Administratora rupjības ir neierobežotas

Rakstīts: 11 jūlijā 2014
Ceļošanas laiks: 10 jūlijā 2014
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Uz š o viesnī cu gribē jā m ierasties 2014. gada jū lijā , jo. viņ a mums ieteica. Mē ģ inā ja rezervē t istabu pa e-pastu. Sekoja ilga sarakste, nā cā s burtiski izspiest informā ciju no administrā cijas par istabā m, izmaksā m un apmaksas noteikumiem. Administrā cijas atbildes bija, maigi izsakoties, neadekvā tas. Uz visiem mū su jautā jumiem netika atbildē ts. 2014. gada 10. jū lijs man teica, ka ir palikusi 1 istaba, es lū dzu veikt rezervā ciju. 11. jū lijā samaksā ju caur Zolotaya Korona pā rskaitī jumu, man rakstī ja, ka nav cipari, varu atņ emt naudu. Kad es zvanī ju uz viesnī cu, viņ i man teica, ka labā k ir meklē t istabas pie viņ iem pē c ieraš anā s. Es ceļ oju ar bē rnu, tā pē c gribē ju zinā t iepriekš ? ka numurs ir fiksē ts, administrators bija rupjš , teica, ka man nav numuru, tas ir, personā ls ir pilnī gi necieņ a pret klientiem. Administrators teica, ka mū su rezervā cija tika atcelta 07. , 14. jū lijā , pavadot š o akciju ar kā rtē jo rupjī bu, lai gan 2014. gada 11. jū lija sarakstē bija skaitlis mums. Tā tad, dā rgie Zborovski Oļ eg Vladimirovič un Fedorinova Veronika Vadimovna, iemā cieties izturē ties pret saviem klientiem ar cieņ u!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар Igor_m
Igor_m

Un Krimā viss joprojām ir pa vecam!

Sat, 12 Jul 2014, 13:13
аватар