Viesnīca ir super, un Dominikānas Republika ir naudas vērta

Rakstīts: 30 septembris 2012
Ceļošanas laiks: 26 augusts — 8 septembris 2012
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 9.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 9.0
Infrastruktūra: 8.0
Atpū tā s š ajā viesnī cā no 2012. gada 26. augusta lī dz 8. septembrim. Gran Bahia Principe Ambar 5*
Ī si pastā stī š u par viesnī cu visus plusus un mī nusus. Sā kš u ar pā rvadā tā ju Transaero, kompā nija ar katru gadu paliek arvien sliktā ka, palaist tā du lidmaš ī nu ir ņ irgā š anā s par cilvē kiem, var likt kā jas aiz ausī m, jo ​ ​ vietas ir tikai ī siem vī rieš iem, un ē diens ir slī pums, labi, mē s cietā m 11 stundas, jo tas ir sī kums, maza atkā pš anā s. Tagad par viesnī cu, pati viesnī ca sastā v no vienas ķ ē des viesnī cu kompleksiem - Amabar, Esmiralda, Punta Cana un Bavaro. Atpū tā mies Barnā , dabū jā m š iku Delux istabiņ u, par to nav nekā du pretenziju, š ī viesnī ca ir superī ga jaunlaulā tajiem, sagaida ar rumu, augļ iem un mazā m dā vaniņ ā m, bija ļ oti jauki. Teritorija milzī ga, zaļ a un sakopta. Ē diens mū su viesnī cas restorā nā bija daudzveidī gs, katra diena bija tematiska, man ļ oti patika ko ar mani vā rī ja, makaroni bija super, bija arī jū ras veltes, bet kaut kā nebija pareizi, lai gan tika pasniegti omā ri un garneles un krabji viss bija, tas ir, brokastis, pusdienas un vakariņ as bija š iki, vienmē r bija ko ē st, lī dz atvaļ inā juma beigā m nedaudz apnikā m, un tā pē c ar ē dienu bijā m apmierinā ti. Pastā stī š u par Kū ts priekš rocī bā m, tie, kas izvē las š o konkrē to viesnī cu, ar š o rokassprā dzi var ē st gandrī z visur, viņ i gribē ja uz Punta Cana, Bavaro vai Esmeralda, mē s bijā m pā ris reizes, mē s gribē jā m ej vē lreiz uz š o viesnī cu pludmalē m, negribas ē st bā rā mū su viesnī cas pludmalē , aizbraucā m uz Punta Cana uzkodu bā ru, ar mū su rokassprā dzē m viss bija iespē jams. Par pludmali atkal mū su pludmales pluss, mums bija lietussargi gandrī z pie katra sauļ oš anā s krē sla, Bavar un Punta Cana nebija, viņ i visi atradā s zem klajas debess, un es jums teikš u, ka pat krē ms netiks. palī dziet jums, saule ir ļ oti agresī va. Esmiraldai bija lietussargi, bet tur bija daudz bē rnu un tur nebija klusuma, bija kluss un mierī gs, pat no citiem kompleksiem viņ i nā ca pie mums. Vē l viens pluss ir tas, ka mū su viesnī cā ielaiž tikai personas pē c 18 gadiem, jū s to novē rtē siet vē lā k, tas ir, tas atsijā ja amerikā ņ u jaunieš us, kuri nā ca dzert un ē st narkotikas, tā di frī ki tad apmetā s pie mums, bet es pat biju pā rsteigts, zvans uz reģ istratū ru, ka kaimiņ i ir trokš ņ aini, un uzreiz parā dī jā s apsardze, kas paskaidroja, ka š ajā viesnī cā JĀ BŪ T KLUSUMAM un viss kļ uva kluss un mierī gs (patī kami, jū s gaidā t š o gadu - klusums un miers). Atgriezī simies pludmalē , visur ieeja okeā nā bija laba, lai gan to visu nomainī ja viļ ņ i, tad klusi, tad nebija aļ ģ u. Bet joprojā m peldē ju pietiekami, un okeā ns bija silts un maigs)))
Kā jau visi, nu, gandrī z visi jaunlaulā tie, nolē mā m sarī kot otrā s kā zas, pareizā k sakot, kā zu fotosesiju un ī sumā pastā stī š u un pabrī dinā š u tos, kas nolemj to pavadī t tur. Mē s tam gatavojā mies 3 mē neš us. Vienojā mies ar organizatoriem par visu, ko vē lamies, visu pā rrunā jā m ar fotogrā fu un gaidī jā m š o dienu. Uzreiz pateikš u kā gribi lai neizdodas, viens faktors kā neapspriest un nenest bildes ko gribi pie izejas, viss nokā rtosies caur vienu vietu, dominikā ņ i slinki un mū su krievi mē s vienkā rš i nevaram gū t rezultā tus no viņ iem, tas ir viss, ko mē s saņ ē mā m. Ja jū s nolemjat rezervē t salonu, tas nav tā vē rts, viss peld no tā da karstuma, un labā k ir tikai ietonē t skropstas un izcelt acu kaktiņ us, tas ir VISS! ! ! Paņ em vieglu kleitu, jo pē c pusstundas viss plū st un peld un gribas STEIDZĪ GI novilkt un ienirt okeā nā . Ziedi mums atnesa tā du postu, ilgi bijā m š okā , vā rdi tonē t ziedus š ajā valstī nav kā Maskavā , stulbi piepilda tos ar krā su no smidzinā š anas kannas un viss ir gatavs, un viņ i to nedarī ja. lai velns, ka ziedi sā ka vī st. Pā rrunā jiet VISU lī dz sī kā kajai detaļ ai un pieprasiet lī gumu, ja nolemjat visu darī t pats. Ja vē laties š o uzticē t saviem tū roperatoriem, tad varu arī brī dinā t, ka viss ir banā li un vienkā rš i, bet te jā ņ em garantija fotogrā fam, mū su draugi no Tez tū res tad nospļ ā va pirms izbraukš anas, saņ ē ma disku no kā zā m un ilgi smē jā s un raudā ja - 5 bildes no 450 ir viss, kas notika ir normā li, pā rē jais ir tas, kas bija un aizpildī ja bez rediģ ē š anas un pat neapgrū tinā ja. Tā tad, pirms vē lies to visu darī t simts reizes, apdomā visu un izkrati visu no fotogrā fa, jo viņ i visumā š ausmī gi izmet, mē s kopumā bijā m š okē ti par savu, nevis profesionalitā ti un pat mū su paš u. bildes atbraucot mā jā s izsita vē l 2 nedē ļ as, lai gan saka, ka 3 dienas un darbs tiek nodots, lai gan naudu iedeva uzreiz ( NEDODIET naudu uzreiz, lai cik labs fotogrā fs liktos, atstā jiet pusi, kuras dē ļ viņ š nā ks un dos jums darbu). Nu atkal tie ir sī kumi, labā k bū tu neko nesakā rtojuš i un atpū tuš ies bez nerviem, bet patiesī bā viss nesanā ca tā , kā gribē tos un reizē m tas nav atkarī gs no tevis, bet atkarī gs no negodī gi fotogrā fi, kuru jū ra ir, un organizatori, kuri ī sti nevar apmierinā t kaprī zes un par ko viņ iem arī maksā . Nu, kopumā tas arī viss, lai gan ī sumā neizdevā s))))
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

Rādīt citus komentārus …
аватар vlu100100
vlu100100

Labdien! tātad, precīzi ierašanās datumi: 12/9/12 līdz 21/12/12.
Tagad jūs varat pārbaudīt visu. Manas ceļojumu aģentūras pārstāvis personīgi manā priekšā izteica komentārus par jaunlaulātajiem.
Otrkārt, jūsu komentārs nav skaidrs "Treškārt, tūrisma operatora vietnē nav nevienas viesnīcas ar tādu pašu nosaukumu kā ceļojumu patiesības vietnē http://www.bgoperator.ru/main5.shtml?flt=100410365949"
Nav patīkami dzirdēt no jums vispār tādus komentārus, kas mums sagādāja neērtības. Vai nu klienta sūdzība jums nav absolūti svarīga un jūs to neizmantojat kā instrumentu sava darba optimizēšanai, vai arī jūs vienkārši neesat profesionālis. Cilvēks var klusēt, klusēt, slēpties, un tad tādas kļūdas neatpazīs. Vai arī cilvēks var dalīties ar informāciju, pie kuras var strādāt. Tava atbilde man šķita rupja un nekompetenta.

Mon, 11 Feb 2013, 12:54
аватар bibliotravel
bibliotravel

1) Viesnīca GRAN BAHIA PRINCIPE AMBAR ir daļa no liela viesnīcu kompleksa, kas sastāv no 4 viesnīcām. Šai viesnīcai nav sava autobusa piekļuves. Viesnīcas teritorijā var iekļūt tikai caur reģistratūru un Gran Bahia Prinvipe Bavaro - Punta Cana viesnīcu teritoriju. Tāpēc gids nevarēja dot tūristiem liftu Gran Bahia Principe Ambar viesnīcas reģistratūrā.

2) Par to, ka tūristam ir jubileja, tūroperators iepriekš nesaņēma informāciju no aģentūras un nevarēja informēt viesnīcu. Tādas lietas tiek paziņotas iepriekš, lai viesnīca ir sagatavota.

Mon, 11 Feb 2013, 13:01
аватар Olgaolga153
Olgaolga153

citāts "Viesnīcas teritorijā var iekļūt tikai caur reģistratūru un Gran Bahia Prinvipe Bavaro - Punta Cana viesnīcu teritoriju. Tāpēc gids nevarēja dot tūristiem liftu Gran Bahia Principe Ambar reģistratūrā."
Tās ir lietas, par kurām tūristus vajadzētu informēt iepriekš."
Pirmo reizi dzirdu, ka gidam nav pienākuma vest viesus uz reģistratūru, bet vienkārši norādīt virzienu, kur doties. Biblio Globus ir ļoti apšaubāms pakalpojums.

Mon, 11 Feb 2013, 18:26
аватар vlu100100
vlu100100

Dīvainā kārtā tieši tā arī notika. Es nekad to neesmu pieredzējis nevienā citā pasaules valstī. Meklējām šveicaru, pieturu... Turklāt tūroperatora pārstāve man raksta "smieklīgu atbildi", kāpēc gids nevarēja mums iedot pacēlāju... Iemesls ir tāds, ka gidam jāprot sazināties ar tūristiem. Tad problēmu nebūs! Summējušies, iestādījuši, gājām, nevis “iet uz to pieturu pie šveicariem.” Tad palika sliktāk... kad tūristi nevarēja atrast savu uzņemšanu apskates ekskursijām, skrēja pa visu teritoriju. Patiešām, viesnīcās ir 2 absolūti identiskas reģistratūras. Vajadzēja redzēt tūristus, kuri izskatās ļoti pieklājīgi un vienkārši nolādē "brīnišķīgo gidu". Un neviens nevēlas nekādu ekskursiju. Starp citu, viņa pat 15 minūtes kavējās uz mūsu tikšanos (pirmo).Iedomājieties, mēs pievienojāmies visam pūlim ar citu gidu, kurš ieradās laikā. tad parādījās mūsējie un lepni veda visus līdzi ...
Otrkārt, par jubilejas brīdinājumu... Vai man nevajadzētu mācīt aģentūru pārstāvjiem, ka viņiem par kāzām un jubileju jāinformē tūroperators??? Sniedzu informāciju, neklusēju. Tātad, kāpēc bibliotravel kundze man sniedz nekompetentus padomus? Komunikācija kļūst arvien interesantāka! Pats strādāju biznesā un mūsu uzņēmumā neviens neļaujas tā komunicēt ar klientiem !!Mācu saviem vadītājiem iemācīties ieklausīties savos pircējos, izdarīt loģiskus secinājumus un mācīties no kļūdām.
Nu vienalga, lai veicas visiem!

Mon, 11 Feb 2013, 19:06
аватар dina_egorova
dina_egorova

Hmm, žēl to tūristu, kuriem ir tādi nelieši (Gidi). Parasti Gids (iedzīvotājs) atved savus klientus uz viesnīcu un paliek tur, līdz viņi ir apmetušies. Reģistratūrā strādā cilvēki, kas runā angliski. bet tūristiem tas nepieder, un viņiem tas nav īpaši pienākas - iedzīvotājam ir jāpalīdz viņiem pārcelties un jāvienojas ar reģistratūru, ja rodas problēmas. un iedzīvotājam arī jāatrisina visas problēmas, kas var rasties "viņa palātai".

Tue, 12 Feb 2013, 03:46
аватар