Pārsteigts par labo atsauksmju skaitu, viss nav tik rožaini

Rakstīts: 26 jūlijā 2017
Ceļošanas laiks: 27 jūnijs — 3 jūlijā 2017
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 4.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 4.0
Viesnī cu izvē lē jā s sieva. Pē c ceļ ojumu aģ entes smieklī gajiem piedā vā jumiem viņ a pamatī gi ķ ē rā s pie meklē jumiem un izvē lē jā s viesnī cu uz pā ris dienā m. Es pie tā samierinā jos, jo tajā laikā (2017. gada jū nijā ) praktiski nebija neviena slikta komentā ra. Plusi bija: jauna viesnī ca (skaists dizains), labs ē diens, laba apkalpoš ana.
Tač u svarī gā kais kritē rijs bija labs internets. Sieva sazinā jā s ar administrā ciju un viesiem, visi apstiprinā ja, ka internets ir labs. (darbam mums vajadzē ja labu internetu)
Tagad pats apskats. Uzreiz rezervē š u, ka neesmu pā rā k izvē lī gs, tā pē c centī š os bū t pē c iespē jas objektī vā ks. Atbrauca no Kijevas 27. jū nija rī tā . Brī vu istabu nebija, bet lī dz diviem nebija jā gaida, 12:30 bijā m iekā rtojuš ies.

Tagad, secī bā , nepatī kamie brī ž i:
1. Jo Man bija jā gaida izlī gums, bija laiks strā dā t. Bet tā tur nebija, wi-fi ir pieslē gts kopā ar apmetni. Reģ istratū rā palū dza ieslē gt, paskaidroja situā ciju. Viņ i teica nē . tad piedā vā jā m pirkt, tā das iespē jas nav. Mē s teicā m, ka tas mums ir ļ oti svarī gi, jo. mums vajag strā dā t, par ko mums jokoja "kā pē c jā strā dā , tu atnā ci atpū sties? " Nu labi. Rezultā tā viņ i tā lrunī ieslē dza vienu Wi-Fi. No otras puses, viesabonē š ana strā dā ja.
2. Skaitļ i. Pē c 3 stundu reģ istrē š anā s dvieļ i netika nodroš inā ti. Zvanī ja uz reģ istratū ru burtiski 6 reizes. Š ķ iet, ka tā nebija ignorē š ana, bet viņ iem ir problē mas ar procesiem. Tas attiecas ne tikai uz mums. Tā lā k. Viesnī cas un numuru dizains ir augsto tehnoloģ iju. Tā pē c vannasistaba un tualete ir tā das stikla kabī nes (nevis kā Ķ ī nā , ka tā s ir pilnī bā stikls, tur vismaz aizkari), bet stikls ar punktiem, kā birojos. Tas ir, siluets ir redzams.
TAGAD SVARĪ GI! Ja esat jauns pā ris, jums ir konfekš u puš ķ u periods, jū s piedzī vosiet š ā das neē rtī bas:
- tavs siluets ir redzams no istabas, kamē r tu sē di uz poda. No duš as tuvumā var redzē t ne tikai siluetu
- stikla un sū coš o durvju dē ļ visas smakas uzreiz nonā k istabā . Labi, mē s ar sievu esam kopā.10 gadus, bet, ja jū s esat attiecī bu sā kumā un, protams, nedariet numuru 2, tad diskomforts ir garantē ts.

- nav arī skaidrs, kā apvienot vienlaicī gu tualetes un duš as apmeklē jumu, piemē ram, mā te un dē ls.
Ī sā k sakot, muļ ķ ī ga ī stenoš ana.
3. Tī rī š ana. Noņ emiet SRENOVO. Ieliec dzeramnaudu, neliec – tas pats. Viņ i atstā j izkaisī tus spilvenus, nesatī ra tualetes galdiņ us, neizņ ē ma mū su kokteiļ u glā zi, kas bija nosē dusies 3 dienas. Vā rdu sakot, tiek mainī ti tikai dvieļ i, saklā ta gultas veļ a un noslaucī ta. Viss.
4. Ē diens. Strī dī gs brī dis, jo. Ē dienu kvalitā te ir tieš i atkarī ga no tā , cik jū s samaksā jā t. Bet mums palika garlaicī gi 6 dienā s. Bija zivis un gaļ a, mī dijas un sarkanā s zivis. Garneļ u nekad nebija.
5. Nav animā cijas
6. Nav teritorijas
NO PROFI:
1. Internets ir patieš ā m labs. Vestibils ir ā trā kais, bet telpas arī normā las.
2. Pludmale un mols arī labi, lai gan jā iet. Mums bija karstuma brī ž i lī dz 43, bija grū ti staigā t. Jū s varat gaidī t golfa ratiņ us
3. Dizains joprojā m ir pluss, man patika milzī gais koka galds uz recepcijas grī das uz augsto tehnoloģ iju sienas fona. Jū s varat uzņ emt lieliskas bildes. Lai gan mana sieva nevarē ja uzņ emt vairā k kā vienu forš u fotoattē lu))
Nobeigumā es teikš u š ā das divas lietas:

1. Ir vispā ratzī ts, ka Ē ģ ipte apkalpoš anas ziņ ā ir zemā ka par Turciju. Nemaz nepiekrī tu (pē c š ī s viesnī cas pieredzes, protams). Bijā m Ē ģ iptē ziemā lī dzī gas cenu kategorijas viesnī cā , tur ir daudz labā k. Lai gan viņ iem toreiz bija problē mas ar tū ristiem, varbū t viņ i mē ģ inā ja. Bet es ļ oti gribu atgriezties tajā viesnī cā , bet ne š ajā . Sanā ksmē gide stā stī ja, ka Turcija ļ oti aug servisa ziņ ā . Gids kļ ū dī jā s. Viņ i palika gadu 2010. gadā (to var redzē t detaļ ā s).
2. Tomē r turpinā sim mē ģ inā t tikt uz viesnī cā m, kur atpū š as pā rsvarā eiropieš i (vē l labā k, kur turklā t saimnieko vā cieš i). Š ajā viesnī cā.90% bijuš ā s NVS. Kā pē c tā ds secinā jums? Eiropieš i labā k zina savu tiesī bu robež as, to, kas viņ iem ir paredzē ts - viņ i pieprasa, kas nav - viņ i to nepieprasa. Viesnī cā s ar krievvalodī gajiem viesiem viesnī cu darbinieki biež i sastopas ar smieklī gā m un stulbā m viesu prasī bā m, tā pē c viņ i pā rstā j bū t izpalī dzī gi un izgudrojoš i patieš ā m svarī gā s situā cijā s.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu