
Pirmkā rt, viņ i mū s sagaidī ja nakts vidū uz ielas, palī dzē ja nogā dā t mū su koferus istabā . Jebkurā laikā viņ i vienmē r draudzī gi atbildē ja uz visiem jautā jumiem un devā s uz tikš anos, lai atrisinā tu mū su problē mas (es aizmirsu drē bes istabā , viņ i tajā paš ā nedē ļ ā atsū tī ja sū tī jumu uz mā ju).
Brokastis iekļ autas cenā - garš ī gas, svaigas, daudzveidī gas katru dienu. Istaba bija ļ oti silta un ē rta, vannasistaba ar jaunā ko remontu redzama, mē beles istabā , redzams, ka nav tā s jaunā kā s, bet kā rtī gas un tī ras.
Paspē jā m apmeklē t arī pirti, diezgan lielu baseinu, kā parasti, var peldē ties, man patika dž akuzi ā rā lapenē .
Novē rtē ju ar 9, lai bū tu kur ko uzlabot : )



Priekš vā rds:
Rezervē ju un apmaksā ju (100%) ģ imenes dzī vokli viesnī cā ZimaSnow uz 12 dienā m (5 cilv. ). 4 dienas pirms brauciena saslimuš i 3 ģ imenes locekļ i. Zvanī ju uz viesnī cu un palū dzu administratorei pā rcelt reģ istrē š anā s datumu uz vē lā ku laiku (ja ir logi). Administrators apstiprinā ja, ka martā ir brī vas dienas, tač u nepiecieš ams saimnieka apstiprinā jums. Otra iespē ja ir pā rskaitī t naudu depozī tā ar turpmā ku izmantoš anu. Nā kamajā dienā administratore kā rtē jo reizi solī ja vienoties par variantu ar ī paš nieku. Dienu pirms izbraukš anas administratore sasalis un teica, ka ī paš nieks nepiekrī t atlikt termiņ us vai paturē t naudu depozī tā . Tā tad ī paš nieks paziņ oja par savu nosacī jumu: vai nu klients pats iereģ istrē jas viesnī cā laikā , vai arī klients pats realizē (pā rdod) savu dzī vokli citam klientam uz š o laiku. Tas ir viss! Rezultā tā , nedē ļ u slimojot, devā mies prom uz atlikuš ajā m 5 dienā m.
Domā ju, ka ZimaSnow viesnī cas administrā cija un ī paš nieks izrā dī ja savu nevē rī bu pret klientu. ZimaSnow interesē tikai jū su laupī jums un iespē ja jū s izkrā pt.
Klienti! Apsveriet ceļ ojumu apdroš inā š anu un apsveriet savus riskus.
Tā tad viesnī cas ZimaSnow pā rbaude notika 2015. gada februā ra sā kumā . Viesnī ca ir labi zinā ma, un es to zinu kopš pagā juš ā gada. 2014. gadā viņ š atstā ja labu iespaidu un pā rsteidza ar svaigumu (svaigs remonts), tī rī bu un apkalpoš anas kvalitā ti. Kas mainī jā s?
1. Bija jautā jumi par tī rī bu. Es ieskatī jos duš as kabī nē . Tur parā dī jā s pelē jums (pagā juš ajā gadā tā nebija). Lietojot duš as kabī ni, uzreiz ir pamanā ma sliktā kanalizā cijas cauruļ u caurlaidī ba un pietiekami ā tri ū dens sā k celties lī dz potī tē m. Tā pē c pelē jums nomā c.
2. Dvieļ i (viesnī cā tie ir balti), acī mredzot, nav mazgā ti vai tiek izmantota sadzī ves ķ ī mija, piemē ram, GALA.
Dvieļ i aptumš ojuš ies un rada riebuma sajū tu. Ja plā nojat nakš ņ ot ZimaSnow, ņ emiet lī dzi dvieļ us.
3. Kanalizā cijas smaka izplatā s pa visu dzī vokli. Uz skaistā s ainavas fona jā elpo sastinguš o noteku pretī gā smaka.
4. Slē pju skapī tis paredzē ts vienai personai (maksimums 2 personas). Mums ir jā slē pj daļ a aprī kojuma stū ros un zem kā pnē m. Nu, pieņ emsim, ka nav nekā das zā dzī bas. Iekā rtas netrū kst. Bet to ir viegli sajaukt ar kā da cita. Tā pē c mē s vienkā rš i sajaucā m savus apavus ar sveš iniekiem. Tad viņ us nepieņ ē ma kasē.
5. Kartes iekļ ū š anai dzī voklī ir pastā vī gi atmagnetizē tas. Lai gan administrators tos parasti maina.
6. Serviss. Iespaids ir divē jā ds. Administrators vai vadī tā js (sirms vī rietis, kura vā rdu nezinu un negribu zinā t) noteikti nav profesionā ls un pē c kvalifikā cijas vairā k ir sargs, nevis administrators.
Iesaku viņ u iekā rtot par sargu uz 7. liftu (kur mazā k cilvē ku). Kas attiecas uz Ivanku, viņ a ir lieliska. Ivanka, ja tev ir angļ u valodas zinā š anas, iekā rtojies darbā Radisson.
Nu, parunā sim?
Tagad Bukovelā ir daudz jaunu viesnī cu. Cienī jamie klienti! ZimaSnow jums neiesaku. Izvē lieties jaunas viesnī cas, kas cenš as iekļ ū t tirgū . Lasī t atsauksmes. Dā rgā ks nenozī mē labā k : )

Ļ oti apmierinā ti ar braucienu, ceram atgriezties vē l.



Varu teikt, ka bijā m apmierinā ti, mums bija liela, ē rta un gaiš a istabiņ a 2. stā vā (203). Tas noteikti bija ļ oti ē rti manam vī ram un mū su draugiem-kaimiņ iem no 204 - tu š ķ ē rsoji ceļ u un tu jau esi uz pacē lā ja! Bet es nolē mu pirmo reizi doties slē pot, paņ ē mu instruktoru un pē c stundas nodarbī bā m , es nolē mu, ka tas nav mans. Izbaudī ju pirti un masā ž u. Ivannai ir zeltaini laipnas rokas! Liels paldies. Domā ju, ka sezonas laikā viesnī cā ir diezgan daudz viesu, un pē c maniem novē rojumiem 7 cilvē ki gandrī z ar visu tiek galā ! Vē los vē rsties pie viesnī cas administrā cijas ar lū gumiem: lū dzu, izveidojiet brokastu ē dienkarti, lai tā bū tu daudzveidī gā ka, kā arī , nevaru teikt, ka esmu liela apkopē ja, tač u uzkopš ana istabā s atstā j ko vē lē ties. Mū su istabā treš dien izdega spuldzī te, izlidoja no pagraba, pē c tā s nomaiņ as duš as telpā uz grī das bija atkritumi, diemž ē l tā nogulē ja lī dz svē tdienai. Kad mē s iegā jā m istabā , uz grī das bija drupatas un spoguļ i, un logi bija klā ti ar roku nospiedumiem, lī dz es palū dzu meitenē m to nomazgā t, tā bija, un, kur es to neparā dī ju, tas palika neiztī rī ts. Š ā di trū kumi iespaidā par pā rē jiem uzliek to nokrā su. Paldies Gaļ inai un Ivannai par palī dzī bu dzimš anas dienas tortes iegā dē .

Plusi: labs grī das segums (laminā ts), masī vkoka mē beles, vannas istaba, jauna santehnika, bidē , elektriskie sildī tā ji istabā s un vannas istabā s, boileris, visu laiku karstais un aukstais ū dens, tī ra veļ a un dvieļ i, tī rī š ana un veļ as maiņ a pē c grafika un kvalitatī vi, labi ietilpī gi skapji un kumodes, kur iekā rt lietas, ē rta priekš telpa un skapis tajā . Diezgan ietilpī gs un labs apgaismojums, pā rdomā tas lampas. pirmajā stā vā ir skapī š i zā bakiem un slē pē m, lai gan nav zā baku ž ā vē tā ja. Brokastis normā las. visa kā pietiek, kafejnī cā maz vietas, bet 5-10 minū tes nespē lē , var vē lā k ienā kt, bet pagaidā m ā tri ej uz pacē lā ju un nopē rc slē poš anas kartes ranga akcijā . Viesnī ca atrodas lieliskā vietā - š ķ ē rsojiet ceļ u un nekavē joties pacē lā ju Nr. 1. Labs viesnī cas iekš pagalms, ir kur novietot maš ī nu, citā di visā s vietē jā s viesnī cā s ir problē ma - liekas, ka visas saķ ē ruš ā s viena pie otras un kalnā , turklā t nav kur iet, kur nu vē l parkoties.
Mī nusi: reģ ionam kopī gs - parasti sienas ir no ģ ipš kartona vai kaut kā diezgan gaiš a, tā ka dzirdamī ba ir betona no blakus telpā m, no kā pnē m, un tas ir koka un tramps joprojā m ir tas pats. un sienas kļ ū st aukstas, ja akumulatora tuvumā nav sals. Logiem stikla pakeš u logi-balkoni arī nav diez ko biezi-nav pietiekamas skaņ as izolā cijas, un ņ emot vē rā to, ka pa logiem paveras skats uz ceļ u, visam, kas brauc pa ceļ u liekas, ka ir istabā , bet viņ i daudz ceļ oja, un pat pa nakti - kaisī ja ceļ us ar speciā lo tehniku, rati zirga mugurā , 21-23 uz lifta atstā ts sniega kaķ is un stundu zvanī ja un mirkš ķ inā ja. Bet pierod, esam noguruš i un bē rns, paldies Dievam, gulē ja.
SPA pirtī negā jā m, iemī tniekiem arī diezgan dā rgi diviem cilvē kiem, bet meklē kompā niju + vē l 4 cilvē ki. . . "gribē tu ar mums uz pirti"? ))) Lī dz plkst. veidā , administrā cija, teikš u pē c pieredzes, Austrijā viesnī cas viesiem pirts parasti ir bez maksas. . .
Bija ar gadu vecu bē rnu, ē rti, ka ir virtuve, lai gan bez plī ts ? ? ((, bet ar mikroviļ ņ u krā sni, tē jkannu, labu lielu ledusskapi. Ī sā k sakot, atraš anā s vietas ē rtī bas un virtuves pieejamī ba kompensē ja visus trū kumus.









Absolū ts viesnī cas pluss, pirmā pacē lā ja tuvums, burtiski pā ri ceļ am.
Brokastis, protams, ir š ī s viesnī cas mī nuss, bet man ar to pietika, bet daž ā dī bas alkstoš ie bū s apbē dinā ti : )
