Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Olga Freimut un inspektors ZimaSnow NEIESAKA

Rakstīts: 13 februāris 2015
Ceļošanas laiks: 1 — 7 februāris 2015
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 2.0
Olga Freimut un inspektors ZimaSnow NEIESAKA

Priekš vā rds:

Rezervē ju un apmaksā ju (100%) ģ imenes dzī vokli viesnī cā ZimaSnow uz 12 dienā m (5 cilv. ). 4 dienas pirms brauciena saslimuš i 3 ģ imenes locekļ i. Zvanī ju uz viesnī cu un palū dzu administratorei pā rcelt reģ istrē š anā s datumu uz vē lā ku laiku (ja ir logi). Administrators apstiprinā ja, ka martā ir brī vas dienas, tač u nepiecieš ams saimnieka apstiprinā jums. Otra iespē ja ir pā rskaitī t naudu depozī tā ar turpmā ku izmantoš anu. Nā kamajā dienā administratore kā rtē jo reizi solī ja vienoties par variantu ar ī paš nieku. Dienu pirms izbraukš anas administratore sasalis un teica, ka ī paš nieks nepiekrī t atlikt termiņ us vai paturē t naudu depozī tā . Tā tad ī paš nieks paziņ oja par savu nosacī jumu: vai nu klients pats iereģ istrē jas viesnī cā laikā , vai arī klients pats realizē (pā rdod) savu dzī vokli citam klientam uz š o laiku. Tas ir viss! Rezultā tā , nedē ļ u slimojot, devā mies prom uz atlikuš ajā m 5 dienā m.
Domā ju, ka ZimaSnow viesnī cas administrā cija un ī paš nieks izrā dī ja savu nevē rī bu pret klientu. ZimaSnow interesē tikai jū su laupī jums un iespē ja jū s izkrā pt.
Klienti! Apsveriet ceļ ojumu apdroš inā š anu un apsveriet savus riskus.
Tā tad viesnī cas ZimaSnow pā rbaude notika 2015. gada februā ra sā kumā . Viesnī ca ir labi zinā ma, un es to zinu kopš pagā juš ā gada. 2014. gadā viņ š atstā ja labu iespaidu un pā rsteidza ar svaigumu (svaigs remonts), tī rī bu un apkalpoš anas kvalitā ti. Kas mainī jā s?
1. Bija jautā jumi par tī rī bu. Es ieskatī jos duš as kabī nē . Tur parā dī jā s pelē jums (pagā juš ajā gadā tā nebija). Lietojot duš as kabī ni, uzreiz ir pamanā ma sliktā kanalizā cijas cauruļ u caurlaidī ba un pietiekami ā tri ū dens sā k celties lī dz potī tē m. Tā pē c pelē jums nomā c.
2. Dvieļ i (viesnī cā tie ir balti), acī mredzot, nav mazgā ti vai tiek izmantota sadzī ves ķ ī mija, piemē ram, GALA.
Dvieļ i aptumš ojuš ies un rada riebuma sajū tu. Ja plā nojat nakš ņ ot ZimaSnow, ņ emiet lī dzi dvieļ us.
3. Kanalizā cijas smaka izplatā s pa visu dzī vokli. Uz skaistā s ainavas fona jā elpo sastinguš o noteku pretī gā smaka.

4. Slē pju skapī tis paredzē ts vienai personai (maksimums 2 personas). Mums ir jā slē pj daļ a aprī kojuma stū ros un zem kā pnē m. Nu, pieņ emsim, ka nav nekā das zā dzī bas. Iekā rtas netrū kst. Bet to ir viegli sajaukt ar kā da cita. Tā pē c mē s vienkā rš i sajaucā m savus apavus ar sveš iniekiem. Tad viņ us nepieņ ē ma kasē.
5. Kartes iekļ ū š anai dzī voklī ir pastā vī gi atmagnetizē tas. Lai gan administrators tos parasti maina.
6. Serviss. Iespaids ir divē jā ds. Administrators vai vadī tā js (sirms vī rietis, kura vā rdu nezinu un negribu zinā t) noteikti nav profesionā ls un pē c kvalifikā cijas vairā k ir sargs, nevis administrators.
Iesaku viņ u iekā rtot par sargu uz 7. liftu (kur mazā k cilvē ku). Kas attiecas uz Ivanku, viņ a ir lieliska. Ivanka, ja tev ir angļ u valodas zinā š anas, iekā rtojies darbā Radisson.

Nu, parunā sim?
Tagad Bukovelā ir daudz jaunu viesnī cu. Cienī jamie klienti! ZimaSnow jums neiesaku. Izvē lieties jaunas viesnī cas, kas cenš as iekļ ū t tirgū . Lasī t atsauksmes. Dā rgā ks nenozī mē labā k : )
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu