Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Četrinieka apkalpošana par piecinieka cenu

Rakstīts: 29 oktobris 2021
Ceļošanas laiks: 6 — 13 oktobris 2021
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 7.0
Viesnī cā atpū tusies ģ imene no 6. lī dz 13. oktobrim. Mē s izvē lē jā mies no piecā m vienā da budž eta plus/mī nus viesnī cā m, no kurā m č etras jau bija. Mē s nolē mā m doties uz jaunu viesnī cu. Cenas Turcijas viesnī cā m š ī gada oktobrī ir krietni augstā kas nekā pē rn. Pē rn š ajā laikā biļ ete uz Karalienes parku Tekirova uz tā du paš u dienu skaitu iznā ca par treš daļ u lē tā ka. Un š ī gada jū nijā uz tā du paš u dienu skaitu Selectum Family Belek biļ ete maksā ja nedaudz lē tā k.

Sā kš u ar pozitī vajiem aspektiem. Viesnī cā ieradā mies agri no rī ta septī tā sā kumā un sā kā m gaidī t reģ istrē š anos, kas tika paziņ ota reģ istratū rā.14:00. Lī dz norē ķ inā š anā s brī dim viesnī ca atstā ja labu iespaidu. Teritorija neliela, bet ļ oti kompakta. Ē rti, ka koferus var atstā t noliktavas telpā , izmantot ģ ē rbtuvi pie SPA kur var atstā t nevajadzī gā s lietas kastē s ar kombinē to slē dzeni. Nav sū dzī bu vai komentā ru par uzturu. Svaigi spiesta sula brokastī m.

Nav slikta gaļ as un zivju izvē le, kas ir garš ī gi pagatavota. Laba augļ u izvē le. Biju ļ oti pā rsteigts, ka gandrī z katru vakaru bija vē ž i. Vakaros vakariņ ā s atklā tā zonā patī kama dzī vā mū zika. Animā cija nav uzmā cī ga un ir ko darī t. Viesnī ca ir jautra, no 16:00 uz mola ir mū zikas programmas. Pē c vakariņ ā m ir arī daž ā di š ovi. Man ļ oti patika food court restorā ns, kas ir atvē rts visu diennakti ar labu ē dienu izvē li. Ala kartes tiek apmaksā tas, bet ar ē dinā š anas laukuma klā tbū tni, tā s nebija vajadzī gas. Pludmale laba, iekļ ū š ana no jū ras apgrū tinā ta lielu akmeņ u klā tbū tnes dē ļ , bet ne kritiska. Patika, ka dvieļ iem nebija kartī š u.

Tagad pā riesim pie mī nusiem. Labie iespaidi par viesnī cu sā ka pasliktinā ties jau reģ istrē š anā s brī dī . Tā kā nakti negulē jā m un ieradā mies agri no rī ta, ļ oti gribē jā s tikt istabā . Uz reģ istratū ru devā mies 13:50 cerī bā , ka jau varē sim dabū t kartī tes no istabiņ as.
Reģ istratū ra atbildē ja, ka viesnī ca ir pilna, telpas tiek uzkoptas un jā gaida vē l 20 minū tes. Bija redzams, ka pē c mums jau bija ieraduš ies daudzi tū risti, kuri arī gaidī ja apmetni. Piegā ju pē c 20 minū tē m un atkal dzirdē ju atbildi, ka vē l jā pagaida. Tajā paš ā laikā tū risti, kuri ieradā s daudz vē lā k nekā mē s, tika apmetinā ti pilnā sparā . 14:30 beidzot dabū jā m kā rtis no istabas. Istaba iegā des brī dī sā kotnē ji tika rezervē ta ar skatu uz jū ru. Bijā m iekā rtojuš ies otrajā korpusā paš ā ekstrē mā kajā istabā.2620 otrajā stā vā ar skatu uz akvaparka kalnu, kas mums ļ oti nepatika. Nolē mu doties uz reģ istratū ru un lū gt citu istabu. Viņ i atbildē ja, ka brī vu istabu neesot, lai gan aplokš ņ u ar kartē m iekā rtoš anā s uz galda esot vairā k nekā ducis.

Viņ š ieradā s istabā un "iepriecinā ja" savu sievu. Izgā jā m uz balkona un ieraudzī jā m, ka blakus istabā tikko ievā kuš ies tū risti.

Secinā jā m, ka mums reģ istratū rā tika sniegta nepatiesa informā cija par istabu trū kumu. Sieva piedā vā ja iet viņ ai lī dzi un vē lreiz palū gt citu numuru. Gā ja. Š oreiz komunikā cija ar reģ istratū ras darbiniekiem pilnī bā sabojā ja pirmos pozitī vos iespaidus par viesnī cu. Reģ istratū ras darbiniece sā kumā atteicā s ar mums sazinā ties, atsaucoties uz to, ka mē s jau bijā m iekā rtojuš ies un viņ ai bija daudz darba. Mē s vē lreiz lū dzā m viņ ai apskatī t istabu pieejamī bu un saņ ē mā m atbildi, ka nav istabu. Uz viņ as rakstā mgalda vē l bija diezgan daudz aplokš ņ u ar kartē m. Teicu, ka pusstundu pē c mū su reģ istrē š anā s blakus istabā apmetā s jauni tū risti un nav labi teikt patiesī bu par istabu trū kumu. Viņ a jautā ja, kas mū s š eit atvedis? Es atbildē ju jū su tū risma operatoram. Viņ a teica, ka viņ iem nav tū roperatora, pret ko es iebildu, ka tad droš i vien Kungs Dievs vai Allā hs.
Kā du iemeslu dē ļ tas viņ ai sā pinā ja, un viņ a sā ka apvainoties. Teicu, ka mē s Turcijā atpū tā mies 10 reizes un tā du attieksmi pret tū ristiem nebiju redzē jusi. Pē c tam viņ a vispā r gā ja malā un izlikā s mū s nemanā m.

Es lū dzu viņ u uzaicinā t vadī tā ju. Viņ a teica, ka menedž eris stā vē ja netā lu. Visu š o laiku viņ š visu redzē ja un dzirdē ja un pat neiejaucā s. Es palū dzu viņ am pā rbaudī t istabas pieejamī bu. Pā rvaldnieks atbildē ja lauzī tā krievu valodā , viņ š nezina krievu valodu un piedā vā ja sazinā ties angliski. Sapratu, ka normā las komunikā cijas nebū s, tā pē c palū dzu lapiņ u un pildspalvu, lai pierakstī tu viņ u vā rdus. Treš ajā mē ģ inā jumā strā dnieks man iedeva lapu un pildspalvu. Es pierakstī ju vā rdus, Altinay darbinieks, Sukpu vadī tā js. Sieva vadī tā jai stā stī ja, ka tik niķ ī gu attieksmi pret tū ristiem nevienā Turcijas viesnī cā kā pie mums nav redzē jusi. Un tad notika brī nums, un menedž eris tī rā krievu valodā jautā ja vē lreiz: “Ko, nopietni? ".

Pē c stundas atnā ca ziņ a no ceļ ojumu aģ entes ar atbildi, ka diemž ē l š obrī d brī vu numuriņ u ar skatu uz jū ru nav un iespē ju robež ā s tiksim pā rcelti. 8 dienas viesnī ca tā du iespē ju neatrada, par ko pat nebrī nī jos. Jau pē c atvaļ inā juma beigā m runā ju ar draugu, kurš bija š ajā viesnī cā agrā k, un dzirdē ju, ka arī viņ iem ir jautā jumi par izlī gumu. Sā kotnē ji apmetā s ļ oti sliktā vietā , un pē c tam problē ma tika atrisinā ta par 40 USD. Sā kā m apskatī t savu istabu un sapratā m, ka uzkopš anas jē dziens š ajā viesnī cā tiek interpretē ts savdabī gi, un tas nozī mē dvieļ u, gultas veļ as, vannasistabas piederumu nomaiņ u un bā ra papildinā š anu. Bā ram bū s viesnī cas vē sture.

Koridorā uz grī das bija palikuš i mati no iepriekš ē jiem tū ristiem, kuri bija nogulē juš i visu mū su atvaļ inā jumu. Tas liek secinā t, ka grī das telpā nav mazgā tas. Tī rī š ana uz balkona vispā r iztrū kst.
Mums paš iem bija jā saslauc galds un jā iznes atkritumi no balkona. Man nā cā s lū gt treš o č ī bu pā ri un peldmē teli, jo sā kotnē ji bija divi, nevis trī s. Sā kotnē ji mini bā rs tika papildinā ts ar ū deni, bezalkoholiskajiem dzē rieniem un alu. Vairā kas dienas papildinā jā s tikai ū dens. Mē s lū dzā m papildinā t bā ru pret viesmī lī bu. Viņ a mums paskaidroja, ka bā rs tiek pilnī bā papildinā ts pē c ieraš anā s, un tad tikai ar ū deni. Ja nepiecieš ams papildinā t bā ru ar citiem dzē rieniem, tad jā pieiet klā t un jā palū dz. Mē s lū dzā m savu mini bā ru papildinā t. Piepildī ts vakarā . Tad viņ i atkal pā rtrauca uzpildī š anu. Atkal mē s tuvojā mies gestreleyshen. Tur jau bija cita meitene. Viņ a teica, ka tos var papildinā t 1, maksimums 2 reizes. Viņ i lū dza papildinā t otrreiz, viņ a solī ja, bet mini bā rs nekad netika papildinā ts.

Pa vidu atpū tai 2 dienas viesnī ca pazaudē ja š ampanieti visos bā ros. Pē c tam tas parā dī jā s 1 dienu un atkal pazuda. Dienu vē lā k tas atkal parā dī jā s.

Divas dienas pirms izlidoš anas pazuda svaigi spiesta apelsī nu sula. Saspieš anas maš ī na tika noņ emta pavisam. Ekonomiskā politika viesnī cai, kas pozicionē sevi kā.5 zvaigž ņ u viesnī ca ar augstu cenu un ar pilnu tū ristu slodzi, nav lī dz galam skaidra. Atseviš ķ i es vē los runā t par SPA. Divi spa darbinieki pā rmaiņ us pastaigā jas pa pludmali, reklamē jot savus maksas pakalpojumus veselu dienu.

Ceturtajā atpū tas dienā nolē mu vakarā apmeklē t pirti. Tač u tas izrā dī jā s neiespē jami, jo no SPA darbiniekiem dzirdē ju, ka iepriekš jā piesakā s. Jautā ju, cik laika iepriekš , un tikai treš ajā reizē man teica, ka man jā atnā k no rī ta 8:30 un jā pierakstā s. Bet, ja izmantojat viņ u maksas pakalpojumus, apmeklē jums bū s bezmaksas. Teicu, ka gribē tu vienkā rš i apmeklē t pirti, un pirmo reizi saskā ros ar faktu, ka tam ir jā piesakā s iepriekš.
Viņ š atnā ca nā kamajā rī tā.8:30 un lū dza pierakstī ties pirts apmeklē jumam. Spa darbinieks mani ieraudzī ja, teica, ka jā gaida, jo viņ š tagad pastā stī s citam tū ristam par viņ u iestā des maksas pakalpojumiem. Nogaidī jis 5 minū tes un sapratis, ka tas ā tri nebeigsies, atmetu domu par pirts apmeklē jumu, jo, samaksā jot naudu par biļ eti, vē l jā pazemojas, lai izmantotu iespē jas, kas pē c viesnī cas koncepcijas tiek definē ti kā bezmaksas.

Spa darbinieki, tā pat kā administratori, dzī vo paš i savu patstā vī go dzī vi, cenš oties nopelnī t ar tū ristiem. Bet tas jā dara ar cieņ u pret tū ristiem. Viesnī cas vadī bai tas ir vienaldzī gs. Š odien jū su viesnī ca ir pilna, un nā kamgad ar š ā du pieeju tū ristus var saskaitī t. Un pē dē jā lieta, ko es gribē ju pievienot negatī vajiem punktiem. Numuri ir jā atdod plkst. 12:00 pē c izbraukš anas.

Pē dē jā atpū tas dienā.11:30, kravā jot somas, bijā m pā rsteigti, ka viesnī cas darbiniece izmantoja savu karti un bez klauvē š anas iegā ja mū su istabā , lai iztī rī tu istabu.

Es ceru, ka š is pā rskats bū s noderī gs ceļ otā jiem, kuri nā kotnē apsvē rs š o viesnī cu par savu atvaļ inā jumu. Ir viesnī cas, kurā s vē laties atgriezties vē lreiz. Š ajā viesnī cā , kas patiesī bā ir diezgan laba, tā das vē lmes nav.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu