Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Pretīgi

Rakstīts: 20 oktobris 2021
Ceļošanas laiks: 14 — 16 oktobris 2021
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Es samaksā ju par numuru, rezervē jot 10 dienas pirms ieraš anā s. Kad es ierados, man reģ istratū rā jautā ja: "Ak, kā pē c jū s nebrī dinā ja? Tavs numurs joprojā m ir aizņ emts, viņ š tur tagad dzī vo, viesim, kurš piedzē ries un neiziet no istabas, vajadzē ja tevi sazvanī t. " Protams, neviens mani par to nebrī dinā ja. Viņ i piedā vā ja pā rvā kties uz citu istabu, kas izskatī jā s pē c deviņ desmito gadu dzī vokļ a ar š ausmī gā m vecā m mē belē m un netī ru vannas istabu. Es atteicos reģ istrē ties š ajā istabā . Istaba, par kuru samaksā ju, bija visdā rgā kā un neko labā ku man nevarē ja piedā vā t.
Kā alternatī vu pē c ilgā m pā rdomā m ieteica viesnī cas darbiniece, kura ī sti neatvainojā s, bet visu laiku kaut ko murminā ja zem deguna! Uzmanī bu! palikt citā viesnī cā ! Tas ir, es samaksā ju par istabu avansā , es atbraucu, un man saka "istaba ir aizņ emta, jū s dodaties uz citu viesnī cu"! Rezultā tā mū s iekā rtoja divā s daž ā dā s istabā s (mums bija trī s cilvē ku kompā nija un plā nojā m dzī vot vienā istabā ). Es izvirzī ju nosacī jumu, ka š ajā gadī jumā ļ aujiet man atdot 50% no samaksā tā . Viesnī cas darbiniece nez kā pē c nolē ma, ka š ajā situā cijā ar mani var kaulē ties un teica, ka atlaidī s tikai 30%. Man nebija spē ka lamā ties, jo braucu no Kijevas un vienojā mies par 30%. Pē c stundas sarunā m.
Kad izrakstī jos, prasī ju reģ istratū rā apstiprinā jumu, ka man ir atdevuš i 30%, iedeva č eku uz kura summa bija mazā ka par 30% un teica, ka viesnī cas darbiniece, ar kuru vienojos, un kas, protams, , nebija maiņ ā un protams nebija iespē jams viņ ai tikt cauri, solī ja atlaidi, citē ju: "gandrī z 30%"! Vai esat kā dreiz redzē juš i akciju vai atlaidi "gandrī z"? Izstā stī ju kā das man patiesī bā bija vienoš anā s ar š o darbinieku, un viņ i man atbild "kaut kur bija rakstī ts, ko darbinieks solī ja? " Tas ir, man tomē r vajadzē ja kvī ti, lai neņ emtu?

Es vairs negribē ju tur bū t un aizgā ju, sakot, ka gaidī š u zvanu no viņ iem par atmaksas apmē ru.
Pē c stundas man piezvanī ja, gluž i kā viesnī cas menedž erim, kurš mež onī gi atvainojā s par tik nepieņ emamu situā ciju un solī ja visu nokā rtot.
Kopš tā laika ir pagā juš as 5 dienas, es atguvu "gandrī z 30%" un, protams, neviens neatzvanī ja.
Es nedomā ju, ka tas varē tu notikt viesnī cā , kas sevi pozicionē kā premium. Un jebkurā citā viesnī cā tas bū tu nepieņ emami.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu