Ceļojums pa Eiropu 2014. Roterdama. Nīderlande. kubu mājas. Kijk-Kubus.

No daudzajā m 2017. gada Roterdamas skaistumkopš anas vietā m mani iepriecinā ja kubiskā s mā jas. Kubisko mā ju neparastais dizains piesaista tū ristus no visas pasaules. No viesnī cas es braucu š eit ar savu velosipē du. Gribu atzī mē t, ka Nī derlandes pilsē tā s ir ļ oti ē rti pā rvietoties ar velosipē du. Pateicoties viņ iem, jū s varat redzē t vairā k apskates objektu. Es nolē mu kubiskā m mā jā m ar fotogrā fijā m veltī t atseviš ķ u stā stu un neaprobež oties ar divā m vai trim fotogrā fijā m. Domā ju, ka tiem tū ristiem, kuri š ī s mā jas nevarē s apskatī t, no manā m fotogrā fijā m viņ iem tiks sniegts pilnī gā ks priekš stats par neparastu arhitektū ras brī numu. Daž i š o mā ju iedzī votā ji par papildu samaksu organizē ekskursijas uz savā m mā jā m. Es personī gi divā m otrajā stā vā sē doš ā m meitenē m samaksā ju 3 eiro.
Tie atrodas Roterdamas centrā , netā lu no gā jē ju tilta, Overblaak ielā , netā lu no tā da paš a nosaukuma metro stacijas. Roterdamā ir 38 š ā das mā jas, kas pā rstā v vienu veselu ē ku. Kubikmā jas celtas 1984. gadā . Arhitekts Pī ts Blū ms nolē ma izveidot mā jas ar asiem leņ ķ iem, nogā zē m un tajā paš ā laikā vienkā rš u formu. Arhitekta neparastais lē mums bija tas, ka viņ š mā jas paralē lskaldni uzstā dī ja nevis uz malas, kā parasti, bet uz augš u. Ar š o augš daļ u tas balstā s uz seš u malu pilona. Katram Kijk-Kubus kubam ir trī s stā vi. Kad iekļ uvu kubikmā jā , mani pā rsteidza tā s iekā rtojums. Š is ir pilnvē rtī gs dzī voklis ar visā m ē rtī bā m, kurā ir vannas istaba, virtuve un guļ amistaba. Ieejai ir pagrabs, pirmajā stā vā virtuve ar dzī vojamo istabu, otrajā stā vā divas guļ amistabas ar plaš u vannas istabu. Augš ē jā stā vā var novietot jebko. Tas pats dā rzs ar ziediem, kur var lieliski atpū sties, apbrī nojot pilsē tu. Augš ē jais stā vs ir piramī da ar pilnu panorā mas stiklojumu no visā m pusē m. Cube House sienas un logi ir slī pi 54.7 grā du leņ ķ ī attiecī bā pret grī du. Mani pā rsteidza arī tas, ka mā jas kopē jā platī ba ir gandrī z 100 kvadrā tmetri.
Un tomēr jums ir jākāpj Monseratā virs Barselonas, un Spānijas krastā, Kosta Bravo, man patika gleznainākā Tossa de Mar. Čehijā atmiņā palika Švāncenbergu bruņinieku pils Glubokā pie Vltavas un Krumlovā. Un no ceļiem visvairāk atmiņā palika maršruts no Ženēvas uz Dženovu, tādus serpentīnus nebiju redzējis, zem tevis ir bezdibenis, priekšā sniegotās Monblāna virsotnes, neaprakstāms skaistums! Tas ir baisi :)
И еще, над Барселоной на Монтсеррат надо подняться, а на побережье Испании Коста Браво больше всего понравился живописный Тосса де Мар. В Чехии запомнился рыцарский замок Шванценбергов в Глубока над Влтава и Крумлов. А из дорог больше всего запомнился маршрут из Женевы в Геную, таких серпантинов я больше никогда не встречала, под тобой пропасть, перед тобой заснеженные вершины Монблана, красота неописуемая! Токо страшно:)
Andrej, kas tu esi? Man šķiet, ka jūs jau esat bijis visur, un es pierakstu jūsu vietas savā Vēlmju sarakstā. Bet šeit, kopā ar Gardu, man ļoti patika Komo ezers. Šveicē iemīlējos Lucernā, Montrē, vispār Šveicē man patika viss, tā ir mana valsts. Es mīlu Austriju un sapņoju to redzēt "tuvplānā", tā teikt, ar maziem ciematiem un ābeļdārziem. Nīderlandē lielu iespaidu atstāja Delfta, Vācijā Trīre un visa Bavārija, Francijā maza, bet ļoti autentiska Meca pilsētiņa. Un Spānijā mani visvairāk pārsteidza viduslaiku Toledo, un es joprojām gribu par to uzrakstīt stāstu. Man arī patika Madride, bet ar megapilsētām ne pārāk labi, bet flamenko, vēršu cīņas, parki, pilis un muzeji tur ir krāšņi. Ja atcerēšos ko neparastu, uzrakstīšu.
Андрей, да Вы что? Мне кажется, что Вы везде уже были, и это я Ваши места в свои хотелки записываю. Но вот, наряду с Гарда мне очень понравилось озеро Комо. В Швейцарии влюбилась в Люцерн, Монтре, вообще в Швейцарии все понравилось, вот - моя страна. Австрию люблю и мечтаю посмотреть ее " крупным планом" так сказать, с маленькими деревеньками и яблоневыми садами. В Нидерландах очень впечатлил Дельфт, в Германии Трир и вся Бавария, во Франции маленький, но очень аутентичный городок Мец. А в Испании больше всего поразил и запомнился средневековый Толедо, все хочу рассказ о нем написать. Мадрид тоже понравился, но я как то с мегаполисами не очень, но фламенко, коррида, парки, дворцы и музеи там шикарные. Если что неординарное вспомню, напишу.
Un tomēr jums ir jākāpj Monseratā virs Barselonas, un Spānijas krastā, Kosta Bravo, man patika gleznainākā Tossa de Mar. Čehijā atmiņā palika Švāncenbergu bruņinieku pils Glubokā pie Vltavas un Krumlovā. Un no ceļiem visvairāk atmiņā palika maršruts no Ženēvas uz Dženovu, tādus serpentīnus nebiju redzējis, zem tevis ir bezdibenis, priekšā sniegotās Monblāna virsotnes, neaprakstāms skaistums! Tas ir baisi :)
И еще, над Барселоной на Монтсеррат надо подняться, а на побережье Испании Коста Браво больше всего понравился живописный Тосса де Мар. В Чехии запомнился рыцарский замок Шванценбергов в Глубока над Влтава и Крумлов. А из дорог больше всего запомнился маршрут из Женевы в Геную, таких серпантинов я больше никогда не встречала, под тобой пропасть, перед тобой заснеженные вершины Монблана, красота неописуемая! Токо страшно:)
Arī Hamburgā ar lidostas vilcienu viss nav vienkārši: pēdējā stacijā lidostas priekšā ir gara autostāvvieta (vismaz 10 minūtes, neskatoties uz to, ka līdz pilsētai ir tikai 30 minūtes) , kuras laikā daļa no automašīnām tiek piestiprinātas un dažas tiek atvienotas. Pēc tam no jauna izveidotais vilciens dodas uz lidostu
В Гамбурге тоже с аэропортовой электричкой не все просто: на последней станции перед аэропортом длинная стоянка (не менее 10 минут, при том, что до до города ехать всего 30), во время которой часть вагонов прицепляют, а часть отцепляют. После чего переформированный поезд идёт уже в аэропорт
Arī Hamburgā ar lidostas vilcienu viss nav vienkārši: pēdējā stacijā lidostas priekšā ir gara autostāvvieta (vismaz 10 minūtes, neskatoties uz to, ka līdz pilsētai ir tikai 30 minūtes) , kuras laikā daļa no automašīnām tiek piestiprinātas un dažas tiek atvienotas. Pēc tam no jauna izveidotais vilciens dodas uz lidostu
В Гамбурге тоже с аэропортовой электричкой не все просто: на последней станции перед аэропортом длинная стоянка (не менее 10 минут, при том, что до до города ехать всего 30), во время которой часть вагонов прицепляют, а часть отцепляют. После чего переформированный поезд идёт уже в аэропорт