Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Laba viesnīca

Rakstīts: 23 aprīlis 2021
Ceļošanas laiks: 29 marta — 7 aprīlis 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
10.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 10.0
3. reizi š ajā viesnī cā un nenož ē loju!! !
1. Teritorija - skaista, kopta, daudz puķ u, palmas, kaktusi vienkā rš i priecē aci.
2. Istabā viss ir super. Darbinieki atbildē ja uz jebkuriem pieprasī jumiem un visu izdarī ja zibens ā trumā (nomainī ja atslē gu, nomainī ja karti, veica nelielus remontdarbus istabā utt. ).

Istabu tī rī ja katru dienu (galvenais netē rē t 1$ vai š okolā des tā felī te dara brī numus, manā istabā pat trī s reizes ielika dzī vas rozes, sī kums, bet jauki). Katru dienu istabā tika vests ū dens, kola, sprite un sula. Es nezinu tē ju un kafiju, es nedzē ru istabā , tikai vienu reizi, un pē c izpakoš anas viņ i mani nomainī ja uz jauniem komplektiem. Gultas veļ a super tī ra, balta, dvieļ u bija pat vairā k nekā vajadzē tu (viss tika mainī ts katru dienu).
Viņ ai bija savs š ampū ns un citi aksesuā ri, tač u viņ a izmantoja arī to kosmē tiku, kas tika izlieta dozatoros pie sienā m duš as telpā un pie izlietnes.
Vienī gais, ko istabā varē ja vē lē ties, bija fē ns, bet nu, man bija savs.
3. Ē diens - ē diens ir labs, daudzveidī gs un garš ī gs. Ī paš i vē los atzī mē t Mohame Kamal restorā na apkalpojoš o personā lu (pirmā zā le uz ielas galvenajā restorā nā ) apkalpoš ana ir 100% (un bez dzeramnaudas), labs puisis. Vienmē r ar smaidu viss, ko lū dzat, tiek uzreiz izpildī ts (no galda piederumiem, salvetē m lī dz dzē rieniem un daudz ko citu).
4. Baseini - es tajos nepeldē jos, izņ emot izklaidi (ū dens aerobika, ū dens polo utt. , utt. ), paldies animatoriem par daž ā dī bu. Ī paš s paldies animatorē m Jū lijai un Nastjai, jū s, meitenes, esat SUPER.
JŪ RA man ir galvenais ū dens. Neaizmirstiet paņ emt lī dzi peldmaskas, tiem, kas labi peld, ir ko redzē t (protams, ar nirš anu atklā tā jū rā fauna ir piesā tinā tā ka, bet arī viesnī cā ir ko redzē t (bet ne lagū na), rudenī redzē jā m bruņ urupuci un dzeloņ raju, tagad marts-aprī lis ir tikai zivis, varbū t š oreiz vienkā rš i nepaveicā s.
Akvaparks ar slidkalniņ iem man ir pietiekami mazs.

5. A la carte restorā nos - sagatavojies, ka tev piedā vā s maksas ē dienkarti, bet nekur nav jā maksā , visur tev tiks pasniegts daudz ē dienu, kas atbilst standartam. Tas jau ir jū su gaumei, kuram kurš restorā ns patī k. Vienī gais, kas man pat garš o pikants, bet meksikā ņ u restorā nā prasī ju ne pikants, pikants ir kapets.
6. Par Wi-fi trū kumiem, ko lai saka - tas ir slikti. Bet ir vietas, kur nav pat ļ oti slikti, ja ne dī vaini, pludmalē , nu, protams, reģ istratū rā , netā lu no galvenā restorā na, tas ir, ja jums ir jā sazinā s, es paņ ē mu pā rtraukumu no darba, Man bija pietiekami daudz komunicē t ar ģ imeni.
Es novē lu jums patī kamas brī vdienas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu