
Mē s atradā m viesnī cu, iepatikā s fotoattē lā un, pats galvenais, tuvojā mies mū su uzņ ē muma cilvē ku skaitam. Tā ir balstī ta kā ģ imene, tā pē c lieliski iekā rtosies 3 ģ imenes un katrā.1-2 bē rni - katrā guļ amistabā.
… Tomēr ▾
Mē s atradā m viesnī cu, iepatikā s fotoattē lā un, pats galvenais, tuvojā mies mū su uzņ ē muma cilvē ku skaitam. Tā ir balstī ta kā ģ imene, tā pē c lieliski iekā rtosies 3 ģ imenes un katrā.1-2 bē rni - katrā guļ amistabā.2 guļ amistabas un 2 stā vi bē rniem. Iekļ ū s arī pieauguš ie)
Man patika, kā meitene (vadī tā ja) runā ja par mā ju, visu labi aprakstī ja, ļ oti patī kami sarunā . Un mē s pat nelasī jā m atsauksmes (un patiesī bā darbinieki uz vietas strā dā slikti. Reģ istratū rā nekad nebija neviena, katru reizi, kad pieskrē ja citi cilvē ki, nepā rvietojas pa teritoriju, nevar atrisinā t problē mas, nezvanot 3 cilvē kiem. Darbs sistē mā "spored phone") .
Viss tī rs, mā ja labi sakopta. Dizains ir zemniecisks, bet labs. Vannas istabas ir labas, mā jā ir 2 vannas istabas lejā (ē rtas, augš stā vā ar virtuvi, viesistaba), kā arī.1 vannas istaba 2 stā vā (kur 3 guļ amistabas).
Augš ē jā s vannas istabas nianse - smaka - vē diniet, nevē diniet, smird pē c kanalizā cijas, tā pē c caurules noteikti jā tī ra, ir daž as problē mas.
Lejā virtuvē siltā un tualetē s siltā grī da, kas ir laba, augš stā vā koka grī das, ir konvektori.
Vidē jā guļ amistabā bija auksts, salī dzinot ar 2 citā m (tā s bija karstas) (starp citu, pē c pā rē jā m saskā ros ar tā dā m paš ā m atsauksmē m par vienas istabas aukstumu, tā pē c kaut kas ir, lai gan dienā tika pieskarties baterijā m - it kā silda vienā di, varbū t jautā jums logā - visas gultas zem loga, arī bē rni).
Virtuve iet uz dzī vojamo istabu ar strā dā još u kamī nu malkai (bet kā izrā dī jā s, malka viņ am maksā.100 UAH. Ja jū s to iekurat pats, un, iespē jams, vairā k, ja puisis, kurš tos atnesa, aizdedzina.
Nopirka, nolē ma iedegties paš i. Un malku nesa jē lu lī dz diegiem. Vē lā k atnesa daž as sausas, nu bet tas tā , divreiz sabojā ja iespaidu. No viesistabas izejas uz bā rbekjū ir arī galds piknikam, viss kā rtī bā.
Malka, kā tas biež i notiek, grilē š anai jums ir jā bū t savam ((((
Viesistabā ir dī vā ns, liels galds, TV, ir labi.
Virtuves plī ts ir elektriskā , un bija mirklis no rī ta, kad bija jā iziet no mā jas, izslē dzot gaismu. Un mē s tikko brokastī jā m bez plī ts un tē jkannas, jū s neko nevarat izdarī t. Izdomā jā m, ka mū s grib pē c iespē jas ā trā k izvest ā rā un izslē dzā m gaismas. Tač u, uzzinot, kā ieslē gt gaismu, kā pē c un kur tā izslē dzā s, likā s, ka viņ i paš i nezina, kā izslē gt gaismu. Zvanī ja un gā ja 5 cilvē ki, viens teica, ka tas notiek no skaitī tā ja pā rslodzes, jo viss bija ieslē gts (lai gan iepriekš ē jā s dienā s viss darbojā s tā pat, bet nebija izslē gts - vienlaikus strā dā ja un tē jkanna, plī ts, ledusskapis. Viņ iem joprojā m ir elektriskā apkure + malka) un galu galā mū s paē dinā ja, kā pē c mē s izslē dzā m gaismu no skaitī tā ja...kā pē c mums tas jā dara? Nu, tā pat kā reģ istratū rā , š ajā ziņ ā nav ekstrē mu un atbildī gu darbinieku)
Secinā jums: mā ja laba, bet saimnieku pozī cija niecī ga, un personā ls nedraudzī gs un neprofesionā ls.
Jums pat nav jā tē rē nauda, lai bū tu apmierinā ti klienti: vienkā rš i novē rtē jiet savu reputā ciju un viesus.
Man patika, kā meitene (vadī tā ja) runā ja par mā ju, visu labi aprakstī ja, ļ oti patī kami sarunā . Un mē s pat nelasī jā m atsauksmes (un patiesī bā darbinieki uz vietas strā dā slikti. Reģ istratū rā nekad nebija neviena, katru reizi, kad pieskrē ja citi cilvē ki, nepā rvietojas pa teritoriju, nevar atrisinā t problē mas, nezvanot 3 cilvē kiem. Darbs sistē mā "spored phone") .
Viss tī rs, mā ja labi sakopta. Dizains ir zemniecisks, bet labs. Vannas istabas ir labas, mā jā ir 2 vannas istabas lejā (ē rtas, augš stā vā ar virtuvi, viesistaba), kā arī.1 vannas istaba 2 stā vā (kur 3 guļ amistabas).
Augš ē jā s vannas istabas nianse - smaka - vē diniet, nevē diniet, smird pē c kanalizā cijas, tā pē c caurules noteikti jā tī ra, ir daž as problē mas.
Lejā virtuvē siltā un tualetē s siltā grī da, kas ir laba, augš stā vā koka grī das, ir konvektori.
Vidē jā guļ amistabā bija auksts, salī dzinot ar 2 citā m (tā s bija karstas) (starp citu, pē c pā rē jā m saskā ros ar tā dā m paš ā m atsauksmē m par vienas istabas aukstumu, tā pē c kaut kas ir, lai gan dienā tika pieskarties baterijā m - it kā silda vienā di, varbū t jautā jums logā - visas gultas zem loga, arī bē rni).
Virtuve iet uz dzī vojamo istabu ar strā dā još u kamī nu malkai (bet kā izrā dī jā s, malka viņ am maksā.100 UAH. Ja jū s to iekurat pats, un, iespē jams, vairā k, ja puisis, kurš tos atnesa, aizdedzina.
Nopirka, nolē ma iedegties paš i. Un malku nesa jē lu lī dz diegiem. Vē lā k atnesa daž as sausas, nu bet tas tā , divreiz sabojā ja iespaidu. No viesistabas izejas uz bā rbekjū ir arī galds piknikam, viss kā rtī bā.
Malka, kā tas biež i notiek, grilē š anai jums ir jā bū t savam ((((
Viesistabā ir dī vā ns, liels galds, TV, ir labi.
Virtuves plī ts ir elektriskā , un bija mirklis no rī ta, kad bija jā iziet no mā jas, izslē dzot gaismu. Un mē s tikko brokastī jā m bez plī ts un tē jkannas, jū s neko nevarat izdarī t. Izdomā jā m, ka mū s grib pē c iespē jas ā trā k izvest ā rā un izslē dzā m gaismas. Tač u, uzzinot, kā ieslē gt gaismu, kā pē c un kur tā izslē dzā s, likā s, ka viņ i paš i nezina, kā izslē gt gaismu. Zvanī ja un gā ja 5 cilvē ki, viens teica, ka tas notiek no skaitī tā ja pā rslodzes, jo viss bija ieslē gts (lai gan iepriekš ē jā s dienā s viss darbojā s tā pat, bet nebija izslē gts - vienlaikus strā dā ja un tē jkanna, plī ts, ledusskapis. Viņ iem joprojā m ir elektriskā apkure + malka) un galu galā mū s paē dinā ja, kā pē c mē s izslē dzā m gaismu no skaitī tā ja...kā pē c mums tas jā dara? Nu, tā pat kā reģ istratū rā , š ajā ziņ ā nav ekstrē mu un atbildī gu darbinieku)
Secinā jums: mā ja laba, bet saimnieku pozī cija niecī ga, un personā ls nedraudzī gs un neprofesionā ls.
Jums pat nav jā tē rē nauda, lai bū tu apmierinā ti klienti: vienkā rš i novē rtē jiet savu reputā ciju un viesus.
Patīk
Tev patīk
• 1
Rādīt citus komentārus …


Personā ls ir rupjš , es kategoriski neiesaku ē st kafejnī cā pie viesnī cas - saindē jā mies, ka bija jā sauc ā trā palī dzī ba, tikai pa ceļ am uz mā jā m sapratā m, kas ī sti ir š ajā "kafejnī cā "! Cenas než ē lī gas.
… Tomēr ▾
Personā ls ir rupjš , es kategoriski neiesaku ē st kafejnī cā pie viesnī cas - saindē jā mies, ka bija jā sauc ā trā palī dzī ba, tikai pa ceļ am uz mā jā m sapratā m, kas ī sti ir š ajā "kafejnī cā "! Cenas než ē lī gas. Istabas ļ oti š auras, gultas veļ a neatbilst gultas izmē ram.
Patīk
Tev patīk
• 3

• apceļots 8 gadiem atpakaļ
Mani iespaidi par rezervē to Č ETRU ZVAIGŽ Ņ U Junior Suite nav vā rdos izsakā mi. Tas tieš ā m ir jā redz, lai patiesi novē rtē tu atraš anā s vietu, servisu un telpas kopumā . Serviss nē , gaidī ju 1.5h, lai atrastu kā du, kas nokā rtojas.
… Tomēr ▾
Mani iespaidi par rezervē to Č ETRU ZVAIGŽ Ņ U Junior Suite nav vā rdos izsakā mi. Tas tieš ā m ir jā redz, lai patiesi novē rtē tu atraš anā s vietu, servisu un telpas kopumā . Serviss nē , gaidī ju 1.5h, lai atrastu kā du, kas nokā rtojas. Ieej koridorā un tur Sovdepivš č ina (grī da no lē tā kajā m flī zē m un vietā m arī dauzī ta, sienas apš ū tas ar apš uvumu (panelis vietā m lakots un vietā m laka iesū cas kokā ) vairs nejū tas. Jū su istabā un ar to viss sā kas: Junior Suite 4 personā m - uz 4 x 3 metru putekļ u laukuma, aizkari ar traipiem, istabā guļ beigtas muš as, pelē kbrū na gultas veļ a.
Kopumā parlamentā ir 24 telpas, un uz visā m 24 istabā m ir tikai trī s lapenes, kuru augstums ir 1 metrs.
aizgā ja un bez problē mā m atrada daudz sliktā kas istabas un uz pusi lē tā kas. Domā ju, ka ī paš nieks un neesoš ais personā ls iztiek no bruņ ā m un priekš apmaksas. mē s redzē jā m 3 cilvē kus. Esmu š okā .
Kopumā parlamentā ir 24 telpas, un uz visā m 24 istabā m ir tikai trī s lapenes, kuru augstums ir 1 metrs.
aizgā ja un bez problē mā m atrada daudz sliktā kas istabas un uz pusi lē tā kas. Domā ju, ka ī paš nieks un neesoš ais personā ls iztiek no bruņ ā m un priekš apmaksas. mē s redzē jā m 3 cilvē kus. Esmu š okā .
Patīk
Tev patīk
• 13

nekā dā gadī jumā nepieļ aujiet tā du kļ ū du kā mē s, ka palikā m š ajā viesnī cā . neskatoties uz to, ka par istabu nav daudz naudas, tā nav 1000000% vē rta. Administrators-š ķ iņ ķ is. Nekā das palī dzī bas.
… Tomēr ▾
nekā dā gadī jumā nepieļ aujiet tā du kļ ū du kā mē s, ka palikā m š ajā viesnī cā . neskatoties uz to, ka par istabu nav daudz naudas, tā nav 1000000% vē rta.
Administrators-š ķ iņ ķ is. Nekā das palī dzī bas. vispā r ir aizdomas, ka viesnī cai nav dokumentu par viņ u darbī bu.
Visa kompā nija saindē jā s viesnī cas restorā nā (tā kā ē da tikai tur). Atpū ta izlutinā ta, zā lē m iztē rē ta liela nauda, .2 dienas nogulē ja zem pilinā tā ja, paldies Dievam, izdzī voja. Negaidī jā m sapratni un vismaz mazā ko palī dzī bu no vadī bas, un saimnieks vispā r kategoriski nevē lē jā s ar mums sazinā ties.
Briesmī gi, tā das viesnī cas vajadzē tu slē gt! Ar tiesī bsargā još o institū ciju palī dzī bu mums tas neizdevā s, tā pē c ļ oti iesaku uz turieni NEIET!
Administrators-š ķ iņ ķ is. Nekā das palī dzī bas. vispā r ir aizdomas, ka viesnī cai nav dokumentu par viņ u darbī bu.
Visa kompā nija saindē jā s viesnī cas restorā nā (tā kā ē da tikai tur). Atpū ta izlutinā ta, zā lē m iztē rē ta liela nauda, .2 dienas nogulē ja zem pilinā tā ja, paldies Dievam, izdzī voja. Negaidī jā m sapratni un vismaz mazā ko palī dzī bu no vadī bas, un saimnieks vispā r kategoriski nevē lē jā s ar mums sazinā ties.
Briesmī gi, tā das viesnī cas vajadzē tu slē gt! Ar tiesī bsargā još o institū ciju palī dzī bu mums tas neizdevā s, tā pē c ļ oti iesaku uz turieni NEIET!
Patīk
Tev patīk
• 4

Š o viesnī cu rezervē ju caur mā jaslapu "Planet of Hotels" mē nesi pirms norē ķ inā š anā s. Izrakstī jā m priekš apmaksu 30% apmē rā no uzturē š anā s summas, kas tika samaksā ta un tika nosū tī ta č eka fotogrā fija caur Viber (junior suite) bija rezervē ts 2 pieauguš ajiem, 2 bē rniem), operatore atzvanī ja un apstiprinā ja rezervā ciju un iedeva viesnī cas numuru.
… Tomēr ▾
Š o viesnī cu rezervē ju caur mā jaslapu "Planet of Hotels" mē nesi pirms norē ķ inā š anā s. Izrakstī jā m priekš apmaksu 30% apmē rā no uzturē š anā s summas, kas tika samaksā ta un tika nosū tī ta č eka fotogrā fija caur Viber (junior suite) bija rezervē ts 2 pieauguš ajiem, 2 bē rniem), operatore atzvanī ja un apstiprinā ja rezervā ciju un iedeva viesnī cas numuru. Veiksmī gi piezvanī ju viesnī cas administratorei un saņ ē mu rezervā cijas apstiprinā jumu. Atsauksmi rakstu pirmo reizi un tagad sapratī siet kā pē c) Tieš i pē c nedē ļ as zvana operatore ar ziņ u, ka mana junior suite vairs nav, var piedā vā t standartu (atš ķ irī ba: ir ledusskapis un mikroviļ ņ u krā sns) vai atdot naudu, starpī ba ir 1000 UAH. Man deva dienu padomā t. Nevarē ja atrast iemeslu š ā dam jokam! Bija vē lme ņ em naudu, bet negribē jā s mocī ties. Piekritu standartam, domā jot, ka ar to visi piedzī vojumi beigsies. Bet velti! , ī paš nieks vienkā rš i gribē ja)izsaucis administratoru, saņ ē mis stingru ieteikumu maksā t papildus caur PrivatBank, un tas bija melnajā pirmdienā , kad viņ i bija slē gti š o iemeslu dē ļ ! tā bija otrā zī me) viņ i pasū tī ja no vienas ē kas fotoattē la un apmetā s citā virs restorā na.
Tagad par plusiem:
- Atraš anā s vieta ir lieliska!
-Daba super daudz sniega un sals -15
- Blakus restorā nam High Pass (kurā gadā virtuve ir lieliska) vidē jā č eka vienai personai ir 100 UAH
- Bezmaksas autostā vvieta 50 UAH dienā
-Istaba silta (baterijas tiek regulē tas)
- Vannasistabā apsildā mā grī da (bet ļ oti smacī gs, neregulē )
Kas nepatika:
-Reģ istrē joties, administrators prasī ja operatoram priekš apmaksu par pusstundu (Uzskaite tiek veikta manuā li, izmantojot piezī mju grā matiņ u)
-Ā rē jā s durvis no ielas vai nu neatvē rā s vai neaizvē rā s (no ugunsdroš ī bas viedokļ a pā rkā pums) nu nav ē rti
-Istabas durvis nederē ja un caurvē jš tā s nomurminā ja
-Istabā nebija tē jkannas
-wifi nebija 2 dienas
- dienu nebija elektrī bas un ū dens !!!! ! š ai ē kai nav nodroš inā ts ģ enerators
Aizkari ir š auri un neaizsedz logu
-ē diens restorā nā kā valsts slimnī cā (izmē ģ inā ts ierodoties)
- istabu iekā rtojums: standarta)
- Slikta skaņ as izolā cija telpā .
- pē cpusdienā pē c slē poš anas, kad istabā ienā ca divas jaunkundzes un vē lē jā s veikt inventarizā ciju istabā , aizbildinoties ar maiņ u maiņ u, es pieklā jī gi atteicos, aizbildinoties, ka bē rni guļ
-skapī daž i pakaramie, č etru vietā trī s, vairā k netika iedoti pē c pieprasī juma (nav atļ auts)
Mans spriedums: apbrauciet š o parlamentu pa desmito ceļ u, Karpatos ir pieklā jī gas viesnī cas ar izciliem darbiniekiem un ī paš niekiem. Lai atpū tu un priecī gus Ziemassvē tkus!
Tagad par plusiem:
- Atraš anā s vieta ir lieliska!
-Daba super daudz sniega un sals -15
- Blakus restorā nam High Pass (kurā gadā virtuve ir lieliska) vidē jā č eka vienai personai ir 100 UAH
- Bezmaksas autostā vvieta 50 UAH dienā
-Istaba silta (baterijas tiek regulē tas)
- Vannasistabā apsildā mā grī da (bet ļ oti smacī gs, neregulē )
Kas nepatika:
-Reģ istrē joties, administrators prasī ja operatoram priekš apmaksu par pusstundu (Uzskaite tiek veikta manuā li, izmantojot piezī mju grā matiņ u)
-Ā rē jā s durvis no ielas vai nu neatvē rā s vai neaizvē rā s (no ugunsdroš ī bas viedokļ a pā rkā pums) nu nav ē rti
-Istabas durvis nederē ja un caurvē jš tā s nomurminā ja
-Istabā nebija tē jkannas
-wifi nebija 2 dienas
- dienu nebija elektrī bas un ū dens !!!! ! š ai ē kai nav nodroš inā ts ģ enerators
Aizkari ir š auri un neaizsedz logu
-ē diens restorā nā kā valsts slimnī cā (izmē ģ inā ts ierodoties)
- istabu iekā rtojums: standarta)
- Slikta skaņ as izolā cija telpā .
- pē cpusdienā pē c slē poš anas, kad istabā ienā ca divas jaunkundzes un vē lē jā s veikt inventarizā ciju istabā , aizbildinoties ar maiņ u maiņ u, es pieklā jī gi atteicos, aizbildinoties, ka bē rni guļ
-skapī daž i pakaramie, č etru vietā trī s, vairā k netika iedoti pē c pieprasī juma (nav atļ auts)
Mans spriedums: apbrauciet š o parlamentu pa desmito ceļ u, Karpatos ir pieklā jī gas viesnī cas ar izciliem darbiniekiem un ī paš niekiem. Lai atpū tu un priecī gus Ziemassvē tkus!
Patīk
Tev patīk
• 6

• apceļots 8 gadiem atpakaļ
Apkalpoš ana viesnī cā pilnī bā izpaliek (klientu problē mas netiek atrisinā tas, pat tualetes papī rs ir jā lū dz), tē jkanna istabā nedarbojas (vē lā k administratore mums teica, ka funkcionē još a tē jkanna istabā ir VIP pakalpojums "suite" numuri).
… Tomēr ▾
Apkalpoš ana viesnī cā pilnī bā izpaliek (klientu problē mas netiek atrisinā tas, pat tualetes papī rs ir jā lū dz), tē jkanna istabā nedarbojas (vē lā k administratore mums teica, ka funkcionē još a tē jkanna istabā ir VIP pakalpojums "suite" numuri). Ē diens nepieņ emams, plā nas starpsienas starp istabā m: visā s detaļ ā s dzirdama rosī ba citā s telpā s, š auras un neē rtas kā pnes, lai uzkā ptu uz istabu, no abiem krā niem plū da karstais ū dens. Ziemā ceļ š netiek tī rī ts vispā r, lī dz viesnī cai ir ā rkā rtī gi grū ti piebraukt ar automaš ī nu. Duš a un tualete ir atdalī tas ar plā nu aizkaru, ū dens no duš as plū st tieš i uz grī das un izplatā s pa visu tualeti. Diena dzī voja istabā bez gaismas un ū dens (pat aukstuma). Nolē mā m š ī s š ausmas atstā t dienu agrā k, par š o dienu mums atteicā s kompensē t: saimnieka nav, risiniet š o jautā jumu ar viņ u. Pē c pā rrunā m ar saimnieku viņ š atteicā s kompensē t nenodzī voto nakti, ir gatavs nā kamreiz mums vai mū su draugiem pieš ķ irt atlaidi naktsmī tnei : ). Tagad viesnī cas ī paš nieks Vladimirs melo, ka tikai daž as stundas viesnī cā nebija gaismas. . Draugi, par labiem iespaidiem, jū s š eit neesat : ).


Patīk
Tev patīk
• 4

Pasū tī jā m caur internetu, veicā m priekš apmaksu, tad ļ oti ž ē l, un lū k, kā pē c: fotogrā fijā nav redzama nepabeigtā jaunbū ve, kurā apmetuš ies cilvē ki un tas, ka blakus š ai ē kai (1 metrs) tiek celta jaunbū ve rit pilnā sparā .
… Tomēr ▾
Pasū tī jā m caur internetu, veicā m priekš apmaksu, tad ļ oti ž ē l, un lū k, kā pē c: fotogrā fijā nav redzama nepabeigtā jaunbū ve, kurā apmetuš ies cilvē ki un tas, ka blakus š ai ē kai (1 metrs) tiek celta jaunbū ve rit pilnā sparā . Kas zina, ko bū vlaukums sapratī s. Numuri š ajā ē kā tiek piedā vā ti kā "junior suite" numuri parastajā ē kā . Ē kā jā staigā pa cementa putekļ iem un jā elpo š ie putekļ i, viss ir š ajos putekļ os: apavi, drē bes, tika atvē rts logs, vakarā visa telpa bija putekļ os, maš ī na arī knapi nomazgā ta. Pie viesnī cas nav autostā vvietas, automaš ī nas ir novietotas starp bū vgruž iem. Viesnī cas "Volodymyr Ivanovych" ī paš nieks melo par numuru cenā m. Rezervē tajam "junior suite" numuram, kas atbilst tai paš ai cenai fotoattē lā , tie tiek novietoti sliktā kā s kvalitā tes telpā , bū vniecī bas stadijā esoš ajā ē kā pā ri ceļ am 2. vai 4. stā vā . Pretenzijas no viesiem netiek pieņ emtas, priekš apmaksa netiek atmaksā ta. Visas uzturē š anā s laikā kopē jā koridorā grī da netika mazgā ta, nemaz nerunā jot par istabu. Putekļ us gaitenī no bū vnieku veiktā s grī das nodoš anas ekspluatā cijā .
Patīk
Tev patīk
• 3

Briesmī gi, nav administratora, nereā li sazinā ties ar saimnieku, letakā istabiņ a š ausmī gā stā voklī , sē ne visur istabā , kopē ja plī ts tieš i aiz durvī m, 2 veļ asmaš ī nas!! ! Nav skaņ as izolā cijas nav infrastruktū ras, trokš ņ ains bū vniecī bas dē ļ .
… Tomēr ▾
Briesmī gi, nav administratora, nereā li sazinā ties ar saimnieku, letakā istabiņ a š ausmī gā stā voklī , sē ne visur istabā , kopē ja plī ts tieš i aiz durvī m, 2 veļ asmaš ī nas!! ! Nav skaņ as izolā cijas nav infrastruktū ras, trokš ņ ains bū vniecī bas dē ļ . Virtuvē gatavot ir nereā li, tā gandrī z vienmē r ir slē gta un maza. Dā rgā kas telpas nav labā kas. Kopumā realitā te neattaisnoja cerī bas, neiesaku! !
Patīk
Tev patīk
• 2

Nekad nebiju domā jusi, ka bū s jā raksta tā da atsauksme, bet ne tik daudz par viesnī cu, bet gan par tā s ī paš nieku....Puiš i, stingri NEIESAKU - PERSONA - MELI, CAD un visi negatī vie lietvā rdi ir sinonī mi. Es sā kš u no jauna. Es atradu viņ a villu vietnē Booking.
… Tomēr ▾
Nekad nebiju domā jusi, ka bū s jā raksta tā da atsauksme, bet ne tik daudz par viesnī cu, bet gan par tā s ī paš nieku....Puiš i, stingri NEIESAKU - PERSONA - MELI, CAD un visi negatī vie lietvā rdi ir sinonī mi. Es sā kš u no jauna. Es atradu viņ a villu vietnē Booking. com Es atradu tā lruņ a numuru (mana pirmā un vissvarī gā kā kļ ū da — es nerezervē ju caur vietni. . . ) Es nolē mu personī gi sarunā ties ar ī paš nieku vecmodī gā veidā...Piekritu, izvē lē jos daļ ē ji luksusa trī svietī gu numuru. Pā rrunā ju visas nianses - veicu depozī tu - 50% no paš izmaksas. Rezervē ts č etrus mē neš us iepriekš.... Pirmo reizi bijā m uz Karpatiem ar 5 gadī gu bē rnu. . . Gaida kā mannu no debesī m – š ī atpū ta. 25.12. 2014 ieradā s. Pirmais, kas mani “pā rsteidza”, bija tas, ka nebija reģ istratū ras (villa tika deklarē ta kā.4 zvaigž ņ u viesnī ca). "Saimnieks" mū s sagaidī ja praktiski uz ielas un uzreiz prasī ja piemaksu (Labi, tas ir nieks. . . ) Pirmā s č etras dienas it kā normā li, bet - nav deklarē ts Wi-Fi, nav skaņ as izolā cijas. pavisam..... Uz mū su jautā jumiem internetā tika teikts - tas bū s rī t......Pē c č etrā m dienā m pazuda karstais ū dens, pazuda apkure (istabā - 12 grā di (labi, ka paņ ē ma siltas drē bes)). Uz visiem mū su jautā jumiem atbildes nebija, jo. ar pirmo reizi nebija iespē jams tikt cauri ī paš niekam vai tā sauktajam administratoram..... Bet trakā kais notika mū su "atpū tas" sestajā dienā . Telpā pē c divu vai trī s dienu apkures pā rtraukumiem sā ka parā dī ties nereā ls mitrums - vienkā rš i ū dens tecē ja pa sienā m. . . Man ir alerģ isks bē rns - sarunā ar saimnieku, kad pasū tī ju istabu, pievē rsu viņ a uzmanī bu š im....Pē c tam, kad bē rnam naktī uznā ca lē kme, nā kamajā dienā beidzot tikā m pie saimnieka un kā das trī s stundas gaidī jā m viņ u pagalmā , lai aicinā tu uz savu istabu....Un kad viņ š ienā ca - viņ š bija ļ oti pā rsteigts, kā pē c istabā ir mitrs - viņ š teica, ka tā nav viņ a vaina. Uz jautā jumu, kā risinā sim problē mu, viņ š atbildē ja, ka viņ am nav brī vu istabu un nezina, ko darī t..... TIK BRIESMI....Pē c ilga "kultū ras" dialoga viņ š mums piedā vā ja dienu vē lā k pā rcelties uz citu istabu uz trim dienā m, un tad atkal pā rcelties uz nā kamo istabu, jo visas telpas ir ieplā notas un rezervē tas....Un tā vietā , lai atpū stos un ieelpotu svaigu gaisu, viņ i bija spiesti klī st pa "4 zvaigž ņ u viesnī cas" numuriem. . Vispā r mē s nolē mā m savu "brī vdienu" beigt nedaudz agrā k (uz trim dienā m) (par ko es viņ u arī brī dinā ju, sakot, ka viņ š mums sabojā ja atvaļ inā jumu). Viņ š teica, ka samaksā s mums trī s dienas. Mū su izbraukš anas brī dī viņ š neatradā s teritorijā . Mū su istaba maksā ja 500 UAH - viņ š mums samaksā ja 250. Nebija ne atvainoš anā s, ne morā la kaitē juma. Un, kad vī rs viņ am piezvanī ja, saimnieks teica, ka vispā r nevarot atdot naudu..... Es gatavojos viņ u saukt tiesā . Un JUMS, dā rgie atpū tnieki, iesaku vienkā rš i izlasī t un ņ emt vē rā....... Lai jaukas brī vdienas un labs laiks!!! ! !
Patīk
Tev patīk
• 18