VIM AVIA Paldies.Tu esi ideāls.

27 Decembris 2016 Ceļošanas laiks: no 22 Decembris 2016 ieslēgts 23 Decembris 2016
Reputācija: +6017
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Sagadī jā s, ka man ļ oti vajadzē ja nokļ ū t Ferganā (Uzbekistā na). Izmisī gi nav ī stais vā rds. Nā kamais lidojums nebija tur, bet gan uz Oš as pilsē tu (Kirgizstā na). Š ī ir salī dzinoš i tuvu.

Mē s ar sievu sanā cā m 10 minū š u laikā , atstā jā m bē rnus un steidzā mies uz lidostu. Kamē r braucā m, draugs internetā rezervē ja biļ etes. Mums izdevā s.

Kas bija slikts - ar iekā pš anas kartē m uz Oš u nebija iespē jams iegā dā ties preces beznodokļ u rež ī mā , bet es atradu gurnu onkuli, kurš lidoja uz Eiropu, un viņ š man nopirka puslitru, izmantojot savu biļ eti.

Lidmaš ī nā viss bija standarta. Kas bija negaidī ts un patī kams - vakariņ ā s pasniedza nevis parasto aviā cijas netī ro triku, bet gan labas kvalitā tes griķ us ar pareizo kotleti un mē rci. Es nekad lidojuma laikā neesmu ē dusi griķ us. Garastā voklis ir pacē lies.


Bet tad sā kā s nepatikš anas. Oš ā bija mež onī gā kais putenis. Mū su lidmaš ī na riņ ķ oja pē c iespē jas zemā k, bet nenolaidā s. Es jutu, ka viss kaut kā nav viegli, kad man uznā ca, ka gaismas uz zemes, kas bija vā ji redzamas caur iluminatoru, sā ka atkā rtoties. Viņ i atkā rtoja 10-15 reizes, un tad Cap paziņ oja, ka lidojam uz Kirgizstā nas galvaspilsē tu. uz Biš keku.

Par laimi Biš keka mū s pieņ ē ma, bet Keps nolē ma pagaidī t laikapstā kļ us Oš ā , un mē s palikā m lidmaš ī nā .

Un iedomā jieties. 4 stundas lidojums uz Oš u, tad riņ ķ o pa skrejceļ u, tad vē l stunda lī dz Biš kekai un stundas sasaluš ā lidmaš ī nā uz zemes. Es nejutos ī paš i ē rti. 90 procenti pasaž ieru ir nopietni kirgī zu vī rieš i, kuri lidoja mā jā s no darba. Un š ie vī rieš i sā ka saraukt pieri. Baidī jos, ka bū s skandā li. Bet nē .

Un kā pē c? Divas jaunas stjuartes sapulcinā ja visus bē rnus ielā pie avā rijas izejas un sā ka ar viņ iem spē lē ties. Viņ i rā dī ja vienkā rš ā kos trikus, dziedā ja dziesmas. Bē rni skaļ i smē jā s, un š ķ iet, ja bē rni smejas, tad jau ir nepiedienī gi bargiem vī rieš iem taisī t traci.

Š ī spē le ī paš i patika bē rniem. Stjuarte ielika bē rnu klē pī , vairā kas reizes mē tā ja. Viņ a mē dza teikt kaut ko lī dzī gu: "Skok- kok, jaunais strazds, HOP!! ! " Š ī HOP laikā viņ a izpleta ceļ galus un aizķ ē ra bē rnu pie grī das. Ī sā k sakot, pilnī gs prieks.

Un tad es sapratu, ka tas nav tik vienkā rš i. Nu es uzlikš u pudu smagumu uz ceļ iem. Izmetī š u 5 reizes, tad nometu un noķ erš u. Un cik reizes man pietiek? Nu, vismaz 10 reizes. Un š ī s meitenes atkā rtoja š o vingrinā jumu 50 reizes. Un abas ir tievas, tievas. Un kā pē c viņ iem ir tik daudz spē ka?

Biš kekā mū s beidzot izlaida. Bet viss bija lieliski noorganizē ts. Visas formalitā tes tika atrisinā tas pē c iespē jas ā trā k. Tad mū s iesē dinā ja autobusos, un viņ i eskorta pavadī bā steidzā s uz viesnī cu. Daž reiz viņ i steidzā s pretē jā virzienā .

Viesnī ca nebija slavē jama. Spē cī gas 3 zvaigznes. To sauc "Dostuk" ("Draudzī ba") Istabā m bija balkoni, kur varē ja smē ķ ē t. Daudzi kirgī zi (visticamā k, ciema iedzī votā ji), kuri nekad nebija dzī vojuš i š ā dos apstā kļ os, staigā ja pa viesnī cu un apbrī nojami klikš ķ inā ja mē li.


Nā kamajā dienā mū s atveda uz lidostu, iesē dinā ja lidmaš ī nā , tā sā ka darboties, zumē ja..... Un tad viss klusē ja. Izrā dī jā s, ka tieš i š ajā laikā Kirgizstā nā viesojā s Irā nas prezidents un visi reisi tika atcelti. Un atkal trī s stundas uz zemes. Un š eit kirgī zu zemnieki sā ka zaudē t nervus. Daž i no viņ iem sā ka lē kt un kliegt. Kliedz kaut ko nesakarī gu. Ī sā k sakot, histē rija. Roku vicinā š ana, siekaloš anā s. Un ejā parā dī jā s, iespē jams, vissvarī gā kā stjuarte. Lē nā m, autoritatī vi, bez sajū smas viņ a paskatī jā s apkā rt uz visiem kliedzē jiem un, nepaceļ ot balsi, sā ka skaidrot notiekoš o. Ī paš i man patika viņ as frā ze, ka rī t visiem ķ ildniekiem bū s kauns par tā du slinkumu. Ne uzreiz, bet skandā li norima.

Mē s lidojā m uz Oš u.

Jā , lidojums nebija viegls. Bet viss, ko apkalpe darī ja, nav slavē jams. Pirmkā rt, paldies pilotam par neriskē š anu un lidmaš ī nas nenosē š anos ekstremā los apstā kļ os. Otrkā rt, paldies meitenē m stjuartē m par to, kā viņ as situā ciju mazina, spē lē joties ar bē rniem. Treš kā rt, paldies vecā kajai stjuartei par to, ka viņ ai izdevā s atrisinā t konfliktus un nenovest lietu lī dz lidostas droš ī bas dienesta izsaukš anai. Tas bū tu aizkavē jis lidojumu vē l vairā k.

Paldies.

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Līdzīgi stāsti
Rādīt citus komentārus …
аватар staruha_izergil
staruha_izergil

Jā ... Ja tu esi tik pārliecināts aerofobs kā es, tad pēc Knee stāsta izlasīšanas arī tev radīsies liela vēlme paņemt glāzi kaut kā nomierinoša :). 10-15 reizes nolaisties, būt citā lidostā, kā rezultātā atgriezties galamērķī pēc daudzu stundu gaidīšanas lidmašīnā... Tas prasīs pat stingrus kirgīzu vīriešus. Bet ir patīkami apzināties, ka uz zemes un debesīs ir plusi. Un man ļoti patika vārds "pieskāriens". Paldies, Mikola! Tātad viss ir skaidri aprakstīts, ka nekādas fotogrāfijas vairs nav vajadzīgas :))

Wed, 28 Dec 2016, 12:14
аватар Kolia_oro.egor
Kolia_oro.egor

Par es lidoju pretrunīgi. Ceļš bija pilnībā noklāts. Nu par to visu rakstīšu atsevišķi.

Thu, 29 Dec 2016, 16:02
аватар Matveika
Matveika

Nu ... tikai skārda ... Gandrīz filma "Crew", rimeiks. Sliktākais, kas ar mani notika lidojumā - viņi izpumpēja onku pēc Egas, vai nu spiedienu, vai sirdi ... stjuartes bija lieliskas + salonā bija ārsts ... Un tagad es lasīju, ka kāds uz lidojums prasīja 200 par pārtiku - 300 UAH Jegim (vairs nav brīvs), drīz, acīmredzot, ņems naudu par visu ... arī tiem, kas lidoja ilgāk - apzeltīt pildspalvu ... ugh ... kā visi citi ... nah ...

Tue, 03 Jan 2017, 14:35
аватар Iren48
Iren48

Vai stjuartēm bija īsi svārki? :))))

Fri, 20 Jan 2017, 11:25
аватар ollennka
ollennka

))) Kā jūs domājat, kāpēc skarbie kirgīzu vīri tajā laikā nedusmojās?

Fri, 20 Jan 2017, 11:33
iemiesojums