Jautājums o Abhāzija

  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
301 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Ceļojumu aģentūras un operatori»
Vai ir jēga lauzt galvu ar tūroperatoru, ja atgriešanās reiss tika pārcelts uz 3.55 (nevis 20.40) un izbrauca no viesnīcas 21.30 iepriekšējā dienā. Diena ir zaudēta
Vai ir jēga lauzt galvu ar tūroperatoru, ja atgriešanās reiss tika pārcelts uz 3.55 (nevis 20.40) un izbrauca no viesnīcas 21.30 iepriekšējā dienā. Diena ir zaudēta
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2020-09-215 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  7
аватар Veronika7081
Harta ir harta. Diez vai tūrisma operatoram kaut kas tiks pierādīts.
аватар Kasja23
Nē. Lidojums notika tajā dienā. kas ir norādīts.
Man arī notika tieši tas pats.
Labi, ka uzreiz pēc vakariņām izdevās pārsēsties.
аватар vezha2
Jūs, protams, varat uzsist, bet neviens jums neatgriezīs dienu. Diemžēl...
аватар Alex714
Vienīgā iespēja "bučot" ar MOT, ja maksājāt "par ērtu izbraukšanu", Anex to praktizēja, kā tagad nezinu, tad var mēģināt atdot vismaz papildus samaksu, un gadījumā regulāra čarter, varu tikai ieteikt - "score", tā kā līgumā rakstīts, ka viņi var "žonglēt" ar laiku kā viņiem tīk, nevis tūristi.
аватар sugak70
Netērējiet savu laiku - neko neatrisiniet. Gadās, aak taksometru lidmašīnas - vienuviet ir aizķeršanās un ķēdes reakcija pa visu līniju.
аватар lazy_person
No tā nekas nesanāks. Čarterreisa izlidošanas laiks var mainīties. Ja tas notiek tajā pašā dienā pēc izbraukšanas, pretenzijas netiks pieņemtas. Ļoti izplatīts stāsts par atpūtas dienas "aprišanu". Es to vienmēr ņemu vērā, plānojot atvaļinājumu.
аватар ollennka
Ja tā bija regulārā sezona, tad likumsakarīgi, ka nācās prasīt naudas atmaksu par atcelto lidojumu.
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Abhāzija
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl