Pastāsti man, ko darīt, pirmo reizi ir nesakritība ar ekskursiju un patiesībā man ir. Gaisa pārvadātājs atcēla lidojumu no pulksten 17.40. 10.40 nākamajā dienā. Ko tūroperators man teica divas dienas pirms izlidošanas par šīm izmaiņām, lai gan informācija viņiem piederēja 3 nedēļas. Laiks tika paziņots mutiski, līgumā nebija noteikts (agrā rezervācija 3 mēnešus iepriekš). Izrādās, ka zaudējam 1,5 dienas, iereģistrējamies viesnīcā ap 4:00, esam iekārtojušies pēc aprēķiniem un tūristu atsauksmēm agrāk par šo pašu lidojumu.Tūrisma operators sāka man iestāstīt, ka 04:00 tiek uzskatīts par nakti. .. Viņi teica, ka, ja viņi veic pārrēķinu, šī rīcības brīvība. Tad nevarēsim reģistrēties ātrāk par 12 dienām ar 2,5 gadus vecu mazuli. Nepatīkami apzināties, ka diena tika atņemta + agrā izbraukšana arī ir mīnuss.Padalieties pieredzē, kā pareizi būt un rīkoties. Paldies
8 gadiem atpakaļ
•
7 abonenti 5 atbildes