
Kā alternatī vu pē c ilgā m pā rdomā m ieteica viesnī cas darbiniece, kura ī sti neatvainojā s, bet visu laiku kaut ko murminā ja zem deguna! Uzmanī bu! palikt citā viesnī cā ! Tas ir, es samaksā ju par istabu avansā , es atbraucu, un man saka "istaba ir aizņ emta, jū s dodaties uz citu viesnī cu"! Rezultā tā mū s iekā rtoja divā s daž ā dā s istabā s (mums bija trī s cilvē ku kompā nija un plā nojā m dzī vot vienā istabā ). Es izvirzī ju nosacī jumu, ka š ajā gadī jumā ļ aujiet man atdot 50% no samaksā tā . Viesnī cas darbiniece nez kā pē c nolē ma, ka š ajā situā cijā ar mani var kaulē ties un teica, ka atlaidī s tikai 30%. Man nebija spē ka lamā ties, jo braucu no Kijevas un vienojā mies par 30%. Pē c stundas sarunā m.
Kad izrakstī jos, prasī ju reģ istratū rā apstiprinā jumu, ka man ir atdevuš i 30%, iedeva č eku uz kura summa bija mazā ka par 30% un teica, ka viesnī cas darbiniece, ar kuru vienojos, un kas, protams, , nebija maiņ ā un protams nebija iespē jams viņ ai tikt cauri, solī ja atlaidi, citē ju: "gandrī z 30%"! Vai esat kā dreiz redzē juš i akciju vai atlaidi "gandrī z"? Izstā stī ju kā das man patiesī bā bija vienoš anā s ar š o darbinieku, un viņ i man atbild "kaut kur bija rakstī ts, ko darbinieks solī ja? " Tas ir, man tomē r vajadzē ja kvī ti, lai neņ emtu?
Es vairs negribē ju tur bū t un aizgā ju, sakot, ka gaidī š u zvanu no viņ iem par atmaksas apmē ru.
Pē c stundas man piezvanī ja, gluž i kā viesnī cas menedž erim, kurš mež onī gi atvainojā s par tik nepieņ emamu situā ciju un solī ja visu nokā rtot.
Kopš tā laika ir pagā juš as 5 dienas, es atguvu "gandrī z 30%" un, protams, neviens neatzvanī ja.
Es nedomā ju, ka tas varē tu notikt viesnī cā , kas sevi pozicionē kā premium. Un jebkurā citā viesnī cā tas bū tu nepieņ emami.




Numurs tika rezervē ts dienu pirms ieraš anā s bez priekš apmaksas.
Viesnī ca atrodas ļ oti labā vietā . No vienas puses, netā lu no dzelzceļ a stacijas (apmē ram 20 ar kā jā m un mazā k nekā.10 minū tes ar taksometru vai sabiedrisko transportu, piemē ram, 10. tramvaju). Savukā rt, ja atstā jat viesnī cu un pastaigā jat pa gleznainu parku, tad pē c 7-10 minū tē m bū siet pilsē tas centrā.
Tiem, kas ierodas ar automaš ī nu, tiek nodroš inā ta bezmaksas autostā vvieta.
Izlī gums noritē ja ā tri. Apmaksa par izmitinā š anu – ierodoties. Maksā t var ar karti.
Kā istabas atslē ga tiek izsniegta elektroniskā karte.
"Classic King Room" parasti atbilst fotoattē liem viesnī cas vietnē . Tikai tas vairs neizskatā s tik svaigs: saskrā pē tas mē beles, sasista santehnika.
Vidē ja izmē ra, ē rts, pā rdomā ts izkā rtojums.
Trokš ņ a izolā cija atstā j daudz vē lamo: jū s varat dzirdē t visu, kas notiek viesnī cas koridorā . Nav trokš ņ a no blakus istabā m
Liela gulta ar ē rtu matraci.
Labs apgaismojums. Varat ieslē gt galveno lustru vai izmantot naktslampiņ as.
Ē rti, ka galvenā s lustras slē dž i atrodas gan pie ieejas istabā , gan pie gultas.
Ir vairā k nekā trī s bezmaksas tirdzniecī bas vietas.
LCD televizors ar aptuveni 26 collu diagonā li ar labu kanā lu komplektu: galvenais ukraiņ u un satelī ta, ieskaitot angļ u, franč u, vā cu, poļ u, krievu valodu. Vadī bas panelis ir ē rts.
Wi-Fi istabā labs, ar stabilu signā lu, var skatī ties filmas online.
Gaisa kondicionieris darbojas labi, bet ir trokš ņ ains.
Skapī ir seifs un ap 10 drē bju pakaramie.
Ir mini bā rs ar atdzesē tiem dzē rieniem un uzkodā m. Cenas ir diezgan augstas.
Kā komplimentu viesnī ca piedā vā pudeli 0.5 litru negā zē ta ū dens.
Vannas istaba maza, ē rta, ar vannu.
Galvenais apgaismojums ir vā jš . Ļ oti palī dz papildu lampa pie spoguļ a. Ir ē rti, ja ir spogulis ar palielinā tu atspulgu.
Santehnika nav ļ oti jauna, bet darba stā voklī.
No vannas piederumiem: trī s dvieļ i, halā ts, č ī bas, š ampū ns, duš as ž eleja, ziepes, cepure, š ū š anas komplekts
Fē ns ir vecs un apjomī gs. Š ķ iet, ka tas var izjukt jebkurā brī dī . Bet tas darbojas labi.
Brokastis ir diezgan daudzveidī gas: auksti gaļ as un siera gabali, dā rzeņ i, salā ti, desiņ as, speķ is (optimā li pagatavots un ļ oti garš ī gs), olu kultenis, vairā ku veidu piedevas, pā rslas, musli, konditorejas izstrā dā jumi, deserti, sulas, ū dens, tē ja , kafija un kafijas dzē rieni, augļ i, ogas.
Ir atseviš ķ s galds ar ukraiņ u virtuves ē dieniem.
Iespaidi no uzturē š anā s ir labi.
Ja veicat nelielu kosmē tisko remontu un nedaudz atjauninā siet mē beles, tad viesu komforts bū s maksimā ls.





Pilnī gi svaigs remonts, viss gaumī gi un kvalitatī vi. Tiesa, tas ir absolū ti bez sejas - to nevar atš ķ irt no citiem Ukrainas 4 *, kas celti vai rekonstruē ti nesen.
Telpā ir kondicionieris (strā dā arī apkurei), liela plazma, mini bā rs, ir seifs. Peldmē teļ i, č ī bas, apavu spodrinā š anas aksesuā ri, katram viesim - 0.5 litri ū dens. Bezvadu internets darbojas lieliski.
Vannas istabā ir fē ns, kosmē tikas spogulis, kosmē tikas komplekts (laba kvalitā te, papildinā ts katru dienu).
Autostā vvieta viesnī cas viesiem ir bez maksas, zem paš iem viesnī cas logiem.
"Dņ estera" atrodas tieš i iepretim brī niš ķ ī gam parkam, visi apskates objekti atrodas 5-7 minū š u gā jiena attā lumā .
Personā ls ir lieliski apmā cī ts.
Brokastis lieliskas, ar lielu silto ē dienu izvē li, daudz konditorejas izstrā dā jumu, augļ u.
Viesnī cā ir vairā kas ē rtas konferenč u telpas (patiesī bā tā pē c arī palikā m š eit).
No neē rtī bā m - nepiecieš amī ba izmantot karti liftos un pie ieejas stā vu gaiteņ os.













