Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Pretīga viesnīca.Neiesaku nevienam!!!

Rakstīts: 5 septembris 2018
Ceļošanas laiks: 28 augusts — 10 septembris 2018
2. augustā zvanī ju uz viesnī cu ar jautā jumu sarakstu. Viņ i gribē ja istabu ar skatu uz jū ru, teica, ka tas bū s tieš i tā , viņ i apmetā s stū ra istabā : 30% no jū ras, 70% no kaimiņ u viesnī cas bū vniecī bas. Starp citu, tuvē jā viesnī cā (sā kotnē ji gribē ja turp doties) brī dinā ja, ka viņ iem ir bū vlaukums, bet tas izrā dī jā s tā lu no viņ u ē kas, bet zem Perlī nas logiem, lai gan Perlinas administrators to nedarī ja. brī dinā t par to. Rezervā cijas laikā tika rezervē ta bē rnu gultiņ a. jo viesnī cā ir tikai 3. Izbraukš anas priekš vakarā atzvanī jā m, bet izrā dī jā s, ka gultiņ ai nav rezervā cijas! Bet viņ i to uzvilka. Apsolī ja tē jkannu, atbrauca - nav tē jkannas. Ir tikai 5 no tiem, demontē ti. Istabā ir sī ks skapī tis, no kura durvī m lī dz vidum karā jas zī mogs, mantas nav kur nolikt. Duš ā nav plauktu, 2 ā ķ i un viss. Salonā durvis neaizveras, noteka bija aizsē rē jusi. Š ampū nu un duš as ž eleju izsniedz ik pē c trim dienā m, kad notiek ģ enerā ltī rī š ana + tiek mainī ta gulta un dvieļ i. Bet treš ajā uzturē š anā s dienā viņ i noslaucī ja grī du un viss! Es teicu administratorei, bet istabene mainī jā s. Telpas nav labi iztī rī tas. Divguļ amā gulta ir divas kopā saspiestas gultas, divi matrač i, kas nemitī gi pā rvietojas viens no otra, kā rezultā tā š ajā bedrē starp tā m kā ds guļ . Rezervē jot numuriņ u mū su randiņ iem, mums teica, ka brokastis ir iekļ autas cenā!! ! Viena diena bija iekļ auta, tad viss - brokastis ir apmaksā tas. Viņ i paskaidroja, ka ir jau sezonas beigas un cenas jau ir zemas. Kā pē c melot un solī t kaut ko, kas patiesī bā nav? ! Kaimiņ viesnī cā numuriņ š ar skatu uz jū ru un bufetes tipa brokastis uz tiem paš iem datumiem ir 50 UAH (! ) Dā rgā kas par to, kurā dzī vojam "Perlinā " (1150 UAH). Viņ i arī teica, ka "Perlin" restorā nā ir bē rnu ē dienkarte. Viesmī les saka, ka viņ a nav, administratora ir. Cenas š eit ir restorā na cenas, apkalpoš ana ē damistaba, viesmī les netiek galā ar minimā lu cilvē ku skaitu - tē ju pratinā ja treš o reizi, maizi atnesa pē c tam, kad paē dā m. Personā ls nedraudzī gs, neviens nesveicina, bet negribī gi atbild: "Drasite". Pē dē jais piliens - 4 dienas pirms izlidoš anas sā ka lī t, istaba applū da - no balkona sliekš ņ a iztecē ja ū dens, tecē ja zem gultiņ as, soma ar mantā m samirkusi (nav kur likt), vadī tā ja atnā ca un burvī gā formā teica, ka vai nu mē s paš i esam lē juš i ū deni, vai arī balkons nav ciet. Mē s gribē tu aizbraukt agrā k, bet viņ i atsakā s atdot naudu. Viņ i piedā vā ja pā rcelties uz citu istabu. Bet ar tik niecī gu attieksmi un meliem to grū ti nosaukt par atpū tu! Ja viesnī cas ī paš nieki kaut nedaudz tiecas sasniegt pienā cī gu lī meni, rī kojieties!! ! Kungi, netē rē jiet naudu! Sezonā par š ī m cenā m + papildus pā rtika, ceļ š un tā tā lā k, droš i var doties uz ā rzemē m! Vai uz kaimiņ u viesnī cā m, kas atbilst lī menim.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu