Personāla uzvedība ir nežēlīga

Rakstīts: 19 novembris 2016
Ceļošanas laiks: 2 — 6 novembris 2016
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Strā dnieku uzvedī ba bija š okē još a, rupja un neobligā ta.
Pat bazā rā gurķ us pā rdod ar lielā ku komunikā cijas kultū ru nekā š ajā viesnī cā darbinieki runā ar saviem klientiem. . .
Es sarunā ju ar Viktoriju, lai rezervē tu mā ju 10 cilvē kiem uz č etrā m naktī m. Nā kamajā dienā viņ ai piezvanī ju, uz telefonu atbildē ja pavisam cits cilvē ks un solī ja pateikt, ka esam gatavi maksā t un ir nepiecieš ami dati samaksai un atbildes uz vairā kiem jautā jumiem par izmitinā š anu. Viktorija neatzvanī ja un es to izdarī ju pati. Tas, kā viņ i man atbildē ja, mani pā rsteidza un š okē ja. Viktorija vienkā rš i bez brī dinā juma pā rdeva rezervē tā s istabas citiem cilvē kiem, lai gan viņ ai bija mans personī gais mobilais. Turklā t uz jautā jumu, kā tas varē tu notikt, es dzirdē ju "Jā , ko jū s no manis gribat" un "ī si sakot, uz redzē š anos, joprojā m nav par ko apspriest" . Un pirms tam, kad es rezervē ju, bija tikai tā da viesmī lī ba. Š ajā situā cijā uz manu pieklā jī go atkā rtoto lū gumu vismaz atbildē t uz jautā jumu, kā pē c pieņ emts š ā ds lē mums, Viktorija vienkā rš i nolika klausuli. Ir ļ oti nomā kta un skumji redzē t š ā du rupjī bu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu