Nedraudzīgs personāls. Novecojis remonts. Briesmīgas brokastis

Rakstīts: 20 oktobris 2019
Ceļošanas laiks: 16 — 20 oktobris 2019
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 2.0
Viņ i nepieļ auj agru reģ istrē š anos, lai gan mē s to lū dzā m vietnē booking. com. Mē s ar vī ru pirmo reizi devā mies uz Viļ ņ u, lai nosvinē tu manu dzimš anas dienu. Pē c nogurdinoš ā nakš ņ oš anas Viļ ņ ā , kad 11 no rī ta ieradā mies viesnī cā nosaluš i, reģ istratū ras darbinieki bija nedraudzī gi un agresī vi. Pē c mū su lū guma mū s iereģ istrē t nedaudz agrā k vai vismaz atstā t koferus istabā un ļ aut pā rģ ē rbties sausā s drē bē s (ceļ ojā m ar transfē riem un visu nakti lija lietus), mums skarbi un asi pateica, ka viesnī ca bija pilna un brī vu vietu nebija, reģ istrē š anā s iespē jama tikai 15.00. 13.00 jau rezervē jā m un apmaksā jā m pilsē tas apskati, un uzreiz pē c tā s jau rezervē jā m restorā nu, lai nosvinē tu manu dzimš anas dienu.
Acī mredzot 15.00 mē s nepaspē jā m iekā rtoties, jo š im nolū kam mums bū tu jā atceļ visi plā ni un rezervā cijas. Par brī vu istabiņ u trū kumu man arī ir neskaidrs, ierodoties viesnī cā , ieraudzī jā m veselu pasaž ieru autobusu (ap 30 cilvē ku), kurš jau bija izgā jis no viesnī cas.
Darbinieki š ai problē mai nepiedā vā ja nekā dus alternatī vus risinā jumus: ne paaugstinā š anu uz augstā ku kategoriju par maksu, ne iespē ju telpas uzkopš anas laikā vismaz pā rģ ē rbties sausā s drē bē s. Mē s sapratā m, ka viņ i vienkā rš i negrib mū s redzē t un lū dzā m vienkā rš i atstā t mū su koferus bagā ž as nodalī jumā , darbinieki mums iedeva atslē gu no mazas un diezgan netī ras telpas, kurā atstā jā m savu bagā ž u.

Likumsakarī gi, ka svē tku noskaņ ojums tika sabojā ts, jo nevarē jā m pat sasildī ties, pā rģ ē rbties pē c lietus un ceļ a, un visu dienu nā cā s š ā di staigā t, arī svinē t dā rgā restorā nā .
2) Skaitlis. Mē s rezervē jā m standarta viesnī cas numuru, jo plā nojā m visu laiku staigā t pa pilsē tu, nevis pavadī t laiku istabā . Mums iedeva istabu pirmajā stā vā . Pirmais, kas iekrita acī s, kad iegā jā m istabā , bija neatbilstī ba starp istabu un vietnē sniegtajā m fotogrā fijā m. Tas izskatī jā s atš ķ irī gi no guļ amistabas lī dz vannas istabai. Kopumā telpa bija novecojusi; uz sienā m bija traipi, vī na vai š ampanieš a pē das. Vannas istabā ir ļ oti veca duš a, saplaisā juš as flī zes, duš as vietā ir duš as paliktnis un lupatu aizkars. Turklā t vannas istabā bija pelē juma pē das, miltrasa un daudz koka utu.
3) Brokastis. Viens no galvenajiem iemesliem, kā pē c mē s rezervē jā m š o viesnī cu, bija citu viesu brī niš ķ ī gā s atsauksmes par gardajā m brokastī m. Jau pirmajā rī tā bijā m vī luš ies. Brokastu bufete bija ļ oti slikta ar ļ oti mazu ē dienu izvē li. Tomē r tas nav sliktā kais. Pati ē diena kvalitā te bija š ausmī ga, ē diens nebija ī paš i svaigs un ē diens nebija kvalitatī vs. Mē s biež i uzturam budž eta viesnī cā s vai pat hosteļ os Eiropā , tač u š ī s bija visu laiku sliktā kā s brokastis. Turklā t tas tika atkā rtots 3 dienas. Kā kā ds var recenzijā ierakstī t, ka brokastis š ajā viesnī cā ir brī niš ķ ī gas, es nevaru iedomā ties. Ē dienu nā cā s pirkt lielveikalā vai brokastis ē st restorā nos (pilsē tas centrā ), jo paē st tur nebija iespē jams.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар