Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Vienkārši viesnīcas vadības rupjības

Rakstīts: 23 marta 2013
Ceļošanas laiks: 18 — 23 marta 2013
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 8.0
Infrastruktūra: 6.0
Mē s gribē jā m doties medusmē neš a ceļ ojumā uz š o viesnī cu, jo mums tas tika ieteikts. Mē ģ inā ja rezervē t istabu pa e-pastu. Sekoja ilga sarakste, nā cā s burtiski izspiest informā ciju no administrā cijas par istabā m, izmaksā m un apmaksas noteikumiem. Administrā cijas atbildes bija, maigi izsakoties, neadekvā tas. Mums bija jā maksā.100% avansā par visā m atpū tas dienā m. Turklā t mums bija jā maksā tikai ar Western Union starpniecī bu, tikai ASV dolā ros, jā maksā komisijas nauda paš iem un jā dara lī dz 16:00 rē ķ ina izrakstī š anas dienā . Maksā jumu tika ierosinā ts veikt uz parastā fiziskā s personas rē ķ ina. sejas. Viesnī cas ī paš nieki izdomā ja vienkā rš u veidu, kā izvairī ties no nodokļ u nomaksas, kas viņ iem ir ļ oti ē rts, bet pilnī gi necieņ a pret klientiem. Kad prasī jā m aizkavē t maksā jumu nevis sestdien, kad beidzot saņ ē mā m rē ķ inu no administratora, bet pirmdien, mū su rezervā cija tika atcelta, pavadot š o darbī bu ar kā rtē jo rupjī bu. . Tā tad, cienī jamie Zborovski Oļ eg Vladimirovič un Fedorinova Veronika Vadimovna, maksā jiet nodokļ us un guliet mierī gi, un iemā cieties izturē ties ar cieņ u pret saviem klientiem!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

komentāri (10) Atstājiet savu komentāru
Rādīt citus komentārus …
аватар Rovno10
Rovno10

Un bez rupjībām nekādā veidā?

Thu, 13 Jun 2013, 14:10
аватар Panasenko2009
Panasenko2009

Kas ir rupjība "nevelti rakstīt", tātad tā ir taisnība. Ja tas jūs kaut kādā veidā aizskar, es atvainojos. Un tā nu atgriezīsimies pie mūsu vai maniem jautājumiem, kas tieši nepatika un kas tieši? Es labprāt dzirdētu atbildi.

Thu, 13 Jun 2013, 15:17
аватар Panasenko2009
Panasenko2009

A-u-u-u-u Rovno10, kur tu esi pazudis. Vai mēs turpināsim sazināties vai mūsu komunikācija ir beigusies?

Fri, 14 Jun 2013, 08:15
аватар Panasenko2009
Panasenko2009

No mūsējiem saka, teica, bet nav nekāda attaisnojuma, kā tādus sauc, ziniet. Veiksmi visiem atvaļinājuma izvēlē!!! Un es gribu ieteikt tieši tādiem cilvēkiem "zini, ka tādus sauc", ja nezini par ko runā, nav jārunā, tas ir cilvēku amats, iespējams, tie, kurus kaut kas aizvaino. dzīvi, iesaistīties dīkstāvē. Un viesnīca ir patiešām laba, un viesnīcas administrācija personīgi vienmēr ir pieklājīga un korekta pret mani.

Fri, 14 Jun 2013, 16:40
аватар iuliya1
iuliya1

Kopā ar vīru rezervējām viesnīcu uz pusotru mēnesi. tā kā mūsu atvaļinājums ir sadalīts divās daļās - augustā un septembrī, mums prasīja 100% no augusta un 50% no septembra. Par septembri samaksājām uzreiz, un augustam tai dienai naudas nepietika. Ar administrāciju (ar kuru sazinājos ne tikai pa pastu, bet arī pa telefonu, kas ir svarīgi) vienojos, ka viņi aizturēs mūsu rezervāciju līdz samaksai 3-4 dienas. Pēc 4 dienām es samaksāju, un viņi man atsūtīja apstiprinājumu. Tātad nekādu problēmu nebija. Komisijas maksa par abiem maksājumiem bija 48 UAH. Man liekas, ja neesi gatavs maksāt komisiju, tad jāmeklē viesnīca bez komisijas maksas, ar samaksu uz vietas un rezervāciju uz vienu dienu. Tādu ir ļoti daudz. Nedomāju, ka tas būs problemātiski. Mūs piesaistīja labā cena un atrašanās vieta. Jo jūnija brīvdienās dzīvojām gandrīz pie Jasnaja Poļanas un neizmantojām vagonu pakalpojumus :) Cerēsim uz patīkamu atpūtu,
mēs izbrauksim pēc 4 dienām

Thu, 22 Aug 2013, 14:11
аватар