Расхваленный отель посредственного качества. Подходит для людей которые больше нигде не отдыхали.
Прилетели поздно вечером. Встречающая компания - египетская Sun Rise. Работники фирмы веселые шутники. Очень хорошо матерятся по-русски. Знают самые изысканные ругательства. Приятно было стоять в женской компании стоять и слушать как они обзывают друг друга и туристов матерными словами, где слово « сука» самое нежное из всех. У нас на родине за это бы избили, а здесь страна мусульманская и такое общение персонала, наверно, даже приветствуется. Очень повеселило.
Заселение в отель- довольно быстро, всего час после приезда и заполнения анкет и сканирования документов. Вещи оставляются при этом на улице и бдительный работник отеля через окно наблюдает, чтобы с ним ничего не случилось. Нам тоже повезло- ничего не пропало.
Мы прилетели двумя семьями и просили нас заселить рядом. Дружеский персонал так и поступил- поселил нас в один корпус - одну семью в правой части корпуса на первом этаже, вторую - на третьем этаже левой части корпуса. Было очень интересно потом искать друг друга по корпусу. Типа бесплатного квеста. Нас это очень повеселило. Хотя номера рядом были свободными и мы могли жить в соседних номерах, но менеджмент отеля решил, что нам следует отдохнуть друг от друга.
В вещах, оставленных при заселении у входа у меня остались летние вещи, но забрать чемодан при заселении мне не дали. - не царское дело это, чемодан в номер нести. Тем более что номер на третьем этаже без лифта. И всего через час после заселения в номер чемоданы нам были принесены. Это было очень кстати и нас очень обрадовало.
Гостиничный номер. Номер нас очень обрадовал. Окна номера выходили прямо на вход в корпус. И хотя было уже 23:30, приятная громкая музыка была хорошо слышна в номере с улицы, так как люди культурно отдыхали прямо у нас возле корпуса. Даже с закрытыми дверями балкона модно было наслаждаться песнями нашей любимой группы «Ласковый май». Балконную дверь вечером лучше не открывать, так как персонал усиленно поливает лужайки и в стекающей воде разводятся комары, которые составят вам приятную компанию на всю ночь.
Сейф. Ключ от сейфа, который нам выслали в лобби, упорно не хотел входил в скважину замка и поэтому первый день мы приятно провели в номере, так как деньги и документы оставить было негде. Но после вторичного обращения в лобби к нам пришел веселый инженер, который перевернул секрет замка сейфа другой стороной и ключ стал подходить к замку. Правда он при этом все время выпадал из замка, но это уже были мелочи, к которым через неделю проживания можно легко привыкнуть.
Мини-бар. Нам видно не повезло. У нас в баре на двоих была литровая бутылка воды, 330 мл колы и 200 мл спрайта. В принципе, этого хватало, чтобы не пересыхали губы. Водопроводную воду пить нельзя, поэтому воду мы сразу залили в чайник, чтобы сделать чай. Для это в отеле есть интересная игра - называется «Найди розетку». Розетку мы нашли. Она находится за тумбой на которой стоит современнейший 22’’ телевизор. Аккуратно отодвинув тумбу, чтобы не урал телевизор, можно без особого труда приготовить себе чай. Но потом мы решили, чтобы постоянно не двигать тумбу по полу, готовить чай в туалете, так как там тоже нашли розетку. На единственный стул в номере мы садится не стали, так как до нас на нем кто-то попрыгал, и сидушка сильно опускалась при сидении вниз, обдирая наши, не привыкшие к таким приколам попы.
Кондиционер, слава богу, работал. Но, тоже создавал при попытке настроить его, веселые ситуации, когда кнопки управления просто вываливались наружу, при попытке их нажать.
Карты для входа в номер. Приятно удивили. Сначала удивила первая карта, на которую перестал реагировать включатель электрики прямо во время работы. А потом повеселила вторая карта, которая перестала открывать дверь нашего номера. При этом вторую нерабочую карту мы оставили в номере. Поэтому чтобы хоть как- то попасть в номер мы сходили в лобби, где после установления наших личностей нам выдали другую карту. Спасибо менеджеру отеля за ежедневные квесты по проживанию в отеле. Думаю, туристы из Германии Румынии и других европейских стран так бы и не смогли пройти эти квесты и мы были бы победителями.
Ванная комната. Особое спасибо персоналу отеля за ванную комнату. Хотя никаких шампуней, гелей, мыла нам за время проживания так и не принесли, зато была целофановая шапочка для приема душа. Мне она очень помогла. Когда я на пляже порезал ногу, я одевал ее на ногу чтобы не замочить бинты. Очень удобно было пользоваться раковиной. Поскольку вода в раковине стекала в течение нескольких минут, напор воды в кране был отрегулирован так, чтобы вода бежала тонкой струйкой и не затопила нижние этажи. В принципе, мыть руки и чистить зубы можно было и в душе, за что огромная благодарность генеральному менеджеру отеля. Туалетного ершика в туалете нет, но унитаз можно было легко почистить и рукой.
Рестораны аля карт также приятно удивили своим сервисом. Морской ресторан Дельфин порадовал бесплатным супом с нарубленными кусками краба. Людям с зубами из металлокерамики понравилось бы разгрызать хитиновый корпус. Также можно заказать креветки по 5 $ за 100 грамм и бутылочку сухого за 27 $. В восточный ресторан аля карт вход стоит 18$ с человека. Но меню этого ресторана можно бесплатно попробовать и в бесплатном ресторане ПАЛМ, поэтому мы решили, что хумус мы лучше попробуем в компании остальных жильцрв отеля и не будем выделяться своими бездумными расходами. Кстати Палм работает почти круглосуточно, правда, не знаю где там кто- то видел морепродукты, но рыба есть каждый день.
Но, больше всего впечатлил наш гид от принимающей стороны Али. Второго гида звали Мухтар, и все время мне хотелось пожать ему лапу. Но Али- это что-то! На первой же встрече с приехавшими он выгнал со встречи несколько человек, которые посмели сказать, что предлагаемые им турпоездки на 30% дороже, чем в остальных местах. И что их можно купить прямо напротив отеля намного дешевле. Не захотели уважить гида и дать ему немного заработать. на стороне. Мы тоже решили сначала разобраться с ценами, так как приказ прийти к нему не позже чем через час с деньгами, документами и ваучером казался нам подозрительным. Впрочем, так и оказалось. Приказ оформить все как можно быстрее был для того, чтобы туристы не успели узнать реальную цену поездок. Когда мы ничего у него не купили, он начал орать на нас, потребовал от нас антиковидные сертификаты, паспорта, ваучеры, хотя буквально за день до этого в отеле сняли с рих ксерокопии и никакой необходимости брать их у нас не было.
Потом снова потребовал заполнять анкеты, а когда узнал, что у нас нет ручек, сказал что это не его проблема и у туристов всегда при себе должен быть сертификат, паспорт, ваучер и ручка в кармане. Ручки взяли в лобби, но как только он увидел, что мы несем ему заполненные документы, сразу встал и вышел из отеля. Наверно, он хотел поиграть с нами в догонялки. Мы сели ждать его, и минут через 20 пришел второй гид Мухтар. Мы спросили его, почему гид ведет себя с нами так, как будто мы захватили Синайский полуостров и не отдаем его. Мухтар, более спокойный, объяснил нам, европейцам, что Али очень гордый человек и он очень любит когда его уважают. Думаю, на работе человек должен работать и приносить прибыль компании, а не посылать клиентов вон. Такому человеку не место на работе с людьми.
В остальном, отель чистый, персонал вежливый, хотя и с египетским менталитетом. Просто до них еще не доходит, что они на работе, а я не друг, а клиент. И фамильярности персонала нам неприятны.
Viduvē ja cienī ga viesnī ca. Piemē rots cilvē kiem, kuri nekur citur nav atpū tuš ies.
Ieradā mies vē lu vakarā . Tikš anā s uzņ ē mums ir Egyptian Sun Rise. Uzņ ē muma darbinieki ir smieklī gi jokdari. Viņ i ļ oti labi lamā jas krieviski. Viņ i zina vismodernā kos lā stus. Bija patī kami stā vē t sievieš u kompā nijā un klausī ties, kā viņ i viens otru sauc un tū risti lamuvā rdos, kur vā rds "kuce" ir vismaigā kais no visiem. Mū su dzimtenē par to bū tu dauzī ti, bet te valsts ir musulmaņ u un tā da kadru komunikā cija laikam pat apsveicama. Ļ oti uzjautrinā ts.
Reģ istrē š anā s viesnī cā notiek diezgan ā tri, tikai stundu pē c ieraš anā s un anketu aizpildī š anas un dokumentu skenē š anas. Tajā paš ā laikā lietas tiek atstā tas uz ielas un modrs viesnī cas darbinieks pa logu vē ro, lai viņ am nekas nenotiek. Mums arī paveicā s, ka nekas netika zaudē ts.
Mē s lidojā m ar divā m ģ imenē m un lū dzā m mū s apmesties netā lu. Draudzī gais personā ls to arī izdarī ja - viņ i mū s izmitinā ja vienā ē kā - viena ģ imene ē kas labajā pusē pirmajā stā vā , otrā - ē kas kreisā s puses treš ajā stā vā . Toreiz bija ļ oti interesanti meklē t vienam otru ķ ermenī . Sava veida bezmaksas meklē jumi. Tas mū s ļ oti iepriecinā ja. Lai gan tuvumā esoš ā s istabas bija brī vas un varē jā m dzī vot blakus istabā s, viesnī cas vadī ba nolē ma, ka mums vienam no otra jā paņ em pauze.
Mantā s, kas tika atstā tas reģ istrā cijas laikā pie ieejas, man vē l bija vasaras lietas, bet viņ i neļ ā va man paņ emt č emodā nu pie reģ istrā cijas. Tas nav karalisks bizness, nē sā jiet koferi uz istabu. Turklā t telpa atrodas treš ajā stā vā bez lifta. Un tikai stundu pē c reģ istrē š anā s istabā mums atnesa koferus. Tas bija ļ oti noderī gi un mū s ļ oti iepriecinā ja.
Viesnicas istaba. Istaba mū s ļ oti iepriecinā ja. No istabas logiem bija skats uz ieeju ē kā . Un, lai gan bija jau 23:30, telpā no ielas skaidri bija dzirdama patī kama skaļ a mū zika, jo cilvē ki kulturā li atpū tā s tieš i pie mū su ē kas. Pat ar aizvē rtā m balkona durvī m bija modē baudī t mū su mī ļ ā kā s grupas Laskovy May dziesmas. Balkona durvis vakarā labā k nevē rt, jo darbinieki intensī vi laist zā lienus un plū stoš ajā ū denī vairojas odi, kas radī s patī kamu kompā niju visu nakti.
Droš s. Seifa atslē ga, kas mums tika atsū tī ta vestibilā , spī tī gi negribē ja labi iekļ ū t slē dzenē , un tā pē c pirmo dienu pavadī jā m patī kami istabā , jo nebija kur atstā t naudu un dokumentus. Tač u pē c otrā s apelā cijas vestibilā pie mums ieradā s jautrs inž enieris, kurš pagrieza seifa slē dzenes noslē pumu uz otru pusi un atslē ga sā ka piestā vē t slē dzenei. Tiesa, tajā paš ā laikā viņ š visu laiku krita ā rā no pils, bet tie jau bija sī kumi, pie kuriem pē c nedē ļ as dzī ves var viegli pierast.
Mini bā rs. Š ķ iet, ka mums nav paveicies. Mums bā rā bija litru ū dens pudele diviem, 330 ml kolas un 200 ml sprite. Principā ar to pietika, lai lū pas neizž ū tu. Jū s nevarat dzert krā na ū deni, tā pē c mē s nekavē joties ielē jā m ū deni tē jkannā , lai pagatavotu tē ju. Š im nolū kam viesnī cā ir interesanta spē le ar nosaukumu "Atrast noietu". Mē s atradā m kontaktligzdu. Tas atrodas aiz pjedestā la, uz kura ir moderns 22 collu televizors. Viegli piespiež ot pjedestā lu, lai televizors neuzspridzinā tos, varat viegli pagatavot sev tē ju. Bet tad mē s nolē mā m, lai nemitī gi nekustinā tu skapi uz grī das, uzvā rī t tē ju tualetē , jo viņ i tur arī atrada izeju. Uz vienī gā krē sla istabā neapsē dā mies, jo uz tā kā ds uzlē ca pirms mums, un apsē ž oties sē deklis stipri nokrita, noraujot mū su priesterus, kuri nebija pieraduš i pie tā diem jokiem.
Gaisa kondicionieris, paldies Dievam, darbojā s. Bet, mē ģ inot to iestatī t, radī ju arī smieklī gas situā cijas, kad vadī bas pogas vienkā rš i izkrita, mē ģ inot tā s nospiest.
Kartes ieejai istabā . Patī kami pā rsteigts. Sā kumā mani pā rsteidza pirmā karte, uz kuru elektriskais slē dzis pā rstā ja reaģ ē t tieš i darbī bas laikā . Un tad mani uzjautrinā ja otrā kā rts, kas pā rtrauca atvē rt mū su istabas durvis. Tajā paš ā laikā atstā jā m istabā otro nestrā dā još o karti. Tā pē c, lai kaut kā tiktu istabā , devā mies uz vestibilu, kur pē c identitā tes noskaidroš anas mums iedeva vē l vienu kartiņ u. Paldies viesnī cas vadī tā jam par ikdienas meklē jumiem, uzturoties viesnī cā . Es domā ju, ka tū risti no Vā cijas, Rumā nijas un citā m Eiropas valstī m nebū tu varē juš i izpildī t š os uzdevumus, un mē s bū tu ieguvē ji.
Vannas istaba. Ī paš s paldies viesnī cas personā lam par vannas istabu. Lai gan mū su uzturē š anā s laikā mums netika atnesti š ampū ni, ž elejas, ziepes, duš ā bija plastmasas vā ciņ š . Viņ a man ļ oti palī dzē ja. Kad pludmalē griež u kā ju, uzliku uz kā jas, lai neizmirktu apsē jus. Bija ļ oti ē rti izmantot izlietni. Tā kā ū dens izlietnē bija skrē jis vairā kas minū tes, ū dens spiediens jaucē jkrā nā tika noregulē ts tā , lai ū dens tecē tu plā nā strū klā un neapplū dinā tu apakš ē jos stā vus. Principā duš ā varē ja mazgā t rokas un iztī rī t zobus, par ko liels paldies viesnī cas ģ enerā lmenedž erei. Tualetes podā nav tualetes birstes, bet tualetes podu varē ja viegli notī rī t ar rokā m.
Arī a la carte restorā ni mū s patī kami pā rsteidza ar savu apkalpoš anu. Jū ras restorā ns Dolphin priecē ar bezmaksas zupu ar sasmalcinā tiem krabja gabaliņ iem. Cilvē ki ar metā lkeramikas zobiem labprā t koš ļ ā tos caur hitī na apvalku. Varat arī pasū tī t garneles par USD 5 par 100 gramiem un sausu pudeli par 27 USD. Ieeja austrumu a la carte restorā nā maksā.18 USD vienai personai. Bet š ī restorā na ē dienkarti bez maksas var nogarš ot arī bezmaksas PALM restorā nā , tā pē c nolē mā m, ka labā k pamē ģ inā sim humusu pā rē jo viesnī cas iemī tnieku kompā nijā un neizcelsimies ar nepā rdomā tiem tē riņ iem. Starp citu, Palm strā dā gandrī z visu diennakti, tomē r nezinu, kur kā ds tur redzē jis jū ras veltes, bet zivis ir katru dienu.
Bet visvairā k pā rsteidza mū su gids no saimnieka Ali. Otro gidu sauca Mukhtar, un es visu laiku gribē ju viņ am kratī t ķ epu. Bet Ali ir kaut kas! Jau pirmajā tikš anā s reizē ar atnā kuš ajiem viņ š no sapulces izsita vairā kus cilvē kus, kuri uzdroš inā jā s teikt, ka viņ a piedā vā tā s ekskursijas ir par 30% dā rgā kas nekā citur. Un ka jū s varat tos iegā dā ties tieš i pie viesnī cas daudz lē tā k. Viņ i negribē ja cienī t gidu un ļ ā va viņ am nopelnī t naudu. uz sā niem. Mē s arī nolē mā m vispirms sakā rtot cenas, jo rī kojums ierasties pie viņ a ne vē lā k kā pē c stundas ar naudu, dokumentiem un talonu mums š ķ ita aizdomī gs. Tomē r sanā ca tā . Pavē le visu sakā rtot pē c iespē jas ā trā k bija tā , lai tū ristiem nebū tu laika noskaidrot reā lo braucienu cenu. Kad mē s no viņ a neko nepirkā m, viņ š sā ka uz mums kliegt, prasī ja mums antī kas apliecī bas, pases, talonus, lai gan tieš i iepriekš ē jā dienā viesnī ca no viņ iem paņ ē ma fotokopijas un nebija vajadzī bas ņ emt.
Tad viņ š atkal pieprasī ja aizpildī t anketas, un, uzzinā jis, ka mums nav pildspalvu, viņ š teica, ka tā nav viņ a problē ma un tū ristiem vienmē r kabatā jā bū t sertifikā tam, pasei, talonam un pildspalvai. Viņ i paņ ē ma pildspalvas vestibilā , bet, tiklī dz viņ š ieraudzī ja, ka nesam viņ am aizpildī tos dokumentus, viņ š uzreiz piecē lā s un izgā ja no viesnī cas. Viņ š droš i vien gribē ja ar mums uzspē lē t. Mē s apsē dā mies viņ u gaidī t, un pē c 20 minū tē m ieradā s otrs gids Mukhtars. Jautā jā m viņ am, kā pē c gids pret mums izturas tā , it kā mē s bū tu sagrā buš i Sinaja pussalu un to neatdodam. Mukhtars, mierī gā ks, mums, eiropieš iem, paskaidroja, ka Ali ir ļ oti lepns cilvē ks un viņ am patī k, ja viņ u ciena. Es domā ju, ka darbā cilvē kam ir jā strā dā un jā nes uzņ ē mumam peļ ņ a, nevis jā sū ta klienti. Š ā dam cilvē kam nav vietas darbā ar cilvē kiem.
Citā di viesnī ca tī ra, personā ls pieklā jī gs, lai gan ar ē ģ iptieš u mentalitā ti. Vienkā rš i viņ i joprojā m neapzinā s, ka ir darbā , un es neesmu draugs, bet gan klients. Un personā la pazī stamī ba mums ir nepatī kama.