Viesnīca ir vairāk paredzēta vecāka gadagājuma cilvēkiem

Rakstīts: 23 aprīlis 2012
Ceļošanas laiks: 14 — 20 aprīlis 2012
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 8.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 6.0
Viesnī ca laba, lai gan ne pirmajā rindā un ne 100 metrus no jū ras, kā stā stī ja tū risma aģ entū rā.
Personā ls ir ļ oti draudzī gs. Reģ istratū rā un restorā nā Vladimiros ir krieviski runā još a Inna.
Neiesaku jautā t reģ istratū rā , kur ī rē t auto, labā k to atrast internetā . 2 datori 1. stā vā ar bezmaksas internetu un 800 kbps ā trumu palī dz : )
Ar maš ī nu var braukt gandrī z visur vismaz uz 3 dienā m.
Mē s paņ ē mā m Regency Travel http://www. kipra - automaš ī nu noma. net/ Mazda 2 ar automā tisko ā trumkā rbu un maiņ strā vu pa 25 eiro diennaktī.
Taksometrus var rezervē t caur viesnī cu, tie iekasē tā du paš u naudas summu par braucienu.

Istaba tiek uzkopta katru dienu.

Veļ a un dvieļ i tiek mainī ti ik pē c 2 dienā m + pievieno ž eleju un š ampū nu, ja tas ir beidzies.
Sakopts, nav sū dzī bu.

Restorā ns ir jauks un mā jī gs. Ē diens tieš ā m tā ds pats. Noguris 3. dienā . Nekā das mē rces, dzē rieni vakariņ ā s tiek apmaksā ti. Tomē r ē diena netrū kst, var ierasties jebkurā laikā un tukš u trauku nebū s.

Ir sauna, dž akuzi, masā ž a. Mē s gā jā m tikai uz pirti.
Neiesaku, nav karsts. Nevarē ja panā kt vairā k par 55 grā diem...Ne jau krieviem, maksā.6 eiro no cilvē ka vai 10 ja iet uzreiz divi.

Baseins nebija apsildā ms, lai gan ū dens nebija ļ oti silts. Bet tas ir tī rs. Tikai 3 baseini (2 lieli un 1 bē rniem).
Viesnī cā nebija izklaides programmu.

Minū tes gā jiens lī dz jū rai. Pludmale nav skaista.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir bijusi kvalitatīva servisa nodrošināšana un nepārtraukta apkalpošanas līmeņa uzlabošana. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem.
Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 11:02
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvu servisu un nepārtraukti uzlabot apkalpošanas līmeni. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem. Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 14:02
аватар