
2015. gada jū lijs
"+"
1. Plaš a ē ka. Teritorija liela, ē naina un vē sa. Prom no automaš ī nā m un skaļ as mū zikas.
2. Personā ls ir pieklā jī gs, cenš as darī t visu.
"-"
Viesnī ca darbojas ekonomiskā rež ī mā .
1. Nav pietiekami daudz cilvē ku. Grū ti tikt cauri, viens administrators atbild par visu org. jautā jumiem. Reģ istratū rā gandrī z vienmē r neviena nav.
2. Viena medmā sa ir atbildī ga par viesnī cas ā rstnieciskajā m procedū rā m 35 numuriņ os, viņ ai neatliek laika visam. Ir grū ti iegū t solī tā s procedū ras.
3. Viņ iem nav nekā da sakara ar ā rstē š anu, nav ā rsta.
4. Skaitlis. Standartu sauca par junior suite: lē tas mē beles, divas gultas, kas saspiestas kopā , nevis viena divvietī ga. TV attaisnojumiem, mazs, 5 ē tera kanā li. Dvieļ us neprasot nemaina, nav kur tos ž ā vē t. WiFi tikai vestibilā . Viens prieks - ir ledusskapis.
5. Teritorija ir neapbū vē ta: celiņ i ir grantē ti, nav rotaļ u laukuma. Neiedegsies, atgriež oties tumsā vajag lukturī ti.
6. Virtuve Zem restorā na izkā rtnes atrodas skolas ē dnī ca. Jū s nevarat izvē lē ties ē dienu. Produkti ir visvienkā rš ā kie. Ē dienkarte "Zupa-kartupeļ i-putra-kotlete-bulciņ a ar sviestu". No rī ta - lē ta desa. Bez piena produktiem vai augļ iem.
7. Uz sā lsezeriem 30 min. kā jā m. Tā pat kā ar visu pā rē jo: kafejnī cas, veikali utt. Dodieties galvenokā rt pa ceļ u bez ietvē m un ar aktī vu satiksmi.
Garlaicī gi. Otro reizi pie viņ iem neieš u.



Ē diens bija lielisks, izsalkuš i nepalikā m. Porcijas lielas, virtuve ukraiņ u. Mū su komplektā ietilpa hidromasā ž a, limfodrenā ž a, sā ls istaba un makš ķ erē š ana. Man viss ļ oti patika, daž as procedū ras, pat plā noto 3 reiž u vietā , notika 10))))
Tā pat pē c hidromasā ž as uzreiz var iziet parasto masā ž u, bet tā maksā atseviš ķ i. Netā lu no sā lsezera. Kamē r bijā m tur, viesnī ca nebija pā rslogota.
Kopumā paldies viesnī cas vadī bai un personā lam. Mē ģ inā sim atgriezties : ))))





Problē mas ar pā rtiku ē damistabā . Pusdienas bija garš ī gas. Vakariņ as joprojā m ir tik un tā , un brokastis - tikai tumsa! Koš ļ ā t hominy agrā rī tā ir vienkā rš i nepanesami. Jā , un ē dieni otrajā maiņ ā tiek pasniegti knapi silti. Un bē rnus vairā kas dienas mocī ja sā pes vē derā un vaļ ī gi izkā rnī jumi.
Cita lieta ir restorā ns (turpat pirmajā stā vā ) Viņ i gatavo ļ oti garš ī gi, ē dienu daudzveidī ba ir laba. Bē rni tika iepriecinā ti ar pankū kā m ar š okolā des glazū ru. Cenas arī pieņ emamas. Tikai tagad apkalpojoš ais personā ls restorā nā aizmirst, ka viņ š nav mā jā s, bet gan darbā ! Tie kalpo labi, ļ oti lē ni, no viesmī les un ē rcē m smaidu neizvilkt, vakariņ ā s jau dienu iepriekš bija jā pasū ta cepta karpa, un jā atvadā s no apmeklē tā jiem vienkā rš i izslē dzot gaismu zā lē un kliedzot. no bā ra letes, ka iestā de slē gta! Š ausmas ir vienkā rš as! Vakara romantiska noskaņ a!
Nav bē rnu istabas, vai vismaz animatora, kas bē rnus pieskatī tu. Vecā ki ir gatavi maksā t par š iem pakalpojumiem. Nav sporta zā les. Izklaides programmas nav vispā r: ne kino, ne koncerti, ne pat paš u atpū tnieku uzstā š anā s netiek organizē ta. Paldies autolī nijas š oferim Jurijam, kurš pē c paš a iniciatī vas savā personī gajā brī vdienā izveda tū ristu grupu ekskursijā s!
Mē s speleoloģ iskajā centrā bijā m 2009. gada augustā un brauksim 2010. gadā . Tas viss ir par mī nā m un astmas ā rstē š anu bē rnam. Ceram, ka š ogad bū s pā rmaiņ as uz labo pusi.