Ļoti vīlies

Rakstīts: 3 augusts 2020
Ceļošanas laiks: 23 — 30 jūlijā 2020
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 5.0
Š ajā viesnī cā atpū tā mies ar divā m ģ imenē m ar bē rniem, tū roperators - Tui.
Attieksme un apkalpoš ana sarū gtinā ja un lī dz asarā m.
Sakarā ar to, ka viesnī ca tika atvē rta 3 dienas pirms mū su ieraš anā s, tā bija pilnī gi nesagatavota tū ristu uzņ emš anai.
Ieradā mies 10-30, bet neviens nesteidzā s mū s iekā rtot. Pacietī gi gaidot 14-00, devā mies uz reģ istratū ru pē c informā cijas, mū s ilgi ignorē ja un beigā s pateica, ka telpas VĒ L nav gatavas.
Mē s nesaņ ē mā m vienu atbildi uz visiem mū su jautā jumiem.
Visu mū su gaidī š anas laiku neviens pat ū deni nepiedā vā ja, lika iet uz restorā nu, no kurienes mū s izsvieda, jo slē dzā s.

Pē c kā da laika mums rā dī ja "gatavus" numurus un tas bija kā rtē jais š oks. Š ķ ita, ka telpas tiek gatavotas, kamē r mē s strī dē jā mies reģ istratū rā . Un tā da situā cija bija ar visiem tū ristiem, kas ieradā s mums lī dzi.
Mainī jā m istabu, piemaksā jot 140$ (ir ar atlaidi).
Iekā rtojā mies 16-00!! !
"Uzlabotajā " istabā mū s gaidī ja - tukš s minibā rs, bez č ī bā m, istabā nevarē ja pieslē gties Wi-Fi, vannasistabā - izlietotas ziepes un piepildī tas miskastes. Gaisa kondicionieris galvenajā telpā tik tikko elpoja.
Pē c kā rtē jā saš utuma iztī rī ja istabu un iztī rī ja kondicionieri (tajā paš ā laikā tas nedarbojā s labā k).
Teritorijā aktī vi darbojā s visdaž ā dā kie roboti (celiņ u un baseinu mazgā š ana, zā liena pļ auš ana, krū mu stā dī š ana utt. ).
Pirmajā s dienā s restorā nā bija ļ oti maz darbinieku, kuriem nebija laika apkalpot tū ristus. Bē rnu ē dienkartes nebija.
Pludmale ir atseviš ķ s jautā jums.
Kad mē s tur nokļ uvā m, viņ i krā soja rā mjus zem lietussargiem, veidoja koka celiņ us, dē ļ us, no kuriem gulē ja smiltī s starp sauļ oš anā s krē sliem, mans vī rs uzkā pa uz viena no š iem dē ļ iem,
paceļ ot no smiltī m, ieraudzī jā m naglu, kas izspraucā s ar asu malu (3 cm), atnesā m uz reģ istratū ru - reakcijas 0. Papildus visam vē l bija daudz atkritumu, kas visā periodā netika izvesti no mū su atvaļ inā juma.
Un kad izbraucā m (transfē rs bija 6-00), neviens nerū pē jā s, lai pabrokastotu vai vismaz kaut ko paņ emtu lī dzi.
Mē s visi saprotam: situā cija ar Covid, neskaidrī ba ar tū ristiem utt. Bet kā pē c atvē rt viesnī cu, rezervē t numurus, ja tū ristu ieraš anā s brī dim nekas nav gatavs.

Izskatā s, ka kā ds steidzā s piepelnī ties no atpū tniekiem, kuri ierodoties tik un tā nekur netiek (ņ emot vē rā , ka cena š ai viesnī cai ir tā da pati kā pagā juš ajā sezonā ).
Tā da bija mū su pieredze, paliekot š ajā viesnī cā , ceram, ka kā dam veiksies labā k)))
P. S. Vē los paziņ ot viesnī cas vadī bai, Tui un citā m saistī tā m personā m - vē lme nopelnī t ir dabiska un normā la, bet cilvē ku audzē š ana nav peļ ņ a, tā ir krā pniecī ba.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар lavina2
lavina2

Covida togad nebija, bet istabiņa mums netika iztīrīta pat reizi nedēļā, un turpat uz kāpnēm atstāta atkritumu kaudze gulēja vienu dienu. Tas ir viņu lietu kārtībā.

Fri, 21 Aug 2020, 17:20
аватар lavina2
lavina2

Covida togad nebija, bet istabiņa mums netika iztīrīta pat reizi nedēļā, un turpat uz kāpnēm atstāta atkritumu kaudze gulēja vienu dienu. Tas ir viņu lietu kārtībā.

Fri, 21 Aug 2020, 20:20
аватар