Brauciens uz Andoru

22 Janvāri 2019 Ceļošanas laiks: no 07 Janvāri 2019 ieslēgts 14 Janvāri 2019
Reputācija: +15129
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Š is satricinā jums sā kā s vasaras beigā s.


Neizbē gami tuvojā s mana jubileja, un vajadzē ja kaut kur izmest no standarta garlaicī giem apsveikumiem un vē lē jumiem. Man viņ i nepatī k. Esmu dzirdē jis pietiekami 49 gadus. Un, tā kā man palaimē jā s piedzimt janvā ra vidū , tad pirms tam savu DR nā cā s nosvinē t tikai mā jā s - bijā m jau atgriezuš ies no Krimas, bet vē l nebijā m aizbraukuš i uz kalniem. Bet piecdesmit dolā ri gadā s vienreiz mū ž ā , tā pē c nolē mu visu atskaņ ot vē lreiz. Pasū tī ju sev veselas 2 nedē ļ as atvaļ inā jumu janvā ra pirmajā pusē . Bet doties uz slē poš anas kū rortu uz 2 nedē ļ ā m un pat Jaungada vakarā ar Ziemassvē tkiem ir pā rā k dā rgi, un tikties ar NG mā jā s ir ļ oti garlaicī gi. Tā pē c nolē mā m doties, kā ierasts, uz Jaltu un tikai tad steigties slē pot. Un uz kurieni? Es gribē ju kaut ko jaunu un savā dā ku. Ne Kaukā zs un ne Bukovels. Turcija? Š ogad jau ir bijuš i. Jā , un biopass jau krā j putekļ us plauktā . Jums vajadzē tu pastaigā ties. Un man ienā ca prā tā doma, kā pē c gan ne Andora?

Vienam no mū su draugiem patika š ī mana ideja. Viņ a ļ oti gribē ja doties uz Andoru. Un arī viņ as meita un znots varē ja iet. Piedā vā ju ceļ ot kopā paš iem - nopirkt aviobiļ etes, ī rē t villu, ī rē t lielu maš ī nu. Bet, tā kā man nav pietiekamas pieredzes, es gaidī ju, ka to izdarī s mana drauga meita, kura bija vairā kkā rt ceļ ojusi pa Eiropu bez MOT ar TA. Bet draugs (sauksim viņ u par Nastju) teica, ka viņ as meita (sauksim viņ u par Maš u) to nedarī s. Un vispā r ceļ oš ana no ceļ ojumu aģ entū ras ir lē tā ka.

Labi, ejam uz ceļ ojumu aģ entū ru. Joins bija ļ oti pievilcī gas cenas. Pā rē jie ir daudz dā rgā ki. Tač u tieš i tobrī d ar š ī TO lī dzdalī bu jau bija uzliesmojis skandā ls, par kuru draudzene nebija dzirdē jusi. Es kategoriski atteicos iet ar Joiniem. Es netaisī jos dzī vot lidostā par savu naudu. Mē s ar Nastju nestrī dē jā mies, tač u attiecī bā s bija zinā ma spriedze.

Un es nolē mu visu darī t pats. Meklē ju biļ etes. Ryans bija vispievilcī gā kā cena lidojumam Kijeva-Barselona. Bet tas ir tad, ja lidojat bez bagā ž as. Pē c manā m aplē sē m, slē pju ņ emš ana uz vietas bū tu izrā dī jusies nedaudz dā rgā ka nekā biļ eš u cenas starpī ba ar un bez bagā ž as. Un cik daudz ē rtā k bū tu ceļ ot viegli! Bet vī ri stingri atpū tā s, lai lidotu ar slē pē m. Un man neizdevā s viņ us pā rliecinā t. Un Raienu aizieš ana un ieraš anā s ir neē rti. Lufthansa ir tikai lidojums ar pā rsē š anos. Man bija jā pē rk no UIA. Bet, ja vā cieš i bez bagā ž as varē ja vest slē pes, tad braucē js varē ja vest vai nu bagā ž u, vai slē pes. Un ar viņ iem ne viss ir skaidrs. Pā rvadā š anas noteikumos formulē jums bija ļ oti neskaidrs.

Citē jot:

Katrā slē pju komplektā var bū t iekļ auti tikai š ā di priekš meti:

  • viens slē pju dē lis (snovbords), viens slē pju nū ju pā ris, viens slē pju zā baku pā ris.
  • viens slē pju pā ris, viens slē pju nū ju pā ris, viens slē pju zā baku pā ris.
  • Pā rvadā š anas nosacī jumi


    Lai nesabojā tu citu bagā ž u, uzskaitī tā s preces jā iepako tam paredzē tā slē pju somā . Vienumiem, kas nav iekļ auti iepriekš minē tajā sarakstā , š ajā gadī jumā nevajadzē tu bū t. Ja slē pju zā baki neiederas slē pju somā , tos var iesaiņ ot atseviš ķ i slē pju zā baku somā /somā ; tomē r tie tiks uzskatī ti par daļ u no š ī s kopas.

    Par katru slē poš anas un cita sporta inventā ra komplektu ir jā maksā , ja tiek pā rsniegts noteiktais bezmaksas daudzums attiecī gajā ceļ ojuma klasē apmē rā ar pā rē jo reģ istrē to bagā ž u.

    Katrs atseviš ķ s sporta inventā ra komplekts tiek uzskatī ts par vienu bagā ž as vienī bu, kas kopā ar pā rē jo pasaž iera reģ istrē to bagā ž u kopē jā vienī bu skaitā nedrī kst pā rsniegt noteikto bezmaksas bagā ž as daudzumu attiecī gajā pakalpojumu klasē . Katras sporta inventā ra daļ as/komplekta svars nedrī kst pā rsniegt 23 kgnevienā ceļ ojumu klasē . Ja tiek pā rsniegts bezmaksas bagā ž as daudzums vienī bu skaita un /vai par svaru no 23 kg un lī dz 32 kg sporta inventā rs ir jā maksā saskaņ ā ar UIA tarifiem. Transportē š ana iepriekš jā saskaņ o ar UIA.

    Bet es tomē r nopirku pie viņ iem biļ etes, par 6 tū kstoš iem un daž ā m kapeikā m. Man paš am, Vadikam un Oļ egam (Verkas vī ram). Nastjai un viņ as ģ imenei neko nepirku, bet informē ju par datumiem, viņ i saka, ja gribi, pē rc, ja gribi, lido ar tū roperatoru tajos paš os datumos.

    Pē c nepilnas nedē ļ as es saņ ē mu laimes vē stuli ar priecī gu ziņ u, ka mū su lidojums ir atcelts! Sā kā s! Man bija jā ieslē dz sarakste ar aviokompā niju. Palū dzu mainī t biļ etes no 6. lī dz 7. janvā rim. Un par neē rtī bā m uzdā viniet mums iegribu un ļ aujiet mums vienā somā salikt divus slē pju pā rus, atseviš ķ ā somā trī s pā rus zā baku un atseviš ķ ā somā vē l vienas slē pes. Tā dē jā di mē s bū tu dabū juš i 3 bagā ž as vienī bas, no kurā m katra svē rtu mazā k par pusi no noteiktā s normas.


    Atnā ca atbilde, kas mani ieveda stuporā . UIA laipni piekrita mainī t manas biļ etes ar papildus samaksu vairā k nekā divus tū kstoš us vienai personai. Es biju nedaudz satracinā ts, bet es vē l necē lu traci, bet pieklā jī gi paskaidroju, ka mans reiss ir atcelts, un tieš i š ī iemesla dē ļ es lū dzu iedot man biļ etes nā kamajai dienai. Viņ i man lū dza nosū tī t viņ iem vē stuli, kurā viņ i man rakstī ja, ka reiss ir atcelts. Es pacietī gi pā rsū tī ju viņ iem viņ u vē stuli. Nā kamajā dienā man atrakstī ja cits cilvē ks, lū dzot atsū tī t biļ eš u numurus, lai gan es tos burtiski jau biju aizsū tī jis iepriekš ē jā dienā . Un tikai pē c tam man beidzot atsū tī ja jaunas biļ etes. Viņ u labā roka nezina, ko dara kreisā ! Un, atbildot uz manu pieprasī jumu pē c slē pē m, viņ i man atnesa tikai augstā k minē to citā tu no pā rvadā š anas noteikumiem.

    Sā kotnē ji es izvē lē jos viesnī cu Pas de la Casa ciematā . Tie bija dzī vokļ i ar virtuvi, kas bū tu padarī jis mū su uzturē š anos daudz lē tā ku. No š ejienes varē ja nokļ ū t lī dz pacē lā jam. Vispā r sapnis, nevis viesnī ca. Bet tad mani sā ka mocī t neskaidras š aubas. Kā tur nokļ ū t? Andorā nav dzelzceļ a. Nevienam no mums trim nav arī pieredzes auto nomā š anā ā rzemē s. Mē ms. Autobuss paliek. No trū cī gā s informā cijas, kas iegū ta no konkurē još ā uzņ ē muma foruma, izrā dī jā s, ka autobuss uz Andoru dodas tieš i no lidostas. Bet ne pā rā k biež i - reizi divā s stundā s. 12.35 ierodamies Barselonā . 13.00 un 15.00 ir reiss. Kuru ņ emt? Gribē tos ā trā k tikt lī dz vietai. Vai bū sim laicī gi 13.00? Labā k, protams, neriskē t un ņ emt to ar laika rezervi. Ko darī t, ja reiss kavē jas un mē s netiksim laikā pat 15.00? Bet tas joprojā m ir labi. Spriež ot pē c kartes, uz Pas de la Case ved serpentī ns. Tā tad ciems atrodas augstu kalnos. Mū su atgrieš anā s reiss ir pulksten 13:30. Brauciens aizņ em vairā k nekā.3 stundas, bet lidostā jā bū t pē c divā m stundā m. Izrā dā s, ka jā izlido ne vē lā k kā.8. Ir reiss uz 8.15. Mē ms. Pē c tam - pulksten 6.15. Bet tas ir no galvaspilsē tas - Andoras la Veljas. Un jums joprojā m ir nepiecieš ams to sasniegt. Ko darī t, ja snieg un mē s iestrē gsim? Un tā du "pē kš ņ i" ir daudz. Cik grū ti ir pieņ emt lē mumus! Nulle jē gas no vī rieš iem. Nolē mu neņ emt autobusa biļ etes, bet kā rtot lietas uz vietas. Mē s ierodamies 7. janvā rī , Ziemassvē tkos. Varbū t cilvē ku bū s maz, un biļ etes iegā dā simies uz vietas bez problē mā m.

    Bet es mainī ju viesnī cu. Rezervē ts galvaspilsē tā - Andorra la Vella. Lai dotos prom uz lidostu bez pā rsteigumiem. Tiesa, istabā nebija virtuves, bet bija brokastis. Bija arī vakariņ as, bet nolē mā m iztikt bez tā m. 14.50 eiro no deguna, kaut kā sasprindzinā ts. Un lī dz slē poš anas zonai jā nokļ ū st ar autobusu. Jū s nevarē siet tur nokļ ū t ar slē pē m.


    Bija vē l viens neskaidrs brī dis. Izbraukš ana no Borispoles. Ja brauc ar vilcienu, tad 7.10 no rī ta bū sim Kijevā . Izbraukš ana - plkst. 9.50. Joprojā m jā nokļ ū st no dzelzceļ a lī dz Borispiļ ai. 7.50 jau vajadzē tu bū t klā t. Parasti pietiek ar 40 minū tē m. Labvē lī gos apstā kļ os. . . Un ja vilciens kavē jas? Un ja Kijeva ir klā ta ar sniegu? Atkal tie "ja"! Un viss uz manas galvas! Jū s varat doties ar autobusu Mariupol-Kijeva, kas pienā k tieš i D terminā lī pulksten 6:00. Bet, saskaņ ā ar baumā m, tas biež i sabojā jas. Un atkal, ja ir stiprs sniegs, tad autobusam ir lielā ka iespē ja iestrē gt nekā vilcienam. Mē s izvē lē jā mies vilcienu.

    Decembra vidū Nastja un viņ as vī rs ieradā s pie mums ciemos. Viņ i teica, ka arī lido! Un pat tajā paš ā viesnī cā . Bet divas dienas pirms mums. Un divas dienas agrā k viņ i dosies uz Barselonu, lai tur paliktu. Un viņ i lido nevis ar UIA, bet ar Lufthansa ar pā rsē š anos. Kamē r viņ i atneš anā s, UIA pacē la cenas lī dz neķ ī trā m. Un viņ i ī rē s automaš ī nu. Un autostā vvieta manis izvē lē tajā viesnī cā ir maksas! 15 eiro dienā ! Un viņ iem nepatī k viesnī ca. Viņ i tur dodas tikai manis dē ļ ! Kaut kas tamlī dzī gs. Un Nastjas vī rs, kurš piedzē ries (sauksim viņ u par Voldemā ru), man pā rmeta, ka, lū k, mē s paņ ē mā m lī dzi Oļ egu, bet, redz, viņ i nav! Es biju nedaudz š okā . Bet tikai nedaudz. Daudzu gadu iepazī š anā s laikā esmu jau pieradis pie to iezī mē m.

    Š is bija lī dzinā jums.

    Pirms NG mē s, kā parasti, devā mies uz Jaltu. 5. janvā ris droš i atgriezā s mā jā s, brī numainā kā rtā paslī dē ja starp pirmo un nā kamo snigš anu. Pē c pirmā incidenta, tieš i 4. janvā rī , izdevā s ceļ u sakopt. Citā di varē tu bū t varianti. . . Es pat nesatraucos par š ā du iznā kumu iepriekš . Man bija pietiekami daudz citu "ja" un "pē kš ņ i".

    Mū su nacionā lā aviokompā nija jau kā du laiku ir nolē musi ieviest maksas reģ istrā ciju lidojumam vai arī tika piedā vā ts veikt to paš am tieš saistē . Tas ir tas, ko es mē ģ inā ju izdarī t š ovakar. Bet vietne bezcerī gi karā jā s. Nolē musi, ka rī ts bija gudrā ks par vakaru, viņ a aizmiga. Un, tieš ā m, no rī ta viss gā ja gludi.

    Pē cpusdienā mē s iekā pā m vilcienā Mariupole-Kijeva. Es aizmirsu pateikt, ka nolē mu mazliet š ķ irties no Oļ ega, un neteicu viņ am, ka mē s nebū sim vieni Andorā . Bija paredzē ts, ka mē s svinē sim Ziemassvē tkus lidmaš ī nā , un pē c ieraš anā s mē s ejam terorizē t viesnī cas viesus (it kā viņ i bū tu piedzē ruš ies), dauzot kaimiņ u istabu durvis un kliedzot, piemē ram, "atveriet pū ci, lā cis ir atnā cis! (draugi jau bija tur un atsū tī ja mums savu istabu numurus viber).


    Vilciens uz Kijevu nekavē jā s. Tagad labi. Apmē ram 15 minū tes pirms ieraš anā s mē s izsaucā m taksi. Mē s neuzdroš inā jā mies braukt ar skybus - pē dē jo reizi vilkā mies tajā stundu. Un mums tā nebija. Bija vē l viens variants - ā trvilciens, kas savienoja ne tik sen, staciju ar lidostu. Bet viens vilciens izbrauca 7.04 (nebija laika), bet nā kamais - 7.44. Un viņ š ieradā s labā kajā gadī jumā pulksten 8.22, kas it kā nav labi. Un š is transporta veids jau ir paspē jis sevi pierā dī t. Kas nezina, internets, lai palī dzē tu.

    Mums nebija laika aizbraukt lī dz stacijai, un taksists mums jau bija piezvanī jis. Bija agrs rī ts. Ziemassvē tki. Uz salī dzinoš i tī ra ceļ a maš ī nu bija maz, un bez problē mā m steidzā mies uz Borispiļ u. Taksists no mums paņ ē ma 360 grivnas, ņ emot vē rā cerī bas.

    Es izturē ju reģ istrā ciju, bet man joprojā m bija jā reģ istrē mana bagā ž a. Ja nebiji pā rā k slinks un izlasī ji manis citē tos pā rvadā š anas noteikumus, pamanī ji, ka tika piedā vā ts slē pes un zā bakus bā zt vienā somā . Ar maniem un Oļ ega slē poš anas botiem tā ds cipars pagā ja. Tač u Vadkas pleznas nevienā negribē ja ietilpties kopā ar slē pē m. Noteikumi to paredz. Š ajā gadī jumā tika ieteikts tos iesaiņ ot atseviš ķ i slē pju zā baku maisiņ ā . Kā dam maciņ am/somai tai jā bū t, man nebija lī dz galam skaidrs. Varbū t tam vajadzē tu bū t ī paš am apavu futrā lim / somai. Ar UIA viņ i prasī s tieš i š ā du segumu. Mums tā nebija. Tā pē c viņ i nolē ma to ievietot parastā somā , un, ja tas viņ us neapmierina, un viņ i vē las papildu naudu, tad muļ ķ ī gi uzvelciet zā bakus un lidojiet tā . Bija precedents. Kā ds paziņ a lidoja uz Himalajiem, un viņ a kalnu zā bakus (ne pā rā k atš ķ iras no slē pju zā bakiem) nez kā pē c bija aizliegts pā rvadā t bagā ž ā (vai varbū t rokas bagā ž ā ). Nav svarī gi. Puisis stulbi tā s uzvilka un tā aizlidoja.


    Pie reģ istrā cijas galdiem mē s redzē jā m daž as ierī ces, kas izsniedz bagā ž as birkas. Telefonu ar iekā pš anas kartes ekrā nuzņ ē mumu vajadzē ja nolikt plauktā skenē š anai, bet bagā ž u uz svariem zem tā . Ar savu un Oļ ega bagā ž u veiksmī gi pabeidzu š o operā ciju. Bet ar Vadkinu bija problē mas. Ir tikai viena bagā ž as zī me. Un ir divi priekš meti (somiņ a ar slē pē m un soma ar zā bakiem). Man bija jā iet uz reģ istratū ru ar š o jautā jumu. Puisis aiz viņ as lika mums piesiet pie slē pju somas somu ar zā bakiem, izmantojot bagā ž as pakotā ju pakalpojumus (100 UAH), vai piemaksā t par papildu bagā ž as vienī bu, domā ju, ka 50 eiro. Mū su izvē le bija skaidra. Velkā mies uz iesaiņ ojumiem ar plē vi. Bet puiš i nolē ma, ka š ā ds darba apjoms maksā nevis 100 grivnas, bet veselas 200 grivnas! Man bija jā maksā . Pē c tam visas trī s vienī bas ievietojā m negabarī ta bagā ž ā .

    Par visu š o satraukumu laiks paskrē ja ā tri. Tiklī dz izgā jā m cauri pasu kontrolei, jau tika paziņ ots par iekā pš anu. Ā tri nopirkā m ar Dutik pudeli Grantis un stā jā mies rindā . Un bija onkulis ar ž etonu, kurš visiem izdalī ja bukletus ar jaunajiem rokas bagā ž as pā rvadā š anas noteikumiem. Š o joku jau izlasī ju. UIA savā s ekonomijas slā pē s ir nonā kusi pie tā , ka 7 kg rokas bagā ž ā jā iekļ auj pilnī gi viss, ko iepriekš varē ja pā rvadā t papildus (gadž eti, rokassomas). Pat preces, kas pirktas beznodokļ u rež ī mā ! Un tas viss vē l bija jā saspiež vienā vietā . Es domā ju bagā ž as telpu. Tieš i to onkulis ieteica darī t vienai tantei, kuras rokā s bez lielas somas bija arī mazā ka soma un Djutik paka. Par laimi, š ie noteikumi neattiecā s uz biļ etē m, kas iegā dā tas pirms kā da datuma. Tas ir, tas mū s neskā ra.

    Lidojums pagā ja labi. Biļ etes mums iedeva 8. rindā . Kā parasti, es sē dē ju pie loga. Kad lidmaš ī na pacē lā s virs mā koņ iem, varē ja vē rot interesantu ainu. Sakarā ar kā du optisku ietekmi uz mā koņ iem no saules, rodas t. s. halo - varavī ksnes aplis, kura centrā bija lidmaš ī nas ē na. Kamē r es no apbrī nas elsoju, kamē r izdomā ju dabū t telefonu, kamē r bildē ju, laiks tika zaudē ts. Lidmaš ī na pacē lā s pā rā k augstu, un skaidrā plaknes ē na pā rvē rtā s izplū dumā .

    Abidna! Sniega klā tie Alpi lidoja garā m.

    Pilots mums ar domofonu pastā stī ja, ka no vienas puses var novē rot Monblā nu, bet no otras - Nicu. Skaistums!

    Š eit ir Pireneji! Kaut kas vispā r nav kā rtī bā . Mē s tur nelidosim!

    Lidmaš ī na nolaidā s laikā .


    Es baidī jos, ka radī sies jautā jumi par mū su senatnī gajā m biopasē m. Paņ ē mu pat otru ā rzemju pasi katram gadī jumam, kur bija viena Š engena. Bet mē s izlidojā m cauri pasu kontrolei bez neviena jautā juma. Un slē pes nā ca diezgan ā tri. Vē l bija 6 minū tes lī dz autobusa atieš anai uz Andoru (kas ir plkst. 13.00). Ļ oti gribē ju paspē t, lai negaidī tu lī dz 15.00. Bet kur skriet? Un mē s pat sapratā m, kur. Un es pat autobusu redzē ju pa logu. Bet tev jā kā pj lejā . Apkopē ja mani parā dī ja uz liftu. Bet mē s to tik ilgi esam gaidī juš i! Un tad mē s slidojā m no pirmā stā va uz pirmo stā vu, es vienkā rš i nevarē ju saprast, kur izkā pt. Beigā s atgriezā mies tur, no kurienes nā cā m, un skrē jā m lejā pa kā pnē m, kopā ar visu slogu. Bet autobuss jau ir aizbraucis. Bliiiin! Pē c klaiņ oš anas atradu grafiku, no kura izrietē ja, ka arī.14. 00 bija autobuss, tikai citas firmas. Nu labi. Laiks paskrē ja ā tri – esam pļ ā pā juš i ar krievu tū ristiem, kas atbraukuš i no tū risma aģ entū ras. Neviens viņ us nesatika. Viņ i paš i atrada, kur atstā t. Tiesa, viņ iem bija biļ etes.

    Autobuss ir ieradies. Piegā ju pie š ofera un teicu, ka mums nav biļ eš u. Viņ š lū dza pagaidī t. Nosē dinā jis pasaž ierus ar biļ etē m, kuru bija ļ oti maz, viņ š par mums parū pē jā s. Uzaicinā ja mū s uz autoostu? Bet es to pateicu viesnī cai. Un divi gali. Trī s viņ š saskaitī ja 183 eiro. Es viņ am iedevu 190. Viņ š teica, ka iedos biļ etes un mainī s autoostā . Un mē s devā mies ceļ ā .

    Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
    Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
    Līdzīgi stāsti
    komentāri (98) Atstājiet savu komentāru
    Rādīt citus komentārus …
    аватар Iren48
    Iren48

    BET! Atvainojiet, es neredzēju, no kurienes jūs esat. Barselonas lidostā redzēju reģistrācijas letes ar uzrakstu "slēpošanas prioritāte" vai tamlīdzīgi. Šķiet, ka Airfrance ir Lufthansa un Aeroflot. Manuprāt, tas nozīmē, ka viņi mīl un uzņem slēpotājus. Kāpēc MAU? Viņi ir tik labi!

    Sat, 02 Feb 2019, 09:25
    аватар iDimaS
    iDimaS

    Šogad bijām arī Andorā. No 2. līdz 12. janvārim bija papados pankūka ar sniegu. Izkritu tikai 10. uz pēdējo gurni (((Cik slēpojot ar dēlu lidojam, vienmēr vienā slēpju somā nēsājam divus slēpju pārus. Jautājumu nekad nav bijis, papildus slēpēm piebāzam slēpošanas drēbes tur un plus Čumadans ...

    Sat, 02 Feb 2019, 09:34
    аватар Iren48
    Iren48

    Ko viņi lidoja?

    Sat, 02 Feb 2019, 10:46
    аватар iDimaS
    iDimaS

    Vai jūs domājat, kā jūs lidojāt uz Andoru vai vispār? Ja uz Andoru, tad viņi lidoja ar čarterreisu ar Ural Airlines, un, ja kopumā, tad jūs nevarat atcerēties visas aviokompānijas))

    Sat, 02 Feb 2019, 10:57
    аватар Iren48
    Iren48

    BET! Atvainojiet, es neredzēju, no kurienes jūs esat. Barselonas lidostā redzēju reģistrācijas letes ar uzrakstu "slēpošanas prioritāte" vai tamlīdzīgi. Šķiet, ka Airfrance ir Lufthansa un Aeroflot. Manuprāt, tas nozīmē, ka viņi mīl un uzņem slēpotājus. Kāpēc MAU? Viņi ir tik labi!

    Sat, 02 Feb 2019, 11:25
    iemiesojums