Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par viesnīca Nona Hotel 3*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
4 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Ja līgumā norēķināšanās datums ir 5.datums, bet izlīgums bija 6.datums, kurš ir vainīgs? Vai ir iespējams saņemt atmaksu par 1 dienu (AI pārtika)?
Ja līgumā norēķināšanās datums ir 5.datums, bet izlīgums bija 6.datums, kurš ir vainīgs? Vai ir iespējams saņemt atmaksu par 1 dienu (AI pārtika)?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
2 abonents  • prasīja 2016-08-299 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  1
аватар irina_1901
Jautājums nav skaidrs. Paskaidrojiet. Kāpēc jūs reģistrējāties 6, nevis 5? Ja TA nepareizi ierakstīja datumu un jūs nepārbaudījāt, tā ir jūsu vaina. Ja nevarēji ierasties 5 - arī savējo, nauda netiks atgriezta, jo tavā vietā neviens tajā dienā netika norēķināts. Mums bija līdzīga situācija Albenā, citā viesnīcā. Mums vajadzēja doties prom vienu dienu agrāk. Mums bija tikai brokastis. Es jautāju, vai mēs nevaram pusdienot pēdējā dienā, jo mēs zaudējam dienu un brokastis. Mums atteica.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Nona Hotel 3*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl