
Mē s esam rezervē juš i saunu/vannu š ajā viesnī cā vairā k nekā.7 gadus. Bet pē c vadī bas maiņ as 2017. gadā klientus š eit vairs necienī ja. Sā kumā sporā diski, bet tagad pastā vī gi. Mū su pē dē jais pirts pasū tī jums tika pieņ emts, un pē c 2 dienā m nejauš i uzzinā jā m, ka mū su laikā pirts tika pā rsū tī ta citiem cilvē kiem.
… Tomēr ▾
Mē s esam rezervē juš i saunu/vannu š ajā viesnī cā vairā k nekā.7 gadus. Bet pē c vadī bas maiņ as 2017. gadā klientus š eit vairs necienī ja. Sā kumā sporā diski, bet tagad pastā vī gi. Mū su pē dē jais pirts pasū tī jums tika pieņ emts, un pē c 2 dienā m nejauš i uzzinā jā m, ka mū su laikā pirts tika pā rsū tī ta citiem cilvē kiem. Kad jautā jā m, kā pē c mū su pasū tī jums tika atcelts bez brī dinā juma, mums atbildē ja, ka, tā kā neesam veikuš i abonementu (agrā k mums par to nebija teikts), vadī ba ar mū su pasū tī jumu var darī t visu.
Kurš vē las rezervē t š ajā viesnī cā , vai nu izmitinā š anu, banketu restorā nā vai citus pakalpojumus - noteikti iemetiet jū s kā pē dē jos piesū cekņ us.
Kurš vē las rezervē t š ajā viesnī cā , vai nu izmitinā š anu, banketu restorā nā vai citus pakalpojumus - noteikti iemetiet jū s kā pē dē jos piesū cekņ us.
Patīk
Tev patīk
• 5
Rādīt citus komentārus …


• apceļots 8 gadiem atpakaļ
Viesnī ca izvē lē ta pē c atsauksmē m, iespē jams, par algotiem autoriem. Reģ istrē joties dež urē još ā administratore, meitene ar smaidu apstiprinā ja mū su rezervā ciju un izsniedza numuru atslē gas. Uz visiem pā rē jiem jautā jumiem: vai varē sim ē st restorā nā (bijā m iekā rtojuš ies 10.
… Tomēr ▾
Viesnī ca izvē lē ta pē c atsauksmē m, iespē jams, par algotiem autoriem. Reģ istrē joties dež urē još ā administratore, meitene ar smaidu apstiprinā ja mū su rezervā ciju un izsniedza numuru atslē gas. Uz visiem pā rē jiem jautā jumiem: vai varē sim ē st restorā nā (bijā m iekā rtojuš ies 10.15, un brokastis lī dz 10.30), mums atbildē ja, ka nē , brokastis ir beiguš ā s un restorā ns tagad slē gts; uz jautā jumu - vai viesnī cā ir ekskursiju birojs - jā , bet darbs jā precizē ar direktoru, tā tad. Kā das ir labā kā s lietas, ko meklē t pilsē tā ?
Viesnī cas norā dī tajos pakalpojumos ir norā dī tas bufetes tipa brokastis, bet diemž ē l; brokastis ir vienā das: angļ u brokastis un olu kultenis ar sieru un syrniki. Pē c otrajā m brokastī m, kad bē rnam kļ uva slikti, mē s viesnī cā vairs nebrokastojā m un neē dā m pusdienas. Virtuve nav garš ī ga un dā rga, tā kā pie tā das ē dienkartes, lai iedzertu kafiju jā iet uz bā ru un tur arī kafija ir briesmī ga, tē ja ir titā nā un nav skaidrs vai tā ir tē ja vai kas cits .
Nodroš inā tā s telpas ir netī ras, istaba netika iztī rī ta pirms reģ istrē š anā s, un acī mredzot tā nebija tī rī ta ļ oti ilgu laiku. Zem dobē m ir putekļ i un gruž i (kauli no iepriekš ē jo ī rnieku ogā m). Zirnekļ u tī kli un atkritumi aiz gultā m. Duš as kabī nē noteka aizsē rē jusi ar sveš iem matiem un kaut kā du pelē jumu, mazgā joties stā vi ū denī , jo. iet slikti, daudz punduru.
Par mē belē m ir atseviš ķ s stā sts: skapja durvis tika turē tas uz vienas eņ ģ es, lai gan iekš ā gulē ja skrū ve, to varē ja aiztaisī t.
Divvietī gā istabā viens krē sls uz kura uzmanī gi apsē ž as, tas izjū k. Tā saucamais mini bā rs ir tukš s, pat tī ra ū dens nav. Ja paņ ē mi lī dzi savē jo un vē lies to atdzist, aizmirsti, ka tas neatdziest, vienkā rš i dū c un viss.
Klientu apkalpoš ana ir vienaldzī ga. Restorā nā sabojā jā s kases aparā ts (š ī mums ir otrā uzturē š anā s diena viesnī cā ) mums ieteica 20.00 iet un meklē t, kur varē tu pavakariņ ot (mums bija mazmeita, pusaugu meitene), nā cā s iet gandrī z lī dz centam.
Atsauksmē s teikts, ka dvieļ i tiek mainī ti katru dienu un arī istaba tiek uzkopta katru dienu. Astoņ ā s dienā s, ko pavadī jā m viesnī cā , nekad! viņ i nemainī ja dvieļ us un netī rī ja istabu (divas reizes viņ i iznesa atkritumus no tualetes un viss). Nav vannas istabas piederumu
(cepure un soma ar š ampū nu) nebija. Nebija pat ziepju.
Vienī gais š ī s viesnī cas pluss ir atraš anā s vieta. Netā lu no Uzas upes un parka, un relatī vs klusums.
No pā rē jiem iespaidi bija divē jā di: skaista pilsē ta, draudzī gi cilvē ki un vienaldzī gs viesnī cas personā ls. Es š ajā viesnī cā vairs neuzturos un neieteiktu to draugiem un paziņ ā m. Bijā m ļ oti vī luš ies. Un neticiet ļ oti pozitī vajā m atsauksmē m, mē s to jau esam pā rbaudī juš i paš i.
Viesnī cas norā dī tajos pakalpojumos ir norā dī tas bufetes tipa brokastis, bet diemž ē l; brokastis ir vienā das: angļ u brokastis un olu kultenis ar sieru un syrniki. Pē c otrajā m brokastī m, kad bē rnam kļ uva slikti, mē s viesnī cā vairs nebrokastojā m un neē dā m pusdienas. Virtuve nav garš ī ga un dā rga, tā kā pie tā das ē dienkartes, lai iedzertu kafiju jā iet uz bā ru un tur arī kafija ir briesmī ga, tē ja ir titā nā un nav skaidrs vai tā ir tē ja vai kas cits .
Nodroš inā tā s telpas ir netī ras, istaba netika iztī rī ta pirms reģ istrē š anā s, un acī mredzot tā nebija tī rī ta ļ oti ilgu laiku. Zem dobē m ir putekļ i un gruž i (kauli no iepriekš ē jo ī rnieku ogā m). Zirnekļ u tī kli un atkritumi aiz gultā m. Duš as kabī nē noteka aizsē rē jusi ar sveš iem matiem un kaut kā du pelē jumu, mazgā joties stā vi ū denī , jo. iet slikti, daudz punduru.
Par mē belē m ir atseviš ķ s stā sts: skapja durvis tika turē tas uz vienas eņ ģ es, lai gan iekš ā gulē ja skrū ve, to varē ja aiztaisī t.
Divvietī gā istabā viens krē sls uz kura uzmanī gi apsē ž as, tas izjū k. Tā saucamais mini bā rs ir tukš s, pat tī ra ū dens nav. Ja paņ ē mi lī dzi savē jo un vē lies to atdzist, aizmirsti, ka tas neatdziest, vienkā rš i dū c un viss.
Klientu apkalpoš ana ir vienaldzī ga. Restorā nā sabojā jā s kases aparā ts (š ī mums ir otrā uzturē š anā s diena viesnī cā ) mums ieteica 20.00 iet un meklē t, kur varē tu pavakariņ ot (mums bija mazmeita, pusaugu meitene), nā cā s iet gandrī z lī dz centam.
Atsauksmē s teikts, ka dvieļ i tiek mainī ti katru dienu un arī istaba tiek uzkopta katru dienu. Astoņ ā s dienā s, ko pavadī jā m viesnī cā , nekad! viņ i nemainī ja dvieļ us un netī rī ja istabu (divas reizes viņ i iznesa atkritumus no tualetes un viss). Nav vannas istabas piederumu
(cepure un soma ar š ampū nu) nebija. Nebija pat ziepju.
Vienī gais š ī s viesnī cas pluss ir atraš anā s vieta. Netā lu no Uzas upes un parka, un relatī vs klusums.
No pā rē jiem iespaidi bija divē jā di: skaista pilsē ta, draudzī gi cilvē ki un vienaldzī gs viesnī cas personā ls. Es š ajā viesnī cā vairs neuzturos un neieteiktu to draugiem un paziņ ā m. Bijā m ļ oti vī luš ies. Un neticiet ļ oti pozitī vajā m atsauksmē m, mē s to jau esam pā rbaudī juš i paš i.
Patīk
Tev patīk
• 3

Laba diena. Rezervē ts numurs no 14. aprī ļ a lī dz 28. aprī lim uz vienu nakti. Pasū tī jumus pieņ ē ma pieklā jī gi, stā stī ja par istabā m, par izmitinā š anu pie 4 gadī ga bē rna. Iepriekš ē jā dienā neviens nezvanī ja.
… Tomēr ▾
Laba diena. Rezervē ts numurs no 14. aprī ļ a lī dz 28. aprī lim uz vienu nakti. Pasū tī jumus pieņ ē ma pieklā jī gi, stā stī ja par istabā m, par izmitinā š anu pie 4 gadī ga bē rna. Iepriekš ē jā dienā neviens nezvanī ja. Divas stundas pirms iekā rtoš anā s viņ a piezvanī ja pati. Meitene reģ istratū rā apliecinā ja, ka mū s gaida un 14:00 varam piezvanī t un nolikt klausuli. Mani sarū gtinā ja tas, ka neklausī jos, bet domā ju, ka varbū t daudzi. Ieradā mies ar draugiem 14:30 un ...meitene pildspalvas vietā iedod flomā steru, lai aizpildī tu klienta karti. ? Pā rsteigts. Un tas bija tikai sā kums...Istabas netiek tī rī tas, reģ istratū rā vienkā rš i saka, ka jā gaida. Bez atvainoš anā s, bez paskaidrojumiem. Tad meitene lē nā m paziņ o, ka mū su istabas bū tu jā sakopj. Kad saku viņ ai, ka mū su numurs nemaz neatbilst pasū tī jumam, dzirdu atbildi, nevaru palī dzē t. Godī gi sakot, man š ā das situā cijas nepatī k, bet kaut kā kļ uva aizvainojoš i. Viņ a man teica, ka mē s nepaliksim, un meitenei bija vienalga.
Ž ē l, ka viesnī ca atrodas jaukā mā jī gā vietā , ar pievilcī gu vestibilu, bet neinteresē klienti.
Iespaidi no komunikā cijas reģ istratū rā nav tie labā kie.
Ž ē l, ka viesnī ca atrodas jaukā mā jī gā vietā , ar pievilcī gu vestibilu, bet neinteresē klienti.
Iespaidi no komunikā cijas reģ istratū rā nav tie labā kie.
Patīk
Tev patīk
• 1

Izvē lē jā mies Olymp Hotel Uzhgorodā.1, 5 mē neš us pirms maija brī vdienā m uz 6 dienā m. Rezervā cija tika apstiprinā ta ar rezervā cijas numuru un pin kodu no Booking. com, Vairā kas reizes zvanī jā m uz viesnī cu, viss tika apstiprinā ts, un izbraukš anas dienā - ar grū tī bā m tiekot cauri, uzzinā jā m, ka nav rezervā cijas un bija nevienas vietas, par kurā m mē s pat nebijā m informē ti (lai gan, ka pasū tī jums mums tika apstiprinā ts) Mums ieteica meklē t citu viesnī cu, kur ir vietas.
… Tomēr ▾
Izvē lē jā mies Olymp Hotel Uzhgorodā.1, 5 mē neš us pirms maija brī vdienā m uz 6 dienā m. Rezervā cija tika apstiprinā ta ar rezervā cijas numuru un pin kodu no Booking. com, Vairā kas reizes zvanī jā m uz viesnī cu, viss tika apstiprinā ts, un izbraukš anas dienā - ar grū tī bā m tiekot cauri, uzzinā jā m, ka nav rezervā cijas un bija nevienas vietas, par kurā m mē s pat nebijā m informē ti (lai gan, ka pasū tī jums mums tika apstiprinā ts) Mums ieteica meklē t citu viesnī cu, kur ir vietas. Rezultā tā.28. maijā nebija iespē jams rezervē t citu viesnī cu vai pat dzī vokli, nā cā s atdot vilciena biļ etes, zaudē jot gandrī z visu summu vienā virzienā no Kijevas un pā rē jais plā nots uz 2 mē neš iem. Un 29. vakarā mums zvanī ja no viesnī cas ar jautā jumu: kā pē c mē s nereģ istrē jamies? Vai tas ir kaut kā ds iebiedē š anas veids? Vai arī ī paš a Eiropas lī meņ a "profesionalitā tes" forma? . Vienī gais mierinā jums ir tas, ka ir bumeranga likums. Gaļ ina.
Patīk
Tev patīk
• 3

Istaba nav liela, ļ oti ē rta. Bet istabā tika mainī ta tikai gulta. Pat grī du neslaucī ja. Vannas istabā traipi uz plaukta pie spoguļ a. Uz vannasistabas paklā ja ir daž i atkritumi. Mē beles ir nobruž ā tas un nobruž ā tas. Pē c lū guma iztī rī t istabu meitene kaut ko pierakstī ja, bet nekas nav mainī jies.
… Tomēr ▾
Istaba nav liela, ļ oti ē rta.
Bet istabā tika mainī ta tikai gulta.
Pat grī du neslaucī ja. Vannas istabā traipi uz plaukta pie spoguļ a. Uz vannasistabas paklā ja ir daž i atkritumi. Mē beles ir nobruž ā tas un nobruž ā tas.
Pē c lū guma iztī rī t istabu meitene kaut ko pierakstī ja, bet nekas nav mainī jies.. .
Bet istabā tika mainī ta tikai gulta.
Pat grī du neslaucī ja. Vannas istabā traipi uz plaukta pie spoguļ a. Uz vannasistabas paklā ja ir daž i atkritumi. Mē beles ir nobruž ā tas un nobruž ā tas.
Pē c lū guma iztī rī t istabu meitene kaut ko pierakstī ja, bet nekas nav mainī jies.. .



Patīk
Tev patīk
• 1

Plusi: Lieliska viesnī ca, ļ oti jauki tī ri numuriņ i, dvieļ i tiek mainī ti katru dienu, labs serviss, profesionā ls pieklā jī gs personā ls, liels, tī rs baseins. Restorā nam ir atvē rta terase, kur bija patī kami pabrokastot, gatavo ļ oti garš ī gus ē dienus.
… Tomēr ▾
Plusi: Lieliska viesnī ca, ļ oti jauki tī ri numuriņ i, dvieļ i tiek mainī ti katru dienu, labs serviss, profesionā ls pieklā jī gs personā ls, liels, tī rs baseins. Restorā nam ir atvē rta terase, kur bija patī kami pabrokastot, gatavo ļ oti garš ī gus ē dienus.
Mī nusi: smē ķ ē š ana vestibila bā rā , tā pē c tur ir nesmē ķ ē tā ji. Ja esi bez auto, tad krastmalas daļ a, kur atrodas kafejnī cas un restorā ni, ir aptuveni 15-20 minū tes ar kā jā m, bet var izmantot taksi, tas ir 3 minū š u attā lumā (izmantoju taksometra pakalpojumu pa tel 0508851868, piegā de ir 3 minū tes, maš ī nas kā rtī gas, š oferi ļ oti draudzī gi) un tikai 12 grivnas.
Mī nusi: smē ķ ē š ana vestibila bā rā , tā pē c tur ir nesmē ķ ē tā ji. Ja esi bez auto, tad krastmalas daļ a, kur atrodas kafejnī cas un restorā ni, ir aptuveni 15-20 minū tes ar kā jā m, bet var izmantot taksi, tas ir 3 minū š u attā lumā (izmantoju taksometra pakalpojumu pa tel 0508851868, piegā de ir 3 minū tes, maš ī nas kā rtī gas, š oferi ļ oti draudzī gi) un tikai 12 grivnas.
Patīk
Tev patīk
• 3

Bijā m apskates braucienā pa Aizkarpatu. Pirmais iespaids bija patī kams pā rsteigums-iereģ istrē š anā s brī niš ķ ī gā Olymp viesnī cā . Te viss ir vienkā rš i ideā li, sā kot no paš as viesnī cas (dizains, iekā rtojums, infrastruktū ra), beidzot ar profesionā lu un draudzī gu personā lu.
… Tomēr ▾
Bijā m apskates braucienā pa Aizkarpatu. Pirmais iespaids bija patī kams pā rsteigums-iereģ istrē š anā s brī niš ķ ī gā Olymp viesnī cā . Te viss ir vienkā rš i ideā li, sā kot no paš as viesnī cas (dizains, iekā rtojums, infrastruktū ra), beidzot ar profesionā lu un draudzī gu personā lu. Liels paldies visiem Olimpia darbiniekiem! Vē lreiz gribu tur aizbraukt!







Patīk
Tev patīk

Atpū tā mies Olimpā ar komandu, tā teikt, noorganizē jā m sev korporatī vo atvaļ inā jumu. Iespaidi palika tikai pozitī vā kie. Viesnī ca mā jī ga, numuriņ i tī ri, personā ls gā dī gs un draudzī gs. Tiesa, bija viena neē rtī ba - elektroniskā s kartes no numura nezinā ma iemesla dē ļ divas reizes tika atbloķ ē tas.
… Tomēr ▾
Atpū tā mies Olimpā ar komandu, tā teikt, noorganizē jā m sev korporatī vo atvaļ inā jumu. Iespaidi palika tikai pozitī vā kie. Viesnī ca mā jī ga, numuriņ i tī ri, personā ls gā dī gs un draudzī gs. Tiesa, bija viena neē rtī ba - elektroniskā s kartes no numura nezinā ma iemesla dē ļ divas reizes tika atbloķ ē tas. Restorā ns labs, lai gan cenas "kož ", bet brokastis, kas bija iekļ autas cenā , bija vairā k kā pieklā jī gas. Bijā m arī ekskursijā s pa Už gorodu, uz Mukač evu, degustē jot vietē jo vī nu. Uzhgorod vispā r ir pā rsteidzoš a pilsē ta....ļ oti eiropeiska. Mazas ieliņ as, skaista arhitektū ra. . . un viss kaut kā tik mierī gi. Ī sā k sakot, mums patika un Olimpu iesakā m visiem, kas paliks Uzhgorodā .
Patīk
Tev patīk

Principā , salī dzinot ar citā m vietē jā m viesnī cā m, tas nav slikti, ja atceraties, ka tas ir 4 *, tad tas ir mazā ks. Labā ziņ a ir tā , ka telpas ir izremontē tas, jaunas mē beles. Brokastis labas, ē diena kvalitā te laba.
… Tomēr ▾
Principā , salī dzinot ar citā m vietē jā m viesnī cā m, tas nav slikti, ja atceraties, ka tas ir 4 *, tad tas ir mazā ks.
Labā ziņ a ir tā , ka telpas ir izremontē tas, jaunas mē beles.
Brokastis labas, ē diena kvalitā te laba.
Tomē r restorā nā apkalpoš ana (un ē dienkarte) nebū t nav profesionā la.
Atgadī jums ar rezervā ciju aizē no iespaidu (telefoniski apstipriniet numuru ar lielo divguļ amo gultu, bet patiesī bā tas izrā dī jā s pavisam savā dā k. . . ) un attā lumu no pilsē tas centra. Nu, apkā rtnes nekoptī ba, jo notiek bū vniecī ba.
Labā ziņ a ir tā , ka telpas ir izremontē tas, jaunas mē beles.
Brokastis labas, ē diena kvalitā te laba.
Tomē r restorā nā apkalpoš ana (un ē dienkarte) nebū t nav profesionā la.
Atgadī jums ar rezervā ciju aizē no iespaidu (telefoniski apstipriniet numuru ar lielo divguļ amo gultu, bet patiesī bā tas izrā dī jā s pavisam savā dā k. . . ) un attā lumu no pilsē tas centra. Nu, apkā rtnes nekoptī ba, jo notiek bū vniecī ba.
Patīk
Tev patīk

• apceļots 14 gadiem atpakaļ
Laba viesnī ca, numuriņ i skaisti un ē rti mē belē ti, draudzī gs personā ls, jautri un profesionā li bā rmeņ i, kas spē j atvē rt dvē seli un runā t. Pilnī gi apmierinā ts.
… Tomēr ▾
Laba viesnī ca, numuriņ i skaisti un ē rti mē belē ti, draudzī gs personā ls, jautri un profesionā li bā rmeņ i, kas spē j atvē rt dvē seli un runā t.
Pilnī gi apmierinā ts.
Pilnī gi apmierinā ts.


Patīk
Tev patīk
Parādīt vairāk »