
Acī mredzot 15.00 mē s nepaspē jā m iekā rtoties, jo š im nolū kam mums bū tu jā atceļ visi plā ni un rezervā cijas. Par brī vu istabiņ u trū kumu man arī ir neskaidrs, ierodoties viesnī cā , ieraudzī jā m veselu pasaž ieru autobusu (ap 30 cilvē ku), kurš jau bija izgā jis no viesnī cas.
Darbinieki š ai problē mai nepiedā vā ja nekā dus alternatī vus risinā jumus: ne paaugstinā š anu uz augstā ku kategoriju par maksu, ne iespē ju telpas uzkopš anas laikā vismaz pā rģ ē rbties sausā s drē bē s. Mē s sapratā m, ka viņ i vienkā rš i negrib mū s redzē t un lū dzā m vienkā rš i atstā t mū su koferus bagā ž as nodalī jumā , darbinieki mums iedeva atslē gu no mazas un diezgan netī ras telpas, kurā atstā jā m savu bagā ž u.
Likumsakarī gi, ka svē tku noskaņ ojums tika sabojā ts, jo nevarē jā m pat sasildī ties, pā rģ ē rbties pē c lietus un ceļ a, un visu dienu nā cā s š ā di staigā t, arī svinē t dā rgā restorā nā .
2) Skaitlis. Mē s rezervē jā m standarta viesnī cas numuru, jo plā nojā m visu laiku staigā t pa pilsē tu, nevis pavadī t laiku istabā . Mums iedeva istabu pirmajā stā vā . Pirmais, kas iekrita acī s, kad iegā jā m istabā , bija neatbilstī ba starp istabu un vietnē sniegtajā m fotogrā fijā m. Tas izskatī jā s atš ķ irī gi no guļ amistabas lī dz vannas istabai. Kopumā telpa bija novecojusi; uz sienā m bija traipi, vī na vai š ampanieš a pē das. Vannas istabā ir ļ oti veca duš a, saplaisā juš as flī zes, duš as vietā ir duš as paliktnis un lupatu aizkars. Turklā t vannas istabā bija pelē juma pē das, miltrasa un daudz koka utu.
3) Brokastis. Viens no galvenajiem iemesliem, kā pē c mē s rezervē jā m š o viesnī cu, bija citu viesu brī niš ķ ī gā s atsauksmes par gardajā m brokastī m. Jau pirmajā rī tā bijā m vī luš ies. Brokastu bufete bija ļ oti slikta ar ļ oti mazu ē dienu izvē li. Tomē r tas nav sliktā kais. Pati ē diena kvalitā te bija š ausmī ga, ē diens nebija ī paš i svaigs un ē diens nebija kvalitatī vs. Mē s biež i uzturam budž eta viesnī cā s vai pat hosteļ os Eiropā , tač u š ī s bija visu laiku sliktā kā s brokastis. Turklā t tas tika atkā rtots 3 dienas. Kā kā ds var recenzijā ierakstī t, ka brokastis š ajā viesnī cā ir brī niš ķ ī gas, es nevaru iedomā ties. Ē dienu nā cā s pirkt lielveikalā vai brokastis ē st restorā nos (pilsē tas centrā ), jo paē st tur nebija iespē jams.













Ierodoties, viesnī ca mums uzreiz iepatikā s: interjers, ī paš i griestu augstums pie ieejas Š ķ ita, ka esam istabā , kurai nebija griestu. Plaš s! Draudzī gs personā ls, ā tra reģ istrē š anā s 3 minū š u laikā . Istaba ir tī ra un vienkā rš a. Mē s tos esam redzē juš i daudzas reizes. Mani patī kami pā rsteidza bonuss no viesnī cas - vakarā bez maksas varē ja apmeklē t pirti ar mini baseinu. Rī ts sā kas ar brokastī m. Š eit viņ š ir izcils! Jebkurš ē diens katrai gaumei. Pat sarkanā s zivis ir klā t. Viesnī ca atstā ja patī kamu iespaidu, ir mī nuss-tā lu no centra. Bet kam tas interesē .