Kopumā ļoti labi, var braukt vairāk nekā vienu reizi

Rakstīts: 21 jūlijā 2021
Ceļošanas laiks: 12 — 19 jūlijā 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 6.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 8.0
Normā ls Eiropas lī meņ a komplekss, atpū tai ar bē rniem ir tieš i tas, kas vajadzī gs. Tas ir gadī jums, kad darvas karote nevar sabojā t medus mucu. Un tas gadī jums, kad nevar izdomā t, kā ī sti š ikā kompleksā salikt simtus miljonus un tai pat laikā taisī t pavisam š vakas sacī kstes un check-in, ietaupot daž us santī mus un lī dzvē rtī gi krī tot cilvē kiem uz nerviem. Acī mredzot mē s vē l neesam iemā cī juš ies strā dā t bez idiotisma.
Ar ieraš anos tieš ā m ir kaut kas saistī ts. Ja jū s š eit ierodaties pirmo reizi, jū s atpū š aties ceļ ā uz "Brī zi" (lai gan stē lā ir rakstī ts "de luxe"). Tad izrā dā s, ka tas ir "Breeze", bet ne "luksuss", tā pē c jums ir jā atdodas un jā dodas apkā rt mā jai uz citu ieraš anos (ar orientieri patiesī bā bū s zī me "Hudson"). Tas viss, manevrē š ana starp tirgotā jiem, atpū tniekiem, pretim braucoš ajiem un stā voš ajiem transportlī dzekļ iem. Kā pē c gan nepieskarties zī mei uz mā jas stū ra, kas atrodas "Breeze Deluxe" labajā pusē?
Tas ir vienkā rš i un ir santī ma vē rts.

Tad lī dz reģ istrē š anai kompleksa teritorijā netiks ielaists. Stā vvietu nav - novietojiet kur gribat, tieš i uz ielas 4 metru platumā , kaut kur starp teltī m, jau stā voš as maš ī nas, atpū tnieku pū lis un tā s maš ī nas, kas mē ģ ina iebraukt vai izbraukt. Pilns luksuss, ī paš i pē c 5-6 stundu brauciena karstumā . Un viss tā pē c, ka "mums bija gadī jumi, kad teritorijā tika novietotas sveš as automaš ī nas no Hadsona". Acī mredzot te nav dzirdē ts riteņ u bloķ ē š anas tipa "kurpe", ko var likt uz "citu" automaš ī nā m. Nu var bez kurpes citiem - var vienkā rš i izdrukā t elektronisku rezervā cijas (un abonementa) apstiprinā jumu un parā dī t apsargam pie ieejas. Nu, ja es "Brī zī " veicu daž us tū kstoš us priekš apmaksas, tad laikam ar stā vvietu nespē lē š os.
Nu, tieš i tā , mazas muļ ķ ī bas.
Pē c tam reģ istrā cija un pamatsummas samaksa.
Tur jau ir pilns luksuss - terminā ļ a nav. Tā dā kompleksā (tieš ā m Eiropas-Turcijas-Ē ģ iptes lī menī ) nav terminā la karš u norē ķ iniem. Vai nu "skaidra nauda" vai "uz kartes". Nu tikko ā rā . Un rodas iespaids, ka cilvē ks reģ istratū rā nav dzirdē jis, ka bez "Privatbank" pasaulē ir arī citas bankas. Tā pat š is vī rietis nezina, ka, veicot elektroniskos maksā jumus no citā m bankā m, jā ievada nevis kartes numurs, bet gan konts un citi rekvizī ti. Tā pat š is vī rietis nezina, ka š ā ds konts vispā r eksistē – "mums ir tikai kartes numurs. " Uz visiem mē ģ inā jumiem (arī citiem rindā esoš ajiem) parā dī t, kur datorā var atrast konta datus uz karti, š is "kasieris" stulbi sastingst un izliekas, ka viņ š nav no š ejienes. "Tad maksā jā t par privā tpersonu, bet tagad par privā tpersonu nav jā maksā , tā tad tikai kartes numurs. "
Es vē rš os pie administrā cijas - nu, tu vismaz uzdod kaut ko darī t, pasaki, ka vispirms tiek atvē rts konts, un tikai tad - viņ am karte. Un nav svarī gi, vai tas ir FOP vai ShMOP, Khlivnenko vai Petrenko. Tas tieš ā m ir - vai idiotisms, kad darbinieki bez pamatizglī tī bas nodarbosies ar š ā du darbu, vai muļ ķ ī bas, kad darbiniekiem stulbi tiek dots uzdevums "naudas naudu" iekasē t.
Ar visu š o - rezervē jot saņ ē mu vienkā rš i lielisku servisu, visi labi pateica, kā arī sniegta informā cija (rē ķ ins utt. ) par priekš apmaksu. Nu vienkā rš i ideā li.

Kā arī komplekss – ļ oti labi padarī ts. Tā lielā platī ba, vairā ki peldbaseini, tostarp bē rnu. Animā cija, izklaide bē rniem – viss kā nā kas. Sauļ oš anā s krē sli pie baseiniem - tuvu vai nepietiekami, ja runā jam par tiem, kas atrodas zem lietussargiem. Saulē ir pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu. Nu jā saka, ka kompleksa noslogojums laikam bija 100%. Tie ir sauļ oš anā s krē sli pie baseiniem.
Saules krē sli jū rā ir maksas, tie jā ņ em atseviš ķ i, ja kā ds vē las.
Daž ā das ē š anas iespē jas. Ā rpus kompleksa neē dā m, pā rsvarā ē dā m "Brizolā " - liela trauku izvē le, tī rs, kondicionē ts - ļ oti labi.
Telpu uzkopš ana - nu, ja kā ds uztaisa cū kkū ti istabā.2-3 dienā s, tad zinā ma problē ma ir nevis kompleksa darbinieku tī rī š anas biež umā , bet kaut kas cits. Dzī vojā m kotedž ā , sakopā m 4dien, pietika.
Vē l viens sī kums - arī papildu pakalpojumi gludekļ a veidā nez kā pē c izrā dī jā s nepā rvarama problē ma. "Laipni lū dzam Deluxe" - "mums tā nav". Skaidrs, ka gludekļ i ī stenī bā ir, bet viņ iem kaut ko dot negribas. Nu arī tas ir kaut kā dumjš priekš "deluxe" - lai nav duci gludekļ u.
Bet kopumā apmierinā ts ar atpū tu, jū s varat doties š eit vē lreiz, varat ieteikt draugiem.
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu