Tranzīts Ņujorka – Amsterdama – Berlīne – Harkova

Š is mazais ceļ ojums nebū tu tik "aizraujoš s", ja tas nebū tu aktuā ls. Mē s ceļ ojā m jū lija sā kumā , kad Nī derlande un Vā cija vē l bija slē gtas tū rismam. Lī dz pē dē jam brī dim un jau brauciena laikā nebija skaidrs, vai tiksim lī dz galamē rķ im. Forumos bija maz informā cijas, un tika konstatē ts, ka daž iem tika liegta iekā pš ana. Informā cija IATA un KLM mā jaslapā bija zinā mā mē rā pretrunī ga. Vesela kaudze ar ja: no š ī s valsts var, bet no citas nē ; š ā du valstu iedzī votā ji var, bet ne citi, un vesela kaudze nosacī jumu, kas ne vienmē r sakrita abā s valstī s. No Amsterdamas lidostas atbalsta atbildē ja, ka viss kā rtī bā , lidot var, bet Berlī ne klusē ja. Kaut kur bija atļ auts arī testa antigē ns, un kaut kur tikai PCR. PCR taisī jā m par brī vu, kur solī ja rezultā tu 3 dienu laikā , vai ā trā k, bet no 180 $, tā pē c viņ i to darī ja bez maksas, un izbraukš anas dienā rezervē ja antigē nu, un saglabā ja to, kur var izdarī t ā tri par naudu un bez pieraksta . Draugs lidoja pā ris mē neš us pirms mums, teica, ka vispā r nekur neprasī ja testu.
Varbū t kaut kas ir mainī jies, varbū t cita aviokompā nija, bet es pat nevarē ju reģ istrē ties diviem lidojumiem. Atnā cis uzaicinā jums, tač u sistē ma to noraida – sazinieties ar aviokompā nijas darbinieku. KLM atbalsta dienests atbild reizi dienā tikai tū lī tē jos kurjeros un ī sti neko nezina. Mē s nezinā m, kā di dokumenti ir nepiecieš ami, bet bez tiem jū s nelaidī sim. Ī sā k sakot, nemiers. Un bez reģ istrē š anā s apstiprinā jums, protams, nenā k, un uzminiet paš i, kurā terminā lī tas bū s. Veicot vienkā rš u meklē š anu par iepriekš ē jiem izbraukumiem, mē s atradā m terminā li. Darbinieks mū s reģ istrē ja, iedeva iekā pš anas kartes pirmajam segmentam. Un nā kamais - pats! Jo pē kš ņ i mainī sies veiktā s PCR laiks vai tā rezultā ts. Cik stulba sistē ma! Ko ir vē rts vienkā rš i lejupielā dē t š o testu tieš saistē birojā , un viss?
Es uztraucos, ka ir ī ss savienojums, un lidosta bija treš ā lielā kā Eiropā , kā Google man teica)) Bet pat lielā lidostā mums palī dzē s burvju zī mes: WC, tranzī ts, vā rti utt. ) Viss ir intuitī vi, lidosta ir parasta (Fiumicino bija nedaudz vairā k stresa, jo laiks skrē ja uz beigā m, bija jā brauc ar vilcienu un nebija pilnī gi neviena, kam pajautā t). Bet atkal bija lieliski - tieš saistes reģ istrā cijas kioski karā jā s un atteicā s reģ istrē ties, arī no darbiniekiem neviens nebija redzams, tā pē c skrē jā m tā lā k. Mē s atradā m tos paš us kioskus ar dzī viem cilvē kiem no KLM un atkal to paš u procesu. Viņ i arī nospieda un nosū tī ja uz KLM reģ istrā cijas letes. Un, protams, atkal tas bija testā . Droš i saņ ē muš i jaunas iekā pš anas kartes, devā mies iepirkties. Pie pasu kontroles atkal prasī ja testu. Nu, lai pā rliecinā tos.
Tad viss bija mierī gi — ī ss lidojums uz Berlī ni, beznodokļ u rež ī ms bija viesmī lī gā ks nekā Amsterdamā , un izvē le bija lielā ka. Doks bija 4 stundas, tā pē c visu apbraucā m divas reizes. Wizzair iekā pš anas karte bija jā izdrukā iepriekš , jo Berlī nē tas neatbalsta tieš saistes iekā pš anu, un tranzī ta zonā nav skaitī tā ju. Bija diezgan saspringti ietilpinā t galvā visu š o informā cijas masu un neko nepalaist garā m. Tā pē c viņ i lidoja bez bagā ž as, bet tikai ar rokas bagā ž u. Lasī ju, ka kā ds aizlidojis bez kofera, jo bija jā pamet tranzī ta zona, bet nedrī kstē ja.
Pirmajā lidmaš ī nā mū s paē dinā ja, iedeva pudeli ū dens, un pā ris reizes atveda tē ju, kafiju un sulas. Otrajā iedeva kokosriekstu cepumus un tos paš us dzē rienus. Visiem tika iedotas austiņ as (uz mū ž u), segas (uz laiku uz katra bija rakstī ts - KLM firmas ī paš ums) un bē rnam tika iedots jauniņ a KLM-vī rieš a komplekts - pases vā ciņ š , adreses kulons koferim, utt. Sī kums, bet jauki. Pirmajā segmentā sē dvietas varē ja izvē lē ties uzreiz bez maksas, otrajā segmentā izbraukš anas priekš vakarā sē dē ji viens, treš ā vieta bonusā . Bet cilvē ki devā s gulē t tukš os sē dekļ os pie lidmaš ī nas astes. Nu Wizzair bija pilns un pat neļ ā va izvē lē ties vietas pirms lidojuma. Ja ir vairā ki savienojumi, vienmē r ir baž as, ka vai nu reiss tiks atcelts, vai arī lidojums pacelsies ar vē lu. Bet visi trī s bija tieš i laikā .
Treš ais lidojums bija gandrī z nemanā ms. Noguris no ceļ a un visā m š ī m niansē m un pā rdzī vojumiem, un es vienkā rš i gribē ju atpū sties. Harkovā lidosta ir niecī ga un tomē r - pirmo reizi ejam kā jā m no lidmaš ī nas uz terminā li! Parasti ar autobusu vai caur "piedurkni". Daž iem cilvē kiem tur arī gadā s negadī jumi - ā rzemniekiem bija nepiecieš ama apdroš inā š ana un adrese, uz kuru viņ i gatavojā s š eit dzī vot. Bet, spriež ot pē c apmulsuš ajā m sejā m, tas nebija visiem. Es nezinu, kā tas beidzā s, bet neviens netika aizvests atpakaļ uz lidmaš ī nu. Tualete laukumu sagaidī ja ar provinciā la š arma smarž u.
Klases konference - trīs stundas detalizēti, pārējais - izklaide!
Un pazemes Berlīne ir labi parādīta
Класна конференція – три години докладні, решта – entertainment!
А андеграундний Берлін показаний добре
Kāda radošā komanda bildē!!!!!!!!! Nez ko nākamreiz izdomās;))))))
Какой креативный team bilding !!!!!!!!!Вот интересно ,что в следующий раз придумают;))))))
Jums ir lielisks ceļojums :)
Отличная командировка у вас получилась :)
Jums ir lielisks ceļojums :)
Отличная командировка у вас получилась :)
https://www.turpravda.lv/de/berlin/blog-467775.html
https://www.turpravda.lv/de/berlin/blog-467775.html