Viesnīca ir laba, bet personāls mēģina krāpties!

Rakstīts: 6 augusts 2017
Ceļošanas laiks: 25 jūlijā — 1 augusts 2017
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 7.0
Es izvē lē jos š o viesnī cu, pamatojoties uz atsauksmē m, un es nekļ ū dī jos. Istabas labas, tī ras (tī ra katru dienu), mē beles pamatī gas, santehnika jauna un kvalitatī va. Dzeramā ū dens vienmē r ir pā rpilnī bā . Uztura ziņ ā pā rtikas ir daudz, bet produkti ļ oti lē ti, tiem, kam patī k ē st, bū s lieliski, bet ja paē dī si garš ī gi, tad pē c pā ris dienā m nebū s ko ē st no plkst. liels pā rtikas daudzums. Bet tu nekad nebū si izsalcis. Augļ u ir daudz, bet visbiež ā k tie nav nogatavojuš ies. Gatavi un garš ī gi bija tikai arbū zi. Ir arī daudz desertu, bet tie visi ir traki ķ ī miski. Cepš ana ir laba.
Kas attiecas uz personā lu, pretenzijas tikai administratoriem reģ istratū rā . Tiklī dz ieradā mies viesnī cā (13.00), protams, nebijā m iekā rtojuš ies. Nav jautā jumu, vē l nav 14.00. Bet administratore, kas ī sti nerunā krieviski, mē ģ inā ja mums paskaidrot, ka mū su istaba ir ļ oti maza un karsta, jo. atrodas uz viesnī cas jumta. Un viņ i nevarē s mū s reģ istrē t pulksten 14:00, un viņ i nezina, kad varē s. Bet par piemaksu 20 USD par katru dienu viņ i var nodroš inā t ē rtā ku numuru ar gaisa kondicionē tā ju un tū lī tē ju reģ istrē š anos. Tajā paš ā laikā viņ š nevar atbildē t uz maniem jautā jumiem, jo. nesaprot mani un pieprasa tikai 20 USD. Rezultā tā mē s nesapratā m viens otru un palikā m gaidī t. Tad, kā izrā dī jā s, netā lu sē dē ja krievvalodī gais administrators,
un pat necentā s palī dzē t un paskaidrot. Internets 1. stā vā ir bezmaksas, mums arī atteicā s to nodroš inā t, tikai maksā jot 1 eiro stundā .

Pē c 14.00 bijā m iekā rtojuš ies. Istaba ļ oti laba, ē rta. No numura paveras skats uz kalniem. Ir pieejams un darbojas gaisa kondicionieris. Ledusskapis un TV, viss kā visiem. Viņ i vienkā rš i gribē ja naudu!
Nā kamajā dienā , tiekoties ar mū su tū roperatoru, dzirdē ju virkni š ā du stā stu. Problē mas bija visiem, kas nepiemaksā ja. Vai arī pavadī ja vienu nakti citā viesnī cā . Diena ir zaudē ta, ar š iem koferiem, lai brauktu uz priekš u un atpakaļ...
Bet viesmī ļ i un bā rmeņ i strā dā perfekti, ļ oti cenš as un vienmē r tracinā s!
Arī pā rstā ve no operatores Sabī na bija ļ oti rupja. Viņ a bija atklā ti rupja un daž os jautā jumos nebija kompetenta, kā izrā dī jā s vē lā k.
Viesnī ca ir laba, ja apzinā sies visas nianses, tad nekas nesabojā s tavu atvaļ inā jumu!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu