Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Maksājiet par "Junior" - saņemiet "Ekonomiskais mīnuss"

Rakstīts: 7 septembris 2017
Ceļošanas laiks: 22 — 25 augusts 2017
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 8.0
NETĪ RĪ GS NUMURS
Viņ i iedeva 2. numura atslē gas (atrodas netā lu no personā la telpas, viesnī cas ē kas ieejas durvī m un reģ istratū ras). Uzreiz teicā m, ka mū s neapmierina numurs, administratore atbildē ja, ka: "Citu nav, es neko nevaru darī t. " Viņ a pagriezā s un aizgā ja, atstā jot mū s gaitenī un istabas atslē gas pie durvī m.
Pamata: Netī ri, auksti, tumš i, vannasistabā tika dzenā ti zirnekļ i (mazgā ties bija pretī gi, patiesī bā centā mies to nedarī t).
No sī kumiem:
- no 7.00 lī dz 23.00 uzklausī t visus, kas ieiet/iziet no viesnī cas ē kas, kas paceļ as augš ē jos stā vos, visus personā la darbus (trauku mazgā š ana, demontā ž a utt. );
- gultas bija pat apsegtas ar segu;

- apgaismojums kā pagrabā (knapi spī d viena spuldzī te no matē tā ē nas apakš as);
- salauztas un nolietotas mē beles (naktsgaldiņ i, durvis, grī da);
- aizkari neaizveras lī dz galam (garā mejot varē ja apbrī not mū su sabojā to atpū tu);
- pirmais logs ir nedzirdī gs, no otra paveras skats uz lapeni ar bā rbekjū.
Ē damistaba
Galvenais: sen neesam ē duš i tā du ē dienu - trū cī gi, auksti. Pat parastajā s ē damistabā s tas ir labā k. Pē c brokastī m viņ i meklē ja citas iestā des, kur piepildī t sevi ar kaut ko normā lu un karpatisku (nevis makaronu vai omleti uz miltiem). Viņ i deva priekš roku pusdienot jebkurā citā vietē jā bū dā.
No sī kumiem: nebija iespē jams atrast darbiniekus aiz bā ra (prasī t papildu aprī kojumu, sā li utt. ). Sanesa galdā ē dienu un devā s uz saimniecī bas telpu, lai neviens netraucē tu un nebū tu jā uzklausa viesu komentā ri.

PERSONĀ LS, KAS BIJA ZAUDĒ TS
Nā kamajā dienā mainī jā s administrators. No rī ta atstā jot apskates objektus, lū dzā m darbiniekus nodot mū su mobilā tā lruņ a numuru jaunajam administratoram, lai atrisinā tu mū su situā ciju.
Dienas laikā neviens neatzvanī ja.
Vakarā piegā jā m pie jaunā s administratores, kura teica, ka telefons viņ ai nav nodots, pacietī gi mū s uzklausī ja, vienojā mies, ka š is numurs nepieder junior suitei, vainoja visu uz saimnieku (kurš negrib klausī ties) vai kaut ko mainī t). Pieklā jī gi draudzī gs-patī kams administrators ar tā du paš u standarta frā zi sarunas beigā s "Bet es neko nevaru darī t. "

No sī kumiem: ir jauns vī rietis, kuram atstā jā m numuru un prasā m, kā pē c viņ š to neiedeva administratorei. Viņ š viņ ai pā rsteigts saka, ka es tev visu uzreiz izstā stī ju un komentē ju. Š eit ir tik mazi meli un tik nepatī kami iznā ca.
Lū gums izlikt Apskatu un ieteikumu grā matu tika noraidī ts, jo “Mums tā nav. Saimnieks teica, lai sakoptu.

CITU VIESU ATSAUKSMES
Pirmajā vakarā pie mums pienā ca kā ds cits viesis un teica, ka bē rni viņ am caur Pokuponu nopirka atvaļ inā jumu Patsorkā un viņ š bija spiests š eit kalpot, jo tā bija dā vana, bet bija š ausmī gi to izturē t, sā kot ar mā jokli un beidzot ar pretī gu pā rtiku, kas iekļ auta. tā di svē tki.

SECINĀ JUMI
Pā rsteidzoš i, Patsorka joprojā m nav bankrotē jis. Tajā nā cā s "izdzī vot" 3 dienas (nevarē jā m atļ auties uzreiz mainī t mā ju draugu dē ļ , kuriem bija trī s bē rni). Mē s pat neizsaiņ ojā m savas mantas. Pokupon neizdevā s sazvanī t un izskatā s, ka viņ i nepā rdod to, ko pā rdod saviem klientiem. Nebijā m gaidī juš i no KARPATIEM tā du viesmī lī bu un virtuvi, tagad zinā m.

25. augustā uzreiz atradā m citu dzī vokli Mikuļ ič inā ("Viesu mā ja"), rezervē jā m un ar prieku dzī vojā m tur visas pā rē jā s dienas (starp citu, numuriņ š mums izmaksā ja par 300 UAH lē tā k).
Un viņ š nebija tikai labā kais - no rī ta mē s gribē jā m gulē t gultā nedaudz pē c Hoverlas, un vakarā bija patī kami ieiet duš ā ).
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu