Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Ja apkalpošana nav galvenais, varat doties

Rakstīts: 17 oktobris 2021
Ceļošanas laiks: 1 — 8 augusts 2021
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 7.0
Ģ imenes brī vdienas 2021.  gada augustā . Ieraš anā s dienā (vakarā ) mums tika pieš ķ irtas 2 istabas galvenajā ē kā pirmajā stā vā . Aizmigt nebija iespē jams, jo istabā smirdē ja (it kā kaķ is bū tu uz tualeti). Izrā dī jā s, ka mitrums telpā s ir š ausmī gs, jo tek vai nu kanalizā cija, vai ū dens. Sienas istabā s bija slapjas. Prasī ja, lai uzreiz mainu istabas, teica, ka tā s vienkā rš i neeksistē , nā kamajā dienā varē s nā kt klajā un dos. Nā kamajā dienā telpu nebija, treš ajā dienā tā s mainī jā s, kā rezultā tā š ajā istabā kondicionieris vienkā rš i nedarbojā s, un logi vē rsti uz dienvidiem. Piektajā dienā , pateicoties viesnī cas direktoram, viņ i nomainī ja mū su istabu (viņ š personī gi atnā ca un redzē ja to, kas mums neder), reģ istratū ra vispā r neatbildē ja uz mū su lū gumiem (pat par naudu). Tā rezultā tā telpā ir labs gaisa kondicionē tā js.
Viesnī cā telefoni nedarbojas, pirmajā stā vā un pirmajā stā vā vispā r nebija, un otrajā stā vā bija, bet nedarbojā s. Seifi un ledusskapji viesnī cā nevienā istabā , kurā bijā m, nedarbojā s. Uztura ziņ ā , tā kā š ī ir budž eta viesnī ca, man patika viss, izņ emot protams traukus (pus š ķ ī vju tur vajag izmest, sist). Par ē dienu sū dzī bu nebija, cenš as, viss ļ oti garš ī gi. Ar augļ iem melone, arbū zs, ā boli, vī nogas, plū mes, apelsī ns. Daudz veidu siera. Baklava ir ļ oti garš ī ga. Porcijas vienmē r ir lielas (vienmē r lū dz uzlikt mazā k). Ē damzā lē (restorā nā ) ir daudz muš u. Pludmale un jū ra ir vienkā rš i ideā las. Pludmales dvieļ i ir tikai lupatas, kuras jau sen bū tu jā izmet, visas taukainas. Visas krā sas un daž ā di izlaiduma gadi, un smarž a š ajos dvieļ os, veca eļ ļ a (iespē jams, ka tā s ir no spa), tur viņ i pā rtrauca tos lietot, jo caurumi jau ir redzami, tā pē c tie tika nodoti pludmalei. Mā jturī ba, es to neievē roju.
Lasot mū su priekš ā atpū tuš os cilvē ku atsauksmes, biju tieš i saš utis, jo domā ju, nu kā var pievē rst uzmanī bu tā diem niekiem. Un, kad nonā cā m š ajā viesnī cā , es sapratu, ka tas ir vienkā rš i š ausmī gi. Viņ i vienmē r saka, ka Turcija ir daudz augstā ka un labā ka apkalpoš ana nekā Ē ģ ipte, ja salī dzina cenu un kvalitā ti. Tā nav patiesī ba. Es nerunā ju par viesnī cā m, kurā s serviss ir labā ks, tajā s attiecī gi augstā ka cena. Ja sā kumā man paveicā s ar numuru, tad domā ju, ka pā rē jais bū tu izdevies. Vienmē r domā ju, ka apkalpoš ana, telpas nav galvenais, un galvenais ir jū ra, pludmale, infrastruktū ra.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu