Hamburga un apkārtne

Fotoattē ls no Bergedorfas
Tas bija ļ oti neparasts ceļ ojums. Var teikt, ka pirmais š ā da veida. Lai arī mū su ceļ ojumi turpina ritē t pilnā sparā , tač u pastā vī gie lasī tā ji jau skaidri pamanī juš i lielu pauzi stā stu publicē š anā . Un patiesī bā š ī stā sta rakstī š ana ir liels brī nums š ī vā rda labā nozī mē . Uzreiz jā saka, ka rakstu š o stā stu savā m rokā m, kas nozī mē , ka viss jau ir salī dzinoš i labi.
Komplekss
Nesen mē s zaudē jā m ceļ ojumu uz Itā liju. Mums bija paredzē ts lidot, bet lidoju tikai es, un diemž ē l ne ar lidmaš ī nu, bet gan ar velosipē du. Savā dzī vē daudzkā rt esmu nokritis no velosipē da un pusaudž a gados pat cietis avā rijā . Tač u š oreiz pā rspē ja visus gadī jumus kopā . Guļ us parkā uz bruģ akmeņ iem, ar š ausmā m redzē ju, kā mana roka guļ tā dā leņ ķ ī , kā dā tai nevajadzē tu gulē t. Kad Daš a un Miš a ieradā s mani glā bt, viens no maniem pirmajiem jautā jumiem bija “Kā ds ir nā kamais ceļ ojums un kad? ”. Kad Daš a teica, ka pē c nedē ļ as mums paredzē ta Itā lija, es biju ļ oti pā rsteigts un nevarē ju saprast. Kur tieš i un ar kā dā m aviokompā nijā m? Nu re, Itā lija. . . Tas bija sā pī gs š oks, kurā atmiņ a kā du laiku sā k uzvesties savā dā k. Visu nedē ļ u cerē ju, ka vē l paspē sim lidot, bet lū zumi izrā dī jā s diezgan nopietni, turklā t uz abā m rokā m uzreiz. Bet mū sdienu ukraiņ u medicī na dara brī numus. Un ne jau nejauš i es uzrakstī ju vā rdu “ukrainis” ar lielo burtu. Daudzi uzskata, ka mū su valstī ir slikta valsts medicī na, un kā cilvē ks, kurš nedē ļ u pavadī ja Neatliekamā s palī dzī bas slimnī cā , gribu teikt, ka ar valsts medicī nu viss ir kā rtī bā . Bet, piemē ram, ar Ukrainas uzņ ē mumu BikeNow tieš ā m ir problē mas. Kad ziņ ojā m, ka velosipē da aizmugurē jā bremze nedarbojā s un pie kā tas ir novedis, mē s redzē jā m sliktā ko slikto servisu. Ī sā k sakot, beigā s saņ ē mā m atbildi formā tā “Pats vainī gs, ka noī rē ju no mums velosipē du. ”
Kopumā ļ oti priecā jos, ka ar š ā du kritienu izglā bos tikai ar lauztu roku, un pozitī vā vilnis mani praktiski nepameta. Ļ oti priecā jos arī par to, ka iepriekš ē jā vakarā man izdevā s vecā kus aizsū tī t ceļ ojumā , un viņ iem vismaz manu roku dē ļ nebija ceļ ojuma. Kad mana mā te man jautā ja, kā viņ a varē tu man sniegt morā lu atbalstu, es teicu, ka labā kais, ko viņ i tagad var manā labā darī t, ir doties uz Kairu un apskatī t piramī das, fotogrā fija uz piramī du fona man bū s liels iedvesmas avots. ka ceļ ojums turpinā s. Tā arī vecā ki darī ja. Arī Helovī nam nevajadzē ja kostī mu)))
Pē c operā cijas man nebija laika atgū ties lī dz minimā li pieņ emamam fiziskajam kondī cijai, lai varē tu lidot, un nā cā s nokavē t lidojumu. Uzrakstī ju pieprasī jumu Wizz, un viņ i ar prieku piekrita, atmaksā jot man turp un atpakaļ biļ eti, vē rš ot uzmanī bu uz to, ka ir labi izvē lē ties elastī gu tarifu, lai izvairī tos no š ā dā m situā cijā m.
Par laimi Itā lija nebija vienī gais ceļ ojums priekš ā . Lī dz brī dim, kad es aizbraucu uz Hamburgu, es jau biju iemā cī jusies daudz ko darī t ar savā m rokā m, bet joprojā m ceļ ojuma galvenā varone ir Daš a. Tā kā lielā kā daļ a lietu viņ ai bija jā dara divas reizes - sev un man. Un vispā r, cik svarī gi ir uzticams dvē seles palī gs. Patiesī bā viena no manā m problē mā m ir nodzī vot laiku pirms operā cijas, tad iziet roku rehabilitā ciju. Tač u uz Daš as pleciem krita ī sts pā rbaudī jums. Dariet pilnī gi visu ap mā ju un pilnī bā rū pē jieties par mani, atrisiniet visus jautā jumus ar apdroš inā š anu un slimnī cu. Kā izrā dī jā s bez rokā m - kā bez rokā m! Man, kā vienmē r, ir ļ oti paveicies ar savu iecienī to darbu. No vā cu menedž era pirmajā s dienā s saņ ē mu ziņ u formā tā “Andrej, es saprotu, cik tev tagad grū ti, lū dzu nedomā par darbu, bet pilnī bā koncentrē jies uz savu veselī bu, atgriezies tikai tad, kad esi pilnī bā gatavs ”, un visi slimī bas atvaļ inā jumi ir pilnī bā apmaksā ti. Saņ ē mu arī atbalsta ziņ u no Kijevas kolē ģ iem ar zī mī ti, ka nav jā atbild, jo viņ i saprot, ka ar lauztā m rokā m to darī t ir nereā li. Š ā dos brī ž os sentimentalitā te mani aizveda lī dz asarā m.
Tas bija smieklī gi, kad pirmajā vakarā mana mā te man rakstī ja: “Dē ls, uzraksti mums kaut ko labu”. Un tad pē c astoņ ā m minū tē m “Es sapratu, man nevajag rakstī t”)))) Bet, par laimi, mū sdienu tehnoloģ ijas var atpazī t tekstu no balss, un es pietiekami ā tri apguvu tā lruni. Tas vienkā rš i bija nepiecieš ams, lai uzzinā tu, kā atbloķ ē t tā lruni. Starp citu, telefons ir labā kais lī dzeklis rehabilitā cijai, ja gribi sē rfot internetā , iemā cies strā dā t ar pirkstiem)))) Un kā dus trikus es iemā cī jos darī t ar kā jā m! Kad tavs deguns sā k niezē t nakts vidū un tu to neiemā cī sies. Vismaz ņ em tagad un ieej akrobā tiskajā aplī . Vē l jocī ga lieta bija, kad medmā sa, izejot no istabas, nejauš i aizvē ra aiz sevis durvis, un tad pa dienu man teica, ka esmu tik pieticī ga, ka naktī pat nelū dzu palī dzī bu. Un vienu nakti man vajadzē ja medmā sas palī dzī bu, bet š oreiz dež urē ja medmā sa ar ļ oti drū mu seju. Nez kā pē c viņ as seja manī radī ja baiļ u un briesmu sajū tu. Un es nevarē ju viņ u atrast, tā pē c man nā cā s pamodinā t medmā su. Meitene teica, tā tad tur viņ a ir aiz tā m durvī m un norā dī ja uz ļ oti tumš u gaiteņ a daļ u, kur bija ļ oti drū mas durvis. Nopietni jautā ju mā siņ ai, vai viņ ai paš ai nav bail. Viņ a smē jā s, bet, spriež ot pē c nervoziem smiekliem, viņ a arī baidī jā s no medmā sas))) Interesants fakts ir tas, ka pirmajā s dienā s pē c anestē zijas man bija sapņ i, kas sastā vē ja no viena rā mja. Piemē ram, parā dā s nekustī gs attē ls ar Daš u, un viņ as galvā balss pasaka kā du frā zi viņ as vā rdā . Miega beigas. Bet atpakaļ uz ceļ ojumu.
Pirmais pā rsteigums mū s gaidī ja lidostā uz rā mja. Vai nu manas č etras plā ksnes č ī kstē ja, vai arī rā mis nolē ma č ī kstē t katram gadī jumam. Bet man bija jā iziet papildu pā rbaude. Starp citu, atgrieš anā s lidojumā darbiniece, redzot manas rokas, mani izveda ā rpus rā mja un vienkā rš i aptaustī ja drē bes. Nā kamais svarī gais solis bija lidmaš ī na. Traumatologs atļ ā va lidot, bet brī dinā ja, ka var pietū kt rokas. Bet, par laimi, arī rokas palaida garā m lidoš anu un uzvedā s labi. Starp citu, saliekamais galds ir ideā li piemē rots salauztu roku glabā š anai visa lidojuma laikā ))))) Kā es priecā jos par to, ka lidojā m ar lidmaš ī nu. Tas nozī mē tikai vienu – ceļ ojums turpinā s!
Hamburga
Mē s ar Daš u stā vē jā m apburti un vē rojā m neparasto divstā vu Lufthansa lidmaš ī nu, kas sā ka nesteidzī gu taksometru. Lidmaš ī na pā rliecinoš i virzī jā s uz izlidoš anas skrejceļ u. Vai viņ š joprojā m lidos? Savukā rt lidmaš ī na pameta skrejceļ u un sā ka uzņ emt ā trumu. Pasā kumam sekoja daudzi cilvē ki. Kā dā brī dī lidmaš ī na pacē lā s no zemes un aizlidoja. Displejā bija redzama informā cija, ka reiss ir izlidojis. Pē c izlidoš anas cita lidmaš ī na nolaidā s uz skrejceļ a un sā ka manevrē t lidostas virzienā . Zilā tī rī š anas maš ī na braukā ja apkā rt un mazgā ja lidostas teritoriju. Stā vē jā m kā zibens nosperti, visa viltī ba bija tā da, ka visas izlidojoš ā s un ielidojoš ā s lidmaš ī nas bija mazā kas par mani! ! ! Tajā paš ā brī dī sā kā s vulkā na izvirdums, un lava metā s arvien zemā k un zemā k uz Pompeju pusi. Zā lē sā ka nodzist gaismas, un pilsē tā s sā ka ieslē gt nakts gaismas - tagad sā ksies desmit minū š u nakts, mums jā steidzas uz kalniem, tagad bū s spē cī gs pē rkona negaiss.
Tū lī t kaut kur kalnos pacē lā s un pacē lā s lidojoš ais š ķ ī vī tis. Lai cik vienaldzī ga man bū tu muzeji, Hamburgas miniatū ru muzejs prot pā rsteigt. Es aprakstī ju tikai daž us notikumus, lai nesabojā tos, bet mē s š eit pavadī jā m trī s ar pusi stundas, lī dz spē ki nebija gluž i galā , bet arī rī tdienas rezerves bija izsmeltas iepriekš . Bija daudz wow efektu. Š eit ir tik daudz miniatū ru elementu, ka esmu pā rliecinā ts, ka neviens tū rists fiziski nespē s visu redzē t un visam pievē rst uzmanī bu. Un tas nav pā rspī lē ts. Š eit ir projektē tas veselas pilsē tas ar ielā m, un visur ir interaktī vs un kaut kas notiek. Š eit ir 15 reā li kilometri dzelzceļ a sliež u ceļ u.
Un daudz slē ptu noslē pumu. Piemē ram, okeā na dzelmē ar ī stu ū deni mē s atradā m divas govis, kas ganī jā s akvalangā . Vai arī kalnu parodijā var atrast robu, kurā ieskatoties var redzē t, kā elfi raka kristā lus. Vispā r miniatū rā s pilsē tā s dzī ve rit pilnā sparā , notiek pat autoavā rijas. . . Muzejs atvē rts no agra rī ta lī dz vieniem naktī . Spriež ot pē c grafika mā jaslapā , ieejas rinda var bū t lī dz 220 minū tē m.
Pie mums sanā ca tā , ka visu dienu bijā m staigā juš i pa Hamburgu un domā jā m griezties uz viesnī cu, un te pa ceļ am bija muzejs un bez rindas! Man bija jā saņ em visi spē ki savā s rokā s, tas ir, jā ceļ as uz kā jā m un jā atstā j vē l uz trī sarpus stundā m))) Visiem, kas uzskata, ka ir tā vē rts lidot uz š o dā rgo Vā cijas daļ u, atbilde ir š ā da: uz š ejieni vajag lidot vismaz š ī muzeja dē ļ . Starp citu, ieeja muzejā ir diezgan lojā la – 20 eiro no cilvē ka.
Sā kumā es joprojā m nevarē ju saprast, kā pē c viņ i š eit pā rdod abonementus. Bet tagad es saprotu, ka š ī ir perfekcionistu paradī ze, kas mē ģ inā s pā rbaudī t visus elementus, bet, kā jau rakstī ju, tas nedarbosies, š eit ir tikai 26.000 miniatū ru cilvē ku. Un muzejs visu laiku paplaš inā s.
Ir telpas, kurā s darbinieki izveido jaunas vietas, cilvē kus, aprī kojumu, un jū s varat arī to skatī ties. Starp citu, pā rbaudot informā ciju par muzeju internetā , uzzinā ju, ka bez dienas un nakts maiņ as okeā nā bija arī bē gumi un bē gumi. . .
Ja pirms ieieš anas muzejā bijā m vienkā rš i noguruš i, tad pie izejas jutā mies noguruš i tikai salī dzinā mi ar mū su pirmajiem braucieniem, kad vē l fiziski nezinā jā m, kā tik ļ oti noturē ties kā jā s) Pa ceļ am uz viesnī cu arī nonā cu lī dz kā das vā cu filmas uzņ emš anai, mums par laimi tā bija pieklā jī ga filma. Mū su viesnī cas ē kas ieejas priekš ā bija neē rta slē dzene un zem kā jā m dziļ š restes, viena neveikla kustī ba un atslē gas iekristu bezdibenī , un ceļ ojuma sarež ģ ī tī ba ievē rojami palielinā tos. Tā pē c atslē gu izņ emš ana no mugursomas un pē c tam durvju atvē rš ana katru reizi tika rū pī gi izplā nota lī dz mazā kajai detaļ ai.
Bergedorfa
Rī tu sā kā m ar skaistā ko š avarmu, nopirkā m metro stacijā . Iepriekš ē jos stā stos par Vā ciju esmu jau dziedā jusi š avarmas varenī bu, bet š ī reize bija ī paš a. Man tas bija tik garš ī gi, ka baidī jos, ka man tur kaut kas ir pievienots. Es joprojā m atceros š o kraukš ķ ī go gaļ as garš u. . . nevarē ju nenotvert mirkli par š avarmu š ajā stā stā , bet š odienas mē rķ is ir neliela tuvē jā pilsē tiņ a.
Ja nemaldos, lai nokļ ū tu lī dz tam apmē ram 40 minū tes. Pē c neizrunā tas tradī cijas iepazī š anos ar Vā cijas pilsē tā m sā ku ar saldajiem konditorejas izstrā dā jumiem. Nezinu kā pē c, bet š ī nav pirmā reize, un pat vakardienas iepazī š anā s ar Hamburgu sā kā s tieš i tā pat. Iespē jams, tā pē c, ka metro stacijā s to pā rdod tik apetī ti, ka katru reizi nevaru paiet garā m. Es Bergedorfu atzī mē tu kā mazu pē rli dū š ī gā s Hamburgas priekš pilsē tā . Š eit ir skaistas ielas, koptas vasarnī cas, gleznains ezers un jauki parki.
Daž ā dā s vietā s parkos atradā m izgreznotus mazus oļ us, kuros aizmugurē bija saite uz Facebook un ī sa instrukcija, kā atzī mē t apmeklē jumu. Jebkurā gadī jumā mē s to sapratā m š ā di, jo tas bija rakstī ts vā cu valodā . Š ai mazajai pilsē tai ir sava atmosfē ra, kas radikā li atš ķ iras no Hamburgas. Mē s ļ oti iesakā m apmeklē t. Un tagad mums vē l priekš ā puse dienas, tā pē c dodamies atpakaļ uz lielo pilsē tu.
Atkal Hamburga
Hamburgai ir viena problē ma, tā burtiski krī t acī s. Pilsē tā ir ļ oti slikts apgaismojums. Kad iestā jas tumsa, gaismiņ as netiek galā nemaz, laikam kaut kā da dī vaina pieeja elektrī bas taupī š anai. Ņ emot vē rā ī so dienasgaismas stundu, problē ma bija diezgan akū ta. Tač u dienas gaiš ajā laikā Hamburga var pā rsteigt ne tikai ar miniatū ru muzeju. Viena no centrā lajā m ielā m š eit, š ķ iet, ir Amsterdamas Sarkano lukturu rajona analogs. Mē s to nezinā jā m, bet sā kā m pamanī t, ka viss ap mums koncentrē jā s uz 18+ izklaidi.
Ja miniatū ru muzejs bija patī kams pā rsteigums, tad tagad bijā m neizpratnē , kā pē c tik daudz bordeļ iem lī dzī gu iestā ž u ir koncentrē tas vienuviet un kā pē c tā s ir vajadzī gas tā dā daudzumā . Mē s saglabā jā m marš rutu Elbas filharmonijas kultū ras apmeklē jumam, bet tā vietā ieguvā m kaut ko pretē ju "kultū ras š okam". Starp citu, mē s galu galā nokļ uvā m Filharmonijā . Bet uz redzē tā fona par to nav ko stā stī t) Es, godī gi sakot, neizceltu Hamburgu kā tū rismam obligā tu pilsē tu, tač u Miniatū ru muzeja, Berģ edorfas un Brē menes klā tbū tne bū tiski palielina š ī brauciena rentabilitā te.
Brē mene
Pilsē tā nokļ uvā m mums ļ oti oriģ inā li, tas bija Flikstrain vilciens, pirms š ī brauciena par tā du pat nezinā jā m. Vilciena biļ etes iepriekš pā rdoš anā maksā ja 3 eiro vienā virzienā , un tā kā vilciens kavē jā s 12 minū tes, kā atvainoš anos saņ ē mā m 5 eiro talonus. Viņ i arī palika mī nusos)))) Bet vilcienam ir problē mas ar loģ istiku. Biļ etē s ir maš ī nas numurs, bet vilcienā tas ir ļ oti mazs un neuzkrī toš s, bet ir daudz citu nevajadzī gu uzrakstu, jo ī paš i, ka daž as sē dvietas atrodas kreisajā pusē un daž as ir labajā pusē . Kā pē c viņ i to vispā r uzrakstī ja uz maš ī nas ā rpuses? ! Kad vilciens ieradā s, daudzi bija neizpratnē , neviens nevarē ja saprast, uz kuru vagonu doties. Un tū ristu grupa, kas iekā pa maš ī nā , vienkā rš i nolē ma stā vē t tur, lai parunā tos.
Vā cieš i, cilvē ki ļ oti taktiski, ierindoti komunicē jam tū ristiem. Rinda bija tik gara, ka tā turpinā jā s ā rā . Saprotu, ka tagad sā ks braukt vilciens un mē ģ inu saprast, kā pē c izveidojā s rinda. Daš a iekā pa maš ī nā agrā k un konstatē ja, ka š ī rinda patiesī bā stā v tieš i tā pat. Daš a visus izklī dinā ja, es iespiedos maš ī nā , mē s apsē dā mies. Kā du laiku stā vē ja rinda, lī dz vilciens sā ka slē gt durvis. Puiš i, kas paš i runā ja, stā vē ja nekustī gi, sarunā joties maš ī nas centrā lī dz pat Brē menei. Arī pusi no marš ruta novē rojā m lielo cilvē ku migrā ciju, kas meklē savu auto. Kopumā garlaicī gi nebija. Ieradā mies saulainā Brē menē . Š ajā ceļ ojumā man bija divas svarī gas misijas - apē st hamburgeru Hamburgā un arī apē st “diē tisko olu” uz Brē menes muzikantu fona (c).
Turklā t Hamburgā uzdevums bija diezgan grū ts, jo nosacī jums, lai nokļ ū tu McDonaldā pē c hamburgera, bija obligā ta reģ istrē š anā s covid aplikā cijā caur internetu, kas, protams, nebija McDonald's. Bet ko jū s varat darī t par hamburgeru. Mums bija arī diskusija par to, vai McDonald's hamburgers ir piemē rots š im nolū kam, vai arī jā meklē pretenciozā ka iestā de. Tač u dilemma tika kliedē ta, jo otrā burgera vietā nebija nevienas brī vas vietas, bet treš ajā virtuve sā ka strā dā t tikai pē c stundas.
Bet tā jau ir pagā tne, tagad baudu vā rī to olu, ko atvedā m uz Brē meni. Starp citu, pa ceļ am uz slaveno pieminekli redzē jā m ielu muzikantu, un tā kā viņ š spē lē ja Brē menē , tad var teikt, ka redzē jā m ī stu Brē menes muzikantu. Tieš i tā ! Bet atgriež oties pie pilsē tas, tā bija aizdomī gi tukš a un maz apdzī vota.
Kur viss paliek? Atbilde izrā dī jā s leģ endā rajos Brē menes pagalmos. Tieš i tur koncentrē jā s lielā kā daļ a tū ristu un strā dā još o veikalu. Pagalmi izrā dī jā s patieš ā m vē rtī gi. Ja esat noguruš i no pagalmiem, varat doties pastaigā pa gariem parkiem vai pa krastmalu, kas galu galā novedī s atpakaļ pie mā jā m. Pusdienā s nolē mā m iegriezties picē rijā , kur bijā m vienī gie klienti. Tiesa, tas nemaz neietekmē ja gatavoš anas ā trumu, kā rezultā tā mē s gaidī jā m tā du paš u picas daudzumu, ja vispirms stā vē jā m rindā Michelin restorā nā un pē c tam vienkā rš i veicā m pasū tī jumu))))
Visticamā k, viņ i devā s uz mums, lai savā ktu svaigas sastā vdaļ as tieš i no dā rza. Bet izmē rs izrā dī jā s tik liels, ka mums tika nodroš inā tas arī vakariņ as. Pē c vakara pastaigas pa Brē meni nokļ uvā m vakara izrā dē , skanot mū zikai uz ē kā m tika projicē ti interesanti attē li. Brē mene izrā dī jā s lieliska vieta, kur ceļ ot, bet patiesī bā tam jā atvē l apmē ram puse dienas, jo pilsē ta ir mī ļ a, bet maza.
Pa to laiku atgriež amies naksnī gajā Hamburgā . Š eit mū s gaidī ja interesants atklā jums - devā mies uz Nivea veikalu. Es vienmē r domā ju, ka tā ir tikai maza zila krē juma burciņ a, bet izrā dā s, ka ir vesels liels veikals ar viņ u produktiem. Kas to bū tu domā jis, ka viņ iem ir tik daudz produktu, izņ emot to zilo krē mu. Kas notiks tā lā k? Droš i vien "Zvaigznei" veltī ts lielveikals)))
Hamburgas kapi
Brauciena pē dē jo pusi dienas Daš a saplā noja diezgan oriģ inā li, devā mies uz kapsē tu. Nekad neesmu bijis š ā du vietu cienī tā js, bet par to bija ļ oti slavinoš as atsauksmes. Pats jau domā ju, kam tur jā bū t, lai visi tik ļ oti apbrī notu. Savā di, bet š ī vieta Hamburgā izrā dī jā s patieš ā m apmeklē juma vē rta. Š is ir milzī gs parks ar daudziem ainavu dizaina risinā jumiem, kapakmeņ i bija arī arhitektū ras š edevri un lieliski saplū st ar dabu. Un tagad iesaku š o vietu apmeklē t. Š eit tieš ā m ir skaisti. Pat lietus mū s neapturē ja. Otra priekš rocī ba, apmeklē jot kapsē tu, ir lidostas tuvums, tikai viena metro stacija, un jū s esat lidostā . Vā cieš iem ir tā ds klasisks joks, es teiktu pat palaidnī ba - viņ iem patī k bū vē t bifurkē tas metro lī nijas lidostas virzienā . Tas nozī mē , ka varat doties ar vilcienu uz lidostu un ierasties pavisam citā pilsē tā . Š ā ds č ips atradā s tieš i Minhenes lidostas filiā lē , kur gandrī z nokavē jā m lidmaš ī nu, un tagad mū su profesionā lā acs š o č ipu uzreiz ieraudzī ja Hamburgas lidostas filiā lē . Tā tad no kapsē tas vilciens vienkā rš i iet pareizajā virzienā .
Epilogs
Rehabilitē još ā s rokas veiksmī gi tika galā ar pirmo ceļ ojumu, Daš a ir ī sta varone, jo viņ a daudz izdarī ja mū su divu labā . Noteikti ir vē rts doties uz Hamburgu pē c miniatū ru muzeja un kaimiņ u pilsē tā m. Tieš i pirms biļ eš u iegā des pā rliecinieties, vai jū su randiņ os ir pieņ emama mā jokļ a cena, jo pirmsCovid laikos viesnī cu numuri bija no 100 eiro par nakti. Tagad situā cija ir bū tiski mainī jusies par labu tū rismam. Mū su nā kamais mē rķ is ir panā kt. Kā du dienu Itā lija beidzot atraisī sies. . .
Ceļ ojuma informā cija
Ceļ ojuma datums: 5.11. 2021. –8.11. 2021.
Ekskursijas: viens pats
Ceļ ojuma grū tī bas: 2/10 (viegli)
uzņēmējam Leptis Tours ir šādas ekskursijas viena Bizerte vai Bizerte un Tabarka ar nakšņošanu Tabarkā. Pa ceļam piestājam Duggā.
у принимающей компании Leptis Tours есть такие экскурсии одна Бизерта или Бизерта и Табарка с ночевкой в Табарке. По пути заезжают в Дуггу.
apbrīnojami, cik rūpīgi visi draugi mani atrunāja no turienes došanās, ka tur nav ko darīt, tikai SPA un tuksnesis. Bet tuksnesis ir tik atšķirīgs! Troglodītu akmeņi un alas, dateļpalmu oāzes, avots starp kalniem, svešas kāpu ainavas un stikla atspulgi starp laika putekļiem.
удивительно, как тщательно меня все друзья отговаривали от поездки туда, что там делать нечего, только СПА и пустыня. А ведь пустыня такая разная! Камни и пещеры троглодитов, оазисы финиковых пальм, источник среди гор, инопланетные пейзвжи дюн и отблески стекла среди пыли времен.
Katram ir savas mīļākās/vismazāk iecienītās vietas (es domāju dabu). Man tuksnesis nav paticis kopš brīža, kad biju Ēģiptē, kad, atrodoties lidmašīnā, pamanīju pa smiltīm lidojam netīrumus. Tunisijā es neesmu redzējis dubļus tuksnesī.
Bet jums ir jāredz tuksnesis. Viņa ir savādāka. Mums Tunisijā stāstīja par trīs veidu oāzēm. Man visdīvainākais kalns. Kas to būtu domājis, ka kalnos var būt oāzes. Redzēju "tuksneša rozes" - arī dīvains veidojums. Un vieta, kur sākas Parīzes-Dakāras rallija tuksneša daļa, ir kurioza. Es nekad nebiju iedomājusies, ka kādreiz tur būšu.
У каждого есть свои любимые/нелюбимые места (имею в виду природу). Я не люблю пустыню с тех пор как побывала в Египте, когда еще в самолете заметила летающую по пескам грязь. В Тунисе грязи в пустыне не видела.
Но увидеть пустыню нужно. Она разная. Нам в Тунисе рассказывали о трех видах оазисов. Самый странный для меня горный. Кто бы мог подумать, что в горах могут быть оазисы. Увидела "розы пустыни" - тоже странное образование. Да и место, где начинается пустынная часть ралли Париж-Дакар любопытно. Никогда не представляла, что когда-нибудь там окажусь.
Kāda dīvaina Bizertes-Tabarkas-Duggas kombinācija. Bizerte man ir emigrācija pēc 1917. Tabarku nevaru iedomāties (par niršanu dzirdēju tikai). Duga - romiešu vēsture. Un šeit viss ir kopā. Bet šajā variantā krustojumu ir mazāk, apstājos - paskatījos, gāju tālāk. Kāpēc ne? Mūsu Duggie versija bija vienkārši garlaicīga bez apstājas pārvietošanās uz priekšu un atpakaļ. Mēs pat žēlojāmies, ka mums pa ceļam neko nerādīja (un braucām cauri galvaspilsētai un tur ir citas interesantas vietas kaut kur rietumu virzienā)
Какое странное сочетание Бизерта-Табарка-Дугга. Бизерта для меня - эмиграция после 1917 г. Табарку не представляю (слышала только о дайвинге). Дугга - римская история. А тут все вместе. Но в этом варианте переезды меньше, остановился - посмотрел, дальше поехал. Почему бы и нет? Наш вариант Дугги как раз был скучен переездом туда-сюда без остановок. Мы даже посетовали, что ничего по дороге нам не показали (а ехали через столицу и др. интересные места где-то в западном направлении есть)
"Troglodītu alas" mūsu ceļojumā bija ļoti primitīvas. Pa TV redzēju interesantāku. Bet, acīmredzot, viņi parāda to, ko vietējie piekrīt rādīt. Galu galā šīs ir viņu mājas, un viņi ir atbildīgi. Un tas, kas ir interesants, ir pasargāts no tūristiem, lai viņi "nemīdītu"
Вот "пещеры троглодитов" в нашей поездке были весьма примитивные. Я видела по ТВ интереснее. Но, видимо, показывают то, что согласны показать местные жители. В конце концов, это их дома, они и распоряжаются. А то, что интересно, охраняют от туристов, чтобы "не затоптали"