Vienkārši viesnīcas vadības rupjības

Rakstīts: 23 marta 2013
Ceļošanas laiks: 18 — 23 marta 2013
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 8.0
Infrastruktūra: 6.0
Mē s gribē jā m doties medusmē neš a ceļ ojumā uz š o viesnī cu, jo mums tas tika ieteikts. Mē ģ inā ja rezervē t istabu pa e-pastu. Sekoja ilga sarakste, nā cā s burtiski izspiest informā ciju no administrā cijas par istabā m, izmaksā m un apmaksas noteikumiem. Administrā cijas atbildes bija, maigi izsakoties, neadekvā tas. Mums bija jā maksā.100% avansā par visā m atpū tas dienā m. Turklā t mums bija jā maksā tikai ar Western Union starpniecī bu, tikai ASV dolā ros, jā maksā komisijas nauda paš iem un jā dara lī dz 16:00 rē ķ ina izrakstī š anas dienā . Maksā jumu tika ierosinā ts veikt uz parastā fiziskā s personas rē ķ ina. sejas. Viesnī cas ī paš nieki izdomā ja vienkā rš u veidu, kā izvairī ties no nodokļ u nomaksas, kas viņ iem ir ļ oti ē rts, bet pilnī gi necieņ a pret klientiem. Kad prasī jā m aizkavē t maksā jumu nevis sestdien, kad beidzot saņ ē mā m rē ķ inu no administratora, bet pirmdien, mū su rezervā cija tika atcelta, pavadot š o darbī bu ar kā rtē jo rupjī bu. . Tā tad, cienī jamie Zborovski Oļ eg Vladimirovič un Fedorinova Veronika Vadimovna, maksā jiet nodokļ us un guliet mierī gi, un iemā cieties izturē ties ar cieņ u pret saviem klientiem!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu