savam uzņēmumam, mēs lūdzām tālruni, saskaņā ar Ukrainas kodeksu un gaisa pārvadājumu noteikumiem, kas apstiprināti ar Ukrainas Transporta un sakaru ministrijas rīkojumu Nr. 216 23.04.2010. , mums ir tiesības uz 2 zvaniem, mums atteica!!!! Mums bija tikai mobilie telefoni, tāpēc nevarējām sazvanīt UIA fiksēto tālruni. Mēs vērsāmies pie UIA uzņēmuma pārstāves, kas atrodas lidostā, viņa teica, ka viņai nav laika ar mums nodarboties. "Klīstījām" pa lidostu, pateicoties UIA bezatbildībai un neuzmanībai, 11 stundas. Visi pieprasījumi pēc dzērieniem utt. sakarā ar atcelto lidojumu pasažieriem mums tika atteikti. Vēlos jautāt uzņēmuma vadībai, kāpēc tāda, maigi izsakoties, nolaidīga attieksme pret pasažieriem? Mēs pat nesaņēmām zvanu vai atvainošanos! Tas ir "pakalpojums"! Vēlos atgādināt par pasažieru tiesībām: Pasažiera tiesības lidojuma atcelšanas gadījumā.
Atceļot lidojumu, pārvadātājam ir pienākums piedāvāt pasažierim:
septiņu dienu laikā atmaksā pilnu biļetes cenu;
maršruta maiņa;
kompensāciju saskaņā ar Pasažieru pārvadāšanas noteikumiem.
Pasažierim ir tiesības uz kompensāciju, ja viņš nav bijis informēts par lidojuma atcelšanu:
2 nedēļas pirms plānotā izbraukšanas laika;
ne vairāk kā 2 nedēļas un ne mazāk kā 7 dienas pirms plānotā atiešanas laika, un tiek piedāvāta maršruta maiņa, kas dos iespēju no izbraukšanas vietas izbraukt ne vēlāk kā divas stundas pirms plānotā atiešanas laika un ierasties plkst. galamērķis ne vēlāk kā četras stundas pēc plānotā ierašanās laika;
mazāk nekā septiņas dienas pirms plānotā izbraukšanas laika, un tiek piedāvāts maršruta maiņa, kas dos iespēju izbraukt no sākuma punkta ne vēlāk kā vienu stundu pirms plānotā izbraukšanas laika un ierasties galapunktā ne vēlāk kā plkst. divas stundas pēc plānotā ierašanās laika.

Kompensācijas summas
EUR 250 lidojumiem ar attālumu 1500 kilometru vai mazāku;
400 eiro - lidojumiem ar attālumu no 1500 līdz 3500 kilometriem;
600 eiro - lidojumiem, kuru darbības rādiuss pārsniedz 3500 kilometrus.
Pārvadātājam ir tiesības samazināt noteiktās atlīdzības apmēru par 50 procentiem, ja pasažierim tiek piedāvāts mainīt pārvadājuma maršrutu līdz galamērķim ar alternatīviem reisiem, kuru ierašanās laiks nepārsniedz paredzēto:
divas stundas - lidojumiem ar darbības rādiusu līdz 1500 kilometriem;
trīs stundas - lidojumiem ar diapazonu no 1500 līdz 3500 kilometriem;
četras stundas citiem lidojumiem.
Pārvadātājam nav pienākuma maksāt kompensāciju, ja tas var sniegt pierādījumus, ka lidojuma atcelšanas iemesls bija ārkārtas situācija, kuru nebūtu bijis iespējams novērst, pat ja tiktu veikti visi nepieciešamie pasākumi.
Ja pasažieris piekrita turpināt braucienu pa mainīto maršrutu, pārvadātājam ir pienākums pasažierim bez maksas nodrošināt:
maltītes un bezalkoholiskie dzērieni proporcionāli jauna lidojuma gaidīšanas laikam;
izmitināšanu viesnīcā gadījumā, ja pasažieri ir spiesti gaidīt izlidošanu vienu vai vairākas naktis vai ja papildu gaidīšanas laiks izbraukšanai ir ilgāks, nekā paredzēts;
divus telefona zvanus vai teleksa, faksa vai e-pasta ziņas, ja tam ir lidostas tehniskie nosacījumi;
zemes transfērs maršrutā lidosta - viesnīca - lidosta.
Ja pārvadātājs nepilda savas saistības, pasažieris var vērsties pie viņa ar rakstisku pretenziju un prasību atlīdzināt pasažierim nodarītos zaudējumus.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Aija Napa
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl