Dominikānas Republika un nianses

Rakstīts: 9 februāris 2013
Ceļošanas laiks: 9 — 18 decembris 2012
Kam autore iesaka viesnīcu?: Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
9.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 9.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 10.0
Gran Bahia Principe Ambar 5*
Tas bija mū su medusmē nesis! Tur ieradā s nā kamajā dienā pē c mū su svinī bā m. Tū risma operators Biblioglobus ir sliktā kais tū risma operators, ko esam izmantojuš i. Tikš anā s ballī te Biblioglobus (Marina) mū s 3.5 stundas veda uz viesnī cu. Tas ir š ausmī gi. Mū su viesnī ca bija priekš pē dē jā . Ieraugot katru lī dz viesnī cai pa ceļ am 40.30 minū tes, rē ķ inā jā mies ar tā dā m paš ā m atvadā m no mums. Rezultā tā mū s pā rgurusi pē c lidojuma un garā ceļ a atveda uz viesnī cu Bavaro un teica, ka jā iet uz kā du pieturu, kur mū s vedī s tramvaji. Mē s vienkā rš i bijā m "apstulbuš i". Kopumā viņ i sanā ca paš i. Paldies Biblioglobusam un Marinai.
Beidzot sasniedzot reģ istratū ru, mums tika pieš ķ irta istaba pirmajā stā vā ar 2 gultā m reģ istratū rā . Un tas ir jaunlaulā tajiem! ! ! Pē c problē mas izskaidroš anas reģ istratū rā steidzama telpas nomaiņ a tika atteikta, iespē jams, pieejamī bas trū kuma dē ļ . Un tū roperators apsolī ja, ka š ī ir kā zu viesnī ca.

Turklā t man bija dzimš anas diena pē c 1 dienas, un pat jubileja, apaļ š randiņ š ! Rezultā tā nesaņ ē mā m nekā das rū pes, uzmanī bu un pat mazā ko pā rsteigumu. Domā ju, cik vē l ir jā notiek lieliem pasā kumiem, lai kaut kas notiktu (kā zas, jubileja)? . Un reģ istratū rā par to teica. Rezultā tā mū su numurs tika nomainī ts tikai pē c 3 dienā m...pateicoties manai neatlaidī bai. Tā pē c paturiet prā tā š os punktus, ja plā nojat jebkā da veida svinī bas.
Bet, tā kā mē s jau esam pieauguš i, un mē s atnā cā m atpū sties un baudī t dzī vi, mē s nolē mā m vienkā rš i ignorē t š os sī kumus! ! ! Tagad par viesnī cu.
Istabas:
ļ oti plaš s, ē rts. Mū su otrā istabiņ a atradā s 3. stā vā , no kuras paveras lielisks skats un nav mitruma smakas. Numurā ir bezmaksas mini bā rs un kafijas automā ts ar tē jas un kafijas komplektu. Ļ oti ē rti. Liels balkons, vienkā rš a vanna.
Kas attiecas uz tī rī bu, tad es nesaprotu tos tū ristus, kuri kurn par to, cik reiž u, cik reizes dienā mainī ja dvieļ us...Mē s nenā cā m tā pē c. Bet kopumā istaba tika iztī rī ta un gultas tika saklā tas 2 reizes. Mē s vienmē r atstā jā m dzeramnaudu. Istabene mums izpildī ja tā dus greznus dvieļ u gulbjus, vienmē r ar svaigiem ikdienas ziediem. Ļ oti mī ļ i.

Uzturs:
centrā lais restorā ns ir lielisks, ļ oti daudz daž ā du ē dienu: zivis, zī dī tā ja cū ka, gaļ a, tī tars, augļ i, dā rzeņ i utt. Patika ī sti liellopa steiki un augļ u un svaigu sulu pā rpilnī ba. Bā rā visi Eiropas dzē rieni ir bez maksas. Kopumā viss ir kā rtī bā . Viņ i piedā vā apmeklē t restorā nus, no kuriem izvē lē ties: japā ņ u, zivju, meksikā ņ u uc Tā tad: NEIESAKU NEVIENAM!! ! !
1. stā vē t rindā pie pasū tī jumu galda
2. Piedā vā jiet jaunā ko un neē rtā ko laiku
3. Meklē si š o restorā nu, jo teritorija ir milzī ga, un kartei nevar uzticē ties.
4.

Restorā nā ir tikai viena ē dienkarte: jū s izvē laties 2 uzkodas un 1 pamatē dienu, 1 desertu. Visi. Nav citas izvē les.
5. Beigā s no š ī murga skrienot atgriezī sities restorā nā Central Head.

Teritorija:
pateikt lielu nozī mē neteikt neko! Vienkā rš i milzī gs! Viņ i brauca ar tramvajiem. Karte, kas tiek izsniegta reģ istratū rā , ir vē l mulsinoš ā ka un neinformatī vā ka filistru uztverei. Viesnī ca pieauguš ajiem, bez bē rniem. Katru vakaru gā jā m un gā jā m pastaigā uz viena tī kla kaimiņ u viesnī cā m, uz izrā dē m un tā vien.

Okeā ns:
brī niš ķ ī gā kā s atmiņ as, ļ oti silti 29 grā di, samē rā mierī gi, vienmē r dā rd, zaļ š . Pludmalē sauļ oš anā s krē sli ar saulessargiem no palmu lapā m. Biež i ieradā s pā ri ar bē rniem no tuvē jā m viesnī cā m (viņ u pludmalē s lietussargu praktiski nav), tač u neviens viņ us nebrauca, un bē rni uzvedā s ļ oti cienī gi.

Ekskursijas: aizņ ē ma 2:
1. Santodomingo. 85 USD/persona Columbus bā ka, Dominikā nas Republikas ā rē jā infrastruktū ra. Nekas ī paš s.
2.
Saonas sala - 125 USD/pers Es iesaku š o. Skaista daba.
Kopumā visi gidi ir ļ oti, ļ oti vā ji, neprot runā t 2 vā rdus, nestā sta loģ iski. Visi no Krievijas Federā cijas, bet dzī vo 2-3 gadus jau Dominikā nas Republikā . Apmā cī bas lī menis ir ļ oti zems. Un cena neatbilst saņ emtajiem iespaidiem.

Tagad tas ir svarī gi: mū su tū risma operators Biblioglobus (Marina) teica, ka tū ristu pulcē š anā s vieta "Trī s palmas" ir piemineklis Punta Cana viesnī cas centrā no 3 palmā m. Un spilgtā kais ir tas, ka tieš i otrā pusē ir tieš i tā pati viens pret vienu Bavaro viesnī ca ar tieš i tā du paš u uzņ emš anu un pieminekli "Trī s koki ar lapā m". Š ī s ir 2 zā ļ u kopijas, kas atš ķ iras tikai ar pieminekļ iem, un tad tā s ir lī dzī gas, piemē ram, 2 ū dens pilieni. Pirms ekskursijas mums bija ļ oti jautri! ! ! Un ne tikai mē s. Tā du tū ristu bija daudz. Par to tū roperatoram jā pastā sta, ka blakus atrodas 2 identiskas 2 daž ā du viesnī cu zā les, kas praktiski stā v viena otrai. Tā pē c paturiet to arī prā tā.

Pieredzē juš i padomi:
viens.
Noteikti paņ emiet lī dzi š ampū nu un kondicionieri. ū dens ir ļ oti ciets un viesnī ca neko labu nesniedz.
2. Paņ emiet lī dzi pirmā s palī dzī bas aptieciņ u. Medicī niskā aprū pe par dā rgā m cenā m.
3. Viss ekskursiju š arms Dominikā nas Republikā ir vietu, salu skaistumā , nevis gidu stā stos. Ekskursijas ir dā rgas, ņ emiet naudu.
4. Neej ā rpus viesnī cas, ir daudz laupī š anas.
5. Ekskursijā s apmeklē jiet vietē jos veikalus. Ko var nopirkt?
- rums Barcelo par 17.5 dolā riem
- cigā ri, kafija, kakao
- lieliski dabī gi š ampū ni un matu maskas no kakao.
- kokosriekstu eļ ļ a ķ ermenim. SUPER! ! ! Tikai 5 dolā ri.
- Dabiski krē mi no bruņ urupuč u taukiem. 12.38 ASV dolā ri Ļ oti patika. Kakao sviests sejai - 14 dolā ri.
6. Negaidi no dominikā ņ iem superservisu, jo viņ i tieš i tā di ir.

Vispā r visi negatī vie iespaidi saistī jā s ar ieraš anos (turoperatora vaina), bet kopumā Dominikā nas Republika ir paradī zes valsts!
Atpū ta un iespaidi - SUPER! Pā riem bez bē rniem ļ oti iesaku š o viesnī cu!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Rādīt citus komentārus …
аватар vlu100100
vlu100100

Labdien! tātad, precīzi ierašanās datumi: 12/9/12 līdz 21/12/12.
Tagad jūs varat pārbaudīt visu. Manas ceļojumu aģentūras pārstāvis personīgi manā priekšā izteica komentārus par jaunlaulātajiem.
Otrkārt, jūsu komentārs nav skaidrs "Treškārt, tūrisma operatora vietnē nav nevienas viesnīcas ar tādu pašu nosaukumu kā ceļojumu patiesības vietnē http://www.bgoperator.ru/main5.shtml?flt=100410365949"
Nav patīkami dzirdēt no jums vispār tādus komentārus, kas mums sagādāja neērtības. Vai nu klienta sūdzība jums nav absolūti svarīga un jūs to neizmantojat kā instrumentu sava darba optimizēšanai, vai arī jūs vienkārši neesat profesionālis. Cilvēks var klusēt, klusēt, slēpties, un tad tādas kļūdas neatpazīs. Vai arī cilvēks var dalīties ar informāciju, pie kuras var strādāt. Tava atbilde man šķita rupja un nekompetenta.

Mon, 11 Feb 2013, 12:54
аватар bibliotravel
bibliotravel

1) Viesnīca GRAN BAHIA PRINCIPE AMBAR ir daļa no liela viesnīcu kompleksa, kas sastāv no 4 viesnīcām. Šai viesnīcai nav sava autobusa piekļuves. Viesnīcas teritorijā var iekļūt tikai caur reģistratūru un Gran Bahia Prinvipe Bavaro - Punta Cana viesnīcu teritoriju. Tāpēc gids nevarēja dot tūristiem liftu Gran Bahia Principe Ambar viesnīcas reģistratūrā.

2) Par to, ka tūristam ir jubileja, tūroperators iepriekš nesaņēma informāciju no aģentūras un nevarēja informēt viesnīcu. Tādas lietas tiek paziņotas iepriekš, lai viesnīca ir sagatavota.

Mon, 11 Feb 2013, 13:01
аватар Olgaolga153
Olgaolga153

citāts "Viesnīcas teritorijā var iekļūt tikai caur reģistratūru un Gran Bahia Prinvipe Bavaro - Punta Cana viesnīcu teritoriju. Tāpēc gids nevarēja dot tūristiem liftu Gran Bahia Principe Ambar reģistratūrā."
Tās ir lietas, par kurām tūristus vajadzētu informēt iepriekš."
Pirmo reizi dzirdu, ka gidam nav pienākuma vest viesus uz reģistratūru, bet vienkārši norādīt virzienu, kur doties. Biblio Globus ir ļoti apšaubāms pakalpojums.

Mon, 11 Feb 2013, 18:26
аватар vlu100100
vlu100100

Dīvainā kārtā tieši tā arī notika. Es nekad to neesmu pieredzējis nevienā citā pasaules valstī. Meklējām šveicaru, pieturu... Turklāt tūroperatora pārstāve man raksta "smieklīgu atbildi", kāpēc gids nevarēja mums iedot pacēlāju... Iemesls ir tāds, ka gidam jāprot sazināties ar tūristiem. Tad problēmu nebūs! Summējušies, iestādījuši, gājām, nevis “iet uz to pieturu pie šveicariem.” Tad palika sliktāk... kad tūristi nevarēja atrast savu uzņemšanu apskates ekskursijām, skrēja pa visu teritoriju. Patiešām, viesnīcās ir 2 absolūti identiskas reģistratūras. Vajadzēja redzēt tūristus, kuri izskatās ļoti pieklājīgi un vienkārši nolādē "brīnišķīgo gidu". Un neviens nevēlas nekādu ekskursiju. Starp citu, viņa pat 15 minūtes kavējās uz mūsu tikšanos (pirmo).Iedomājieties, mēs pievienojāmies visam pūlim ar citu gidu, kurš ieradās laikā. tad parādījās mūsējie un lepni veda visus līdzi ...
Otrkārt, par jubilejas brīdinājumu... Vai man nevajadzētu mācīt aģentūru pārstāvjiem, ka viņiem par kāzām un jubileju jāinformē tūroperators??? Sniedzu informāciju, neklusēju. Tātad, kāpēc bibliotravel kundze man sniedz nekompetentus padomus? Komunikācija kļūst arvien interesantāka! Pats strādāju biznesā un mūsu uzņēmumā neviens neļaujas tā komunicēt ar klientiem !!Mācu saviem vadītājiem iemācīties ieklausīties savos pircējos, izdarīt loģiskus secinājumus un mācīties no kļūdām.
Nu vienalga, lai veicas visiem!

Mon, 11 Feb 2013, 19:06
аватар dina_egorova
dina_egorova

Hmm, žēl to tūristu, kuriem ir tādi nelieši (Gidi). Parasti Gids (iedzīvotājs) atved savus klientus uz viesnīcu un paliek tur, līdz viņi ir apmetušies. Reģistratūrā strādā cilvēki, kas runā angliski. bet tūristiem tas nepieder, un viņiem tas nav īpaši pienākas - iedzīvotājam ir jāpalīdz viņiem pārcelties un jāvienojas ar reģistratūru, ja rodas problēmas. un iedzīvotājam arī jāatrisina visas problēmas, kas var rasties "viņa palātai".

Tue, 12 Feb 2013, 03:46
аватар