Briesmīgs personāls

Rakstīts: 2 augusts 2021
Ceļošanas laiks: 17 — 24 jūlijā 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
5.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 5.0
Ī sā k sakot, darbinieki, kurus pā rstā vē ja administrators (es diemž ē l neatceros viņ a vā rdu) un Ferhat Sadi (Ferhat Sadi biroja vadī tā js) un, protams, Anex tū res pā rstā vis Nuradin Adam, viņ am bija viena no galvenajā m lomā m starp tiem, kuri lutinā ja mū s praktiski visu atvaļ inā jumu.

Sī kā k tad: nopirkā m ekskursiju uz nedē ļ u, aizlidojā m uz Antā lijas lidostu un tad sā kā s mū su piedzī vojumi, lī dz viesnī cai braucā m 4+ stundas, lai gan mū su viesnī ca bija otrā piegā des ziņ ā , nezinu vai mē s ieguvā m unikā lu š oferi, vai arī mums vienkā rš i paveicā s, jo draugi brauca 2 stundas un 30 minū tes lī dz viesnī cai, kas bija tā lā k par mū sē jo. Svarī gs! ! ! Mē s braucā m ar autobusu, nevis ar lielo autobusu.

Kad bijā m ieraduš ies viesnī cā , mums jautā ja, no kurienes nā kam, kā mū s sauc, paņ ē ma talonus un izsniedza karti no istabiņ as, š veicars paņ ē ma mū su koferi un veda uz veco ē ku, kur atrodas ekonomiskā s telpas, reģ istratū rā , un pa ceļ am to noskaidroju mums ir karte no standarta istabas jaunajā ē kā , uz ko bija pozitī va atsaucī ba. Kad iegā jā m istabā , mū su pā rsteigumam nebija robež u, jo ieraudzī jā m pavisam citu istabu, kuru bijā m rezervē juš i. Mū s vienkā rš i apmā nī ja un iekā rtojā mies vecajā ē kā ekonomiskajā istabā , kur duš ā bija nepatī kama smaka. Bet jā precizē , ka pat š ajā ekonomikā bija č ī bas, peldmē teļ i un divi lieli dvieļ i (es pievē rsī š os tam, jo ​ ​ pie š ī punkta atgriezī š os vē lā k).

Pē c tam, kad redzē jā m, ka esam iekā rtojuš ies nepareizajā numurā , kuru rezervē jā m. Mē s atstā jā m tur savus koferus un devā mies uz reģ istratū ru, lai noskaidrotu detaļ as, kā pē c.
Un pieņ emš anā mū sos sā kā s pats interesantā kais: reģ istratū ra sā ka stā stī t, ka š ī ir standarta klases telpa, un viņ i mū s pareizi iekā rtoja. Es viņ am parā dī ju standarta un ekonomiskā s kvalitā tes fotoattē lu, kas viņ iem ir vietnē , un arī nodroš inā ju viņ iem kuponu, kurā ir visa informā cija par mū su istabu, bet no tā nebija nekā das jē gas.

Sazinā jā mies ar mū su tū roperatoru, kurš mums pā rdeva tū ri, un viņ š visu apstiprinā ja, ka mums tieš ā m ir standarta numuriņ š , kas atrodas jaunajā ē kā (aka galvenajā ē kā ) un mums š ī informā cija jā pasaka vē lreiz, lai mē s bū tu iedeva citu numuru, bet uz reģ istratū ras darbinieki stā vē ja pie sava un nekā dā veidā negribē ja apmesties mū su legā lajā numurā.

Pē c tam mē s sazvanī jā mies ar Ferhadu Sadi (Ferhat Sadi front office vadī tā js), viņ š arī teica, ka viņ i nav informē ti, jo neviens nav rezervē jis standarta istabu pie viņ iem un š ie jautā jumi nebija viņ iem, bet gan anex tū rei (standarta shē ma turki, kuri audzē savus viesus)

Bet tad mums paveicā s viesnī cā bija Anex tū res pā rstā vis Nuradin Adam, piezvanī jā m viņ am, prasī jā m, kā atrisinā t š o problē mu, uz ko viņ š atbildē ja, ka nezina un tas nav viņ a darbs. Pē c tam mē s vē lreiz sazinā jā mies ar mū su tū res aģ entu un š eit ī paš s paldies Viņ am, jo ​ ​ tieš i viņ š mums ļ oti palī dzē ja kaut kā dā veidā ietekmē t Nuradinu un sā ka darī t savu darbu. Mē s pavadī jā m vairā k nekā.3 stundas strī doties un runā jot ar darbiniekiem un Nuradinu, kamē r bijā m ļ oti noguruš i un izsalkuš i.

Pē c tam, kad Nuradins sazinā jā s no Anex tū res galvenā biroja, viņ š sā ka kaut ko darī t, bet tajā paš ā laikā turpinā ja darī t netī rus trikus, par kuriem es rakstī š u vē lā k.

Pē c kā da laika viņ š pienā ca pie mums un teica, ka rī t pā rvā ksies uz jaunu istabu, bet š onakt bū si vecajā (mums neliela uzvara, bet ne uz ilgu laiku)

Bet nā kamajā dienā es piegā ju pie Nuradina un jautā ju, cikos mē s varam reģ istrē ties jaunā istabā?
Viņ š atbildē ja, ka mē s piestā sim, kad viņ š teiks. Pē c 15-20 minū tē m es ieraudzī ju durvju sargu viesnī cas vestibilā , bija ap 11.20 no rī ta, viņ š pats pienā ca pie manis un teica, ka tava jaunā istabiņ a jau ir gatava un varam pā rvā kties, bet vajag uz Nuradinu. (pā rstā vis no piebū ves tū res) un nā kt ar viņ u uz reģ istratū ru. Es biju sajū smā un devos pie Nuradina un pastā stī ju viņ am, ko man teica š veicars, domā jot, ka pē c daž ā m minū tē m mē s bū sim jaunā istabā , bet Nuradins izrā dī jā s tas g@@nom, kā viņ š teica, ka jū s reģ istrē jaties. kad es teicu un tas varē tu bū t tagad, un varbū t pulksten 16, un ja viņ am nav vē lē š anā s, tad vē lā k.

Turklā t viņ i mums iedeva jaunu numuru, lai gan ne uzreiz, bet kaut kur pē c pulksten 14:00, jo Nuradins to nedaudz sabojā ja.

Kad bijā m ieraduš ies viesnī cā , mums jautā ja, no kurienes nā kam, kā mū s sauc, mē s paņ ē mā m talonus un izsniedzā m karti no istabiņ as, š veicars paņ ē ma mū su koferi un veda uz veco ē ku, kur atrodas ekonomiskā s telpas. , reģ istratū rā un arī pa ceļ am noskaidroju, ka tā ir mū spusē karte no standarta istabas jaunbū vē , uz ko bija pozitī va atsaucī ba. Kad iegā jā m istabā , mū su pā rsteigumam nebija robež u, jo ieraudzī jā m pavisam citu istabu, kuru bijā m rezervē juš i. Mū s vienkā rš i apmā nī ja un iekā rtojā mies vecajā ē kā ekonomiskajā istabā , kur duš ā bija nepatī kama smaka. Bet jā precizē , ka pat š ajā ekonomikā bija č ī bas, peldmē teļ i un divi lieli dvieļ i (es pievē rsī š os tam, jo ​ ​ pie š ī punkta atgriezī š os vē lā k).

Pē c tam, kad redzē jā m, ka esam iekā rtojuš ies nepareizajā numurā , kuru rezervē jā m. Mē s atstā jā m tur savus koferus un devā mies uz reģ istratū ru, lai noskaidrotu detaļ as, kā pē c.
Viņ š atbildē ja, ka mē s piestā sim, kad viņ š teiks. Pē c 15-20 minū tē m es ieraudzī ju durvju sargu viesnī cas vestibilā , bija ap 11.20 no rī ta, viņ š pats pienā ca pie manis un teica, ka tava jaunā istabiņ a jau ir gatava un varam pā rvā kties, bet vajag uz Nuradinu. (pā rstā vis no piebū ves tū res) un nā kt ar viņ u uz reģ istratū ru. Es biju sajū smā un devos pie Nuradina un pastā stī ju viņ am, ko man teica š veicars, domā jot, ka pē c daž ā m minū tē m mē s bū sim jaunā istabā , bet Nuradins izrā dī jā s tas g@@nom, kā viņ š teica, ka jū s reģ istrē jaties. kad es teicu un tas varē tu bū t tagad, un varbū t pulksten 16, un ja viņ am nav vē lē š anā s, tad vē lā k.

Turklā t viņ i mums iedeva jaunu numuru, lai gan ne uzreiz, bet kaut kur pē c pulksten 14:00, jo Nuradins to nedaudz sabojā ja.

Kad bijā m iekā rtojuš ies jaunā istabā , nebija č ī bu, peldmē teļ u, bija tikai viens lielais dvielis, viens pē dā m un divi mazi sejai.

Tī rī š ana telpā notiek pē c speciā las pogas nospieš anas (To ir grū ti nosaukt par tī rī š anu, jo tī rī š ana ir atkritumu izņ emš ana, ja tie neietilpst tvertnē , un, ja tā notiek, tad ego netiek iztī rī ts, grī da netiek iztī rī ts, maksimums ir pā rklā ts ar gultu un jū s varat piegā dā t ž eleju un š ampū nu)
Gulta netika mainī ta 7 dienas! ! ! Bet tas nav pats svarī gā kais
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu